Geblesseerd?quote:
Denk het wel, Timon zit ook niet op de bank.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Denk het niet. Van Persie gunt hem een wedstrijd.
Bijlow komt bij geen enkele andere club door de medische keuring. (lol)quote:Op zondag 18 mei 2025 13:57 schreef klaasweetalles het volgende:
terecht dat deze man een keer de kans krijgt
schijnt heel talentvol te zijn
ik denk dat het een ook een signaal is dat Bijlow mogelijk moet vertrekken....
Mss gewoon tijd dat de man met voetbal-pensioen gaat en keepertrainer wordt, of zoquote:Op zondag 18 mei 2025 14:06 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Bijlow komt bij geen enkele andere club door de medische keuring. (lol)
Dat dacht ik ook maar Timon zit ook niet bij de wissels.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Denk het niet. Van Persie gunt hem een wedstrijd.
Dat hoeft niet perse zo te zijnquote:Op zondag 18 mei 2025 14:06 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Bijlow komt bij geen enkele andere club door de medische keuring. (lol)
Lekker relevant allemaal. Wij zijn en blijven derde de rest boeit toch geen reet?quote:Op zondag 18 mei 2025 12:35 schreef klaasweetalles het volgende:
tenzij het al snel duidelijk is dat psv het niet meer uit handen gaat geven
Ik kies er voor om dit als signaal te lezen.quote:
ik volg gewoon alles net als jijquote:Op zondag 18 mei 2025 14:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Lekker relevant allemaal. Wij zijn en blijven derde de rest boeit toch geen reet?
En als dat zo was had ik dat ook op andere plaatsen in de opstelling verwacht met een Sliti ofzo. Dan zou alleen de keeper best een rare keuze zijn.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar Timon zit ook niet bij de wissels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |