Nee het is Cornald Maas.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:47 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Interessant. Wel verstand van zaken natuurlijk.
Nemo met zijn winnende nummer.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:48 schreef timmmmm het volgende:
En de vraag van vandaag, krijgen we een goeie openingsshow? Die van Loreen na Euphoria is wel mijn favoriet
Maar hoe je die show invult is toch altijd weer de vraagquote:
Portugal of Engeland. Maar het wordt Engeland.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:45 schreef Ama het volgende:
Welk land gaat als laatste eindigen denken jullie? Mijn gevoel zegt Duitsland of Engeland.
Engelsen natuurlijk of portugalquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:45 schreef Ama het volgende:
Welk land gaat als laatste eindigen denken jullie? Mijn gevoel zegt Duitsland of Engeland.
VK (en dat hoop ik ook)quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:45 schreef Ama het volgende:
Beginnen ze vast weer BOEHOOEEE Brexit iedereen haat ooooooohooons.quote:
Nee, ze sturen niets fatsoenlijks. Die ene baard-dude bewees dat een goed nummer gewoon scoort. Maar ze sturen jaren '95 muziek telkens.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:53 schreef Ama het volgende:
Misschien wil er daarom geen goede artiest uit Engeland heen omdat ze toch altijd bijna onderaan eindigen.
🤞🏻quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:45 schreef Zigsky het volgende:
Chantal gaat echt iets doen met die jurk, he?
Engelandquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:45 schreef Ama het volgende:
Hou je geld dan lekker in je zakquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan ga ik daarop stemmen vanavond
Terwijl er toch veel goede artiesten in Engeland zijn geboren dus er loopt vast nog wel meer rond.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee, ze sturen niets fatsoenlijks. Die ene baard-dude bewees dat een goed nummer gewoon scoort. Maar ze sturen jaren '95 muziek telkens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |