Jawel, die zitten allemaal aan vakantie te denken.quote:
Ah, dat was dus het doelquote:Op zondag 18 mei 2025 14:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We staan met het debuut van Plug afgelopen woensdag en vandaag weer Andreev wel bovenaan het lijstje meest gebruikte spelers dit seizoen.
Wat mooi
Ik verwacht een pittig drukke zomer.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:39 schreef fetX het volgende:
Ben toch blij dat dit verschrikkelijk matige Eredivisie seizoen vandaag ten einde komt.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik verwacht een pittig drukke zomer.
We verliezen de laatste wedstrijd van het seizoen die nergens meer om gaat wel heel vaak.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Op zich wel logisch dat zo'n Heerenveen er vol voor gaat en wij niet meer. Dan kan een tegengoaltje uit een corner een keer gebeuren. Daar lig ik verder niet zo wakker van, al zou ik het wel chanant weinig punten vinden als je onder die 70 blijft. Maar goed, derde is derde, dat vind ik gewoonweg echt prima want 4 maanden geleden had ik verwacht geen Europees voetbal te spelen volgend seizoen.
Was zeker ff buiten bewustzijnquote:Op zondag 18 mei 2025 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die petrov kan zo ook ze nek breken joh zag er naar uit.
Om Jekkers te quoten: Gewoon doorstomen, we komen vanzelf bij de haven aanquote:Op zondag 18 mei 2025 14:48 schreef Scrummie het volgende:
Gewoon even een sigaretje roken, dan kan Noppert er wel weer tegen aan.
We gaan er met 2/3-0 vanaf vandaagquote:Op zondag 18 mei 2025 14:49 schreef Scrummie het volgende:
Wat een typische laatste wedstrijd waar je nergens meer hebt om voor te spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |