quote:Napoli maakt zich hard voor de komst van Igor Paixão. Dat schrijft de Italiaanse krant Il Mattino. Vertegenwoordigers van de Feyenoord-aanvaller zouden binnenkort afreizen naar de Italiaanse havenstad, om daar te praten over een transfer. De Rotterdamse club staat naar verluidt open voor een verkoop van Paixão, mits het juiste bedrag op tafel wordt gelegd. In Italië gaat men uit van een vraagprijs van ongeveer dertig miljoen euro, maar of Napoli bereid is dat te betalen, is niet bekend. Duidelijk is wel dat Napoli, dat onder Antonio Conte afstevent op de landstitel, de portemonnee komende zomer wel kan trekken. De club verkocht Kvicha Kvaratskhelia afgelopen winter nog aan Paris Saint-Germain voor 70 miljoen euro, en wil dat geld herinvesteren in nieuwe spelers.
Voor 30 miljoen mogen ze z'n schoenen en voetbaltas overnemen. Die gaat voor een recordbedrag, of anders heeft hij gewoon nog 4 (!) jaar contract. Jannes in de mud tot en met.quote:‘De overstap naar Feyenoord heeft mij tot nu toe al heel veel goeds gebracht,’ aldus Paixão. ‘Ik voel dan ook nog elke dag de trots dat ik voor deze mooie club mag spelen en leef hier mijn droom. Samen met mijn familie hebben de mensen mij hier geholpen bij het aanpassen na mijn overgang vanuit Brazilië. Daar ben ik dankbaar voor. Ik zal dan ook hard blijven werken om bij te kunnen dragen aan meer successen in de komende jaren.’
30 lijkt me niet de vraagprijs inderdaad.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Voor 30 miljoen mogen ze z'n schoenen en voetbaltas overnemen. Die gaat voor een recordbedrag, of anders heeft hij gewoon nog 4 (!) jaar contract. Jannes in de mud tot en met.
Waarom zou je hem daar voor laten gaan als hij nog 4 jaar contract heeft? Laat hem sowieso eerst Feyenoord maar ff de CL inhelpen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:46 schreef klaasweetalles het volgende:
30 miljoen voor Paxaio vind ik een goed bedrag, maar niet voor een cent minder.
Alles wat hoger is meegenomen
Ik denk dat hij nu zelf wel weg wil. Het gaat gewoon gebeuren. ik zou hem ook het liefste nog een seizoen bij Feyenoord willen zien. 30-35 miljoen is wel realistische. Maar die Italianen gaan natuurlijk weer hetzelfde spelletje spelen als met Gimenez. Eerst heel laag bieden.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Waarom zou je hem daar voor laten gaan als hij nog 4 jaar contract heeft? Laat hem sowieso eerst Feyenoord maar ff de CL inhelpen.
Het is nog maar 6 maanden geleden dat hij heeft bijgetekend hèquote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nu zelf wel weg wil. Het gaat gewoon gebeuren. ik zou hem ook het liefste nog een seizoen bij Feyenoord willen zien. 30-35 miljoen is wel realistische. Maar die Italianen gaan natuurlijk weer hetzelfde spelletje spelen als met Gimenez. Eerst heel laag bieden.
Ik denk ook om een hoge transfersom mogelijk te makenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:30 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het is nog maar 6 maanden geleden dat hij heeft bijgetekend hè
Tuurlijk, vanuit Feyenoord absoluut, maar met dat wegwillen zal het dan ook nog wel meevallen, gezien zijn uitspraken destijds ook. Kortom: eerst aan de CL helpen, dan een transferrecordje breken.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk ook om een hoge transfersom mogelijk te maken
slimme zet
die contractverlenging was denk ik helemaal niet bedoelt om hem heel lang bij feyenoord te laten spelen
Als qua technologie zelfs Feyenoord je voorbij streeft, moet je je toch even afvragen of het niet bij jezelf ligt.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:40 schreef Qarrad het volgende:
Nou hehe, ze hebben eindelijk toch die ene senior gevonden zonder smartphone om te laten zien hoe onmenselijk het nieuwe systeem zou zijn.
https://www.ad.nl/rotterd(...)ant-toont~a4d07ce04/
Ik heb een laptop, iPad en een TV. Maar ik wil ook F1 kijken, dus schakelkanaal, Feyenoord en F1. Wat waarop komt weet ik nog niet.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Vanmiddag lekker schakelkanaaltje kijken, ik gun mezelf even wat rust na zo'n seizoen.
Ja, maar ik heb daarnaast een dochter van net 1 en een vrouw die aan het werk is, dus ik hou het bij het schakelkanaaltje op TV.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb een laptop, iPad en een TV. Maar ik wil ook F1 kijken, dus schakelkanaal, Feyenoord en F1. Wat waarop komt weet ik nog niet.
Je moet dan ook geen kinderen nemen ouwe reus.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb daarnaast een dochter van net 1 en een vrouw die aan het werk is, dus ik hou het bij het schakelkanaaltje op TV.
Het wordt überhaupt wel een interessante transferzomer voor Nederlandse topclubs. Denk dat de top 3 allemaal een heel ander elftal hebben staan volgend seizoen.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:16 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Het wordt een drukke zomer voor DtK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |