Geblesseerd?quote:
Denk het wel, Timon zit ook niet op de bank.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Denk het niet. Van Persie gunt hem een wedstrijd.
Bijlow komt bij geen enkele andere club door de medische keuring. (lol)quote:Op zondag 18 mei 2025 13:57 schreef klaasweetalles het volgende:
terecht dat deze man een keer de kans krijgt
schijnt heel talentvol te zijn
ik denk dat het een ook een signaal is dat Bijlow mogelijk moet vertrekken....
Mss gewoon tijd dat de man met voetbal-pensioen gaat en keepertrainer wordt, of zoquote:Op zondag 18 mei 2025 14:06 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Bijlow komt bij geen enkele andere club door de medische keuring. (lol)
Dat dacht ik ook maar Timon zit ook niet bij de wissels.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Denk het niet. Van Persie gunt hem een wedstrijd.
Dat hoeft niet perse zo te zijnquote:Op zondag 18 mei 2025 14:06 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Bijlow komt bij geen enkele andere club door de medische keuring. (lol)
Lekker relevant allemaal. Wij zijn en blijven derde de rest boeit toch geen reet?quote:Op zondag 18 mei 2025 12:35 schreef klaasweetalles het volgende:
tenzij het al snel duidelijk is dat psv het niet meer uit handen gaat geven
Ik kies er voor om dit als signaal te lezen.quote:
ik volg gewoon alles net als jijquote:Op zondag 18 mei 2025 14:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Lekker relevant allemaal. Wij zijn en blijven derde de rest boeit toch geen reet?
En als dat zo was had ik dat ook op andere plaatsen in de opstelling verwacht met een Sliti ofzo. Dan zou alleen de keeper best een rare keuze zijn.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar Timon zit ook niet bij de wissels.
Jawel, die zitten allemaal aan vakantie te denken.quote:
Ah, dat was dus het doelquote:Op zondag 18 mei 2025 14:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We staan met het debuut van Plug afgelopen woensdag en vandaag weer Andreev wel bovenaan het lijstje meest gebruikte spelers dit seizoen.
Wat mooi
Ik verwacht een pittig drukke zomer.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:39 schreef fetX het volgende:
Ben toch blij dat dit verschrikkelijk matige Eredivisie seizoen vandaag ten einde komt.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik verwacht een pittig drukke zomer.
We verliezen de laatste wedstrijd van het seizoen die nergens meer om gaat wel heel vaak.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Op zich wel logisch dat zo'n Heerenveen er vol voor gaat en wij niet meer. Dan kan een tegengoaltje uit een corner een keer gebeuren. Daar lig ik verder niet zo wakker van, al zou ik het wel chanant weinig punten vinden als je onder die 70 blijft. Maar goed, derde is derde, dat vind ik gewoonweg echt prima want 4 maanden geleden had ik verwacht geen Europees voetbal te spelen volgend seizoen.
Was zeker ff buiten bewustzijnquote:Op zondag 18 mei 2025 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die petrov kan zo ook ze nek breken joh zag er naar uit.
Om Jekkers te quoten: Gewoon doorstomen, we komen vanzelf bij de haven aanquote:Op zondag 18 mei 2025 14:48 schreef Scrummie het volgende:
Gewoon even een sigaretje roken, dan kan Noppert er wel weer tegen aan.
We gaan er met 2/3-0 vanaf vandaagquote:Op zondag 18 mei 2025 14:49 schreef Scrummie het volgende:
Wat een typische laatste wedstrijd waar je nergens meer hebt om voor te spelen
Stadionverbod voor alle hartpatiëntenquote:Op zondag 18 mei 2025 14:55 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Tja, moet je maar geen hartaanval krijgen, of zo
Op Ibiza wil je niet met krukken lopen.quote:
Ook een Mitchell Te Vrede scoort af en toe een doelpuntje met zulke vleugelspelers.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:14 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb echt geen woorden voor de belachelijk slechte wedstrijd die Ueda weer speelt.
Misschien als je 20 keer per dag herhaalt wat een fantastische spits het is dat ie goed gaat spelen!quote:Op zondag 18 mei 2025 15:14 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb echt geen woorden voor de belachelijk slechte wedstrijd die Ueda weer speelt.
Precies dit dus.quote:
Boeiend, die hebben nooit wat te vieren en nu wel.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:20 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Nah, Hee gooit er te weinig energie in daar voor... Ik denk dat die wel tevreden zijn met 3-0
Nah, doen ze nooit meer. Dat zou efficiënt zijn en het spel ten goede komenquote:Op zondag 18 mei 2025 15:21 schreef snabbi het volgende:
als het zo ruim is, kan je wel gelijk vlaggen hoor
Dat sws, die 2-0 is meer dan verdiend, helaasquote:Op zondag 18 mei 2025 15:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Ook al vind ik het geen penalty, het is wel heel matig van Trauner hoor.
Het is wel een wedstrijd waarin veel mensen onwel wordenquote:Op zondag 18 mei 2025 15:22 schreef fetX het volgende:
Mijn hemel Ueda. Laat dit alsjeblieft zijn laatste wedstrijd zijn
quote:Op zondag 18 mei 2025 15:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel een wedstrijd waarin veel mensen onwel worden
Nou en? Het gaat toch nergens meer om.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:25 schreef Ali_boo het volgende:
Weggespeeld worden door de boeren van Herenveen
Nou, je zou toch wel kunnen verwachten dat de heren professionele voetballers zich serieus bezig houden met hun baan...quote:Op zondag 18 mei 2025 15:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nou en? Het gaat toch nergens meer om.
Je wil niet geblesseerd raken nu, ik snap het wel, dat doet elke speler als het nergens meer over gaat. Denk maar aan de laatste wedstrijd 2 jaar terug.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:28 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Nou, je zou toch wel kunnen verwachten dat de heren professionele voetballers zich serieus bezig houden met hun baan...
Die bakt er al sinds zijn blessure niet bijster veel van.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:29 schreef fetX het volgende:
Hwang valt me ook wel iets tegen de laatste paar potjes.
Daar heb ik een vrij stevige mening over.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je wil niet geblesseerd raken nu, ik snap het wel, dat doet elke speler als het nergens meer over gaat. Denk maar aan de laatste wedstrijd 2 jaar terug.
Het is een vrij land.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:30 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Daar heb ik een vrij stevige mening over.
Toen speelden ze prima, hooguit dat de slotfase iet minder scherp was. Maar zelden ons zo onverdiend zien verliezen thuisquote:Op zondag 18 mei 2025 15:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je wil niet geblesseerd raken nu, ik snap het wel, dat doet elke speler als het nergens meer over gaat. Denk maar aan de laatste wedstrijd 2 jaar terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |