.quote:Het systeem in de finale van het Eurovisie Songfestival is een combinatie van jury- en publieksstemmen uit de deelnemende landen. In totaal nemen ongeveer 26 landen deel aan de finale: de "Big Five" (Duitsland, Frankrijk, Italië, Spanje en het Verenigd Koninkrijk), het gastland en landen die zich via de halve finales hebben geplaatst.
Tijdens de finale voert elk land zijn lied live op. Daarna stemmen alle deelnemende landen én enkele extra landen (die mogelijk niet in de finale staan) op hun favorieten. Elk land geeft twee sets punten: één van een vakjury en één van het publiek (tele- en online stemming). De punten worden verdeeld volgens het volgende systeem: 1 t/m 8, 10 en 12 punten voor de top 10 favorieten.
Eerst worden de juryresultaten bekendgemaakt. Elk land presenteert live de jurypunten, waarbij vooral de 12 punten met veel aandacht worden gegeven. Daarna worden alle publieksstemmen opgeteld per land en in één keer gepresenteerd, van het land met de minste publieksstemmen tot degene met de meeste. Dit zorgt vaak voor grote verrassingen en spanningen, omdat een land dat laag stond na de juryronde nog kan winnen met hoge publieksstemmen — of omgekeerd.
Het land met de meeste gecombineerde punten (jury + publiek) wint het Eurovisie Songfestival en mag het festival het jaar daarop organiseren (tenzij dit praktisch of politiek niet mogelijk is). Deze stemverdeling zorgt voor een balans tussen professionele beoordeling en de voorkeur van het grote publiek.
Het moet niet gekker worden Australiërs die voor Australië de punten geven.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ze is Australische, dus die link is snel gemaakt.
Altijd wel weer leuk om (oude) bekenden te zien. Uiteraard veel deelnemers van vorig jaar, maar ook een Safuraquote:
Dan maar hopen dat er geen verlenging komt.quote:
Ze gaan het hebben over instrumenten op het ESF. Zal wel weer een filmpje zijn over allerlei nep instrumenten door de jaren heen.quote:
Brabantse ESF nachten zijn langquote:
Heksnkaas met groentes, nachos met kaassaus en een lekker fuetje. Biertje en/of Radler erbij... Let's go!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:08 schreef Ama het volgende:
Wat gaan we snacken tijdens de finale? Ik ga een borrelplankje maken.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:47 schreef Benny het volgende:
[..]
Heksnkaas met groentes, nachos met kaassaus en een lekker fuetje. Biertje en/of Radler erbij... Let's go!
Claude, laat heel Europa-pa maar lekker La La'en
Keus zat: ik heb chips, nootjes en meerdere soorten worst en kaas, plus melbatoastjes. Veel te veel om allemaal op te krijgen, en dan moet ik ook nog kiezen wat ik erbij ga drinken. Drúk!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:08 schreef Ama het volgende:
Denk met deze, al hoop ik liever dat het hun eigen inzendingen zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:21 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Kaarija en Baby Lasagna met een optreden 😮.
Bij welke provider zit je?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:23 schreef bloempje-moi het volgende:
Waar kijken jullie? Ik gun het Cornald, maar ik hou van Graham Norton. Ik heb alleen nooit een fatsoenlijke livestream van de BBC kunnen vinden.
De Belg waarschijnlijkquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:23 schreef bloempje-moi het volgende:
Waar kijken jullie? Ik gun het Cornald, maar ik hou van Graham Norton. Ik heb alleen nooit een fatsoenlijke livestream van de BBC kunnen vinden.
Ik zit er aan te denken om bij de Belg te gaan kijken want ik zag filmpjes van de halve finale donderdag en ik lachte me echt kapot.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:23 schreef bloempje-moi het volgende:
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denk met deze, al hoop ik liever dat het hun eigen inzendingen zijn.
Bekijk deze YouTube-video
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
NPO Start want ik heb geen gewone tv meer.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:23 schreef bloempje-moi het volgende:
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:30 schreef Ama het volgende:
[..]Wat je in je spoiler zet lijkt mij erg leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat je in je spoiler zet lijkt mij erg leuk
Ja ik ben nu ook wel benieuwd maar ik heb expres niet helemaal afgekeken want ik wou nog een beetje verrassing houden voor mezelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik heb dus ook geen tv, dus moet het ook met livestreams doen. VRT en BBC kan ik dus alleen via een illegale omweg kijken, maar dat gaat helaas vaak fout. Het zal wel NPO-start worden.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
NPO Start want ik heb geen gewone tv meer.
Afgelopen dinsdag was het beeld soms onscherp, dat was echt heel jammer.
Maar verliep verder wel goed.
YouTube werkt ook nog alleen heb je geen commentaar.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:36 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik heb dus ook geen tv, dus moet het ook met livestreams doen. VRT en BBC kan ik dus alleen via een illegale omweg kijken, maar dat gaat helaas vaak fout. Het zal wel NPO-start worden.
Gebruik je weleens VPN, dan zou je die een Engelse locatie kunnen zetten en de BBC iplayer kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:36 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik heb dus ook geen tv, dus moet het ook met livestreams doen. VRT en BBC kan ik dus alleen via een illegale omweg kijken, maar dat gaat helaas vaak fout. Het zal wel NPO-start worden.
Al jaren niet meer. Ik vond net wel deze, en die lijkt het te doen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gebruik je weleens VPN, dan zou je die een Engelse locatie kunnen zetten en de BBC iplayer kunnen gebruiken.
Cornald is prima ja, al ga ik bij de reclame wel naar de Belgquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:42 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Al jaren niet meer. Ik vond net wel deze, en die lijkt het te doen.
https://www.elahmad.com/tv/filmo.php?id=14
Maar NPO Start is prima. Ik vind Cornald ook wel leuk
Maar jij kon toch niet kijkenquote:
Die man zit daar al zo alleentjes.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Cornald is prima ja, al ga ik bij de reclame wel naar de Belg
Veel plezier!!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:46 schreef TheVulture het volgende:
Goedenavond uit het voetbalstadion, stel je voor dat Nederland naast Ahoy ook even de Kuip had volgegooidTop sfeer en organisatie
Iedereen veel plezier
Het loopt bijna altijd uit, dus denk dat het al later wordt.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:01 schreef Spablauw214 het volgende:
Om 21:15 al starten met de liedjes en om 01:00 een winnaar. Dat is ook wel eens later geweest. Kan me een jaar herinneren dat we pas rond 2 klaar waren.
Niet Topo Gigio, toch?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:13 schreef Jason22 het volgende:
De ster van de avond wordt de muis die de punten van Italië gaat geven.
Vandaag wat nog over is van de andere twee dagen:quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:08 schreef Ama het volgende:
Ik mag straks aan mijn ouders gaan uitleggen waarom Ieniemienie de punten van Italie uitreiktquote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:13 schreef Jason22 het volgende:
De ster van de avond wordt de muis die de punten van Italië gaat geven.
Volgend jaar naast het MECC ook de Geusseltquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:46 schreef TheVulture het volgende:
Goedenavond uit het voetbalstadion, stel je voor dat Nederland naast Ahoy ook even de Kuip had volgegooidTop sfeer en organisatie
Iedereen veel plezier
Wil je dat ook aan mij uitleggen? Kun je alvast oefenen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik mag straks aan mijn ouders gaan uitleggen waarom Ieniemienie de punten van Italie uitreikt
Het kan ook zomaar naast de La Defense Arena ook het Stade de France worden.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgend jaar naast het MECC ook de Geusselt
Nou eh.. dit is een muis. En hij deelt de punten van Italie uit!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:16 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Wil je dat ook aan mij uitleggen? Kun je alvast oefenen.
St.Denis is nog minder dan Malmö een prettige plek voor het traditionele ESF-publiek.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:17 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Het kan ook zomaar naast de La Defense Arena ook het Stade de France worden.
Kan hij ook Volare zingen?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nou eh.. dit is een muis. En hij deelt de punten van Italie uit!
Per ongeluk merendeel van de snacks vanmiddag al opquote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:08 schreef Ama het volgende:
Ieniemienie is een zij 😮quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nou eh.. dit is een muis. En hij deelt de punten van Italie uit!
Vooral dat laatste maakt de avond.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:21 schreef vencodark het volgende:
Ik heb knakworstjes, stokbrood, choco -en yoghurt rozijnen, chips en zeurende kinderen.
Dan pakken ze maar het Parc des Princes, is ook wel groot genoeg denk ik.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
St.Denis is nog minder dan Malmö een prettige plek voor het traditionele ESF-publiek.
Bedankt Oprah.quote:
Dat laatste lijkt mij een beetje taai.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:21 schreef vencodark het volgende:
Ik heb knakworstjes, stokbrood, choco -en yoghurt rozijnen, chips en zeurende kinderen.
Viesdikquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:22 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik heb toastjes met ei, een overgebleven suikerwafel en een doos magnums. Hoeveel magnums duurt het songfestival?
Ik ook.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:30 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik moest aan Linda Wagenmakers denken bij die zangeres van Malta.
Ik heb minisaucijzenbroodjes gemaakt net, die staan klaar om zo in de oven te verdwijnenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Er ligt hier kaas (Blue Stilton, Parmigiano reggiano) en plakjes Friese droge worst op de plank.
Heb zo vlammetjes, bitterballen, goulashkroketten.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Er ligt hier kaas (Blue Stilton, Parmigiano reggiano) en plakjes Friese droge worst op de plank.
