Toen ze Bonnie stuurde was het ook een rampquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Terwijl er toch veel goede artiesten in Engeland zijn geboren dus er loopt vast nog wel meer rond.
Cornald zei dat er een filmpje uit de finale is gehaald waar ze eigenlijk iets zou zeggen en dat ze iets zeiden wat erg hintte op de komst van Celine. Maar of ze ook gaat zingen dat weet ik niet. Lijkt me wel een lange reis vanuit Canada om alleen even een praatje te doen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:55 schreef bloempje-moi het volgende:
Celine of geen Celine vanavond?
Ik denk dat ze er zit maar waarschijnlijk niets doet.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Terwijl er toch veel goede artiesten in Engeland zijn geboren dus er loopt vast nog wel meer rond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom gaat ie ook winnenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:56 schreef vencodark het volgende:
Wat een bagger finale hoor.![]()
Ik vind bijna niks echt leuk maar kan Estland, Albanië en Zwitserland nog wel waarderen.
De concurrentie is voor Claude niet zo moordend.
Even een appearance maken en een woordje doen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:55 schreef bloempje-moi het volgende:
Celine of geen Celine vanavond?
Ik denk dat ze er zit maar waarschijnlijk niets doet.
*Geeft door aan thuisfront.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:57 schreef RipCity het volgende:
Claude om 22:10 voor degene die het straks gaat vragen x10
Dat denk ik ook en Finland net voor ons.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
bookmakers denken 5e plek hoorde ik
De BBC had gemeld dat haar privejet in Bazel was gespot begreep ik. Maar dat kan uiteraard gewoon een roddel zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Cornald zei dat er een filmpje uit de finale is gehaald waar ze eigenlijk iets zou zeggen en dat ze iets zeiden wat erg hintte op de komst van Celine. Maar of ze ook gaat zingen dat weet ik niet. Lijkt me wel een lange reis vanuit Canada om alleen even een praatje te doen.
België.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
bookmakers denken 5e plek hoorde ik
quote:
stem je op frankrijk, krijgen ze tenminste ook een puntquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:58 schreef Tegan het volgende:
Iedereen die Frans zingt heeft een plusje bij mij. Verder springt er niet echt iets heel erg uit voor mij dit jaar.
Maar haar prive vliegtuig is toch niet voor jan lul daar?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Cornald zei dat er een filmpje uit de finale is gehaald waar ze eigenlijk iets zou zeggen en dat ze iets zeiden wat erg hintte op de komst van Celine. Maar of ze ook gaat zingen dat weet ik niet. Lijkt me wel een lange reis vanuit Canada om alleen even een praatje te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |