SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
En je hoeft er echt niet bij te liggen als een prinses hequote:Op maandag 9 juni 2025 13:52 schreef Troel het volgende:
Vandaag komen er ooms en tantes op bezoek. Dus ik heb mijzelf in een goede stoel gehezen, beentje hoog, hondje op schoot. Ben net een uurtje uit bed, heb daar lekker lang liggen rusten omdat ik prima lag. Tja en of ik nou daar lig of op de bank lig...
Ow, dat doe ik ook zeker niet. Ik heb een heerlijke slobberjoggingbroek aan, want die kan over het gips. En een oversized sweater voor als het koud is.quote:Op maandag 9 juni 2025 15:18 schreef H_T het volgende:
[..]
En je hoeft er echt niet bij te liggen als een prinses heJuist nu niet!
Och jee wat dom van die jongen. En tegelijk wat goed dat ze dit nu al weten! En dat jij ook gewoon aangeeft wat jij fijn vind, hopelijk luisteren ze er naarquote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:08 schreef Troel het volgende:
Update van de politie gehad. Een jonge jongen in een bruingrijze VW Polo. Is wel gestopt, achteruit gereden de zijstraat in, maar reageerde niet op vragen van de politie. Beelden worden nog onderzocht maar ik heb aangegeven dat ik graag een getuigenoproep via facebook oid laat doen.
Update van het ziekenhuis: vrijdag ga ik onder het mes.
Nouja, natuurlijk is een operatie niet leuk, maar in dit geval is het verrewege de beste optie, dus ik ben er blij meequote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:52 schreef BE het volgende:
Wat goed, toch opereren!![]()
Of nou ja, of je daar nou om staat te springen... maar je snapt wat ik bedoel.
Dat is de vermoedelijke aanrijder zelf op basis van de verschillende beelden en getuigenverklaringenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:07 schreef Schanu het volgende:
Wat fijn dat de operatie door kan gaan, dat biedt in ieder geval meer hoop voor je uiteindelijke herstel![]()
En die jongen, is dat een getuige of de vermoedelijke aanrijder zelf?
Oh joh, maar er is dus beeldmateriaal van hem! Hopelijk helpt dat de politie verder in hun onderzoek. Bizar wel dat hij dus wel is gestopt en toch alsnog is doorgereden....quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is de vermoedelijke aanrijder zelf op basis van de verschillende beelden en getuigenverklaringen
Mooi, dan kan zijn verzekering er fijn voor opdraaien.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is de vermoedelijke aanrijder zelf op basis van de verschillende beelden en getuigenverklaringen
Ben je verzekerd als je doorrijd na het veroorzaken van een ongeval?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, dan kan zijn verzekering er fijn voor opdraaien.
Maar daarvoor moeten ze dus nog wel zijn gegevens zien te krijgenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, dan kan zijn verzekering er fijn voor opdraaien.
Is kenteken daarvoor niet voldoende? Je zou zeggen dat dat genoeg moet zijn om NAW te achterhalen?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar daarvoor moeten ze dus nog wel zijn gegevens zien te krijgen
Niet altijd. Met kenteken weet je de eigenaar van de auto. Maar als die beweert dat hij zijn auto had uitgeleend en niet wil zeggen aan wie dan ben je er nog nietquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Is kenteken daarvoor niet voldoende? Je zou zeggen dat dat genoeg moet zijn om NAW te achterhalen?
Volgens mij ben je dan dus gewoon aansprakelijk. Even chatgpt vragenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet altijd. Met kenteken weet je de eigenaar van de auto. Maar als die beweert dat hij zijn auto had uitgeleend en niet wil zeggen aan wie dan ben je er nog niet
Dat wel, maar celstraf oid is een ander verhaalquote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan dus gewoon aansprakelijk. Even chatgpt vragen![]()
A. Als de auto bekend is (kentekenhouder):
1) Je kunt de aansprakelijkheidsverzekering van die auto aanspreken met een schadeclaim
2) Je hebt hiervoor: een proces-verbaal, bewijs van schade, datum/tijd/locatie, en bij voorkeur getuigen of camerabeelden
3) De verzekeraar kan proberen te verhalen op de werkelijke bestuurder
ofwel, verhaalbaar idd
Maar dat hebben ze dus ook niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Is kenteken daarvoor niet voldoende? Je zou zeggen dat dat genoeg moet zijn om NAW te achterhalen?
Jep. Maar wie weet na de getuigenoproep. Ik ga al mijn charmes gebruiken bij de regionale media in de hoop dat ze willen helpen zoeken.quote:
Desnoods een kort interview er bij met jou om wat zieltjes te winnen?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Jep. Maar wie weet na de getuigenoproep. Ik ga al mijn charmes gebruiken bij de regionale media in de hoop dat ze willen helpen zoeken.
Foto van de blauwe snorquote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Desnoods een kort interview er bij met jou om wat zieltjes te winnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |