quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:06 schreef Troel het volgende:
Vandaag gesproken met Enjoyhotel. Ze gaan voor ons regelen dat we op een ander moment bij een goed hotel alsnog een onbezorgde vakantie kunnen hebben.
Ik mocht wat data doorgeven en zij gaan alles voor ons regelen![]()
(En daarnaast gaan ze actie ondernemen voor wat betreft het hotel waar wij zaten.)
![]()
![]()
![]()
Vandaag gesproken met Enjoyhotel. Ze gaan voor ons regelen dat we op een ander moment bij een goed hotel alsnog een onbezorgde vakantie kunnen hebben.
(En daarnaast gaan ze actie ondernemen voor wat betreft het hotel waar wij zaten.)
![]()
![]()
![]()
Ik heb je een PB gestuurdquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:39 schreef Kyara het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd in welk hotel je bent geweest. Mijn moeder heeft deze hotelketen namelijk ook ontdekt.
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 augustus 2026 12:36 schreef Troel het volgende:
We gaan naar het Sauerland(En we hebben de reviews al gelezen en die waren dik in orde!)
De communicatie met Enjoyhotels zelf is echt super. Gisteren al keurig een mailtje dat ze nog wat wilde overleggen, vandaag een belletje om nog wat te verifieren. Zoals dit gaat is eigenlijk wat we verwacht hadden!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |