Die staat niet zichtbaar op de beelden en is ook niet genoteerd door politie bij het vragen stellen toen daar niet op gereageerd werd? Dat is wel kut zegquote:
Als de auto verzekerd is in principe wel, je kunt wel een straf (van de rechter) krijgen voor het doorrijden na een ongeval, en de verzekeraar kan je verzekering opzeggen als je dit soort grappen uithaalt.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Ben je verzekerd als je doorrijd na het veroorzaken van een ongeval?
Bummer, dus ze vermoeden dat het auto x is, maar zijn niet zeker?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar daarvoor moeten ze dus nog wel zijn gegevens zien te krijgen
Er zijn zelfs beelden van hoe die auto mij aanrijdt. Maar de beelden liggen bij de forensische shit om kenteken boven tafel te krijgen. Ik denk zelf dat zo'n oproep misschien sneller gaatquote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bummer, dus ze vermoeden dat het auto x is, maar zijn niet zeker?
Er moeten toch meerdere camera's zijn waar die auto voor en na de aanrijding op gezien is?
Sjezus.... en ondertussen heeft hij die auto al 6 keer door de wasstraat gehaald natuurlijk, beetje laten uitdeuken.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Er zijn zelfs beelden van hoe die auto mij aanrijdt. Maar de beelden liggen bij de forensische shit om kenteken boven tafel te krijgen. Ik denk zelf dat zo'n oproep misschien sneller gaat
Gedeeldquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:42 schreef Troel het volgende:
https://www.facebook.com/(...)mB6EVoSbVXdavN7DhUPl
Heeft denk ik geen verdere uitleg nodig
Gedeeld voor de mensen die ik daar nog ken. Hoop dat ze hem/haar snel vinden.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:42 schreef Troel het volgende:
https://www.facebook.com/(...)mB6EVoSbVXdavN7DhUPl
Heeft denk ik geen verdere uitleg nodig
Hehehe, snap het hoor, je bent niet de enige. Gekozen voor algehele narcose maar moet morgen even navragen of ze nog zo'n block gaan zetten ook.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:12 schreef amaranta het volgende:
Succes met je operatie morgen Troel. Welk type narcose heb je gekozen?
Edit… het is pas woensdag![]()
![]()
Ik rekende me al rijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Normaal wordt er na twee weken geopereerd, maar toen het kon het nog niet. Morgen was echt de laatste kans, omdat het lichaam zelf natuurlijk ook al actie onderneemt en de botten aan elkaar laat groeien.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:24 schreef flipsen het volgende:
Klote Troel, maar van uitstel komt wellicht geen afstel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |