We gaan toch niet voor stuntelkamioen spelen hequote:
Jij zit hier dus we weten hoe dat is afgelopen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:20 schreef Lovely het volgende:
Ik ben als kind van de trap gevallen zo tegen de verwarming aan bam
Je 1000e post hieroverquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:52 schreef kree het volgende:
bij deze. moet zeggen het was een leuke tijd en weet ik hoeveel met allemaal gekletst,. maar ik ben het niet eens met de gang van zaken hoe dit topic gaat, dus laat vooral aan jullie als je er plezier in hebt, ga lekker door.
Maar ik ga niet meer in DTS posten. ben er beetje klaar mee eigenlijk, zie jullie wel in andere topics.
Die deed het daarna nog gewoonquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij zit hier dus we weten hoe dat is afgelopen.![]()
Maar hoe is het met de verwarming?
Geef ff anderen er de schuld van. Niet ons.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:16 schreef kree het volgende:
wat me dus niks bevalt is dat er een mod aan de knoppen zit en die maar gaat bepalen wanneer wij het gezellig mogen hebben of niet. Dikke lul. daar pas ik dus voor, snappen jullie hopelijk?
Soms moet ik op mijn handen zittenquote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Soms moet ik op mijn handen zitten
Maar kon het niet
Snap ikquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Soms moet ik op mijn handen zitten
Maar kon het niet
quote:
Als iemand een topic overneemt dat toch al aan alle kanten fout isquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Snap ik![]()
Dat is ook een van mijn valkuilen
I knowquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
Als iemand een topic overneemt dat toch al aan alle kanten fout is
Heb ik niet gezegd dat 'jullie' niet meetellenquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Meer dan half Nederland
Maar hé
Dan tellen we niet mee
You win somequote:Op donderdag 29 mei 2025 10:46 schreef Puzzie het volgende:
Wel ook met het risico dat je door sommige users als gaslighter wordt weggezet maar goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |