Dat klopt. Ik ben 3x geopereerd en tja elke dag wel pijn en beperkt. Nu had ik mijn schouder echt uit de kom en de kom zelf op 3 plaatsen gebroken. Dat breken kan ook bij het terug zetten gebeurd zijn dat weten ze niet. Ze hadden toen moeten opereren nu staat de kogel scheef en daar kunnen ze niks mee.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels al van een heleboel mensen gehoord dat het nooit meer echt goed gaat komen. Dat het pijn doet weet ik helaas al.
Dat hebben ze al gedaan. De banden waren in orde, eentje was geirriteerd.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:16 schreef F_r het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik ben 3x geopereerd en tja elke dag wel pijn en beperkt. Nu had ik mijn schouder echt uit de kom en de kom zelf op 3 plaatsen gebroken. Dat breken kan ook bij het terug zetten gebeurd zijn dat weten ze niet. Ze hadden toen moeten opereren nu staat de kogel scheef en daar kunnen ze niks mee.
Jij ook niet maar als tip laat eventueel met contrastvloeistof kijken of je bandjes van je schouder en in je bovenarm nog goed zijn. Anders blijft hij instabiel met nog meer pijn tot gevolg.
Dat is echt heel fijn. Koop je niks voor maar toch.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat hebben ze al gedaan. De banden waren in orde, eentje was geirriteerd.
Ik heb dus Temazepam en heb nog niets genomen. De afgelopen dagen ging het slapen zowaar vanzelf omdat ik gewoon op was. Misschien is het afkicken al wel klaar.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:34 schreef Blues het volgende:
Tip om te slapen, ik kreeg Zolpidem.
Neem heel soms een kwartje (!) het werkt als een malle![]()
En verder heb ik met verbazing en plaatsvervangende woede gelezen van 1e arts en radioloog![]()
Hope so!quote:Op zondag 27 juli 2025 15:51 schreef Troel het volgende:
Ik heb dus Temazepam en heb nog niets genomen. De afgelopen dagen ging het slapen zowaar vanzelf omdat ik gewoon op was. Misschien is het afkicken al wel klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Ik gok mindervalidenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |