Nou, dat. Ongelooflijk toch dat mensen dit doenquote:
Fuckquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:37 schreef Mushanga71 het volgende:
Hielbeen is ook gebrokenen mag niet belast worden. Operatie is pas over een week.
Heftig.quote:Op maandag 26 mei 2025 06:25 schreef Troel het volgende:
Kreeg ook een mail van slachtofferhulp. Die hulp ga ik met beide handen aannemen. Het besef dat ik weer door het oog van de naald kroop begint in te dalen. Schiet ook vanuit het niets soms ineens compleet vol.
Dat is fijn, want zonder tegenpartij valt er niets te claimen. Net terug van de tandarts: gelukkig geen breuken. Wel de komende tijd vloeibaar eten om de zwellingen rust te geven. En volgende week.nog terug voor nieuwe gevoeligheidstest.quote:Op maandag 26 mei 2025 11:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Heftig.
slachtofferhulp kan je hier inderdaad mee helpen qua wijzen naar de juiste richtingen voor de geestelijke ondersteuning.
Vergeet ook niet om ze te gebruiken voor je schades etc. Zij weten routes hoe je claims kan indienen. Daar zijn ze ook voor.
precies, daarom.quote:Op maandag 26 mei 2025 12:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is fijn, want zonder tegenpartij valt er niets te claimen.
dingen waarbij je inderdaad niet hoeft te kauwen en ik weet niet of het is geadviseerd maar ijs is ook lekker verkoelend en pijnverlichting in deze periodequote:Net terug van de tandarts: gelukkig geen breuken. Wel de komende tijd vloeibaar eten om de zwellingen rust te geven. En volgende week.nog terug voor nieuwe gevoeligheidstest.
Hou je ons op de hoogte? Voel je niet verplicht natuurlijkquote:Op maandag 26 mei 2025 17:52 schreef Troel het volgende:
Woensdag naar de poli voor het verdere behandelplan.
Het klinkt misschien stom, maar het is fijn om erover te praten. Gedeelde smart ofzoquote:Op maandag 26 mei 2025 19:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hou je ons op de hoogte? Voel je niet verplicht natuurlijk
Snap ikquote:Op maandag 26 mei 2025 19:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Het klinkt misschien stom, maar het is fijn om erover te praten. Gedeelde smart ofzo
Ze doen daar alles aan om die te vinden!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:06 schreef Hupje het volgende:
Hopelijk helpt dat bij het vinden van de doorrijder!
Dat biedt hoop, ik hoop zó dat ze hem/haar pakken!! Mijn duimen draaien overuren.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:03 schreef Troel het volgende:
Net gebeld door de politie. Er is nog geen kenteken, maar de aanrijding is vastgelegd op video!
Ik weet niet in wat voor omgeving je aanrijding was, maar hier in het dorp zijn de mensen altijd heel fanatiek om te helpen zoeken als er opnames zijnquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Ze doen daar alles aan om die te vinden!
In Enschede op de singel 😂quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:12 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ik weet niet in wat voor omgeving je aanrijding was, maar hier in het dorp zijn de mensen altijd heel fanatiek om te helpen zoeken als er opnames zijn
Oh, ik hoop echt dat dat voldoende gaat zijn om de dader te achterhalen!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:03 schreef Troel het volgende:
Net gebeld door de politie. Er is nog geen kenteken, maar de aanrijding is vastgelegd op video!
Wat ontzettend ellendigquote:Op woensdag 28 mei 2025 17:05 schreef Troel het volgende:
Het is niet goed.
Het is gewoon helemaal niet goed. Opereren is zeer waarschijnlijk niet mogelijk omdat mijn voet dusdanig schade heeft dat de 'weke delen' dusdanig slecht zijn dat infectie na de operatie 100% is. Er zat een bloedblaar van zo'n 10 cm onder het gips.
Volgende week mag ik weer terug en gaan we weer kijken, maar de vraag is of het dan goed genoeg is (en je kunt slechts beperkt opereren qua tijd na het ongeval).
Los daarvan is me vandaag duidelijk geworden wat het effect is: waarschijnlijk met of zonder operatie de rest van mijn leven pijnklachten bij het lopen. Zonder operatie enkel nog orthopedisch schoeisel omdat de hak veel breder is. Zonder operatie meer kans op artrose in de enkel.
Half juni mag ik terug voor een MRI van mijn schouder en een gewrichtspunctie. Dat laatste voorspelt ook weer weinig goeds.
We zijn ook langs de plek van het ongeval gereden. Ik was toen met mijn manager aan het bellen en ik hoorde mijn vriend uitleggen dat we daar langs reden en dat ik stil gevallen was omdat ik alleen maar kon huilen. Ik heb dat zelf niet eens doorgehad.
Het geeft wel aan hoe het met me gaat. Eigenlijk gewoon kut. Ik heb nu wel gips met hartjes. Alles voor extra liefde
Ik heb foto's van de blaar enzo, maar die zijn echt heel heftig. Ik wil die eigenlijk niet zomaar posten. Mocht iemand dat machtig interessant vinden, stuur me dan even een berichtje.
Teringjantje wat een slecht nieuwsquote:Op woensdag 28 mei 2025 17:05 schreef Troel het volgende:
Het is niet goed.
Het is gewoon helemaal niet goed. Opereren is zeer waarschijnlijk niet mogelijk omdat mijn voet dusdanig schade heeft dat de 'weke delen' dusdanig slecht zijn dat infectie na de operatie 100% is. Er zat een bloedblaar van zo'n 10 cm onder het gips.
Volgende week mag ik weer terug en gaan we weer kijken, maar de vraag is of het dan goed genoeg is (en je kunt slechts beperkt opereren qua tijd na het ongeval).
Los daarvan is me vandaag duidelijk geworden wat het effect is: waarschijnlijk met of zonder operatie de rest van mijn leven pijnklachten bij het lopen. Zonder operatie enkel nog orthopedisch schoeisel omdat de hak veel breder is. Zonder operatie meer kans op artrose in de enkel.
Half juni mag ik terug voor een MRI van mijn schouder en een gewrichtspunctie. Dat laatste voorspelt ook weer weinig goeds.
We zijn ook langs de plek van het ongeval gereden. Ik was toen met mijn manager aan het bellen en ik hoorde mijn vriend uitleggen dat we daar langs reden en dat ik stil gevallen was omdat ik alleen maar kon huilen. Ik heb dat zelf niet eens doorgehad.
Het geeft wel aan hoe het met me gaat. Eigenlijk gewoon kut. Ik heb nu wel gips met hartjes. Alles voor extra liefde
Ik heb foto's van de blaar enzo, maar die zijn echt heel heftig. Ik wil die eigenlijk niet zomaar posten. Mocht iemand dat machtig interessant vinden, stuur me dan even een berichtje.
Nee, ik zag dat puur in mijn afspraken staanquote:Op woensdag 28 mei 2025 19:08 schreef Seven. het volgende:
@:Troel wat heftig en kut. Het zal wel ff duren voor dit indaalt.
Ik ga duimen voor een beperkte impact.
Wat is eigenlijk de bedoeling van die gewrichtspunctie, heb je dat nog meegekregen?
Ze hebben het blaardek voorzichtig weggesneden en het bloed en vocht weggehaald en de wond vervolgens verzorgd.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:50 schreef Seven. het volgende:
Is die bloedblaar doorgeprikt trouwens, of laten ze zoiets zitten?
Lekker handig! En nu dan?quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:59 schreef Troel het volgende:
Ik heb ook wel lol hoor. De toiletemmer past niet op de toiletstoel
Gewone emmer eronderquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:05 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Lekker handig! En nu dan?
Dan is als man een urinaal toch wel handig![]()
Zo viel de beensteun van de rolstoel van mijn vriend ineens telkens naar beneden. Lekker handig met je redelijk vers gebroken been erop. Kon je aandraaien wat je wilde, maar bleef zakken, met een spanbandje om zijn been de boel op de plek gehouden. Toen naar medipoint in het ziekenhuis gegaan, werd dat mens nog boos ook dat we aan het knopje hadden gedraaid om hem te verstellen. Daar is dat knopje voor!![]()
Bleek die naar de klote te zijn door ouderdom. Snel een nieuwe erop gezet die het wel goed deed.
Tja, je moet toch wat!quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Gewone emmer eronder
Oei dat is wel naar. Ik heb nu een gipssteun besteld omdat die beter is dan de gewone beensteun.
quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:05 schreef Troel het volgende:
Het is niet goed.
Ja, er is in ieder geval beeld van de aanrijding dus dan kun je makkelijk verder zoeken lijkt mij. Maar of dat allemaal kan en mag, geen idee.quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:02 schreef Kreator het volgende:
Sterkte en beterschap. Hopelijk pakken ze nog iemand. Op de singel zou je zeggen dat er wel een camera te vinden moet zijn.
Ik zou je ook niet kunnen vertellen wat het beste is. Ik merk zelf dat de impact nog helemaal niet duidelijk is. En dat is logisch. Ik ben bezig nu te overleven, zo min mogelijk pijn te hebben, de dag door te komen. Ik ben helemaal niet bezig met de lange termijn of waar ik dan tegenaan ga lopen. Als ik dat al niet kan, is het logisch dat een ander dat al helemaal niet kan. Maar elk bericht, hoe klein ook wordt gewaardeerd. Het voelt als een heleboel kleine hartjes, warme dekentjes, noem maar op. Positiviteit is wat me op dit moment op de been houdt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:47 schreef Schanu het volgende:
Oh Troel, ook nog slechts nieuws er bovenop voor jeIk vind het echt zo vreselijk voor je en ik gun je zoveel meer dan dit. Heel erg veel sterkte, ook al dekt dat bij lange na niet de lading maar ik weet echt niet zo goed wat ik moet zeggen
Het blijft een rotweg. Wordt hard gereden en weinig bescherming voor fietsers.quote:Op donderdag 29 mei 2025 07:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, er is in ieder geval beeld van de aanrijding dus dan kun je makkelijk verder zoeken lijkt mij. Maar of dat allemaal kan en mag, geen idee.
Dat geloof ik inderdaad.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het blijft een rotweg. Wordt hard gereden en weinig bescherming voor fietsers.
Heb voor mijn neus op de Tubantia singel wel eens een dodelijk ongeluk zien gebeuren. Blijft je ook wel bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Troel op 30-05-2025 15:44:17 ]troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
❤️Wel mooi gips!quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:38 schreef Troel het volgende:
Vanochtend kwam mijn vriend weer naar mij, die was een nachtje in zijn eigen huis vanwege zoon, katjes en een afspraak. Hij was langs de Action geweest voor markers. De mensen die mij kennen weten misschien wel dat ik dol ben op Disneyfilms en toen hij klaar was had ik dan ook een eigenaar![]()
Het is wel heel fijn dat hij er 100% voor me is en voor me gaat.Die snap ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Care to explain?
En tof gips inderdaad!"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Woody van Toystory heeft de naam van zijn eigenaar onder op zijn laars staan.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die snap ik niet![]()
Care to explain?
En tof gips inderdaad!
Dank voor de uitleg!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Woody van Toystory heeft de naam van zijn eigenaar onder op zijn laars staan.
Maar hij had eigenlijk 1 letter achterstevoren moeten schrijvenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Woody van Toystory heeft de naam van zijn eigenaar onder op zijn laars staan.
De T staat achterstevoren!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:51 schreef Vicky het volgende:
[..]
Maar hij had eigenlijk 1 letter achterstevoren moeten schrijven
ook Disneyfan![]()
De Rquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:00 schreef Troel het volgende:
[..]
De T staat achterstevoren!
Maar geen letters waarbij ke dat ziet
Heb je nog een beetje geslapen? Slaapgebrek is sowieso al kut maar na zoiets heftigs is fatsoenlijk slapen wel een basisvoorwaarde om er niet constant totaal doorheen te zitten.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 02:09 schreef Troel het volgende:
Ik lig wakker. Veel pijn, maar vooral aan mijn wenkbrauw, die trekt heel erg.
De hele dag eigenlijk doorgekomen zonder zware pijnstillers. Nu toch maar genomen omdat mijn lichaam de rust van het slapen nodig heeft om te herstellen.
Zonder de pijnstillers merk ik ook echt veel meer plekken in mijn lijf die beurs zijn en pijn doen. En mentaal gaat het echt zo ruk op dit moment. Overdag gaat dat beter.
Ja, viel uiteindelijk wel in slaap en was ook niet om 6.15 weer wakker zoals normaal dus dat scheeltquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:28 schreef Seven. het volgende:
[..]
Heb je nog een beetje geslapen? Slaapgebrek is sowieso al kut maar na zoiets heftigs is fatsoenlijk slapen wel een basisvoorwaarde om er niet constant totaal doorheen te zitten.
Ik heb litteken crčme van Biodermal, als de wond eenmaal dicht zit verzacht het heel erg goed en het zorgt ook voor aanzienlijk snellere genezing.
Oké okéquote:
je bent wel thuis, dat is wel fijn, ik lees niet heel het topic mee, dacht even dat je in het ziekenhuis lagquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:47 schreef Troel het volgende:
Net even het huis uitgeweest naar de kroeg waar ik zelf ook vrijwilliger ben. Daar kreeg ik een heel lief pakketje met lekkers. En thuis werd een een fruitmand bezorgd. Er waren al diverse bossen bloemen gekomen. En dan allemaal kaartjes enzo
Ik word er blij van en dat maakt alles een stuk makkelijker!
Ha! Die renovatie is bijna klaar. Uiteraard treft de provincie geen blaam...quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:12 schreef LauriLynne het volgende:
Veel beterschap Troel! Wat een rotsituatie. Had gehoopt dat je portie pech na dat hele huis gebeuren wel keer op was.
Goed geslapen! Was ook echt gewoon bekaf gisteren. Vanochtend lekker gedoucht, want vandaag staat mijn verjaardagsfeestje op de planning. Daar had ik geen zin in, maar mijn vriend heeft het naar een 'blij dat je leeft' omgedoopt en de mensen die komen snappen echt wel dat ik alleen maar zit of hang.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 07:28 schreef sigme het volgende:
Troel!![]()
Ik had dit helemaal gemist joh, ik zag nu ergens een hint en ging maar even zoeken. Wat een klote ongeluk!
Vreselijk. En van wat ik lees ga je er sowieso niet zonder blijvende schade mee weg komen![]()
Godskolere. Hoe gaat het vandaag met je?
Ik ben vooral blij dat ik ook weer die momenten heb. En dat ik in staat ben om tegen mijzelf te zeggen dat het erbij hoort om dat soms niet te hebben. Dat dat onderdeel is van het herstel en trauma en en en dat het morgen vast beter wordt.quote:
Is/was het plan om weer terug te verhuizen? Het is nooit de schuld van de provincie natuurlijk 🤨quote:Op zaterdag 31 mei 2025 05:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Ha! Die renovatie is bijna klaar. Uiteraard treft de provincie geen blaam...
Ja, veel te mooi plekje om niet te wonen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:50 schreef LauriLynne het volgende:
[..]
Is/was het plan om weer terug te verhuizen? Het is nooit de schuld van de provincie natuurlijk 🤨
Ja prachtige omgeving, dus heel begrijpelijk!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, veel te mooi plekje om niet te wonen.
Nog gefeliciteerd (met beide!) 🥳🎁💐quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Goed geslapen! Was ook echt gewoon bekaf gisteren. Vanochtend lekker gedoucht, want vandaag staat mijn verjaardagsfeestje op de planning. Daar had ik geen zin in, maar mijn vriend heeft het naar een 'blij dat je leeft' omgedoopt en de mensen die komen snappen echt wel dat ik alleen maar zit of hang.
En ik kreeg vanochtend een knuffel via de post en ik ben helemaal verliefd
[ afbeelding ]
Ik krijg zoveel lieve dingen dat het bijna genant is. Maar mensen, wat wordt mijn hart hier blij van
Ik heb geen idee hoe het precies zit hoor, het is ook slechts een gevoel, ik heb nog niets gehoord ofzo. Maak me er niet heel erg druk om hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:42 schreef Seven. het volgende:
Zou wel jammer zijn van je contract @:Troel (er staat me iets van bij dat je werkgever je sowieso wel 2 jaar moet betalen). Is dit iets wat je met je leidinggevende kan bespreken?
Lijkt me heel confronterend om de situatie vanuit een andere invalshoek te horen. Logisch dat dit wat bij je losmaakt. Wordt er ook naar traumaverwerking gekeken?
Tramadol klinkt als een aardig alternatief. Slaap lekker straks!
quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:04 schreef Troel het volgende:
Goed nieuws! De wond was veel verder dicht dan we verwacht hadden. Dus.... Dinsdag weer en misschien toch operatie! Dat was een fijn verjaardagscadeautje
Blauw gips is het geworden.
Wat fijn dat het boven verwachting goed heelt, ik ga ontzettend hard duimen dat het dinsdag nog steeds zo positief is en dat de operatie door kan gaan!quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:04 schreef Troel het volgende:
Goed nieuws! De wond was veel verder dicht dan we verwacht hadden. Dus.... Dinsdag weer en misschien toch operatie! Dat was een fijn verjaardagscadeautje
Blauw gips is het geworden.
Nee, Ik weet ook niet of ik achter de politie aan moet gaan of niet. Nou wilde ik sowieso vandaag gaan mailen met een update, dus misschien maar gewoon vragen of ze ook een update voor mij hebben.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:28 schreef Schanu het volgende:
Is er al vooruitgang in het onderzoek naar de dader?
Zijn gangetje. Op aanraden van de verpleging standaard de paracetamol en de tramadol en dat maakt de dag wel beter te doen. Ik kan nu soms aan tafel zitten tijdens het eten. Moet wel kijken nog wat de beste plek is, want lastig met mijn arm en opstaan. En gisteren voor het eerst weer iets op tv gekeken wat binnen kwam. Een film over een groep mannen van churchill in wo2. Maar het was fijn om eventjes het gevoel te hebben dat alles normaal wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Troel op 08-06-2025 10:46:34 ]troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
-edit- knip want lang verhaalquote:
Het is op de foto niet zo goed zichtbaar, maar zal, voor de liefhebber, zo even wat foto's uploaden. Ga daarin wel wat knippen en plakken, want hoef er niet herkenbaar opquote:Op zondag 8 juni 2025 10:56 schreef maily het volgende:
[..]
-edit- knip want lang verhaal
Dat laatste is ook een stukje verwerking. Gooi het er maar uit.
Het is niet niks wat er allemaal gebeurd is.
O en pics van je blauwe snor![]()
Dat weet ik ook wel, ergens? Maar ik merk dat het me soms bekruipt?quote:Op zondag 8 juni 2025 12:07 schreef Phaidra het volgende:
Ja precies. Je leven staat wel even op z'n kop, het zou eerder gek zijn als dat je niks zou doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Kind toch ... die snor is toch wel je minste zorg ... maar bedanktquote:
quote:Op zondag 8 juni 2025 13:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, ergens? Maar ik merk dat het me soms bekruipt?Hij denkt natuurlijk "never a dull moment with Troel"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bio-oil check! Ik heb dat ook gebruikt na een operatie. Ik gebruik het nu alleen nog niet, want aanraken is, ondanks de pijnstillers, echt gewoon niet leuk en ok. Dus ik wacht liever nog even totdat het iets minder pijnlijk is.quote:Op zondag 8 juni 2025 13:32 schreef maily het volgende:
[..]
Kind toch ... die snor is toch wel je minste zorg ... maar bedankt![]()
En toch, over die littekens, als je die straks goed verzorgt met bv bio-oil of iets dat ze je in het ziekenhuis misschien aanraden, dan.zien die er volgend jaar al veel minder heftig uit.
De wonden moeten dicht zijn voordat je het mag gebruiken.quote:Op zondag 8 juni 2025 13:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Bio-oil check! Ik heb dat ook gebruikt na een operatie. Ik gebruik het nu alleen nog niet, want aanraken is, ondanks de pijnstillers, echt gewoon niet leuk en ok. Dus ik wacht liever nog even totdat het iets minder pijnlijk is.
quote:Op zondag 8 juni 2025 13:04 schreef Troel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Wat tof! Die wil ik ook!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
En je hoeft er echt niet bij te liggen als een prinses hequote:Op maandag 9 juni 2025 13:52 schreef Troel het volgende:
Vandaag komen er ooms en tantes op bezoek. Dus ik heb mijzelf in een goede stoel gehezen, beentje hoog, hondje op schoot. Ben net een uurtje uit bed, heb daar lekker lang liggen rusten omdat ik prima lag. Tja en of ik nou daar lig of op de bank lig...
Ow, dat doe ik ook zeker niet. Ik heb een heerlijke slobberjoggingbroek aan, want die kan over het gips. En een oversized sweater voor als het koud is.quote:Op maandag 9 juni 2025 15:18 schreef H_T het volgende:
[..]
En je hoeft er echt niet bij te liggen als een prinses heJuist nu niet!
Och jee wat dom van die jongen. En tegelijk wat goed dat ze dit nu al weten! En dat jij ook gewoon aangeeft wat jij fijn vind, hopelijk luisteren ze er naarquote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:08 schreef Troel het volgende:
Update van de politie gehad. Een jonge jongen in een bruingrijze VW Polo. Is wel gestopt, achteruit gereden de zijstraat in, maar reageerde niet op vragen van de politie. Beelden worden nog onderzocht maar ik heb aangegeven dat ik graag een getuigenoproep via facebook oid laat doen.
Update van het ziekenhuis: vrijdag ga ik onder het mes.
Nouja, natuurlijk is een operatie niet leuk, maar in dit geval is het verrewege de beste optie, dus ik ben er blij meequote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:52 schreef BE het volgende:
Wat goed, toch opereren!![]()
Of nou ja, of je daar nou om staat te springen... maar je snapt wat ik bedoel.
Dat is de vermoedelijke aanrijder zelf op basis van de verschillende beelden en getuigenverklaringenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:07 schreef Schanu het volgende:
Wat fijn dat de operatie door kan gaan, dat biedt in ieder geval meer hoop voor je uiteindelijke herstel![]()
En die jongen, is dat een getuige of de vermoedelijke aanrijder zelf?
Oh joh, maar er is dus beeldmateriaal van hem! Hopelijk helpt dat de politie verder in hun onderzoek. Bizar wel dat hij dus wel is gestopt en toch alsnog is doorgereden....quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is de vermoedelijke aanrijder zelf op basis van de verschillende beelden en getuigenverklaringen
Mooi, dan kan zijn verzekering er fijn voor opdraaien.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is de vermoedelijke aanrijder zelf op basis van de verschillende beelden en getuigenverklaringen
Ben je verzekerd als je doorrijd na het veroorzaken van een ongeval?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, dan kan zijn verzekering er fijn voor opdraaien.
Maar daarvoor moeten ze dus nog wel zijn gegevens zien te krijgenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, dan kan zijn verzekering er fijn voor opdraaien.
Is kenteken daarvoor niet voldoende? Je zou zeggen dat dat genoeg moet zijn om NAW te achterhalen?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar daarvoor moeten ze dus nog wel zijn gegevens zien te krijgen
Niet altijd. Met kenteken weet je de eigenaar van de auto. Maar als die beweert dat hij zijn auto had uitgeleend en niet wil zeggen aan wie dan ben je er nog nietquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Is kenteken daarvoor niet voldoende? Je zou zeggen dat dat genoeg moet zijn om NAW te achterhalen?
Volgens mij ben je dan dus gewoon aansprakelijk. Even chatgpt vragenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet altijd. Met kenteken weet je de eigenaar van de auto. Maar als die beweert dat hij zijn auto had uitgeleend en niet wil zeggen aan wie dan ben je er nog niet
Dat wel, maar celstraf oid is een ander verhaalquote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan dus gewoon aansprakelijk. Even chatgpt vragen![]()
A. Als de auto bekend is (kentekenhouder):
1) Je kunt de aansprakelijkheidsverzekering van die auto aanspreken met een schadeclaim
2) Je hebt hiervoor: een proces-verbaal, bewijs van schade, datum/tijd/locatie, en bij voorkeur getuigen of camerabeelden
3) De verzekeraar kan proberen te verhalen op de werkelijke bestuurder
ofwel, verhaalbaar idd
Maar dat hebben ze dus ook niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Is kenteken daarvoor niet voldoende? Je zou zeggen dat dat genoeg moet zijn om NAW te achterhalen?
Jep. Maar wie weet na de getuigenoproep. Ik ga al mijn charmes gebruiken bij de regionale media in de hoop dat ze willen helpen zoeken.quote:
Desnoods een kort interview er bij met jou om wat zieltjes te winnen?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Jep. Maar wie weet na de getuigenoproep. Ik ga al mijn charmes gebruiken bij de regionale media in de hoop dat ze willen helpen zoeken.
Foto van de blauwe snorquote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Desnoods een kort interview er bij met jou om wat zieltjes te winnen?
Die staat niet zichtbaar op de beelden en is ook niet genoteerd door politie bij het vragen stellen toen daar niet op gereageerd werd? Dat is wel kut zegquote:
Als de auto verzekerd is in principe wel, je kunt wel een straf (van de rechter) krijgen voor het doorrijden na een ongeval, en de verzekeraar kan je verzekering opzeggen als je dit soort grappen uithaalt.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Ben je verzekerd als je doorrijd na het veroorzaken van een ongeval?
Bummer, dus ze vermoeden dat het auto x is, maar zijn niet zeker?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar daarvoor moeten ze dus nog wel zijn gegevens zien te krijgen
Er zijn zelfs beelden van hoe die auto mij aanrijdt. Maar de beelden liggen bij de forensische shit om kenteken boven tafel te krijgen. Ik denk zelf dat zo'n oproep misschien sneller gaatquote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bummer, dus ze vermoeden dat het auto x is, maar zijn niet zeker?
Er moeten toch meerdere camera's zijn waar die auto voor en na de aanrijding op gezien is?
Sjezus.... en ondertussen heeft hij die auto al 6 keer door de wasstraat gehaald natuurlijk, beetje laten uitdeuken.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Er zijn zelfs beelden van hoe die auto mij aanrijdt. Maar de beelden liggen bij de forensische shit om kenteken boven tafel te krijgen. Ik denk zelf dat zo'n oproep misschien sneller gaat
Gedeeldquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:42 schreef Troel het volgende:
https://www.facebook.com/(...)mB6EVoSbVXdavN7DhUPl
Heeft denk ik geen verdere uitleg nodig
Gedeeld voor de mensen die ik daar nog ken. Hoop dat ze hem/haar snel vinden.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:42 schreef Troel het volgende:
https://www.facebook.com/(...)mB6EVoSbVXdavN7DhUPl
Heeft denk ik geen verdere uitleg nodig
Hehehe, snap het hoor, je bent niet de enige. Gekozen voor algehele narcose maar moet morgen even navragen of ze nog zo'n block gaan zetten ook.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:12 schreef amaranta het volgende:
Succes met je operatie morgen Troel. Welk type narcose heb je gekozen?
Edit… het is pas woensdag![]()
![]()
Ik rekende me al rijk
quote:
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Normaal wordt er na twee weken geopereerd, maar toen het kon het nog niet. Morgen was echt de laatste kans, omdat het lichaam zelf natuurlijk ook al actie onderneemt en de botten aan elkaar laat groeien.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:24 schreef flipsen het volgende:
Klote Troel, maar van uitstel komt wellicht geen afstel?
quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Normaal wordt er na twee weken geopereerd, maar toen het kon het nog niet. Morgen was echt de laatste kans, omdat het lichaam zelf natuurlijk ook al actie onderneemt en de botten aan elkaar laat groeien.
Ow bah. Duimen dat het toch een beetje netjes gaat vastgroeien.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Normaal wordt er na twee weken geopereerd, maar toen het kon het nog niet. Morgen was echt de laatste kans, omdat het lichaam zelf natuurlijk ook al actie onderneemt en de botten aan elkaar laat groeien.
Ik durf het je niet te vertellen, maar als het een optie was geweest, hadden ze die vast gekozenquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:42 schreef Phaidra het volgende:
Fuck fuck fuck.
Ik ben een leek hoor, maar waarom is preventief een sloot antibiotica na operatie geen optie?
Daar twijfel ik niet aan, maar dacht dat het misschien was benoemd en was nieuwsgierig.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik durf het je niet te vertellen, maar als het een optie was geweest, hadden ze die vast gekozen
Nee, de chirurg zelf stond te opereren, dus daar komt apart nog contact mee.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:45 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan, maar dacht dat het misschien was benoemd en was nieuwsgierig.
Zeker! Gooi het eruit!quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:28 schreef Troel het volgende:
Inmiddels is de eerste teleurstelling een beetje gezakt. Er zullen echt nog wel wat huilbuien volgen, maar dat mag ook.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:28 schreef Troel het volgende:
Inmiddels is de eerste teleurstelling een beetje gezakt. Er zullen echt nog wel wat huilbuien volgen, maar dat mag MOET ook.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen premium, dus heb het enkel in de mail gelezenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 07:06 schreef taxibabe het volgende:
Ik las net je interview @:Troel.. Dat gesprek zal ook heftig voor je zijn geweest, pff.
Hopelijk heeft het resultaat
Sterkte. Wat een nachtmerrie!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 07:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen premium, dus heb het enkel in de mail gelezen
Het interview was heftig. Ik had in eerste instantie niet eens door met welke journalist ik sprak, terwijl ik deze echt al jaren ken.
Inmiddels heb ik het ook gelezen. Het is met een kleine wijziging beter geworden dan wat in de mail stond.
Ik had inmiddels zo'n linkje gehad inderdaad. Iedereen die het wil lezen komt het wel tegen denk ikquote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:55 schreef Irri-tante het volgende:
[..]
Sterkte. Wat een nachtmerrie!
Via archive.ph kan je artikel zien.
Inderdaad, zojuist gelezenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik had inmiddels zo'n linkje gehad inderdaad. Iedereen die het wil lezen komt het wel tegen denk ik
Nee, Niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:13 schreef Seven. het volgende:
Wel gek dat je uitslag op je knie hebt trouwens, was je daar ook gewond geraakt?
Yes!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:59 schreef Troel het volgende:
@:exode er is inderdaad een collectieve ongevallenverzekering bij mijn werk
Ja, die blijft keurig laag in plaats van veel te laagquote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:45 schreef Deepfreeze het volgende:
Slaap is zo fijn!
Fentanyl is lekker spul. Gaat het goed met je bloeddruk?
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:14 schreef Troel het volgende:
We hadden dus gistermiddag een insluiper in de achtertuin. Man staat keurig op beeld. Was vanochtend overval, signalement van overvallen, man, rode broek.
Driemaal raden welke kleur broek de man bij ons aanhad. Zo maar even de politie bellen...
Nouja, de meningen verschillen over de kleur van de broek. De een zegt roze, ik vind het rood. Wel een beetje vaal verwassen. Maar ik vind het wel toevallig.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:28 schreef Seven. het volgende:
[..]zou het echt dezelfde man zijn?
En waar was die overval?
Denk niet dat een mobiel ding voldoende capaciteit heeft. Het plafond is hier 4,5 meter hoog?quote:
groot gelijk dat je gebeld hebt!quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:00 schreef Troel het volgende:
Update: schouder en rug zijn ineens volop aanwezig. Wordt zo teruggebeld door de huisartsenpost wat ik kan doen.
Snap er niets van. Vanmiddag deed mijn rug het ineens niet meer nadat ik naar toilet geweest was en nu mijn schouder ook ineens weer. Werkte de tramadol dan toch langer door dan we berekend hadden en hielp dat vannacht en is de fentanyl samen met paracetamol minder? Ik heb geen idee behalve dat ik zo de nacht niet in durf
Wat balen zeg! Hopelijk bellen ze je snel terug.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:00 schreef Troel het volgende:
Update: schouder en rug zijn ineens volop aanwezig. Wordt zo teruggebeld door de huisartsenpost wat ik kan doen.
Snap er niets van. Vanmiddag deed mijn rug het ineens niet meer nadat ik naar toilet geweest was en nu mijn schouder ook ineens weer. Werkte de tramadol dan toch langer door dan we berekend hadden en hielp dat vannacht en is de fentanyl samen met paracetamol minder? Ik heb geen idee behalve dat ik zo de nacht niet in durf
Het helpt vast niks maar toch: kusje er opquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:10 schreef Troel het volgende:
Ik vind het vooral zo kloterig dat ik maar telkens om pijnstilling moet vragen. Alsof ik een of andere drugsaddict ben ofzo.
Hmm nee. De pijn vind ik toch wel erger maar dat vragen maakt het zeker niet beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |