Ik mag straks aan mijn ouders gaan uitleggen waarom Ieniemienie de punten van Italie uitreiktquote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:13 schreef Jason22 het volgende:
De ster van de avond wordt de muis die de punten van Italië gaat geven.
Volgend jaar naast het MECC ook de Geusseltquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:46 schreef TheVulture het volgende:
Goedenavond uit het voetbalstadion, stel je voor dat Nederland naast Ahoy ook even de Kuip had volgegooidTop sfeer en organisatie
Iedereen veel plezier
Wil je dat ook aan mij uitleggen? Kun je alvast oefenen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik mag straks aan mijn ouders gaan uitleggen waarom Ieniemienie de punten van Italie uitreikt
Het kan ook zomaar naast de La Defense Arena ook het Stade de France worden.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgend jaar naast het MECC ook de Geusselt
Nou eh.. dit is een muis. En hij deelt de punten van Italie uit!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:16 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Wil je dat ook aan mij uitleggen? Kun je alvast oefenen.
St.Denis is nog minder dan Malmö een prettige plek voor het traditionele ESF-publiek.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:17 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Het kan ook zomaar naast de La Defense Arena ook het Stade de France worden.
Kan hij ook Volare zingen?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nou eh.. dit is een muis. En hij deelt de punten van Italie uit!
Per ongeluk merendeel van de snacks vanmiddag al opquote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:08 schreef Ama het volgende:
Wat gaan we snacken tijdens de finale? Ik ga een borrelplankje maken.
Ieniemienie is een zij 😮quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nou eh.. dit is een muis. En hij deelt de punten van Italie uit!
Vooral dat laatste maakt de avond.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:21 schreef vencodark het volgende:
Ik heb knakworstjes, stokbrood, choco -en yoghurt rozijnen, chips en zeurende kinderen.
Dan pakken ze maar het Parc des Princes, is ook wel groot genoeg denk ik.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
St.Denis is nog minder dan Malmö een prettige plek voor het traditionele ESF-publiek.
Bedankt Oprah.quote:
Dat laatste lijkt mij een beetje taai.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:21 schreef vencodark het volgende:
Ik heb knakworstjes, stokbrood, choco -en yoghurt rozijnen, chips en zeurende kinderen.
Viesdikquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:22 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik heb toastjes met ei, een overgebleven suikerwafel en een doos magnums. Hoeveel magnums duurt het songfestival?
Ik ook.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:30 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik moest aan Linda Wagenmakers denken bij die zangeres van Malta.
Ik heb minisaucijzenbroodjes gemaakt net, die staan klaar om zo in de oven te verdwijnenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Er ligt hier kaas (Blue Stilton, Parmigiano reggiano) en plakjes Friese droge worst op de plank.
Heb zo vlammetjes, bitterballen, goulashkroketten.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Er ligt hier kaas (Blue Stilton, Parmigiano reggiano) en plakjes Friese droge worst op de plank.
Goeie keuzesquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
vies vet varkenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb zo vlammetjes, bitterballen, goulashkroketten.
Ik heb KFC gekocht ter ere van Claude.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb zo vlammetjes, bitterballen, goulashkroketten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |