Goede keuze.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:41 schreef Hanca het volgende:
Mijn dochter stemt als fantasyfan nu al op Polen![]()
Vette draak...
21:00 begint de uitzending. In de OP staat een gedetailleerder tijdschemaquote:
Probeer eens een proefabbo van NLzietquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:36 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik heb dus ook geen tv, dus moet het ook met livestreams doen. VRT en BBC kan ik dus alleen via een illegale omweg kijken, maar dat gaat helaas vaak fout. Het zal wel NPO-start worden.
Portugal…quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:45 schreef Ama het volgende:
Welk land gaat als laatste eindigen denken jullie? Mijn gevoel zegt Duitsland of Engeland.
Engeland is echt heel slecht, duitsland vind ik best leuk (ook voor het oog)quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:45 schreef Ama het volgende:
Welk land gaat als laatste eindigen denken jullie? Mijn gevoel zegt Duitsland of Engeland.
Engeland; dat was afgelopen donderdag echt mensonterend slecht.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:45 schreef Ama het volgende:
Hij is er gewoonquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:45 schreef TAmaru het volgende:
Wie doet nu het commentaar nu Cornald er niet meer is? Ik heb al ongeveer 15 jaar niet gekeken.
VK.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:45 schreef Ama het volgende:
Jan Smitquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:45 schreef TAmaru het volgende:
Wie doet nu het commentaar nu Cornald er niet meer is? Ik heb al ongeveer 15 jaar niet gekeken.
Nee het is Cornald Maas.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:47 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Interessant. Wel verstand van zaken natuurlijk.
Nemo met zijn winnende nummer.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:48 schreef timmmmm het volgende:
En de vraag van vandaag, krijgen we een goeie openingsshow? Die van Loreen na Euphoria is wel mijn favoriet
Maar hoe je die show invult is toch altijd weer de vraagquote:
Portugal of Engeland. Maar het wordt Engeland.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:45 schreef Ama het volgende:
Engelsen natuurlijk of portugalquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:45 schreef Ama het volgende:
VK (en dat hoop ik ook)quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:45 schreef Ama het volgende:
Beginnen ze vast weer BOEHOOEEE Brexit iedereen haat ooooooohooons.quote:
Nee, ze sturen niets fatsoenlijks. Die ene baard-dude bewees dat een goed nummer gewoon scoort. Maar ze sturen jaren '95 muziek telkens.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:53 schreef Ama het volgende:
Misschien wil er daarom geen goede artiest uit Engeland heen omdat ze toch altijd bijna onderaan eindigen.
🤞🏻quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:45 schreef Zigsky het volgende:
Chantal gaat echt iets doen met die jurk, he?
Engelandquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:45 schreef Ama het volgende:
Hou je geld dan lekker in je zakquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan ga ik daarop stemmen vanavond
Terwijl er toch veel goede artiesten in Engeland zijn geboren dus er loopt vast nog wel meer rond.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee, ze sturen niets fatsoenlijks. Die ene baard-dude bewees dat een goed nummer gewoon scoort. Maar ze sturen jaren '95 muziek telkens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |