Golddiggers en BN'ers zijn een foute combinatie.quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Je zoekt ze wel uit he. Ik geloof het niet zo.
Maar je hebt nu weer alle tijd voor de meet op 31 mei.quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te geloven hoor. Maar mijn ervaring was toch echt zo gisternacht.
Subjectiefquote:Op donderdag 29 mei 2025 02:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te geloven hoor. Maar mijn ervaring was toch echt zo gisternacht.
ik dus ook niet, totdat mijn creatieve zus ermee aan kwam. hahahaquote:
Oei burn.......quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:21 schreef Shii het volgende:
[..]
Maar je hebt nu weer alle tijd voor de meet op 31 mei.
Loopt je topic niet zo lekker?quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:23 schreef kree het volgende:
[..]
ik dus ook niet, totdat mijn creatieve zus ermee aan kwam. hahaha
Zo nou hey.quote:
owh who cares. als het niet loopt loopt het niet, hahaha. dan laat ik he. gewoon weer wegzakken in de gedrochten van fok.quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-05-2025 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Krochtenquote:Op donderdag 29 mei 2025 02:27 schreef kree het volgende:
[..]
owh who cares. als het niet loopt loopt het niet, hahaha. dan laat ik he. gewoon weer wegzakken in de gedrochten van fok.
Winnaarsmentaliteitquote:Op donderdag 29 mei 2025 02:31 schreef Rob het volgende:
ik speel geen spelletjes meer met anderen.
Ik kan het valsspelen niet laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |