quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Normaal wordt er na twee weken geopereerd, maar toen het kon het nog niet. Morgen was echt de laatste kans, omdat het lichaam zelf natuurlijk ook al actie onderneemt en de botten aan elkaar laat groeien.
Ow bah. Duimen dat het toch een beetje netjes gaat vastgroeien.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Normaal wordt er na twee weken geopereerd, maar toen het kon het nog niet. Morgen was echt de laatste kans, omdat het lichaam zelf natuurlijk ook al actie onderneemt en de botten aan elkaar laat groeien.
Ik durf het je niet te vertellen, maar als het een optie was geweest, hadden ze die vast gekozenquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:42 schreef Phaidra het volgende:
Fuck fuck fuck.
Ik ben een leek hoor, maar waarom is preventief een sloot antibiotica na operatie geen optie?
Daar twijfel ik niet aan, maar dacht dat het misschien was benoemd en was nieuwsgierig.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik durf het je niet te vertellen, maar als het een optie was geweest, hadden ze die vast gekozen
Nee, de chirurg zelf stond te opereren, dus daar komt apart nog contact mee.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:45 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan, maar dacht dat het misschien was benoemd en was nieuwsgierig.
Zeker! Gooi het eruit!quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:28 schreef Troel het volgende:
Inmiddels is de eerste teleurstelling een beetje gezakt. Er zullen echt nog wel wat huilbuien volgen, maar dat mag ook.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:28 schreef Troel het volgende:
Inmiddels is de eerste teleurstelling een beetje gezakt. Er zullen echt nog wel wat huilbuien volgen, maar dat mag MOET ook.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen premium, dus heb het enkel in de mail gelezenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 07:06 schreef taxibabe het volgende:
Ik las net je interview @:Troel.. Dat gesprek zal ook heftig voor je zijn geweest, pff.
Hopelijk heeft het resultaat
Sterkte. Wat een nachtmerrie!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 07:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen premium, dus heb het enkel in de mail gelezen
Het interview was heftig. Ik had in eerste instantie niet eens door met welke journalist ik sprak, terwijl ik deze echt al jaren ken.
Inmiddels heb ik het ook gelezen. Het is met een kleine wijziging beter geworden dan wat in de mail stond.
Ik had inmiddels zo'n linkje gehad inderdaad. Iedereen die het wil lezen komt het wel tegen denk ikquote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:55 schreef Irri-tante het volgende:
[..]
Sterkte. Wat een nachtmerrie!
Via archive.ph kan je artikel zien.
Inderdaad, zojuist gelezenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik had inmiddels zo'n linkje gehad inderdaad. Iedereen die het wil lezen komt het wel tegen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |