Golddiggers en BN'ers zijn een foute combinatie.quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Je zoekt ze wel uit he. Ik geloof het niet zo.
Maar je hebt nu weer alle tijd voor de meet op 31 mei.quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te geloven hoor. Maar mijn ervaring was toch echt zo gisternacht.
Subjectiefquote:Op donderdag 29 mei 2025 02:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te geloven hoor. Maar mijn ervaring was toch echt zo gisternacht.
ik dus ook niet, totdat mijn creatieve zus ermee aan kwam. hahahaquote:
Oei burn.......quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:21 schreef Shii het volgende:
[..]
Maar je hebt nu weer alle tijd voor de meet op 31 mei.
Loopt je topic niet zo lekker?quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:23 schreef kree het volgende:
[..]
ik dus ook niet, totdat mijn creatieve zus ermee aan kwam. hahaha
Zo nou hey.quote:
owh who cares. als het niet loopt loopt het niet, hahaha. dan laat ik he. gewoon weer wegzakken in de gedrochten van fok.quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-05-2025 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Krochtenquote:Op donderdag 29 mei 2025 02:27 schreef kree het volgende:
[..]
owh who cares. als het niet loopt loopt het niet, hahaha. dan laat ik he. gewoon weer wegzakken in de gedrochten van fok.
Winnaarsmentaliteitquote:Op donderdag 29 mei 2025 02:31 schreef Rob het volgende:
ik speel geen spelletjes meer met anderen.
Ik kan het valsspelen niet laten
klopt daarom altijd poging waard, vond die van hoe dicht wonen we bij elkaar nog wel een aardige van me. weet niet loopt het nu nog? toch aardig geleefd ff allemaal. maarja. het is beetje weg gezakt denk.quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:33 schreef Rob het volgende:
sommige topics lopen decennia en anderen 2 posts
daarom. sommige werken sommige niet, en zien we vanzelf. hecht er ook niet zo heel veel waarde aan dan.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:37 schreef kree het volgende:
[..]
daarom. sommige werken sommige niet, en zien we vanzelf. hecht er ook niet zo heel veel waarde aan dan.
L
sommige *topics* werken. sommigen niet zo bedoelde ik het.quote:
Morguh Nottumaquote:
Ja men denkt dat het dicht isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |