Lief dagboek,
Los van dat ik een heerlijke nacht heb gehad (qus slapen dan), vindt mijn horloge dat ik veel stress heb. Tja, zulke medicijnen zorgen wel voor een wat andere hartslag denk ik ook. Ik zie ook veel verschil tussen hartslag in rust met pijnstillers en zonder en er is ook verschil tussen de verschillende pijnstillers zeg maar. Allemaal best interessant. Ik merk wel aan deze pleisters dat mijn woordenschat wat meer moeite kost.
Vanochtend stond de eerste keer wondspoelen op het programma. Ik keek daar echt wel tegenop. Eerst zelf lekker gedoucht (zonder spalk/gips!) en dan zie je al wel hoe iel mijn beentje nu is (in vergelijking met mijn eigen been normaal

). Na het douchen vertrokken richting de keuken waar een stellage klaar stond waar ik mijn been op kon laten rusten, zelf kon zitten en waar we de wond uit konden spoelen. Dit was dus geheel pijnloos. Ik vond het donderdag al zo vaag dat het totaal geen pijn deed om de huid weg te knippen (tja, dode huid, wat wil je), maar het spoelen was dus ook totaal pijnvrij. Nieuwe gel erin wat de wond schoonmaakt, siliconenpleister erop en de spalk er weer om heen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het met die spalk ook zelf wat prettiger vind, als ik dan beweeg dan hoef ik wat minder na te denken omdat mijn pootje wel meegaat.
Om de verveling te doden had ik gisteren mijn
laptop Sims 4 laten downloaden, maar dat is niet wat. Mijn Sim ging op de tweede dag al dood. Wel een aantal dagen geleden een leuk ander spelletje gevonden waarbij ik de muis gewoon op mijn been heen en weer kan laten gaan en dan worden er vormpjes kapot gemaakt zonder dat je hoeft te klikken.
Inmiddels heb ik alle kleine lego-formule 1 autootjes in elkaar zitten. De grote hebben de heren al gefixt. Er staan nog 5 middelgrote te wachten, maar daar durf ik niet aan te beginnen. Dat zijn en veel stukjes en dat is onpraktisch op de bank. Daarom staat het gekregen bosje bloemen en de pixar lamp ook nog gewoon in hun doos.
Ook nog even bij mijn moeder uitgehuild omdat ik het zo kut vind dat ik zoveel van iedereen vraag. En een shoutout naar mijn stiefzoon waar ik altijd heel veel over te zeuren heb (met name over de tijd waarop hij thuis komt enzo

Hij was gisteren precies op tijd thuis en ik heb hem beloofd dat ik de komende vijf keer niets meer zeg als hij later is dan de afgesproken tijd (ik vind tijd is tijd en hij komt wel eens tot een kwartiertje later

). Ik heb vriend op het hart gedrukt om wat extra lekkere dingen voor hem in huis te halen, wat radler koel te zetten enzo. En ik denk dat het belangrijk is dat vriend op de dagen dat hij thuis werkt, ook echt vanuit huis te gaan werken en niet bij mij thuis. Hoe meer mensen daar nu zichtbaar zijn, des te beter zeg maar.
Uit mijn wenkbrauw kwam net wat vocht en het prikt allemaal een beetje, dus die ga ik een beetje in de gaten houden. Het is ook wat roder dan het gisteren was. Ik neem aan dat dat niet te maken heeft met de heerlijke chocolaatjes die ik net gegeten heb die ik vorige week gekregen had en nu maar opgegeten heb omdat het 26 graden is hierbinnen en het begon te smelten.
O en ik heb toch maar een offerte opgevraagd voor een airco in de woonkamer. Afhankelijk van hoeveel levertijd er op zit kan dat hier wel echt nog een verschil maken.