Wat fijn dat het boven verwachting goed heelt, ik ga ontzettend hard duimen dat het dinsdag nog steeds zo positief is en dat de operatie door kan gaan!quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:04 schreef Troel het volgende:
Goed nieuws! De wond was veel verder dicht dan we verwacht hadden. Dus.... Dinsdag weer en misschien toch operatie! Dat was een fijn verjaardagscadeautje
Blauw gips is het geworden.
Nee, Ik weet ook niet of ik achter de politie aan moet gaan of niet. Nou wilde ik sowieso vandaag gaan mailen met een update, dus misschien maar gewoon vragen of ze ook een update voor mij hebben.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:28 schreef Schanu het volgende:
Is er al vooruitgang in het onderzoek naar de dader?
Zijn gangetje. Op aanraden van de verpleging standaard de paracetamol en de tramadol en dat maakt de dag wel beter te doen. Ik kan nu soms aan tafel zitten tijdens het eten. Moet wel kijken nog wat de beste plek is, want lastig met mijn arm en opstaan. En gisteren voor het eerst weer iets op tv gekeken wat binnen kwam. Een film over een groep mannen van churchill in wo2. Maar het was fijn om eventjes het gevoel te hebben dat alles normaal wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Troel op 08-06-2025 10:46:34 ]troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
-edit- knip want lang verhaalquote:
Het is op de foto niet zo goed zichtbaar, maar zal, voor de liefhebber, zo even wat foto's uploaden. Ga daarin wel wat knippen en plakken, want hoef er niet herkenbaar opquote:Op zondag 8 juni 2025 10:56 schreef maily het volgende:
[..]
-edit- knip want lang verhaal
Dat laatste is ook een stukje verwerking. Gooi het er maar uit.
Het is niet niks wat er allemaal gebeurd is.
O en pics van je blauwe snor![]()
Dat weet ik ook wel, ergens? Maar ik merk dat het me soms bekruipt?quote:Op zondag 8 juni 2025 12:07 schreef Phaidra het volgende:
Ja precies. Je leven staat wel even op z'n kop, het zou eerder gek zijn als dat je niks zou doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Kind toch ... die snor is toch wel je minste zorg ... maar bedanktquote:
quote:Op zondag 8 juni 2025 13:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, ergens? Maar ik merk dat het me soms bekruipt?Hij denkt natuurlijk "never a dull moment with Troel"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bio-oil check! Ik heb dat ook gebruikt na een operatie. Ik gebruik het nu alleen nog niet, want aanraken is, ondanks de pijnstillers, echt gewoon niet leuk en ok. Dus ik wacht liever nog even totdat het iets minder pijnlijk is.quote:Op zondag 8 juni 2025 13:32 schreef maily het volgende:
[..]
Kind toch ... die snor is toch wel je minste zorg ... maar bedankt![]()
En toch, over die littekens, als je die straks goed verzorgt met bv bio-oil of iets dat ze je in het ziekenhuis misschien aanraden, dan.zien die er volgend jaar al veel minder heftig uit.
De wonden moeten dicht zijn voordat je het mag gebruiken.quote:Op zondag 8 juni 2025 13:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Bio-oil check! Ik heb dat ook gebruikt na een operatie. Ik gebruik het nu alleen nog niet, want aanraken is, ondanks de pijnstillers, echt gewoon niet leuk en ok. Dus ik wacht liever nog even totdat het iets minder pijnlijk is.
quote:Op zondag 8 juni 2025 13:04 schreef Troel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |