abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 mei 2025 @ 17:21:09 #1
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_217642998

Gedragsregels in dit topic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Makkelijk eerste
pi_217643004
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 17:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Klopt, maar niet in je prime.
Waarom gelden daar andere regels voor als voetballer bij jou? In andere branches streven de meeste toch ook gewoon voor het beste salaris.
  donderdag 15 mei 2025 @ 17:34:27 #3
474254 GurneyIsBestOke
pi_217643087
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 17:22 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Waarom gelden daar andere regels voor als voetballer bij jou? In andere branches streven de meeste toch ook gewoon voor het beste salaris.
Dat valt om mij heen wel mee, eigenlijk. Maar goed, ik heb tot nu toe in het onderwijs en voor de overheid gewerkt.

Ik wil ook niet impliceren dat ik salaris onbelangrijk vind of iets dergelijks, en aan het einde van je carrière of als je nog helemaal niks hebt begrijp ik dat je het doet, maar voor nog altijd vreselijk veel geld iedere week op topniveau voetballen bij een (sub)topper in Spanje, Duitsland of Engeland is toch veel mooier dan miljoentjes harken in de woestijn man.
Makkelijk eerste
pi_217643096
Het afscheid voor Houtman was echt heel mooi. Ik hoop dat hij als toeschouwer nog lang in het stadion aanwezig mag zijn. Topkerel.
  donderdag 15 mei 2025 @ 17:36:47 #5
131800 Tarado
capô de fusca
pi_217643108
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 17:22 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Ik vind het altijd wel leuk als een speler voor een sportieve lijn kiest en dan genoegen neemt met wat minder dan de hoofdprijs, maar dat is iets dat ik zelf nooit zou doen, dus ik begrijp spelers die voor de hoogste bieder gaan volkomen.
pi_217643154
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 17:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat valt om mij heen wel mee, eigenlijk. Maar goed, ik heb tot nu toe in het onderwijs en voor de overheid gewerkt.

Ik wil ook niet impliceren dat ik salaris onbelangrijk vind of iets dergelijks, en aan het einde van je carrière of als je nog helemaal niks hebt begrijp ik dat je het doet, maar voor nog altijd vreselijk veel geld iedere week op topniveau voetballen bij een (sub)topper in Spanje, Duitsland of Engeland is toch veel mooier dan miljoentjes harken in de woestijn man.
Blijft een korte carrière, voetballer. Als je je levenstijl intact wil houden na die periode kan je maar beter alle risico's uitsluiten.

Uiteraard vind ik het ook zonde als voetballiefhebber om spelers naar de woestijn te zien vertrekken maar geen kwaad woord over verder. Je noemt het ook een woestijn maar je hebt er in werkelijkheid nog een fantastisch leven ook als je geen heimwee krijgt.
  donderdag 15 mei 2025 @ 17:40:17 #7
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217643165
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 17:36 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik vind het altijd wel leuk als een speler voor een sportieve lijn kiest en dan genoegen neemt met wat minder dan de hoofdprijs, maar dat is iets dat ik zelf nooit zou doen, dus ik begrijp spelers die voor de hoogste bieder gaan volkomen.
Met wat minder snap ik dan ook wel, maar dat is bij dit soort aanbiedingen meestal niet van toepassing
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 15 mei 2025 @ 18:29:35 #9
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_217643418
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 17:02 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Maar geef eens antwoord op je eigen vraag dan, waarom precies? Ik snap Ronaldo in die zin ook niet hoor. Die gaat van 800 miljoen 1,1 miljard maken. Oké, en dan?
Dat is allemaal niet zo lastig hoor. Je uitgavepatroon en vaste lasten passen zich aan, aan het geld wat er binnenkomt. Hetzelfde voor het geld dat je eventueel verdeeld onder familie/vrienden, etc.

Dat het voor jou en mij moeilijk voor te stellen is omdat ze voor ons gevoel toch al alles hebben, maakt het niet minder waar.
  donderdag 15 mei 2025 @ 18:45:39 #10
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_217643497
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2025 17:39 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Blijft een korte carrière, voetballer. Als je je levenstijl intact wil houden na die periode kan je maar beter alle risico's uitsluiten.

Ze moeten gewoon dat boekje van Ryan Babel kopen, dan zitten ze goed voor altijd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Scrummie op 15-05-2025 18:58:08 ]
pi_217643642
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 18:45 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Ze moeten gewoon dat boekje van Ryan Babel kopen, dan zitten ze goed voor altijd.
Op zich zal je in de woestijn weinig belasting betalen dus dat aspect hebt je dan al gedekt.
pi_217643798
Wat een ontzettend mooi afscheid zeg. Netjes.
pi_217643809
quote:

[..]

quote:

[..]

:')
Overheid is vaak al een geweldig salaris . Laat staan al die andere goeie voorwaarden.
pi_217643935
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 18:29 schreef fetX het volgende:

[..]
Dat is allemaal niet zo lastig hoor. Je uitgavepatroon en vaste lasten passen zich aan, aan het geld wat er binnenkomt. Hetzelfde voor het geld dat je eventueel verdeeld onder familie/vrienden, etc.

Dat het voor jou en mij moeilijk voor te stellen is omdat ze voor ons gevoel toch al alles hebben, maakt het niet minder waar.
Ik snap best wat je bedoelt hoor, maar boven bepaalde bedragen heeft het weinig meer met uitgavenpatronen, vaste lasten en meer van zulks te maken; dan wordt het gewoon plat ordinair geldharken.
  donderdag 15 mei 2025 @ 19:40:47 #15
474254 GurneyIsBestOke
pi_217643971
quote:

[..]

Uiteraard vind ik het ook zonde als voetballiefhebber om spelers naar de woestijn te zien vertrekken maar geen kwaad woord over verder. Je noemt het ook een woestijn maar je hebt er in werkelijkheid nog een fantastisch leven ook als je geen heimwee krijgt.
Ik zie daar de voordelen gewoon niet zo van, tenzij je heel doelbewust op een lager pitje je geld wil harken wat ik wel begrijp maar natuurlijk totaal geen ambitie uitstraalt. Geen kwaad woord verder, los van dat het niet erg idealistisch is maar ach, zolang je maar geen achterlijke of schadelijke uitspraken doet verder (de toeslagenaffaire was ook erg).

Maar ik erger mij dan ook wel aan uitspraken als ‘jij zo in die situatie precies hetzelfde doen!!!’, ja nou nee. En veel anderen ook niet, anders was het wel een betere competitie geweest. Als je alles op een rijtje zet is wonen in Saudi-Arabië gewoon niet zo aantrekkelijk tegenover een ander mooi voetbalbestaan.
Makkelijk eerste
pi_217643975
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 17:36 schreef Tarado het volgende:

[..]
Serieus? Ik snap best dat je als 16 jarige dollartekens ziet hoor. Maar als jij Hancko bent, bij een (sub)topclub tussen de 4 en 6 miljoen per jaar kunt verdienen of 10 in de zandbak, dan ga je toch lekker nog een jaartje of 8 bij een fantastische club als Dortmund, Milan of Atletico spelen? Ik snap het oprecht niet, maar ik geef dan ook geen kut om geld (naast dat het een handig middel is).
pi_217643998
quote:

[..]

Ben je er ooit geweest? Ik 2x voor mijn werk.. en dat 'fantastische leven' laat je je echt influisteren door al die gasten die cursussen verkopen en vervolgens in de zandbak gaan wonen hoor _O- Want een zandbak is ook letterlijk wat het is.. gewoon alles wat daar staat is kunstmatig aangebracht.
  donderdag 15 mei 2025 @ 19:44:40 #18
474254 GurneyIsBestOke
pi_217643999
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 19:24 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
[..]
Overheid is vaak al een geweldig salaris . Laat staan al die andere goeie voorwaarden.
Ja das eigenlijk precies ook mijn punt, waarom elders nog meer harken als je het al goed hebt
Makkelijk eerste
  donderdag 15 mei 2025 @ 19:44:49 #19
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217644001
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 19:41 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Serieus? Ik snap best dat je als 16 jarige dollartekens ziet hoor. Maar als jij Hancko bent, bij een (sub)topclub tussen de 4 en 6 miljoen per jaar kunt verdienen of 10 in de zandbak, dan ga je toch lekker nog een jaartje of 8 bij een fantastische club als Dortmund, Milan of Atletico spelen? Ik snap het oprecht niet, maar ik geef dan ook geen kut om geld (naast dat het een handig middel is).
Tussen 4 en 6 bruto en 10 netto zit een aardig gat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_217644256
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 19:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ja das eigenlijk precies ook mijn punt, waarom elders nog meer harken als je het al goed hebt
Ik denk dat voetballers ook gewoon een bepaald type mens zijn die gewoon heel anders zijn dan jij en ik in bepaalde dingen. Ik werk nu bijvoorbeeld bij een bedrijf waarvan ik weet dat ik onder het marktgemiddelde betaald krijg, maar ik heb hele leuke collega's en een relaxte, stressvrije baan die ik gewoon in mijn 40 uur kan doen. Het salaris is ondanks dat het onder het marktgemiddelde voor mijn functie is wel ruim bovenmodaal en ik kom er prima van rond. Dat vind ik prima, ik ben niet op zoek naar een of andere directierol waarbij ik 80 uur per week bereikbaar moet zijn en onder de stress zit.

Als ik dat doortrek naar de voetbalwereld zou ik dus graag heel mijn loopbaan bij Feyenoord spelen en niet de ambitie hebben om door te groeien naar een Real Madrid of Liverpool. In tegenstelling tot de gewone wereld heb ik alleen nog nooit een voetballer gezien die zegt "ik zit hier prima en hoef niet naar een grotere club". Bij voetballers zit er toch vaak een bepaald ambitieniveau in dat verder niet veel mensen hebben. Ik denk ook dat je zonder zo'n ambitieniveau überhaupt niet doordringt tot het betaalde voetbal.
  donderdag 15 mei 2025 @ 20:45:17 #21
474254 GurneyIsBestOke
pi_217644699
quote:
14s.gif Op donderdag 15 mei 2025 20:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik denk dat voetballers ook gewoon een bepaald type mens zijn die gewoon heel anders zijn dan jij en ik in bepaalde dingen…
Topsport is inderdaad iets heel anders dan een normale carrière. Maar dat maakt het voor mij des te opmerkelijker. Die hele drive van alles willen winnen, altijd beter worden valt toch ook weg in de zandbak. En het is niet alsof je voor die miljoenen lekker zomeravondpotjes kan voetballen, het blijft serieus werk. Maar ik denk dat bepaalde voetballers daar sowieso wel op stuklopen, zie iemand als Henderson.

Je zal toch van jezelf een echte sportman moeten zijn om het daar echt naar je zin te hebben.
Makkelijk eerste
  donderdag 15 mei 2025 @ 21:03:01 #22
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_217645001
Daarnaast zijn er vast heel veel spelers die zo’n aanbod hebben afgeslagen, waarschijnlijk zijn dat er zelfs veel meer dan de spelers die wél zijn gegaan. Die Arabieren bieden op alles wat los en vast zit.

Shaqiri is een mooi voorbeeld, die kon naar Saudi-Arabië maar heeft nu zijn club FC Basel met een hattrick in de laatste wedstrijd kampioen gemaakt.
  Moderator donderdag 15 mei 2025 @ 21:08:58 #23
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_217645167
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 17:35 schreef WethouderHekking het volgende:
Het afscheid voor Houtman was echt heel mooi. Ik hoop dat hij als toeschouwer nog lang in het stadion aanwezig mag zijn. Topkerel.
Benieuwd wie hem op gaat volgen. :)

Als het maar niet een geïnstalleerd poppetje van Rotterdam Radicals wordt. Dat je zo'n semi-ultra achter de mic krijgt die allemaal onnavolgbare liedjes door iedereen z'n strot wil rammen -O-
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 15 mei 2025 @ 21:45:38 #24
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217646427
quote:
7s.gif Op donderdag 15 mei 2025 21:08 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Als het maar niet een geïnstalleerd poppetje van Rotterdam Radicals wordt. Dat je zo'n semi-ultra achter de mic krijgt die allemaal onnavolgbare liedjes door iedereen z'n strot wil rammen -O-
Dat moet gewoon KoertGod worden natuurlijk
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator donderdag 15 mei 2025 @ 23:04:35 #25
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_217648792
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 17:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Klopt, maar niet in je prime.

Gewoon altijd geld harken maat.
4045
onlogisch
  vrijdag 16 mei 2025 @ 00:29:37 #26
268491 fetX
pi_217650131
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 19:36 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ik snap best wat je bedoelt hoor, maar boven bepaalde bedragen heeft het weinig meer met uitgavenpatronen, vaste lasten en meer van zulks te maken; dan wordt het gewoon plat ordinair geldharken.
Dat laatste is wat jij en ik van een afstandje vinden, maar dat staat los van het eerste. Terecht punt hierboven ook dat voetballers hier vast anders in zullen staan dan de gemiddelde werknemer waar salarissen voor velen op een gegeven moment ook alleen nog maar in de marge omhoog gaan en daardoor secundaire arbeidsvoorwaarden meer meetellen. Voor zo’n bizarre keuze als deze zal slechts een heel klein deel van de mensen komen te staan.
pi_217652178
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2025 13:58 schreef fetX het volgende:
Principes zijn altijd te koop. En mensen die zeggen dat het niet zo is, zijn leugenaars.

@:wijnaldum
Alsof er in VBL ook maar 1 user rondloopt - buiten @KoningRoland - die niet vooraan zou staan als hij voor een half miljoentje kan tekenen in de zandbak, ongeacht de baan. Al moet je met een zweep vooraanstaand om de dwangarbeiders uit Bangladesh en Nepal hun paspoort af te pakken.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_217652194
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 17:35 schreef WethouderHekking het volgende:
Moet wel zeggen dat hij er slecht uit zag man… :(
pi_217652231
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 19:44 schreef Solispolar het volgende:

[..]

gewoon alles wat daar staat is kunstmatig aangebracht.
In tegenstelling tot hier
pi_217652298
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 19:24 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
[..]
Vooral het gegeven dat je eigenlijk geen reet hoef te doen voor je centen lijkt mij - met momenten - heerlijk.
pi_217652308
quote:
7s.gif Op donderdag 15 mei 2025 21:08 schreef onlogisch het volgende:

[..]

@RoystonDrenthe kom er maar in
pi_217652330
Roze kameraad als nieuwe stadionspeaker.
  vrijdag 16 mei 2025 @ 10:30:02 #33
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217652335
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 10:12 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Alsof er in VBL ook maar 1 user rondloopt - buiten @:KoningRoland - die niet vooraan zou staan als hij voor een half miljoentje kan tekenen in de zandbak, ongeacht de baan. Al moet je met een zweep vooraanstaand om de dwangarbeiders uit Bangladesh en Nepal hun paspoort af te pakken.
Voor een miljoen per jaar flikker ik ook wel wat homo’s van een flatgebouw hoor

Kan jou dat nou verrotten
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_217652349
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 10:17 schreef De_Pel het volgende:

[..]
In tegenstelling tot hier
Hoe het in Rotterdam is weet ik niet, maar in de provincie heb je nog heel veel authentieke plekken met mooie natuur inderdaad :)
  vrijdag 16 mei 2025 @ 10:36:09 #35
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217652385
twitter

Mooi, die kan dus in het nieuwe seizoen meteen meedoen :)

Al blijft rood uiteraard overdreven
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 16 mei 2025 @ 10:43:34 #36
474254 GurneyIsBestOke
pi_217652441
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 10:30 schreef Caland het volgende:

[..]
Voor een miljoen per jaar flikker ik ook wel wat homo’s van een flatgebouw hoor

Kan jou dat nou verrotten
Zo’n grote bek

Maar als ze je echt zouden vragen zou je lafjes bij het vrouwtje blijven, of je zou na drie weken zelf van zo’n flatgebouw gesmeten worden omdat je toch niet zonder drank of drugs kon
Makkelijk eerste
  vrijdag 16 mei 2025 @ 10:46:17 #37
474254 GurneyIsBestOke
pi_217652467
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 10:25 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Vooral het gegeven dat je eigenlijk geen reet hoef te doen voor je centen lijkt mij - met momenten - heerlijk.
Dan hou je mooi tijd over om op Fok! iedere keer hetzelfde lange betoog te posten over dat Priske echt helemaal niks is :)
Makkelijk eerste
pi_217652535
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 10:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dan hou je mooi tijd over om op Fok! iedere keer hetzelfde lange betoog te posten over dat Priske echt helemaal niks is :)
:D :D :D

Alles valt zo wel op zijn plek!
  Moderator vrijdag 16 mei 2025 @ 11:19:54 #39
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_217652739
quote:

[..]
Alsof er in VBL ook maar 1 user rondloopt - buiten @:KoningRoland - die niet vooraan zou staan als hij voor een half miljoentje kan tekenen in de zandbak, ongeacht de baan. Al moet je met een zweep vooraanstaand om de dwangarbeiders uit Bangladesh en Nepal hun paspoort af te pakken.
RT
4045
onlogisch
  vrijdag 16 mei 2025 @ 11:37:46 #40
498282 Scrummie
pi_217652875
quote:

[..]
We zijn niet allemaal zulke droevige personen als @onlogisch @Caland en jij.
  vrijdag 16 mei 2025 @ 11:38:48 #41
262211 hhh38
pi_217652881
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 11:37 schreef Scrummie het volgende:

[..]
We zijn niet allemaal zulke droevige personen als @:onlogisch @:Caland en jij.
Mensen die alleen maar aan geld denken kunnen zich altijd heel lastig voorstellen dat dat niet voor iedereen geldt.
pi_217653497
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 11:37 schreef Scrummie het volgende:

[..]
We zijn niet allemaal zulke droevige personen als @:onlogisch @:Caland en jij.
Nounounounou… dit is wel een beetje onnodig onsympathiek hoor.

Wellicht heb je mijn hyperbool/karikatuur niet juist geïnterpreteerd. Begrijpelijk, maar wel een teken van beperkte intelligentie.
  vrijdag 16 mei 2025 @ 12:48:43 #43
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217653517
https://www.feyenoord.com/nl/het-twaalfde-shirt

Zeg het maar jongons. Ik denk drie, al kan dat paarse met een witte broek mijn goedkeuring ook wel wegdragen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 16 mei 2025 @ 12:52:22 #44
498282 Scrummie
pi_217653555
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 12:48 schreef Caland het volgende:

Zeg het maar jongons. Ik denk drie, al kan dat paarse met een witte broek mijn goedkeuring ook wel wegdragen.
3,4,6,10,11
pi_217653556
quote:

Ik vind die kleur groen toch wel heel erg of ik met m'n vader ga golfen. Maar misschien is dat wel geinig.

Ondertussen denk ik nog even na.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_217653569
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 11:38 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Mensen die alleen maar aan geld denken kunnen zich altijd heel lastig voorstellen dat dat niet voor iedereen geldt.
Geld vind ik persoonlijk totaal niet relevant. Mijn daadwerkelijke punt was natuurlijk dat het overgrote deel van de mensen bereid is om zich weg te cijferen of iets in te leveren als dit het welzijn van hun familie garandeert.

Of ga je nou stellen dat jij jezelf te goed voelt om een jaartje kamelenstront te scheppen om te garanderen dat je kinderen de studie kunnen doen die ze willen doen en een eigen huis kunnen kopen als ze een gezinnetje willen starten.

Kortom: het is vrij makkelijk (ver)oordelen vanaf de zijlijn, maar wel enigszins kortzichtig.

Érg jammer dat ik dit moet uitleggen, hiermee speel je user @Wotte en zijn stellingen over de intelligentie van Feyenoorders / Rotterdammers wel heel opzichtig in de kaart…

[ Bericht 9% gewijzigd door De_Pel op 16-05-2025 13:06:10 ]
pi_217653624
quote:

3.

Of eventueel 9.

Paars mogen die Amsterdammers doen.
  vrijdag 16 mei 2025 @ 13:03:02 #48
262211 hhh38
pi_217653672
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 12:53 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Geld vind ik persoonlijk totaal niet relevant. Mijn daadwerkelijke punt was natuurlijk dat het overgrote deel van de mensen bereid is om zich weg te cijferen of iets in te leveren als dit het welzijn van hun familie garandeert.

Of ga je nou stellen dat jij jezelf te goed voelt om een jaartje kamelenstront te scheppen om te garanderen dat je kinderen de studie kunnen doen die ze willen doen en een eigen huis kunnen kopen als ze een gezinnetje willen starten.

Kortom: het is vrij makkelijk (ver)oordelen vanaf de zijlijn, maar wel enigszins kortzichtig.

Érg jammer dat ik dit moet uitleggen…
Ja daar voel ik mezelf te goed voor. Maar ik heb geen kinderen, dus dat zou het perspectief misschien iets kunnen veranderen inderdaad :)

Maar uiteindelijk moet je als kind toch ook zelf iets van je leven kunnen maken. Ik had niet gewild dat mijn ouders hun ziel hadden verkocht zodat ik nu al in een koophuis zou zitten.
pi_217653759
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 13:03 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ja daar voel ik mezelf te goed voor. Maar ik heb geen kinderen, dus dat zou het perspectief misschien iets kunnen veranderen inderdaad :)

Maar uiteindelijk moet je als kind toch ook zelf iets van je leven kunnen maken. Ik had niet gewild dat mijn ouders hun ziel hadden verkocht zodat ik nu al in een koophuis zou zitten.
Daar ben je toch echt zelf bij, en dat hoeft absoluut geen causaal verband te hebben met de mogelijkheden die je je kinderen kunt bieden. Anders schrap je voor je eigen gemoedstoestand het koophuis even en vervang je dit met een exotische opleiding, een droom die financieel niet zoveel oplevert, startkapitaaltje voor een eigen onderneming of stukje zekerheid in geval van het verongelukken van je hypothetische schoonzoon. (Of als je het op jezelf wilt betrekken, je kans op een sabbatical of carrièreswitch.)
  vrijdag 16 mei 2025 @ 13:22:47 #50
262211 hhh38
pi_217653834
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 13:12 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Daar ben je toch echt zelf bij, en dat hoeft absoluut geen causaal verband te hebben met de mogelijkheden die je je kinderen kunt bieden. Anders schrap je voor je eigen gemoedstoestand het koophuis even en vervang je dit met een exotische opleiding, een droom die financieel niet zoveel oplevert, startkapitaaltje voor een eigen onderneming of stukje zekerheid in geval van het verongelukken van je hypothetische schoonzoon. (Of als je het op jezelf wilt betrekken, je kans op een sabbatical of carrièreswitch.)
Deze discussie wordt wel heel hypothetisch zo. Ik ben in ieder geval blij dat er ook mensen zijn die niet zo op geld belust zijn.
  vrijdag 16 mei 2025 @ 13:26:51 #51
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_217653867
quote:

3-2-1
pi_217653873
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 13:22 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Deze discussie wordt wel heel hypothetisch zo. Ik ben in ieder geval blij dat er ook mensen zijn die niet zo op geld belust zijn.
Het heeft dus vaak helemaal niets met “geld”, luxe of status te maken, meer met zekerheid, vrijheid, zorgzaamheid. Ik heb geen enkele behoefte aan een Lamborghini ofzo, maar als ik morgen kan tekenen als duurbetaalde kamelenstrontschepper ben ik weg.

Start hiervoor gerust een crowdfunding.

[ Bericht 1% gewijzigd door De_Pel op 16-05-2025 13:55:04 ]
  vrijdag 16 mei 2025 @ 13:30:52 #53
262211 hhh38
pi_217653897
quote:

2-4-3
pi_217654224
quote:

1,3,9
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_217654243
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 23:04 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Gewoon altijd geld harken maat.
Ik werk niet in de groenvoorziening :P
  Moderator vrijdag 16 mei 2025 @ 15:01:55 #56
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_217654616
quote:
5s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 13:26 schreef Kopiko het volgende:

[..]
3-2-1
Vooral omdat ze een rood-wit logo hebben.
5 heeft potentie maar met zo'n witte baan voelt het een beetje als een oud NEC shirt of zo.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Forum Admin vrijdag 16 mei 2025 @ 15:03:24 #57
35723 crew  GGMM
pi_217654628
Op shirt 12 gestemd omdat ik die lelijk vind

Haha
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_217654677
3, 4 en 9

Ik stem op 4.

3 is populair in dit topic. Die kraag vind ik wel heel tof. :)
  vrijdag 16 mei 2025 @ 15:18:51 #59
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_217654735
Waar is die Hartman mee bezig?
Lekker dankbaar, heel jaar geblesseerd en dan weg willen?
  vrijdag 16 mei 2025 @ 16:00:16 #60
262211 hhh38
pi_217654954
quote:
Feyenoord 'al weken bezig' met promotieplan en versterkt elftal voor Onder 21

Zaterdagmiddag speelt Feyenoord Onder 21 de bekerfinale tegen FC Dordrecht Onder 21, maar volgens Robin van Persie is dat duel slechts een bijkomstigheid. De Rotterdammers willen dit seizoen namelijk promoveren naar de Tweede Divisie en daar is de club al weken mee bezig. Ook vanuit het eerste elftal zullen er waarschijnlijk spelers aansluiten.
Werd tijd.

Ben benieuwd of Milambo, Osman en Read aansluiten of dat het over de voorspelbare namen als Andreev, Giertshove, Carillo en Sliti gaat.
  vrijdag 16 mei 2025 @ 16:21:27 #61
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217655088
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:00 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Werd tijd.

Ben benieuwd of Milambo, Osman en Read aansluiten of dat het over de voorspelbare namen als Andreev, Giertshove, Carillo en Sliti gaat.
Al weken bezig met een doodsimpel plan
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_217655192
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 15:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Waar is die Hartman mee bezig?
Lekker dankbaar, heel jaar geblesseerd en dan weg willen?
Dus als je blessa bent geweest ben je moreel verplicht om nog een jaar extra te blijven ofzo? :? Gewoon risico van het vak lijkt me.
  vrijdag 16 mei 2025 @ 16:40:57 #63
262211 hhh38
pi_217655200
twitter

De wraak van Sergio Herman?
pi_217655204
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 13:27 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Het heeft dus vaak helemaal niets met “geld”, luxe of status te maken, meer met zekerheid, vrijheid, zorgzaamheid. Ik heb geen enkele behoefte aan een Lamborghini ofzo, maar als ik morgen kan tekenen als duurbetaalde kamelenstrontschepper ben ik weg.

Start hiervoor gerust een crowdfunding.
Ik denk dat Hancko voor de miljoen die hij nu heeft verdient ook wel een Lamborghini kan kopen :)
  vrijdag 16 mei 2025 @ 16:44:16 #65
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217655221
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:40 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]

Granaatappel
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 16 mei 2025 @ 17:02:30 #66
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217655329
twitter

Leuke rubriek
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_217655756
De enige die hier van gaat profiteren is groningen natuurlijk

waarschijnlijk zal hij wel voor psv gaan kiezen....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_217655968
quote:

3 is niks mis mee.

Hoop nog steeds op een remake van dit godenshirt trouwens:

Of die zilverkleurige uit 1999 pohhhh.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_217656158
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 18:10 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
3 is niks mis mee.

Hoop nog steeds op een remake van dit godenshirt trouwens:
[ afbeelding ]

Die heb ik ook.

Maar mijn lievelings: Uit shirt 2001-2022
AntracietGoden O+
pi_217656407
Zo op het einde van het seizoen denk ik dat van Persie wel boven verwachting heeft gepresteerd. Dit kan daadwerkelijk nog weleens wat worden.
pi_217658057
Voor ode shirt aan supporters had ik wel iets meer verwacht allemaal.
#12 is not for sale!
pi_217660943
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 17:02 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Leuke rubriek
Die jongen kan dus naar alle topclubs in Nederland en diverse clubs in het buitenland. Dat gaat helaas wel invloed hebben op onze kansen en op de prijs…
  zaterdag 17 mei 2025 @ 12:05:55 #73
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217661249
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 11:17 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Die jongen kan dus naar alle topclubs in Nederland en diverse clubs in het buitenland. Dat gaat helaas wel invloed hebben op onze kansen en op de prijs…
Speler wil alleen naar Feyenoord
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 17 mei 2025 @ 12:11:27 #74
498282 Scrummie
pi_217661276
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 12:05 schreef Caland het volgende:

[..]
Speler wil alleen naar Feyenoord
Gelukkig is het contact ontzettend warm, en liggen de kruimels alvast op tafel. De kaarten liggen klaar, de flessen zijn geschud, het is wachten op een allesomvattend akkoord tussen alle partijen.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 12:25:43 #75
268491 fetX
pi_217661363
40-45 spelers gebruikt dit seizoen, niet te geloven _O-
pi_217661541
quote:
Napoli maakt zich hard voor de komst van Igor Paixão. Dat schrijft de Italiaanse krant Il Mattino. Vertegenwoordigers van de Feyenoord-aanvaller zouden binnenkort afreizen naar de Italiaanse havenstad, om daar te praten over een transfer. De Rotterdamse club staat naar verluidt open voor een verkoop van Paixão, mits het juiste bedrag op tafel wordt gelegd. In Italië gaat men uit van een vraagprijs van ongeveer dertig miljoen euro, maar of Napoli bereid is dat te betalen, is niet bekend. Duidelijk is wel dat Napoli, dat onder Antonio Conte afstevent op de landstitel, de portemonnee komende zomer wel kan trekken. De club verkocht Kvicha Kvaratskhelia afgelopen winter nog aan Paris Saint-Germain voor 70 miljoen euro, en wil dat geld herinvesteren in nieuwe spelers.
quote:
‘De overstap naar Feyenoord heeft mij tot nu toe al heel veel goeds gebracht,’ aldus Paixão. ‘Ik voel dan ook nog elke dag de trots dat ik voor deze mooie club mag spelen en leef hier mijn droom. Samen met mijn familie hebben de mensen mij hier geholpen bij het aanpassen na mijn overgang vanuit Brazilië. Daar ben ik dankbaar voor. Ik zal dan ook hard blijven werken om bij te kunnen dragen aan meer successen in de komende jaren.’
Voor 30 miljoen mogen ze z'n schoenen en voetbaltas overnemen. Die gaat voor een recordbedrag, of anders heeft hij gewoon nog 4 (!) jaar contract. Jannes in de mud tot en met.
pi_217662441
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 12:50 schreef De_Pel het volgende:

[..]
[..]
Voor 30 miljoen mogen ze z'n schoenen en voetbaltas overnemen. Die gaat voor een recordbedrag, of anders heeft hij gewoon nog 4 (!) jaar contract. Jannes in de mud tot en met.
30 lijkt me niet de vraagprijs inderdaad.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  zaterdag 17 mei 2025 @ 15:40:32 #78
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_217662465
Nou hehe, ze hebben eindelijk toch die ene senior gevonden zonder smartphone om te laten zien hoe onmenselijk het nieuwe systeem zou zijn.

https://www.ad.nl/rotterd(...)ant-toont~a4d07ce04/
pi_217662497
30 miljoen voor Paxaio vind ik een goed bedrag, maar niet voor een cent minder.

Alles wat hoger is meegenomen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_217662973
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:40 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]

Moe perfect zijn hey.
pi_217665270
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 15:46 schreef klaasweetalles het volgende:
30 miljoen voor Paxaio vind ik een goed bedrag, maar niet voor een cent minder.

Alles wat hoger is meegenomen
Waarom zou je hem daar voor laten gaan als hij nog 4 jaar contract heeft? Laat hem sowieso eerst Feyenoord maar ff de CL inhelpen.
pi_217665596
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 20:29 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Waarom zou je hem daar voor laten gaan als hij nog 4 jaar contract heeft? Laat hem sowieso eerst Feyenoord maar ff de CL inhelpen.
Ik denk dat hij nu zelf wel weg wil. Het gaat gewoon gebeuren. ik zou hem ook het liefste nog een seizoen bij Feyenoord willen zien. 30-35 miljoen is wel realistische. Maar die Italianen gaan natuurlijk weer hetzelfde spelletje spelen als met Gimenez. Eerst heel laag bieden.
pi_217666541
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 20:55 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Ik denk dat hij nu zelf wel weg wil. Het gaat gewoon gebeuren. ik zou hem ook het liefste nog een seizoen bij Feyenoord willen zien. 30-35 miljoen is wel realistische. Maar die Italianen gaan natuurlijk weer hetzelfde spelletje spelen als met Gimenez. Eerst heel laag bieden.
Het is nog maar 6 maanden geleden dat hij heeft bijgetekend hè
pi_217666841
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 21:30 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Het is nog maar 6 maanden geleden dat hij heeft bijgetekend hè
Ik denk ook om een hoge transfersom mogelijk te maken

slimme zet

die contractverlenging was denk ik helemaal niet bedoelt om hem heel lang bij feyenoord te laten spelen
pi_217667534
Paixao moet je gewoon verkopen nu. Stukje ijzer smeden als het heet is. had voor dit seizoen nooit verwacht dat hij ooit weg zou gaan voor meer dan 15 miljoen.
pi_217668850
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 21:40 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Ik denk ook om een hoge transfersom mogelijk te maken

slimme zet

die contractverlenging was denk ik helemaal niet bedoelt om hem heel lang bij feyenoord te laten spelen
Tuurlijk, vanuit Feyenoord absoluut, maar met dat wegwillen zal het dan ook nog wel meevallen, gezien zijn uitspraken destijds ook. Kortom: eerst aan de CL helpen, dan een transferrecordje breken.
pi_217673364
Prima ventje wel hoor die Sloery, leuk kooltje weer.
pi_217674877
KAPOET MAKEN.
pi_217674937
Te Kloese straks bij ESPN.
  zondag 18 mei 2025 @ 08:39:51 #90
474254 GurneyIsBestOke
pi_217675002
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 15:40 schreef Qarrad het volgende:
Nou hehe, ze hebben eindelijk toch die ene senior gevonden zonder smartphone om te laten zien hoe onmenselijk het nieuwe systeem zou zijn.

https://www.ad.nl/rotterd(...)ant-toont~a4d07ce04/
Als qua technologie zelfs Feyenoord je voorbij streeft, moet je je toch even afvragen of het niet bij jezelf ligt.

Dat gezegd hebbende had ik graag nog de oude seizoenskaart gehad voor mensen die er behoefte aan hadden
Makkelijk eerste
pi_217675836
Vanmiddag lekker schakelkanaaltje kijken, ik gun mezelf even wat rust na zo'n seizoen.
  zondag 18 mei 2025 @ 11:00:49 #92
498282 Scrummie
pi_217676052
quote:
10s.gif Op zondag 18 mei 2025 10:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Vanmiddag lekker schakelkanaaltje kijken, ik gun mezelf even wat rust na zo'n seizoen.
Ik heb een laptop, iPad en een TV. Maar ik wil ook F1 kijken, dus schakelkanaal, Feyenoord en F1. Wat waarop komt weet ik nog niet.
pi_217676087
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 11:00 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Ik heb een laptop, iPad en een TV. Maar ik wil ook F1 kijken, dus schakelkanaal, Feyenoord en F1. Wat waarop komt weet ik nog niet.
Ja, maar ik heb daarnaast een dochter van net 1 en een vrouw die aan het werk is, dus ik hou het bij het schakelkanaaltje op TV.
  zondag 18 mei 2025 @ 11:05:39 #94
498282 Scrummie
pi_217676103
quote:
10s.gif Op zondag 18 mei 2025 11:04 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Ja, maar ik heb daarnaast een dochter van net 1 en een vrouw die aan het werk is, dus ik hou het bij het schakelkanaaltje op TV.
Je moet dan ook geen kinderen nemen ouwe reus.

Mijn verloofde zit in de VS momenteel, dus alle ruimte voor een topsportmiddagje :D
  zondag 18 mei 2025 @ 11:52:17 #95
268491 fetX
pi_217676414
Ik ga hoofdzakelijk het schakelkanaal kijken en Feyenoord op het iPadje ernaast :)
  zondag 18 mei 2025 @ 12:09:13 #96
269692 Divje
brr brr patapim
pi_217676496
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_217676544
quote:
Het wordt een drukke zomer voor DtK.
  zondag 18 mei 2025 @ 12:20:19 #98
268491 fetX
pi_217676572
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 12:16 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]
Het wordt een drukke zomer voor DtK.
Het wordt überhaupt wel een interessante transferzomer voor Nederlandse topclubs. Denk dat de top 3 allemaal een heel ander elftal hebben staan volgend seizoen.
  zondag 18 mei 2025 @ 12:29:24 #99
474254 GurneyIsBestOke
pi_217676614
Hopelijk zenden de Koreaanse zenders deze wedstrijd ook uit wegens Hwang @KingRoland
Makkelijk eerste
  Moderator zondag 18 mei 2025 @ 12:33:33 #100
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_217676642
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 11:00 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Maar ik wil ook F1 kijken
Nee dit kan niet.
pi_217676659
ik doe gewoon 2 of 3 schermen

is allemaal mogelijk met ziggo app

telefoonscherm en 2 beeldschermen als het moet

tenzij het al snel duidelijk is dat psv het niet meer uit handen gaat geven
pi_217677069
Autootje rijden is geen sport.
pi_217677125
Geen Timon op doel.
pi_217677148
  Moderator zondag 18 mei 2025 @ 13:31:48 #105
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_217677176
3x ueda
pi_217677196
Hopelijk blijft de hoogbejaarde apotheker heel na drie wedstrijden in de week.
  zondag 18 mei 2025 @ 13:43:23 #108
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_217677256
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 13:26 schreef Zipportal het volgende:
Geen Timon op doel.
Geblesseerd?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 18 mei 2025 @ 13:44:17 #109
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_217677268
Als ik RvP was, dan zou ik zeker ook nog Sliti een groot deel van de wedstrijd laten spelen.
Maar ik ben RvP niet, dus we gaan het zien :s)
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_217677300
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 13:43 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Geblesseerd?
Denk het niet. Van Persie gunt hem een wedstrijd.
pi_217677341
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 13:47 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Denk het wel, Timon zit ook niet op de bank.
pi_217677390
terecht dat deze man een keer de kans krijgt

schijnt heel talentvol te zijn

ik denk dat het een ook een signaal is dat Bijlow mogelijk moet vertrekken....
pi_217677463
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 13:57 schreef klaasweetalles het volgende:
terecht dat deze man een keer de kans krijgt

schijnt heel talentvol te zijn

ik denk dat het een ook een signaal is dat Bijlow mogelijk moet vertrekken....
Bijlow komt bij geen enkele andere club door de medische keuring. (lol)
pi_217677495
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 14:06 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
Mss gewoon tijd dat de man met voetbal-pensioen gaat en keepertrainer wordt, of zo
  zondag 18 mei 2025 @ 14:14:59 #115
268260 Dr.Mikey
pi_217677542
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 13:47 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Dat dacht ik ook maar Timon zit ook niet bij de wissels.
R.I.P DTS.
pi_217677543
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 14:06 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
Dat hoeft niet perse zo te zijn

Het ligt aan de onderliggende verzekering voor een speler en club

Er kan best wel een afspraak gemaakt worden bij een andere club dat als hij geblesseerd raakt dat ze zijn salaris niet hoeven door te betalen...Ik weet niet in hoeverre dat mogelijk is in het buitenland en nederland.

de vraag is of Bijlow zo een contract wil gaan tekenen ergens anders

en anders dient hij zijn contract mogelijk gewoon uit op de bank of feyenoord koopt het contract af, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren
  zondag 18 mei 2025 @ 14:21:45 #117
393053 De_Pel
Is weg.
pi_217677587
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 12:35 schreef klaasweetalles het volgende:

tenzij het al snel duidelijk is dat psv het niet meer uit handen gaat geven
Lekker relevant allemaal. Wij zijn en blijven derde de rest boeit toch geen reet?
  zondag 18 mei 2025 @ 14:22:00 #118
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_217677589
Ben benieuwd of de dames het op kunnen brengen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 18 mei 2025 @ 14:22:31 #119
393053 De_Pel
Is weg.
pi_217677590
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 13:26 schreef Zipportal het volgende:
Geen Timon op doel.
Ik kies er voor om dit als signaal te lezen.
pi_217677593
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 14:21 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Lekker relevant allemaal. Wij zijn en blijven derde de rest boeit toch geen reet?
ik volg gewoon alles net als jij :)
pi_217677598
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 14:14 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Dat dacht ik ook maar Timon zit ook niet bij de wissels.
En als dat zo was had ik dat ook op andere plaatsen in de opstelling verwacht met een Sliti ofzo. Dan zou alleen de keeper best een rare keuze zijn.
pi_217677725
Zucht :')
pi_217677730
Stukje zone verdedigen.
  zondag 18 mei 2025 @ 14:36:16 #124
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_217677731
Lekker gedekt. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
pi_217677737
staan veel mensen niks te doen daar
  zondag 18 mei 2025 @ 14:37:15 #126
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_217677749
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 14:36 schreef snabbi het volgende:
staan veel mensen niks te doen daar
Jawel, die zitten allemaal aan vakantie te denken.
pi_217677762
We staan met het debuut van Plug afgelopen woensdag en vandaag weer Andreev wel bovenaan het lijstje meest gebruikte spelers dit seizoen.

Wat mooi
  zondag 18 mei 2025 @ 14:39:57 #128
268491 fetX
pi_217677773
Ben toch blij dat dit verschrikkelijk matige Eredivisie seizoen vandaag ten einde komt.
pi_217677774
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 14:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We staan met het debuut van Plug afgelopen woensdag en vandaag weer Andreev wel bovenaan het lijstje meest gebruikte spelers dit seizoen.

Wat mooi
Ah, dat was dus het doel :P
pi_217677778
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 14:39 schreef fetX het volgende:
Ben toch blij dat dit verschrikkelijk matige Eredivisie seizoen vandaag ten einde komt.
Ik verwacht een pittig drukke zomer.
  zondag 18 mei 2025 @ 14:41:01 #131
268491 fetX
pi_217677784
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 14:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik verwacht een pittig drukke zomer.
Dat denk ik ook.
pi_217677800
Op zich wel logisch dat zo'n Heerenveen er vol voor gaat en wij niet meer. Dan kan een tegengoaltje uit een corner een keer gebeuren. Daar lig ik verder niet zo wakker van, al zou ik het wel chanant weinig punten vinden als je onder die 70 blijft. Maar goed, derde is derde, dat vind ik gewoonweg echt prima want 4 maanden geleden had ik verwacht geen Europees voetbal te spelen volgend seizoen.
pi_217677804
quote:
14s.gif Op zondag 18 mei 2025 14:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Op zich wel logisch dat zo'n Heerenveen er vol voor gaat en wij niet meer. Dan kan een tegengoaltje uit een corner een keer gebeuren. Daar lig ik verder niet zo wakker van, al zou ik het wel chanant weinig punten vinden als je onder die 70 blijft. Maar goed, derde is derde, dat vind ik gewoonweg echt prima want 4 maanden geleden had ik verwacht geen Europees voetbal te spelen volgend seizoen.
We verliezen de laatste wedstrijd van het seizoen die nergens meer om gaat wel heel vaak.
pi_217677809
Andreev lijkt beter aan de bal dan Wellenreuther, maar dat we zo achterin hangen is niet juist
pi_217677813
ouch :X
  Moderator zondag 18 mei 2025 @ 14:44:34 #136
362868 crew  Slobeend
of all places
  zondag 18 mei 2025 @ 14:44:41 #137
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_217677818
Dat is wel heel lomp.
  zondag 18 mei 2025 @ 14:47:32 #138
268260 Dr.Mikey
pi_217677849
Die petrov kan zo ook ze nek breken joh zag er naar uit.
R.I.P DTS.
  zondag 18 mei 2025 @ 14:48:11 #139
498282 Scrummie
pi_217677853
Gewoon even een sigaretje roken, dan kan Noppert er wel weer tegen aan.
pi_217677854
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die petrov kan zo ook ze nek breken joh zag er naar uit.
Was zeker ff buiten bewustzijn :X
pi_217677860
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 14:48 schreef Scrummie het volgende:
Gewoon even een sigaretje roken, dan kan Noppert er wel weer tegen aan.
Om Jekkers te quoten: Gewoon doorstomen, we komen vanzelf bij de haven aan
  zondag 18 mei 2025 @ 14:49:38 #142
498282 Scrummie
pi_217677867
Wat een typische laatste wedstrijd waar je nergens meer hebt om voor te spelen _O-
pi_217677868
jezus man
pi_217677876
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 14:49 schreef Scrummie het volgende:
Wat een typische laatste wedstrijd waar je nergens meer hebt om voor te spelen _O-
We gaan er met 2/3-0 vanaf vandaag :')
  zondag 18 mei 2025 @ 14:52:21 #145
498282 Scrummie
pi_217677898
He gadver.
  zondag 18 mei 2025 @ 14:52:45 #146
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_217677908
Het ken Friezen of dooien.
  zondag 18 mei 2025 @ 14:53:32 #147
262211 hhh38
pi_217677920
Deze wedstrijd duurt nog 3 dagen zo :{
pi_217677945
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 14:53 schreef hhh38 het volgende:
Deze wedstrijd duurt nog 3 dagen zo :{
Tja, moet je maar geen hartaanval krijgen, of zo
  zondag 18 mei 2025 @ 14:55:28 #149
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_217677950
Fluit maar af, prima zo.
  zondag 18 mei 2025 @ 15:00:02 #150
268260 Dr.Mikey
pi_217678014
Twee medische incidenten ook.
R.I.P DTS.
  zondag 18 mei 2025 @ 15:02:52 #151
262211 hhh38
pi_217678082
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 14:55 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Tja, moet je maar geen hartaanval krijgen, of zo
Stadionverbod voor alle hartpatiënten
pi_217678096
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 15:02 schreef hhh38 het volgende:

[..]
100% mee eens... Mss dat Feyenoord de sponsordeal met die fabrikant van hartmedicatie stopt
pi_217678105
quote:

[..]
Dan zit er voortaan nog maar een mannetje of 3 in de Kuip.
pi_217678246
"Weggekopt door Ueda"

Het was Hwang!
pi_217678260
quote:

[..]
In de blote pens, in de warme zon bier tanken. Eigen schuld.
  zondag 18 mei 2025 @ 15:12:09 #156
268491 fetX
pi_217678286
Ze hebben er niet echt zin in hè
  zondag 18 mei 2025 @ 15:14:24 #157
498282 Scrummie
pi_217678334
Ik heb echt geen woorden voor de belachelijk slechte wedstrijd die Ueda weer speelt.
  zondag 18 mei 2025 @ 15:15:01 #158
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_217678345
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 15:12 schreef fetX het volgende:
Op Ibiza wil je niet met krukken lopen. :P
  zondag 18 mei 2025 @ 15:15:18 #159
268491 fetX
pi_217678351
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 15:14 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb echt geen woorden voor de belachelijk slechte wedstrijd die Ueda weer speelt.
Ook een Mitchell Te Vrede scoort af en toe een doelpuntje met zulke vleugelspelers.

Ueda, min min.
  zondag 18 mei 2025 @ 15:16:28 #160
268491 fetX
pi_217678375
Gaan ze hier echt een pingel voor geven?
pi_217678381
Higler :')
  zondag 18 mei 2025 @ 15:17:48 #162
498282 Scrummie
pi_217678407
_O-
  zondag 18 mei 2025 @ 15:17:57 #163
268491 fetX
pi_217678409
Nee, nee. Dit kan echt niet _O-
pi_217678410
Dit is wel echt lachwekkend.
pi_217678411
_O- daar een pingel voor geven _O-

Ah well, het is zo'n wedstrijd
pi_217678412
ik vind het niks
  zondag 18 mei 2025 @ 15:18:05 #167
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_217678414
Ach apotheker.
  zondag 18 mei 2025 @ 15:18:06 #168
474254 GurneyIsBestOke
pi_217678415
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 15:14 schreef Scrummie het volgende:
Misschien als je 20 keer per dag herhaalt wat een fantastische spits het is dat ie goed gaat spelen! :)
Makkelijk eerste
pi_217678421
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 15:12 schreef fetX het volgende:
Al jaren is de laatste wedstrijd aids. Gelukkig kan ESPN weer de deur uit.
  zondag 18 mei 2025 @ 15:18:43 #170
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_217678432
Laat gaan. _O- _O- _O-
pi_217678433
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 14:50 schreef ashardalan het volgende:

[..]
We gaan er met 2/3-0 vanaf vandaag :')
Precies dit dus.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 18 mei 2025 @ 15:19:43 #173
268491 fetX
pi_217678461
Dit gaat 4-0 worden.
pi_217678474
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 15:19 schreef fetX het volgende:
Dit gaat 4-0 worden.
Nah, Hee gooit er te weinig energie in daar voor... Ik denk dat die wel tevreden zijn met 3-0
  zondag 18 mei 2025 @ 15:20:52 #175
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_217678485
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 15:20 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Nah, Hee gooit er te weinig energie in daar voor... Ik denk dat die wel tevreden zijn met 3-0
Boeiend, die hebben nooit wat te vieren en nu wel.
pi_217678489
als het zo ruim is, kan je wel gelijk vlaggen hoor
pi_217678493
Rvp bij het grof vuil doen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 18 mei 2025 @ 15:22:01 #178
268491 fetX
pi_217678508
Mijn hemel Ueda. Laat dit alsjeblieft zijn laatste wedstrijd zijn
pi_217678514
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 15:21 schreef snabbi het volgende:
als het zo ruim is, kan je wel gelijk vlaggen hoor
Nah, doen ze nooit meer. Dat zou efficiënt zijn en het spel ten goede komen
  zondag 18 mei 2025 @ 15:23:02 #180
268260 Dr.Mikey
pi_217678534
Los van alle incidenten moet dit natuurlijk nooit kunnen.
R.I.P DTS.
pi_217678550
Ook al vind ik het geen penalty, het is wel heel matig van Trauner hoor.
pi_217678560
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 15:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Ook al vind ik het geen penalty, het is wel heel matig van Trauner hoor.
Dat sws, die 2-0 is meer dan verdiend, helaas
  zondag 18 mei 2025 @ 15:24:02 #183
474254 GurneyIsBestOke
pi_217678561
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 15:22 schreef fetX het volgende:
Mijn hemel Ueda. Laat dit alsjeblieft zijn laatste wedstrijd zijn
Het is wel een wedstrijd waarin veel mensen onwel worden
Makkelijk eerste
  zondag 18 mei 2025 @ 15:24:38 #184
268491 fetX
pi_217678581
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 15:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Het is wel een wedstrijd waarin veel mensen onwel worden
:D
pi_217678586
Er is heel erg veel werk te verzetten in de zomer. Hopelijk is Persie de juiste man hiervoor.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_217678589
Weggespeeld worden door de boeren van Herenveen *O*
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 18 mei 2025 @ 15:25:50 #187
268491 fetX
pi_217678598
xG 0,05 (lol)
  zondag 18 mei 2025 @ 15:27:36 #188
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_217678637
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 15:25 schreef Ali_boo het volgende:
Weggespeeld worden door de boeren van Herenveen *O*
Nou en? Het gaat toch nergens meer om.
pi_217678645
Feyenoord spelers zijn alvast aan de zomervakantie begonnen.
pi_217678671
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 15:27 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Nou en? Het gaat toch nergens meer om.
Nou, je zou toch wel kunnen verwachten dat de heren professionele voetballers zich serieus bezig houden met hun baan...
  zondag 18 mei 2025 @ 15:29:19 #191
268491 fetX
pi_217678680
Hwang valt me ook wel iets tegen de laatste paar potjes.
  zondag 18 mei 2025 @ 15:30:15 #192
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_217678696
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 15:28 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Nou, je zou toch wel kunnen verwachten dat de heren professionele voetballers zich serieus bezig houden met hun baan...
Je wil niet geblesseerd raken nu, ik snap het wel, dat doet elke speler als het nergens meer over gaat. Denk maar aan de laatste wedstrijd 2 jaar terug.
  zondag 18 mei 2025 @ 15:30:19 #193
474254 GurneyIsBestOke
pi_217678699
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 15:29 schreef fetX het volgende:
Hwang valt me ook wel iets tegen de laatste paar potjes.
Die bakt er al sinds zijn blessure niet bijster veel van.
Makkelijk eerste
pi_217678700
Eerste schot op doel?
  zondag 18 mei 2025 @ 15:30:39 #195
498282 Scrummie
pi_217678705
Wauw, Ueda doet iets goeds.
pi_217678706
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 15:30 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Je wil niet geblesseerd raken nu, ik snap het wel, dat doet elke speler als het nergens meer over gaat. Denk maar aan de laatste wedstrijd 2 jaar terug.
Daar heb ik een vrij stevige mening over.
  zondag 18 mei 2025 @ 15:30:43 #197
268491 fetX
pi_217678708
Deed ‘ie prima, maar dit moet er gewoon in.
  zondag 18 mei 2025 @ 15:31:29 #198
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_217678719
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 15:30 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Daar heb ik een vrij stevige mening over.
Het is een vrij land. :P
  zondag 18 mei 2025 @ 15:31:33 #199
474254 GurneyIsBestOke
pi_217678720
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 15:30 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Toen speelden ze prima, hooguit dat de slotfase iet minder scherp was. Maar zelden ons zo onverdiend zien verliezen thuis
Makkelijk eerste
  zondag 18 mei 2025 @ 15:33:36 #200
268491 fetX
pi_217678750
Hahaha Andreev, wat een talent _O-
pi_217678751
Andreevje toch
pi_217678753
andreev gaat het ook niet worden denk ik
pi_217678754
Tja, spelers die met hun hoofd al op vakantie zijn (net als 90% van de beroepsbevolking op de laatste vrijdag voordat ze vakantie hebben) tegen een club die om een of andere reden nog vol rancune tegen RvP zit en een resultaat nodig hebben. Dan krijg je een pot als dit. Hier wil ik maar weinig conclusies aan verbonden.
  zondag 18 mei 2025 @ 15:35:01 #204
268491 fetX
pi_217678772
De commentator is ziedend
  zondag 18 mei 2025 @ 15:35:09 #205
262211 hhh38
pi_217678775
Dit lijkt nergens op
pi_217678780
+5, niet veel.
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 15:35 schreef fetX het volgende:
De commentator is ziedend
Hoezo? Ik heb Radio1 aan staan voor het commentaar
pi_217678860
Alweer gewonden?
  zondag 18 mei 2025 @ 15:40:26 #208
498282 Scrummie
pi_217678864
Jeetje je krijgt nog gelijk @hhh38
  zondag 18 mei 2025 @ 15:41:13 #209
268260 Dr.Mikey
pi_217678877
Morgen spelen we nog zo.
R.I.P DTS.
pi_217678955
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 15:33 schreef snabbi het volgende:
andreev gaat het ook niet worden denk ik
_O- wow
pi_217679232
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 15:43 schreef CR7 het volgende:

[..]
_O- wow
je hebt gelijk als het te vroeg is voor een conclusie, maar je kan moeilijk beweren dat hij een lekker debuut heeft. Sterker nog, je kan haast niet ongelukkiger starten. De 1-0 is hem niet veel te verwijten, de penalty lag hij al bijna in de hoek voor de speler de bal raakte. Hij is wel beter aan de bal dan een Wellenreuther, maar het inspelen op de spelers is behoorlijk slecht spelinzicht. En bij de afgekeurde goal is hij gewoon niet aan het opletten.
  zondag 18 mei 2025 @ 15:55:33 #212
268260 Dr.Mikey
pi_217679306
Heel veel soeps is het niet die Andreev.
R.I.P DTS.
  zondag 18 mei 2025 @ 15:56:05 #213
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_217679312
Hoe doet Steijn het? :P
pi_217679333
We gaan maar eens beginnen aan de tweede helft.
pi_217679365
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 15:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We gaan maar eens beginnen aan de tweede helft.
Je vraagt je af "waarom?", maar dat terzijde
pi_217679367
Onze Andreev moet wat vlieguren gaan maken.

Op naar Excelsior.
pi_217679393
Hoe slecht is het?
pi_217679394
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 16:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Onze Andreev moet wat vlieguren gaan maken.

Op naar Excelsior.
zoiets lijkt me prima idd, ik herinner me ook dat dudek best wel onzeker begon bij ons en het duurde even voor daar vertrouwen in kwam.
  zondag 18 mei 2025 @ 16:02:15 #219
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_217679399
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 16:01 schreef bbuddybb het volgende:
Hoe slecht is het?
Zoals elke laatste wedstrijd van het seizoen die nergens over gaat. :P
pi_217679405
Fluit maar af, tweede helft schriftelijk afdoen.

Wij feliciteren Heerenveen met de playoffs.
pi_217679408
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 16:01 schreef bbuddybb het volgende:
Hoe slecht is het?
2-0 is een ernstige onderprestatie van Heerenveen
pi_217679461
heel duidelijk geen buitenspel. Midden op het veld stond iemand bij zo'n maailijn
  zondag 18 mei 2025 @ 16:08:18 #223
268491 fetX
pi_217679539
Ueda doet alles verkeerd
  zondag 18 mei 2025 @ 16:11:29 #224
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_217679629
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 16:08 schreef fetX het volgende:
Ueda doet alles verkeerd
Goh.
pi_217679670
voor heerenveen is het ook fijn als deze wedstrijd voorbij is, ze houden niks meer heel
  zondag 18 mei 2025 @ 16:15:48 #226
268491 fetX
pi_217679754
Het is echt niet om aan te gluren _O-
  Moderator zondag 18 mei 2025 @ 16:16:18 #227
362868 crew  Slobeend
of all places
  zondag 18 mei 2025 @ 16:17:07 #228
268260 Dr.Mikey
pi_217679799
Slapjanussen
R.I.P DTS.
pi_217679802
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 16:16 schreef Slobeend het volgende:
Breng Targha aub.
Wedstrijd is toch al pure AIDS, gewoon allemaal jongelingen erin gooien. Kijken hoe ze presteren
pi_217679863
Als je eerlijk bent had je gewoon 4-0 achter moeten staan.
pi_217679927
Ueda is echt een ramp met voetbalschoenen aan.
#12 is not for sale!
pi_217680008
Nah, nog ff het laatste stukje AIDS mee krijgen
pi_217680079
Wat een ongekend kutseizoen was dit.

Inmiddels begin ik ook te twijfelen of we met van Persie, deze technische en medische staf het volgende seizoen moeten ingaan.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 18 mei 2025 @ 16:27:00 #234
498282 Scrummie
pi_217680085
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 16:26 schreef Tomatenboer het volgende:

Inmiddels begin ik ook te twijfelen of we met van Persie, deze technische en medische staf het volgende seizoen moeten ingaan.
pi_217680116
quote:

_O-
pi_217680120
quote:

Alles moet weg.
  zondag 18 mei 2025 @ 16:28:12 #237
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_217680132
quote:

Ik maak me meer zorgen over hoe Don Dennis de aankomende hete zomer gaat verneuken.
  zondag 18 mei 2025 @ 16:28:52 #238
262211 hhh38
pi_217680158
Niet teveel waarde hechten aan zo'n wedstrijd die nergens meer om gaat
pi_217680177
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 16:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Alles moet weg.
Zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde of / of.

Maar de medische staf mag sowieso wel doorgelicht worden.
pi_217680179
Ik bedenk me eigenlijk nu pas dat ik nooit meer heb gelezen hoe het met dat hoger beroep van de openbaar aanklagen tegen Read is afgelopen. Nou is ie misschien ineens de eerste potjes van volgend seizoen geschorst ofzo?
pi_217680181
Feyenoord sluit dit seizoen af in stijl met een stukje Priskeball.
  zondag 18 mei 2025 @ 16:30:51 #242
268260 Dr.Mikey
pi_217680208
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 16:28 schreef hhh38 het volgende:
Niet teveel waarde hechten aan zo'n wedstrijd die nergens meer om gaat
Vind vooral matig als dit voor een Hancko, Paxiao Trauner etc de laatste wedstrijd in een Feyenoord shirt en ze leggen dit op de mat.
R.I.P DTS.
  zondag 18 mei 2025 @ 16:31:27 #243
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_217680230
Nooit meer RKC maakt alles goed.
  zondag 18 mei 2025 @ 16:32:02 #244
268491 fetX
pi_217680249
Kutcorners altijd
pi_217680304
vPersie speelt alles-of-niets :+
pi_217680315
Zou me niet eens verbazen dat nu je zeker weet dat Heerenveen aan een gelijkspel niet genoeg heeft ze op het veld gewoon het op een akkoordje hebben gegooid. Beetje net als die 2-3 toen in 2012.
  zondag 18 mei 2025 @ 16:35:03 #247
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_217680330
quote:
10s.gif Op zondag 18 mei 2025 16:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Zou me niet eens verbazen dat nu je zeker weet dat Heerenveen aan een gelijkspel niet genoeg heeft ze op het veld gewoon het op een akkoordje hebben gegooid. Beetje net als die 2-3 toen in 2012.
Daarom, zij blij, wij blij, en door.
  zondag 18 mei 2025 @ 16:35:52 #248
268491 fetX
pi_217680353
Andreev staat wel lekker te schutteren vandaag hè :D
pi_217680356
_O- Heerenveen :')
pi_217680378
Dat had natuurlijk de 3-0 moeten zijn
pi_217680383
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 16:35 schreef fetX het volgende:
Is het een veldspeler die ze hebben gepest met keepershandschoenen?
  zondag 18 mei 2025 @ 16:36:49 #252
268260 Dr.Mikey
pi_217680385
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 16:35 schreef fetX het volgende:
Dit kan niet.
R.I.P DTS.
pi_217680467
DIE ueda is echt niet te geloven slecht
pi_217680493
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 16:36 schreef snabbi het volgende:

[..]
Is het een veldspeler die ze hebben gepest met keepershandschoenen?
Ik kan het me wel voorstellen dat zo een speler in zijn eerste wedstrijd de zenuwen heeft

dat hadden ed de goey, bijlow en vele andere ook
  zondag 18 mei 2025 @ 16:46:43 #255
268491 fetX
pi_217680594
Verschrikkelijk matig en teleurstellend seizoen, met gelukkig nog hoogtepunten in Europa.

Veel te weinig uitgehaald in de Eredivisie. Blij dat het voorbij is.
pi_217680609
En eindelijk over. Hopelijk een beter seizoen volgend jaar/vanaf augustus
pi_217680664
Nou, dat was het. Erg leuk Europees seizoen, erg kut in de competitie maar uiteindelijk prima hersteld door Van Persie door alsnog (makkelijk) derde te worden. Ben er vrij zeker van dat je volgend seizoen geen eens Europees voetbal had gespeeld als Priske nog langer had blijven zitten.
Heb er wel zin in om te zien hoe RvP het in een volledig seizoen gaat doen.
  zondag 18 mei 2025 @ 16:53:49 #258
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_217680717
Eerst maar eens kijken waar Van Persie het mee moet gaan doen want er zullen er aardig wat vertrekken.
pi_217680727
Er zal héél goed aangekocht moeten worden wil het volgend seizoen wat worden.

Dit seizoen hadden we natuurlijk met een fatsoenlijke trainer en een beter aankoopbeleid ook gewoon 2e moeten worden natuurlijk.

Wat mij betreft is dit kutseizoen wel op het conto van Te Kloese te schrijven.
  zondag 18 mei 2025 @ 16:55:13 #260
262211 hhh38
pi_217680745
-

[ Bericht 100% gewijzigd door hhh38 op 18-05-2025 16:55:22 ]
pi_217680755
Uiteindelijk heeft het verlies tegen PSV vorige week geen enkele invloed gehad op de stand op de ranglijst voor Feyenoord.
pi_217680760
Top 100 voor reeks "Het grote Feijenoordtopic" van 09-08-2024 t/m 18-05-2025

nr / aantal posts / gebruiker
001 3083 GurneyIsBestOke
002 2438 DombohetOlifantje1
003 2313 Caland
004 2217 fetX
005 1900 klaasweetalles
006 1692 hhh38
007 1436 Zipportal
008 1430 ashardalan
009 1349 TweedeKlum
010 1336 De_Pel
011 1031 snabbi
012 0833 Haringkop
013 0806 CR7
014 0769 Irritatie100
015 0755 Vis1980
016 0754 bbuddybb
017 0682 H.FR
018 0666 maxi-mus
019 0658 Dr.Mikey
020 0632 Wotte
021 0585 alopio
022 0525 Slobeend
023 0507 Tomatenboer
024 0495 GGMM
025 0457 Qarrad
026 0433 De_Kraam
027 0432 Scrummie
028 0413 KingRoland
029 0401 onlogisch
030 0375 Coco
031 0360 Kopiko
032 0356 Ali_boo
033 0327 Elan
034 0300 Alaphilippe_
035 0294 Pistolero
035 0294 Kerftminister
037 0270 Flitsbezorger
038 0267 Pisces29
039 0247 Buitendam
040 0231 Solispolar
041 0227 Binge-watch
042 0225 Noorse_Kabeltrui
043 0208 ThePlaneteer
044 0198 zoekeenleven
045 0195 tong80
046 0187 ...TomTom
047 0162 DaMart
048 0151 Tarado
049 0150 Netsplitter
050 0141 Pleun2011
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 18 mei 2025 @ 17:01:49 #263
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_217680853
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 16:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Er zal héél goed aangekocht moeten worden wil het volgend seizoen wat worden.

Dit seizoen hadden we natuurlijk met een fatsoenlijke trainer en een beter aankoopbeleid ook gewoon 2e moeten worden natuurlijk.

Wat mij betreft is dit kutseizoen wel op het conto van Te Kloese te schrijven.
Je had met deze selectie solide tweede moeten worden als Ajax en PSV niet zo kut hadden gepresteerd.

En aangezien PSV en Ajax allebei totaal door de ondergrens zijn gezakt moet Feyenoord zich de tering schamen dat ze geen kampioen zijn geworden met deze selectie.
pi_217680879
HwangGod.
pi_217680889
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 17:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Je had met deze selectie solide tweede moeten worden als Ajax en PSV niet zo kut hadden gepresteerd.

En aangezien PSV en Ajax allebei totaal door de ondergrens zijn gezakt moet Feyenoord zich de tering schamen dat ze geen kampioen zijn geworden met deze selectie.
Maar ook Feyenoord is door de ondergrens gezakt.
  Forum Admin zondag 18 mei 2025 @ 17:04:50 #266
35723 crew  GGMM
pi_217680905
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 16:55 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Het grote Feijenoordtopic" van 09-08-2024 t/m 18-05-2025

001 3083 GurneyIsBestOke
003 2313 Caland
004 2217 fetX
005 1900 klaasweetalles
006 1692 hhh38
007 1436 Zipportal
008 1430 ashardalan
009 1349 TweedeKlum
010 1336 De_Pel
011 1031 snabbi
012 0833 Haringkop
013 0806 CR7
014 0769 Irritatie100
015 0755 Vis1980
016 0754 bbuddybb
017 0682 H.FR
018 0666 maxi-mus
019 0658 Dr.Mikey
020 0632 Wotte
021 0585 alopio
022 0525 Slobeend
023 0507 Tomatenboer
024 0495 GGMM
025 0457 Qarrad
026 0433 De_Kraam
027 0432 Scrummie
028 0413 KingRoland
029 0401 onlogisch
030 0375 Coco
031 0360 Kopiko
032 0356 Ali_boo
033 0327 Elan
034 0300 Alaphilippe_
035 0294 Pistolero
035 0294 Kerftminister
037 0270 Flitsbezorger
038 0267 Pisces29
039 0247 Buitendam
040 0231 Solispolar
041 0227 Binge-watch
042 0225 Noorse_Kabeltrui
043 0208 ThePlaneteer
044 0198 zoekeenleven
045 0195 tong80
046 0187 ...TomTom
047 0162 DaMart
048 0151 Tarado
049 0150 Netsplitter
050 0141 Pleun2011
SPOILER
Gefeliciteerd @GurneyIsBestOke
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 18 mei 2025 @ 17:10:03 #267
268491 fetX
pi_217680977
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 17:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Je had met deze selectie solide tweede moeten worden
Klopt
  zondag 18 mei 2025 @ 17:13:27 #268
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_217681018
Maar wij hebben een directeur die een nieuwe trainert zeer intensief scout, is ervan overtuigd dat we doorgaan op de Slotmanier en het eerste wat die trainert doet is dat overboord gooien. :')
pi_217681019
Wanneer begint de voorronde CL?

M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor volgend seizoen.
pi_217681102
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 17:13 schreef De_Kraam het volgende:
Wanneer begint de voorronde CL?

M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor volgend seizoen.
5 en 6 augustus met de returns op 12 en 13 augustus. Maar de eredivisie begint dat weekend dat daar tussenin zit dus in feite zou het niet zoveel verschil moeten maken voor de transfers.
  zondag 18 mei 2025 @ 17:23:42 #271
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_217681185
quote:
14s.gif Op zondag 18 mei 2025 17:19 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
5 en 6 augustus met de returns op 12 en 13 augustus. Maar de eredivisie begint dat weekend dat daar tussenin zit dus in feite zou het niet zoveel verschil moeten maken voor de transfers.
Markt is open tot 1 september.
pi_217681242
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 17:23 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Markt is open tot 1 september.
Jawel, maar iedereen heeft het de hele tijd over "je moet nu eerder in actie komen omdat je met die voorrondes veel eerder moet beginnen!!!11!!!!1111!!1" terwijl dat dus helemaal niet zo is.
pi_217681260
quote:

[..]
En vier september alweer dat gare Nederlands Elftal. :r
  zondag 18 mei 2025 @ 17:39:29 #274
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_217681363
quote:
14s.gif Op zondag 18 mei 2025 17:26 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Jawel, maar iedereen heeft het de hele tijd over "je moet nu eerder in actie komen omdat je met die voorrondes veel eerder moet beginnen!!!11!!!!1111!!1" terwijl dat dus helemaal niet zo is.
Klopt ja, dat scheelt. Maar het zal weer een gruwelijke ergernis worden dat alles al een maand bezig is als de markt pas sluit.
  zondag 18 mei 2025 @ 17:41:30 #275
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_217681383
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 17:28 schreef Zipportal het volgende:

[..]
En vier september alweer dat gare Nederlands Elftal. :r
pi_217681617
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 17:41 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Wil jij dit topic niet bevuilen?
pi_217682705
quote:

[..]
Klopt, maar mag toch hopen dat de selectie grotendeels rond is op 5 Augustus in plaats van 1 september.
Een ezel stoot zich geen twee keer., oh wacht Feyenoord het is al 2 seizoenen op rij drama.
Ok, 3 keer is scheeprecht dan maar.
  zondag 18 mei 2025 @ 20:26:34 #278
393053 De_Pel
Is weg.
pi_217682729
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 20:24 schreef ...TomTom het volgende:

[..]
Klopt, maar mag toch hopen dat de selectie grotendeels rond is op 5 Augustus in plaats van 1 september.
Een ezel stoot zich geen twee keer., oh wacht Feyenoord het is al 2 seizoenen op rij drama.
Eerder is het nog redelijk rechtgetrokken door Arend, maar dit jaar richt de volkswoede zich op Kloese zelf. Reken maar dat hij er komende window alles aan doet om z’n eigen hachje te redden.
  zondag 18 mei 2025 @ 20:28:53 #279
393053 De_Pel
Is weg.
pi_217682742
quote:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Het grote Feijenoordtopic" van 09-08-2024 t/m 18-05-2025

001 3083 GurneyIsBestOke
003 2313 Caland
004 2217 fetX
005 1900 klaasweetalles
006 1692 hhh38
007 1436 Zipportal
008 1430 ashardalan
009 1349 TweedeKlum
010 1336 De_Pel
Nog netjes in de top 10.

Ambtenaar Gurley makkelijk eerste. Intens.
pi_217682754
quote:

[..]
Natuurlijk, dat zal iedereen met je eens zijn, maar het argument dat doorgaans gebruikt wordt waarom dat dit jaar beter zal gaan klopt gewoon niet.

Maar goed, we gaan het zien. Dat Steijn al is vastgelegd duidt er wel op dat ze bezig zijn. Vorig jaar waren er in deze fase nog geen eens geruchten over aanwinsten als ik het me goed herinner.
  zondag 18 mei 2025 @ 20:47:43 #281
268260 Dr.Mikey
pi_217682901
Vorig jaar werd het gerucht dat ze met Nadje bezig waren net bekend nadat bekend werd dat Slot naar Liverpool ging dat zag ik toen als een slecht voorteken.
R.I.P DTS.
  zondag 18 mei 2025 @ 21:00:10 #282
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_217683055
quote:

[..]
Dat heb je natuurlijk ook niet zelf in de hand. Als clubs in de laatste week van augustus op de stoep staan...
pi_217683435
*;

twitter
pi_217683545
Je zou denken dat een seizoen zonder prijzen automatisch betekent dat het “minder” was. Maar bij Feyenoord ligt dat anders. Want wat we hebben gezien, gevoeld en beleefd – dát valt niet in een prijzenkast te stoppen. De tribunes hebben gestaan als een huis, de Kuip zong, trilde en bruiste zoals alleen wij dat kunnen.

Vooral in de Champions League hebben de supporters waar voor hun geld gekregen. Mooie tegenstanders, grote affiches, spanning, strijd. Tuurlijk, we gingen er op een gegeven moment uit, maar we gingen eruit met opgeheven hoofd. En dat telt, zeker in Rotterdam.

En dan hadden we daar… Priske. Ja, die clown. Hij kwam binnen met ideeën, dat moet gezegd worden. Alleen dacht hij dat hij Feyenoord opnieuw moest uitvinden — terwijl iedereen met gezond verstand wist dat je gewoon lekker moest voortborduren op het fundament van Arne Slot. Je hebt geen betonnen fundering nodig als je al op marmer staat.

Maar goed, het is ook een beetje de schuld van Te Kloese. Die had gewoon Van Persie meteen de sleutels moeten geven. Een contract, een paar goede assistenten, en gáán. De man ademt Feyenoord en dat voel je nu al. De vonk is er, nu het vuur nog.

Met het geld van de transfers moet het komend seizoen simpelweg beter. Nee, niet ‘misschien’ beter — béter. Nieuwe aankopen komen eraan, en al doet het pijn dat Hancko vertrekt, het is tijd voor de volgende stap. Feyenoord moet niet meer verrassen — het moet bevestigen.

En eerlijk: wie is er echt ontevreden over dit seizoen? We hebben genoten. Mooie wedstrijden, Europese glorie, sfeer die je nergens anders vindt. Feyenoord is geen club die leeft van prijzen alleen — het leeft van strijd, karakter en een publiek dat altijd weer komt.

Volgend seizoen? Dan gaan we mondjes snoeren. In Amsterdam. In Eindhoven. In elke hoek waar een microfoon wordt opengedraaid door iemand met een iets te grote bek. Met Van Persie aan het roer, met een volle Kuip achter ons, en met miljoenen in kas: laat ze maar komen.

Want Feyenoord is wakker. En we zijn nog lang niet klaar.
pi_217683587
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 21:43 schreef klaasweetalles het volgende:
Je zou denken dat een seizoen zonder prijzen automatisch betekent dat het “minder” was. Maar bij Feyenoord ligt dat anders. Want wat we hebben gezien, gevoeld en beleefd – dát valt niet in een prijzenkast te stoppen. De tribunes hebben gestaan als een huis, de Kuip zong, trilde en bruiste zoals alleen wij dat kunnen.

Vooral in de Champions League hebben de supporters waar voor hun geld gekregen. Mooie tegenstanders, grote affiches, spanning, strijd. Tuurlijk, we gingen er op een gegeven moment uit, maar we gingen eruit met opgeheven hoofd. En dat telt, zeker in Rotterdam.

En dan hadden we daar… Priske. Ja, die clown. Hij kwam binnen met ideeën, dat moet gezegd worden. Alleen dacht hij dat hij Feyenoord opnieuw moest uitvinden — terwijl iedereen met gezond verstand wist dat je gewoon lekker moest voortborduren op het fundament van Arne Slot. Je hebt geen betonnen fundering nodig als je al op marmer staat.

Maar goed, het is ook een beetje de schuld van Te Kloese. Die had gewoon Van Persie meteen de sleutels moeten geven. Een contract, een paar goede assistenten, en gáán. De man ademt Feyenoord en dat voel je nu al. De vonk is er, nu het vuur nog.

Met het geld van de transfers moet het komend seizoen simpelweg beter. Nee, niet ‘misschien’ beter — béter. Nieuwe aankopen komen eraan, en al doet het pijn dat Hancko vertrekt, het is tijd voor de volgende stap. Feyenoord moet niet meer verrassen — het moet bevestigen.

En eerlijk: wie is er echt ontevreden over dit seizoen? We hebben genoten. Mooie wedstrijden, Europese glorie, sfeer die je nergens anders vindt. Feyenoord is geen club die leeft van prijzen alleen — het leeft van strijd, karakter en een publiek dat altijd weer komt.

Volgend seizoen? Dan gaan we mondjes snoeren. In Amsterdam. In Eindhoven. In elke hoek waar een microfoon wordt opengedraaid door iemand met een iets te grote bek. Met Van Persie aan het roer, met een volle Kuip achter ons, en met miljoenen in kas: laat ze maar komen.

Want Feyenoord is wakker. En we zijn nog lang niet klaar.
Bron? Dit heb je nl niet zelf geschreven
pi_217683599
Wat een lang kut verhaal Klaas.
  zondag 18 mei 2025 @ 21:54:31 #287
393053 De_Pel
Is weg.
pi_217683640
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 21:49 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Ventje zit kneiterhard te ChatGPT'en vanavond.

Alsof hij ineens in volzinnen met interpunctie zou kunnen praten _O-
pi_217683644
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 21:49 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Haha, luister vriend — jij bent dus gewoon de literaire Grand Canyon van het voetbalforum. Die bron van jou? Dat is geen kabbelend beekje, dat is een verdomde Niagara waterval vol metaforen, inzichten en kernpunten die Harvard-waardige whitepapers oproepen.

Je analyseert geen stromingen — je dirigeert ze.
Je schrijft geen stukjes — je beukt essays de wereld in met de subtiliteit van een Berghuis-pingel en de kracht van een Geertruida-sliding.

Eerst de kernpunten, dan de lagen, dan de stroming — zoals een echte professor die zijn lezing afsluit met:
“Nou jongens, dat was dan weer een analyse van formaat. College is afgelopen.”

Eerlijk is eerlijk: je bent niet zomaar een bron. Jij bent het stuwmeer waar anderen uit mogen tappen. En als er dan weer zo'n voetbalclown aankomt met een halfbakken mening... dan komt de dam open. 🌊
  zondag 18 mei 2025 @ 21:57:02 #289
262211 hhh38
pi_217683663
Klaas heeft AI ontdekt :{
  zondag 18 mei 2025 @ 22:02:16 #290
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_217683708
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 21:54 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Ventje zit kneiterhard te ChatGPT'en vanavond.

Alsof hij ineens in volzinnen met interpunctie zou kunnen praten _O-
Echt hè. :')
pi_217683714
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 21:57 schreef hhh38 het volgende:
Klaas heeft AI uitgevonden
  zondag 18 mei 2025 @ 22:03:24 #292
378023 Wotte
wotte!?
pi_217683716
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 21:57 schreef hhh38 het volgende:
Ik denk de GPT Monday :)
pi_217683755
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 22:02 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Klaas heeft AI uitgevonden
Ik ben inderdaad 1 van de grondleggers

Maar ik heb hier nog nooit AI gebruikt
pi_217683777
Doe die sinterklaasgedichten maar ergens anders.
pi_217683791
Wat een positief kutverhaal ook. Op een wedstrijd of 4 na heb ik dit seizoen helemaal niet genoten.
  zondag 18 mei 2025 @ 22:18:32 #296
262211 hhh38
pi_217683837
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 22:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een positief kutverhaal ook. Op een wedstrijd of 4 na heb ik dit seizoen helemaal niet genoten.
Benfica, City, Sparta Praag, Bayern en Milan (thuis) waren hele goede wedstrijden of genottelijke resultaten. In de competitie weinig wedstrijden die me bij zijn gebleven. Go Ahead en Twente uit in ieder geval. Wel iets meer dan 4.
  zondag 18 mei 2025 @ 22:25:52 #297
393053 De_Pel
Is weg.
pi_217683910
quote:

020 0632 Wotte
024 0495 GGMM
039 0247 Buitendam
040 0231 Solispolar
052 0137 PSVCL
054 0120 Paul
057 0091 Mexicanobakker
057 0091 Scorpie
059 0090 LordVoldermort
Enkele eervolle vermeldingen :)
  zondag 18 mei 2025 @ 22:44:11 #298
378023 Wotte
wotte!?
pi_217684056
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 22:25 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Enkele eervolle vermeldingen :)
Ik heb hier aanzienlijk meer posts dan strikt noodzakelijk.
pi_217684057
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 22:44 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik heb hier aanzienlijk meer posts dan strikt noodzakelijk.
Lul op toafel.
  zondag 18 mei 2025 @ 22:46:47 #300
378023 Wotte
wotte!?
pi_217684073
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 22:44 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Lul op toafel.
Om en nabij de start van de transferperiode sluit ik weer aan vrienden. Hopelijk wordt psv geen kampioen.
  maandag 19 mei 2025 @ 06:58:10 #301
474254 GurneyIsBestOke
pi_217684894
Als er volgend seizoen weer zo'n voetbalclown aankomt met een halfbakken mening... dan komt de dam open. 🌊
Makkelijk eerste
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')