Heb geliked voor je vakantiequote:Op woensdag 12 augustus 2026 13:27 schreef Troel het volgende:
Jullie liken wel, maar het is helemaal niet leuk
Dit is toch gewoon het probleem van het uwv? Bel ze en leg het uit en vraag om te verplaatsen. Als ze niet kunnen dan vraag naar die wat dat wel kan of bevoegd voor is. Of naar die idioot die het kennelijk niet doorgegeven heeft.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:44 schreef Troel het volgende:
Aanstaande vrijdag ga ik eindelijk eventjes op vakantie. Vijf dagen all inclusive, zodat ik me niet druk hoef te maken of ik wel in dat restaurant naar het toilet kan, want alles kan ik het hotel dat toegankelijk is.
Deze vakantie is keurig gecommuniceerd met de consulente van de arbodienst, zodat er geen afspraken gepland worden. Maar het UWV heeft die data niet doorgekregen en de second opinionarboarts blijkbaar ook niet.
Dus nu verwachten ze me vrijdag in Zwolle voor de second oopinion. Verplaatsen kan wel, vier werkdagen vantevoren kan je dat in 'dringende gevallen' doen. Als ik het vier dagen van tevoren geweten had, dan had ik uiteraard toen meteen gedaan. Echt, ik wil mijn energie gewoon gebruiken om te herstellen in plaats van achter dit soort dingen aan te moeten.
Overigens nog steeds geen brief ontvangen van het UWV over waarvoor de afspraak precies is.
De second opinion is natuurlijk door mij aangevraagd oomdat die eerste arboarts zo vaag was. Dat is dus wel ecvht in mijn voordeel. En niet naar het UWV=geen uitkering he, zo werkt het ookquote:Op woensdag 12 augustus 2026 13:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon het probleem van het uwv? Bel ze en leg het uit en vraag om te verplaatsen. Als ze niet kunnen dan vraag naar die wat dat wel kan of bevoegd voor is. Of naar die idioot die het kennelijk niet doorgegeven heeft.
Ja maar jij had alles goed gedaan en die korte vakantie verdien je toch gewoon!!quote:Op woensdag 12 augustus 2026 16:17 schreef Troel het volgende:
[..]
De second opinion is natuurlijk door mij aangevraagd oomdat die eerste arboarts zo vaag was. Dat is dus wel ecvht in mijn voordeel. En niet naar het UWV=geen uitkering he, zo werkt het ook
Dat vind ik nog het nare. Dat iedereen vond dat ik het verdiende na alle shit en dat ik er zo naar uitkeek. De eerste avond had ik nog de hoop dat een gesprek een en ander op zou lossen. Inmiddels niet meer en daarom de keuze om maar gewoon naar huis te gaan. Soort van zelfbescherming ofzo.quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:20 schreef Hupje het volgende:
Balen @:Troel
Het was je gegund om even te ontspannen.
quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:16 schreef Troel het volgende:
We gaan morgen terug naar huis. Dit hotel is echt ruk. Vandaag weer aan de telefoon gehangen met Enjoyhotel.
Ik zei net al tegen @:Drizzt_DoUrden wat ik in hemelsnaam allemaal fout gedaan heb dat zelfs zoiets compleet in de soep loopt.
We zouden anders morgen terugkomen, dus dat heeft niet heel veel zin. Vriend sprak gisteravond met wat andere gasten die dezelfde problemen hebben ervaren. Die gaan als het goed is ook aan de bel trekken bij de overkoepelende organisatie. De manager vroeg blijkbaar vanochtend of er wat gebeurd was dat we eerder naar huis gingen. Ik grapte in de auto daarover tegen vriend dat er juist niets gebeurd was en we daarom weggingen. Meteen vrijdag de problemen al aangekaart, maar dat heeft niet geholpen. Vriend heeft er verder geen woorden aan vuil gemaakt, de manager sprak net sowieso nauwelijks Duits of Engels.quote:Op maandag 17 augustus 2026 09:10 schreef Schanu het volgende:
Ach nee wat een deceptie Troel, het was je zo gegund om een fijne vakantie te hebben en te kunnen ontspannenKan je nog iets anders boeken of wordt dat ook niets meer?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |