abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217826642
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 08:19 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Nou ja, ik bedacht me wel dat het handig is om een derde persoon in de Green Room te hebben, anders was het denk ik teveel gedoe om die puntentelling met z'n tweeën te doen. Maar zij was zo niet op haar plek, alsof ze amper wist waar ze voor in was gehuurd :D
Ja oke dat is waar. Maar toch denk ik dat het logischer was geweest als zij er dan ook vanaf het begin bij was. Plus idd dat Michelle echt overkwam alsof ze geeeeeeen idee had wat ze aan het doen was
life is short, the world is wide, I want to make some memories
  maandag 2 juni 2025 @ 08:59:03 #152
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_217826672
quote:

[..]
Nou ja, ik bedacht me wel dat het handig is om een derde persoon in de Green Room te hebben, anders was het denk ik teveel gedoe om die puntentelling met z'n tweeën te doen. Maar zij was zo niet op haar plek, alsof ze amper wist waar ze voor in was gehuurd :D
Komt denk ik ook omdat ze er pas in de finale bij was. Dat vind ik nooit zo goed werken. Ook al heeft de derde in de halve finales minder te doen, die moet er dan wel al bij zijn. Dat scheelt voor de chemie en om er alvast goed in te komen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_217826706
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 08:54 schreef koekje_ het volgende:

[..]
Ja oke dat is waar. Maar toch denk ik dat het logischer was geweest als zij er dan ook vanaf het begin bij was. Plus idd dat Michelle echt overkwam alsof ze geeeeeeen idee had wat ze aan het doen was
Eens, of had het meteen met z'n 3'en gedaan. Nu voelde het echt heel vreemd
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_217828084
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 09:07 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Eens, of had het meteen met z'n 3'en gedaan. Nu voelde het echt heel vreemd
Dat had ik ook in Liverpool toen Graham Norton pas in de finale kwam opdagen eigenlijk.
pi_217828775
quote:

[..]
Zij deed me denken aan Laura Pausini. Die was ook totaal niet op haar plek.
Ik stond een beetje versteld toen ze tussen neus en lippen over haar kleinzoon vertelde. Dat ze al Oma is had ik haar niet gegeven :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')