Goeie keuzesquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
vies vet varkenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb zo vlammetjes, bitterballen, goulashkroketten.
Ik heb KFC gekocht ter ere van Claude.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb zo vlammetjes, bitterballen, goulashkroketten.
Goede keuze.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:41 schreef Hanca het volgende:
Mijn dochter stemt als fantasyfan nu al op Polen![]()
Vette draak...
21:00 begint de uitzending. In de OP staat een gedetailleerder tijdschemaquote:
Probeer eens een proefabbo van NLzietquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:36 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Portugal…quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:45 schreef Ama het volgende:
Welk land gaat als laatste eindigen denken jullie? Mijn gevoel zegt Duitsland of Engeland.
Engeland is echt heel slecht, duitsland vind ik best leuk (ook voor het oog)quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:45 schreef Ama het volgende:
Welk land gaat als laatste eindigen denken jullie? Mijn gevoel zegt Duitsland of Engeland.
Engeland; dat was afgelopen donderdag echt mensonterend slecht.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:45 schreef Ama het volgende:
Hij is er gewoonquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:45 schreef TAmaru het volgende:
Wie doet nu het commentaar nu Cornald er niet meer is? Ik heb al ongeveer 15 jaar niet gekeken.
VK.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:45 schreef Ama het volgende:
Jan Smitquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:45 schreef TAmaru het volgende:
Wie doet nu het commentaar nu Cornald er niet meer is? Ik heb al ongeveer 15 jaar niet gekeken.
Nee het is Cornald Maas.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:47 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Interessant. Wel verstand van zaken natuurlijk.
Nemo met zijn winnende nummer.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:48 schreef timmmmm het volgende:
En de vraag van vandaag, krijgen we een goeie openingsshow? Die van Loreen na Euphoria is wel mijn favoriet
Maar hoe je die show invult is toch altijd weer de vraagquote:
Portugal of Engeland. Maar het wordt Engeland.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:45 schreef Ama het volgende:
Engelsen natuurlijk of portugalquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:45 schreef Ama het volgende:
VK (en dat hoop ik ook)quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:45 schreef Ama het volgende:
Beginnen ze vast weer BOEHOOEEE Brexit iedereen haat ooooooohooons.quote:
Nee, ze sturen niets fatsoenlijks. Die ene baard-dude bewees dat een goed nummer gewoon scoort. Maar ze sturen jaren '95 muziek telkens.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:53 schreef Ama het volgende:
Misschien wil er daarom geen goede artiest uit Engeland heen omdat ze toch altijd bijna onderaan eindigen.
🤞🏻quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:45 schreef Zigsky het volgende:
Chantal gaat echt iets doen met die jurk, he?
Engelandquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:45 schreef Ama het volgende:
Hou je geld dan lekker in je zakquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan ga ik daarop stemmen vanavond
Terwijl er toch veel goede artiesten in Engeland zijn geboren dus er loopt vast nog wel meer rond.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee, ze sturen niets fatsoenlijks. Die ene baard-dude bewees dat een goed nummer gewoon scoort. Maar ze sturen jaren '95 muziek telkens.
Toen ze Bonnie stuurde was het ook een rampquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Terwijl er toch veel goede artiesten in Engeland zijn geboren dus er loopt vast nog wel meer rond.
Cornald zei dat er een filmpje uit de finale is gehaald waar ze eigenlijk iets zou zeggen en dat ze iets zeiden wat erg hintte op de komst van Celine. Maar of ze ook gaat zingen dat weet ik niet. Lijkt me wel een lange reis vanuit Canada om alleen even een praatje te doen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:55 schreef bloempje-moi het volgende:
Celine of geen Celine vanavond?
Ik denk dat ze er zit maar waarschijnlijk niets doet.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Terwijl er toch veel goede artiesten in Engeland zijn geboren dus er loopt vast nog wel meer rond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom gaat ie ook winnenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:56 schreef vencodark het volgende:
Wat een bagger finale hoor.![]()
Ik vind bijna niks echt leuk maar kan Estland, Albanië en Zwitserland nog wel waarderen.
De concurrentie is voor Claude niet zo moordend.
Even een appearance maken en een woordje doen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:55 schreef bloempje-moi het volgende:
Celine of geen Celine vanavond?
Ik denk dat ze er zit maar waarschijnlijk niets doet.
*Geeft door aan thuisfront.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:57 schreef RipCity het volgende:
Claude om 22:10 voor degene die het straks gaat vragen x10
Dat denk ik ook en Finland net voor ons.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
bookmakers denken 5e plek hoorde ik
De BBC had gemeld dat haar privejet in Bazel was gespot begreep ik. Maar dat kan uiteraard gewoon een roddel zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Cornald zei dat er een filmpje uit de finale is gehaald waar ze eigenlijk iets zou zeggen en dat ze iets zeiden wat erg hintte op de komst van Celine. Maar of ze ook gaat zingen dat weet ik niet. Lijkt me wel een lange reis vanuit Canada om alleen even een praatje te doen.
België.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
quote:
stem je op frankrijk, krijgen ze tenminste ook een puntquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:58 schreef Tegan het volgende:
Iedereen die Frans zingt heeft een plusje bij mij. Verder springt er niet echt iets heel erg uit voor mij dit jaar.
Maar haar prive vliegtuig is toch niet voor jan lul daar?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Cornald zei dat er een filmpje uit de finale is gehaald waar ze eigenlijk iets zou zeggen en dat ze iets zeiden wat erg hintte op de komst van Celine. Maar of ze ook gaat zingen dat weet ik niet. Lijkt me wel een lange reis vanuit Canada om alleen even een praatje te doen.
Welke smaak?quote:
Hij heeft kankerquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:58 schreef TAmaru het volgende:
[..]oh wat gek, ik zou zweren dat ik had gelezen dat hij was overleden vorig jaar
wie was dat dan?
Zijn ziel.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:58 schreef TAmaru het volgende:
[..]oh wat gek, ik zou zweren dat ik had gelezen dat hij was overleden vorig jaar
wie was dat dan?
Ik denk als ze aanwezig is dat ze er alles aan doet om niet gezien te worden.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
Maar haar prive vliegtuig is toch niet voor jan lul daar?
Maar je zou denkend dat ze ondertussen wel even gespot zou zijn dan. Of ze komt binnen in Masked Singer outfit?
Jacques d'Anconaquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:58 schreef TAmaru het volgende:
wie was dat dan?
Niets mis met dat rollen in kurkquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
stem je op frankrijk, krijgen ze tenminste ook een punt
3e zeg ikquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Federer?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:02 schreef TanteMathilde het volgende:
Kom de Zwitserse Tom Cruise dat ding brengen?
Same. Alleen lult Graham me er altijd iets teveel doorheen maargoed.quote:
Bauer?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:58 schreef Tegan het volgende:
Iedereen die Frans zingt heeft een plusje bij mij. Verder springt er niet echt iets heel erg uit voor mij dit jaar.
Tieten en orgasmesquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wat voor inhoudsvols hebben zij?
Bij iedere kledingwissel een shotje is de afspraakquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Present!
En niks gezien van de halve finales, dus onbevooroordeeld erin.
In theorie wint Finland ook soort van beetje als Zweden wint alleen hadden ze beter voor Finland kunnen uitkomen.quote:
Als federer niet komt, haten we Hazel nog meer.quote:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
wow.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Goedenavond beste woud.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Ha maat!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jij bent er ook, wat gezellig!quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh heb ik nog even tijd om meer grillworst te snijden.
Yes, de toon is gezetquote:17-05-2025 @ 21:04:31
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Eurovisie Songfestival / [LIVE] Finale Eurovisie Songfestival 2025 21:00 #1"
Ja ongeacht wie het draagt is het verder best een mooie outfit alleen die muts snap ik echt niet.quote:
Gloeiende! Zit de kloon van @Coco hier ook al?quote:
Ja de snacks gaan altijd hard voordat het überhaupt echt begonnen is.quote:
Die auto-liked al mijn berichten gelukkig!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:05 schreef R-woud93 het volgende:
Een like van @:IkGeefEnkelLikes is binnen, dit gaat een TOP avond worden!
Pikante foto's sturen naar yvonne@fok.nlquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat moet je doen om van hem een like te krijgen?
Heb wat foto's uit Pattaya naar @Danny verzonden.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Pikante foto's sturen naar yvonne@fok.nl
De pikante kiekjes verschijnen over 2 weken na de DTS-meet wel verwacht ikquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Pikante foto's sturen naar yvonne@fok.nl
Vast wat suffe 538 DJ's zonder smaak.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:07 schreef JohnBercow het volgende:
Hele NL jury is onbekend, op Frits Spits na.
De gitarist van Kane, jeweetogquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:07 schreef JohnBercow het volgende:
Hele NL jury is onbekend, op Frits Spits na.
In de bios ook altijd zoquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja de snacks gaan altijd hard voordat het überhaupt echt begonnen is.
Want? Dat weet je van tevoren als je je opgeeft om mee te willen doen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Lijkt me zo awkward om een vlag te dragen van een land waar je niet in woont.
Radio DJ's zijn intens walgelijke wezens, ik heb nog liever dat mijn dochter hoer wordt of songfestivalinzending voor finlandquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vast wat suffe 538 DJ's zonder smaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |