Woody van Toystory heeft de naam van zijn eigenaar onder op zijn laars staan.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die snap ik niet![]()
Care to explain?
En tof gips inderdaad!
Dank voor de uitleg!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Woody van Toystory heeft de naam van zijn eigenaar onder op zijn laars staan.
Maar hij had eigenlijk 1 letter achterstevoren moeten schrijvenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Woody van Toystory heeft de naam van zijn eigenaar onder op zijn laars staan.
De T staat achterstevoren!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:51 schreef Vicky het volgende:
[..]
Maar hij had eigenlijk 1 letter achterstevoren moeten schrijven
ook Disneyfan![]()
De Rquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:00 schreef Troel het volgende:
[..]
De T staat achterstevoren!
Maar geen letters waarbij ke dat ziet
Heb je nog een beetje geslapen? Slaapgebrek is sowieso al kut maar na zoiets heftigs is fatsoenlijk slapen wel een basisvoorwaarde om er niet constant totaal doorheen te zitten.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 02:09 schreef Troel het volgende:
Ik lig wakker. Veel pijn, maar vooral aan mijn wenkbrauw, die trekt heel erg.
De hele dag eigenlijk doorgekomen zonder zware pijnstillers. Nu toch maar genomen omdat mijn lichaam de rust van het slapen nodig heeft om te herstellen.
Zonder de pijnstillers merk ik ook echt veel meer plekken in mijn lijf die beurs zijn en pijn doen. En mentaal gaat het echt zo ruk op dit moment. Overdag gaat dat beter.
Ja, viel uiteindelijk wel in slaap en was ook niet om 6.15 weer wakker zoals normaal dus dat scheeltquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:28 schreef Seven. het volgende:
[..]
Heb je nog een beetje geslapen? Slaapgebrek is sowieso al kut maar na zoiets heftigs is fatsoenlijk slapen wel een basisvoorwaarde om er niet constant totaal doorheen te zitten.
Ik heb litteken crème van Biodermal, als de wond eenmaal dicht zit verzacht het heel erg goed en het zorgt ook voor aanzienlijk snellere genezing.
Oké okéquote:
je bent wel thuis, dat is wel fijn, ik lees niet heel het topic mee, dacht even dat je in het ziekenhuis lagquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:47 schreef Troel het volgende:
Net even het huis uitgeweest naar de kroeg waar ik zelf ook vrijwilliger ben. Daar kreeg ik een heel lief pakketje met lekkers. En thuis werd een een fruitmand bezorgd. Er waren al diverse bossen bloemen gekomen. En dan allemaal kaartjes enzo
Ik word er blij van en dat maakt alles een stuk makkelijker!
Ha! Die renovatie is bijna klaar. Uiteraard treft de provincie geen blaam...quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:12 schreef LauriLynne het volgende:
Veel beterschap Troel! Wat een rotsituatie. Had gehoopt dat je portie pech na dat hele huis gebeuren wel keer op was.
Goed geslapen! Was ook echt gewoon bekaf gisteren. Vanochtend lekker gedoucht, want vandaag staat mijn verjaardagsfeestje op de planning. Daar had ik geen zin in, maar mijn vriend heeft het naar een 'blij dat je leeft' omgedoopt en de mensen die komen snappen echt wel dat ik alleen maar zit of hang.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 07:28 schreef sigme het volgende:
Troel!![]()
Ik had dit helemaal gemist joh, ik zag nu ergens een hint en ging maar even zoeken. Wat een klote ongeluk!
Vreselijk. En van wat ik lees ga je er sowieso niet zonder blijvende schade mee weg komen![]()
Godskolere. Hoe gaat het vandaag met je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |