abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker woensdag 12 augustus 2026 @ 13:33:45 #26
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221555939
quote:
12s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 13:27 schreef Troel het volgende:
Jullie liken wel, maar het is helemaal niet leuk :(
Heb geliked voor je vakantie :@
pi_221555946
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 12:44 schreef Troel het volgende:
Aanstaande vrijdag ga ik eindelijk eventjes op vakantie. Vijf dagen all inclusive, zodat ik me niet druk hoef te maken of ik wel in dat restaurant naar het toilet kan, want alles kan ik het hotel dat toegankelijk is.

Deze vakantie is keurig gecommuniceerd met de consulente van de arbodienst, zodat er geen afspraken gepland worden. Maar het UWV heeft die data niet doorgekregen en de second opinionarboarts blijkbaar ook niet.

Dus nu verwachten ze me vrijdag in Zwolle voor de second oopinion. Verplaatsen kan wel, vier werkdagen vantevoren kan je dat in 'dringende gevallen' doen. Als ik het vier dagen van tevoren geweten had, dan had ik uiteraard toen meteen gedaan. Echt, ik wil mijn energie gewoon gebruiken om te herstellen in plaats van achter dit soort dingen aan te moeten.

Overigens nog steeds geen brief ontvangen van het UWV over waarvoor de afspraak precies is.
Dit is toch gewoon het probleem van het uwv? Bel ze en leg het uit en vraag om te verplaatsen. Als ze niet kunnen dan vraag naar die wat dat wel kan of bevoegd voor is. Of naar die idioot die het kennelijk niet doorgegeven heeft.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_221556041
Verdorie, wat een gedoe weer. Waarom wordt alles weer ingewikkeld gemaakt. Hier zit je toch nog op te wachten. Ik hoop desondanks dat je een hele fijne vakantie hebt.
  Redactie Frontpage woensdag 12 augustus 2026 @ 16:17:54 #29
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221556603
quote:
7s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 13:35 schreef vosss het volgende:

[..]
Dit is toch gewoon het probleem van het uwv? Bel ze en leg het uit en vraag om te verplaatsen. Als ze niet kunnen dan vraag naar die wat dat wel kan of bevoegd voor is. Of naar die idioot die het kennelijk niet doorgegeven heeft.
De second opinion is natuurlijk door mij aangevraagd oomdat die eerste arboarts zo vaag was. Dat is dus wel ecvht in mijn voordeel. En niet naar het UWV=geen uitkering he, zo werkt het ook ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_221556615
Djeesus. Hoeveelste bingokaart met tegenslag heb je?
Dan maar bellen.📞
En zoals vosss post: wie is bevoegd?
pi_221556726
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 16:17 schreef Troel het volgende:

[..]
De second opinion is natuurlijk door mij aangevraagd oomdat die eerste arboarts zo vaag was. Dat is dus wel ecvht in mijn voordeel. En niet naar het UWV=geen uitkering he, zo werkt het ook ;)
Ja maar jij had alles goed gedaan en die korte vakantie verdien je toch gewoon!!

Bellen, uitleggen en verzetten en niet eerder terugkomen of vakantie skippen!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
  Redactie Frontpage woensdag 12 augustus 2026 @ 19:32:32 #32
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221557566
Nou, second opinion gaat niet door, daar wordt een ander moment voor gepland. En een fijne vakantie gewenst.

UWV zou vandaag terugbellen, maar nog niet gedaan. Dus morgen de telefoon ook maar de hele tijd van stil af.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage zaterdag 15 augustus 2026 @ 15:25:46 #33
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221578378
Nog geen bericht van het UWV gehad. De brief kwam de 13e binnen, verstuurd op de 5e... Dat kan haast niet enkel PostNL zijn ;)

Wij zitten in ons hotel. En ik voel me heel erg gehandicapt, vooral door de middagdutjes. Zelfs als je geen ruk doet is alles vermoeiend. Ik vind het lastig om dan tóch even te gaan slapen. (Ik lag ook ruim eerder dan vriend in bed).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage zondag 16 augustus 2026 @ 19:16:45 #34
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221588145
We gaan morgen terug naar huis. Dit hotel is echt ruk. Vandaag weer aan de telefoon gehangen met Enjoyhotel.

Ik zei net al tegen @Drizzt_DoUrden wat ik in hemelsnaam allemaal fout gedaan heb dat zelfs zoiets compleet in de soep loopt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_221588176
Balen @Troel
Het was je gegund om even te ontspannen.
  Redactie Frontpage zondag 16 augustus 2026 @ 19:27:32 #36
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221588224
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 19:20 schreef Hupje het volgende:
Balen @:Troel
Het was je gegund om even te ontspannen.
Dat vind ik nog het nare. Dat iedereen vond dat ik het verdiende na alle shit en dat ik er zo naar uitkeek. De eerste avond had ik nog de hoop dat een gesprek een en ander op zou lossen. Inmiddels niet meer en daarom de keuze om maar gewoon naar huis te gaan. Soort van zelfbescherming ofzo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_221588993
Wat klote troel, dat dit hotel zo slecht is en dat het daarom dus niet gaat. :{ :*
pi_221589094
wat ontzettend k#t @Troel ;( zo ontzettend stom dat het zo in het water valt
pi_221589389
Shit Troel, dat is ook een domper :'(. Ik had je een paar zorgeloze dagen zó gegund :*.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_221589640
Ah nee @Troel wat een domper!

Kutterdekut :*
Fake it till you make it...
pi_221590001
Ach lieve @Troel :'( :*
  Spellchecker maandag 17 augustus 2026 @ 00:45:12 #42
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221590314
quote:
2s.gif Op zondag 16 augustus 2026 19:16 schreef Troel het volgende:
We gaan morgen terug naar huis. Dit hotel is echt ruk. Vandaag weer aan de telefoon gehangen met Enjoyhotel.

Ik zei net al tegen @:Drizzt_DoUrden wat ik in hemelsnaam allemaal fout gedaan heb dat zelfs zoiets compleet in de soep loopt.
-O- :X :*
pi_221591149
Ach nee wat een deceptie Troel, het was je zo gegund om een fijne vakantie te hebben en te kunnen ontspannen ;( Kan je nog iets anders boeken of wordt dat ook niets meer?
  Redactie Frontpage maandag 17 augustus 2026 @ 10:46:35 #44
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221591894
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 09:10 schreef Schanu het volgende:
Ach nee wat een deceptie Troel, het was je zo gegund om een fijne vakantie te hebben en te kunnen ontspannen ;( Kan je nog iets anders boeken of wordt dat ook niets meer?
We zouden anders morgen terugkomen, dus dat heeft niet heel veel zin. Vriend sprak gisteravond met wat andere gasten die dezelfde problemen hebben ervaren. Die gaan als het goed is ook aan de bel trekken bij de overkoepelende organisatie. De manager vroeg blijkbaar vanochtend of er wat gebeurd was dat we eerder naar huis gingen. Ik grapte in de auto daarover tegen vriend dat er juist niets gebeurd was en we daarom weggingen. Meteen vrijdag de problemen al aangekaart, maar dat heeft niet geholpen. Vriend heeft er verder geen woorden aan vuil gemaakt, de manager sprak net sowieso nauwelijks Duits of Engels.

Afhankelijk van waar de reisorganisatie mee gaat komen kunnen we nog een keer een ander hotel proberen van deze formule, als het tenminste te regelen valt (tussen alle afspraken door, gewchikt voor mindervaliden en niet botsend met werk van vriend).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage maandag 17 augustus 2026 @ 10:52:08 #45
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221591940
Overigens ook al zo vaag. We kregen verschillende DE-alerts, het luchtalarm ging af en dergelijke. Nul communicatie vanuit het hotel. De deur naar het terras werd dicht gedaan, maar je zou verwachten dat je naar je gasten communiceert dat ze de ramen en deuren van hun kamer beter kunnen sluiten. Zeker gezien de leeftijd van de meeste gasten.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_221592117
Wat een tegenvaller! 😘
  Redactie Frontpage woensdag 19 augustus 2026 @ 12:06:18 #47
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221606012
Wel goed nieuws: ik belde vandaag nogmaals met het UWV en de afspraak van volgende week is eruit gehaald, ik ben overgedragen naar Hengelo en er wordt een nieuwe afspraak gepland.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage vrijdag 21 augustus 2026 @ 15:06:10 #48
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221621533
Vandaag gesproken met Enjoyhotel. Ze gaan voor ons regelen dat we op een ander moment bij een goed hotel alsnog een onbezorgde vakantie kunnen hebben.

Ik mocht wat data doorgeven en zij gaan alles voor ons regelen :)

(En daarnaast gaan ze actie ondernemen voor wat betreft het hotel waar wij zaten.)

*O* *O* *O* *O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_221621569
Wat ontzettend fijn om te lezen Troel!! Hopelijk kan je dubbel zo hard genieten tijdens het volgende verblijf en gaan ze het helemaal goed maken :*
pi_221621645
Hèhè eindelijk eens goeie berichten van je.
Hengelo w/ en Enjoy *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')