Dat sws, die 2-0 is meer dan verdiend, helaasquote:Op zondag 18 mei 2025 15:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Ook al vind ik het geen penalty, het is wel heel matig van Trauner hoor.
Het is wel een wedstrijd waarin veel mensen onwel wordenquote:Op zondag 18 mei 2025 15:22 schreef fetX het volgende:
Mijn hemel Ueda. Laat dit alsjeblieft zijn laatste wedstrijd zijn
quote:Op zondag 18 mei 2025 15:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel een wedstrijd waarin veel mensen onwel worden
Nou en? Het gaat toch nergens meer om.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:25 schreef Ali_boo het volgende:
Weggespeeld worden door de boeren van Herenveen
Nou, je zou toch wel kunnen verwachten dat de heren professionele voetballers zich serieus bezig houden met hun baan...quote:Op zondag 18 mei 2025 15:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nou en? Het gaat toch nergens meer om.
Je wil niet geblesseerd raken nu, ik snap het wel, dat doet elke speler als het nergens meer over gaat. Denk maar aan de laatste wedstrijd 2 jaar terug.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:28 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Nou, je zou toch wel kunnen verwachten dat de heren professionele voetballers zich serieus bezig houden met hun baan...
Die bakt er al sinds zijn blessure niet bijster veel van.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:29 schreef fetX het volgende:
Hwang valt me ook wel iets tegen de laatste paar potjes.
Daar heb ik een vrij stevige mening over.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je wil niet geblesseerd raken nu, ik snap het wel, dat doet elke speler als het nergens meer over gaat. Denk maar aan de laatste wedstrijd 2 jaar terug.
Het is een vrij land.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:30 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Daar heb ik een vrij stevige mening over.
Toen speelden ze prima, hooguit dat de slotfase iet minder scherp was. Maar zelden ons zo onverdiend zien verliezen thuisquote:Op zondag 18 mei 2025 15:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je wil niet geblesseerd raken nu, ik snap het wel, dat doet elke speler als het nergens meer over gaat. Denk maar aan de laatste wedstrijd 2 jaar terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |