Wedstrijd is toch al pure AIDS, gewoon allemaal jongelingen erin gooien. Kijken hoe ze presterenquote:
quote:Op zondag 18 mei 2025 16:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een ongekend kutseizoen was dit.
Inmiddels begin ik ook te twijfelen of we met van Persie, deze technische en medische staf het volgende seizoen moeten ingaan.
quote:Op zondag 18 mei 2025 16:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Inmiddels begin ik ook te twijfelen of we met van Persie, deze technische en medische staf het volgende seizoen moeten ingaan.
Alles moet weg.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik maak me meer zorgen over hoe Don Dennis de aankomende hete zomer gaat verneuken.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde of / of.quote:
Vind vooral matig als dit voor een Hancko, Paxiao Trauner etc de laatste wedstrijd in een Feyenoord shirt en ze leggen dit op de mat.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:28 schreef hhh38 het volgende:
Niet teveel waarde hechten aan zo'n wedstrijd die nergens meer om gaat
Daarom, zij blij, wij blij, en door.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Zou me niet eens verbazen dat nu je zeker weet dat Heerenveen aan een gelijkspel niet genoeg heeft ze op het veld gewoon het op een akkoordje hebben gegooid. Beetje net als die 2-3 toen in 2012.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |