SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
De grap is dat we er op de lange termijn beter uit kunnen komen. Valuta als de Euro gaat meer waard worden en dat maakt het importeren van ruwe grondstoffen voor ons goedkoper. Tegelijkertijd gaan dingen uit de VS ook goedkoper worden voor de rest van de wereld, en dat omvat alles van grondstoffen tot dienstverlening. Onze economie draait zo goed omdat China jarenlang een goedkope bron voor alles was, en Trump maakt met alle liefde van de VS ook zo'n land.quote:Op zondag 27 april 2025 16:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat ze een groot deel van de wereld mee het ravijn in nemen.
Dibs op de Rocky Mountainsquote:Op zondag 27 april 2025 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
Straks voor een prikkie stukjes VS opkopen van de curator. Make New York New Amsterdam again.
Nou ja dat gaat alleen niet lukken want er is geen amerikaan te vinden die telefoonhoesjes wil gaan maken in een fabriek. Maar voordat dat duidelijk wordt is trump toch dood dus wat kan hem het rotten.quote:Op zondag 27 april 2025 16:16 schreef Nattekat het volgende:
Onze economie draait zo goed omdat China jarenlang een goedkope bron voor alles was, en Trump maakt met alle liefde van de VS ook zo'n land.
Moest jij eens opletten waar een goede crisis niet goed voor is.quote:Op zondag 27 april 2025 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dat gaat alleen niet lukken want er is geen amerikaan te vinden die telefoonhoesjes wil gaan maken in een fabriek. Maar voordat dat duidelijk wordt is trump toch dood dus wat kan hem het rotten.
Ben je zo armlastig dan?quote:Op zondag 27 april 2025 16:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moest jij eens opletten waar een goede crisis niet goed voor is.
Sterker nog, ik was zelfs met alle liefde burgers gaan bakken in een McDonald's toen m'n geld op was 2 jaar terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 27 april 2025 16:37 schreef Ama het volgende:
Zo zo mijn vader komt zondag op bezoek en hij gaat het gras ook even maaien voor mij. Dat is al meer dan vorig jaar toen ik weken lang bij huis zat door mijn arm/hand en echt bijna niks kon doen.Zal niet meevallen een keer iets door een ander te laten doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds die periode ben ik naar Californië geweest, heb ik de Olympische Spelen bezocht, heb ik een weekend Formule 1 in Oostenrijk op de planning staan, heb ik een nieuwe 55" OLED tv gekocht en m'n computer een upgrade gegeven.quote:
Ach kan je het weer niet laten om een sneer te geven. Waarom laat ik het überhaupt toe dat jij mij nu aan het huilen maakt. Denk toch eens na voor je iets zegt.quote:Op zondag 27 april 2025 16:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal niet meevallen een keer iets door een ander te laten doen.
Wie zijn toch die golddiggers waar je het steeds over hebt. Vrouwen in de bijstand?quote:Op zondag 27 april 2025 16:38 schreef Nattekat het volgende:
Kut, nu heb ik het te duidelijk gemaakt voor de meelezende golddiggers
Ik weet niet of je echt golddiggers achter je aankrijgt met een 55" OLED tv, dat zijn dan de 4/10 vrouwtjes.quote:Op zondag 27 april 2025 16:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sinds die periode ben ik naar Californië geweest, heb ik de Olympische Spelen bezocht, heb ik een weekend Formule 1 in Oostenrijk op de planning staan, heb ik een nieuwe 55" OLED tv gekocht en m'n computer een upgrade gegeven.
Ben een rijke tatta.
Sowieso beter dan oud Steenbergenquote:
Wajong als echte FOK!ers.quote:Op zondag 27 april 2025 16:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie zijn toch die golddiggers waar je het steeds over hebt. Vrouwen in de bijstand?
Je doet net of je buiten deze situatie nooit gebruik maakt van andere mensen om dingen voor je te doen.quote:Op zondag 27 april 2025 16:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach kan je het weer niet laten om een sneer te geven. Waarom laat ik het überhaupt toe dat jij mij nu aan het huilen maakt. Denk toch eens na voor je iets zegt.
Je doet echt alsof ik blij ben met de situatie.
quote:Op zondag 27 april 2025 16:37 schreef Ama het volgende:
Zo zo mijn vader komt zondag op bezoek en hij gaat het gras ook even maaien voor mij. Dat is al meer dan vorig jaar toen ik weken lang bij huis zat door mijn arm/hand en echt bijna niks kon doen.Je kan ook gewoon een beetje dankbaar zijn dat hij je (wederom) komt helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen Californiëquote:Op zondag 27 april 2025 16:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sinds die periode ben ik naar Californië geweest, heb ik de Olympische Spelen bezocht, heb ik een weekend Formule 1 in Oostenrijk op de planning staan, heb ik een nieuwe 55" OLED tv gekocht en m'n computer een upgrade gegeven.
Ben een rijke tatta.
Ik ga hier niet eens op reageren.quote:Op zondag 27 april 2025 16:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je doet net of je buiten deze situatie nooit gebruik maakt van andere mensen om dingen voor je te doen.
Dat zou ik echt voor geen goud willen doen.quote:Op zondag 27 april 2025 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen CaliforniëIk ben vorig jaar van oost naar west gereden door zo'n 20 staten
Golddiggers incoming in 3..2..quote:Op zondag 27 april 2025 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen CaliforniëIk ben vorig jaar van oost naar west gereden door zo'n 20 staten
Dat ben ik ook wel, vind sowieso wel leuk dat hij langskomt.quote:Op zondag 27 april 2025 16:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een beetje dankbaar zijn dat hij je (wederom) komt helpen
Je weet niet wat je mist joh, Californië staat niet eens in mijn top 10 van favoriete statenquote:Op zondag 27 april 2025 16:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zou ik echt voor geen goud willen doen.
Nou ja, zo klonk het niet. Het leest alsof je zegt "nou eindelijk komt hij wat voor me doen, heeft vorig jaar niks voor me gedaan".quote:Op zondag 27 april 2025 16:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat ben ik ook wel, vind sowieso wel leuk dat hij langskomt.
Hoe groot is je televisie?quote:Op zondag 27 april 2025 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zolang jij dat weet en hij dat weet, wat maakt het dan uit dat hier in een topic door mensen wordt gezegd waar je geen familie mee bent en waaraan je 0 verklaring schuldig bent.quote:Op zondag 27 april 2025 16:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat ben ik ook wel, vind sowieso wel leuk dat hij langskomt.
65"quote:
"Er is ook nooit een bal op tv"quote:Op zondag 27 april 2025 16:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maakt niet uit, staat waarschijnlijk toch met het scherm naar de muur, grmbl kennende.
quote:Op zondag 27 april 2025 16:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maakt niet uit, staat waarschijnlijk toch met het scherm naar de muur, grmbl kennende.
De VS heeft me sowieso nooit getrokken, maar ik heb er wel altijd bij gezegd dat als ik die kant op zou gaan, het Californië is. Dat soort vakantie moet je gewoon liggen of niet, en mij ligt het niet.quote:Op zondag 27 april 2025 16:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist joh, Californië staat niet eens in mijn top 10 van favoriete staten
Als je een hekel hebt aan mooie landschappen en natuur dan heb je daar niks te zoeken inderdaadquote:Op zondag 27 april 2025 16:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De VS heeft me sowieso nooit getrokken, maar ik heb er wel altijd bij gezegd dat als ik die kant op zou gaan, het Californië is. Dat soort vakantie moet je gewoon liggen of niet, en mij ligt het niet.
Misschien ooit nog een stedentrip aan de oostkust, maar verder zie ik niet echt iets wat het de reis waard maakt.
Als ik pong zou spelen op zo'n grote tv in mijn woonkamer, zou ik heen en weer gaan met m'n hoofdquote:
* 230.000 golddiggers haken af.quote:Op zondag 27 april 2025 16:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik pong zou spelen op zo'n grote tv in mijn woonkamer, zou ik heen en weer gaan met m'n hoofd
Voor mij was het hoogtepunt van Californië Yosemite, maak daar van wat je wilquote:Op zondag 27 april 2025 16:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je een hekel hebt aan mooie landschappen en natuur dan heb je daar niks te zoeken inderdaad
Yosemite is mooi maar wel heel erg druk. Voor mij is de mooiste plek toch wel Glacier, altijd een magisch gevoel als ik daar benquote:Op zondag 27 april 2025 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor mij was het hoogtepunt van Californië Yosemite, maak daar van wat je wil
Amerika heeft 63 nationale parken, dat is hetzelfde als de Eifeltoren tien minuutjes bekijken en dan zeggen dat je Parijs kent.quote:Op zondag 27 april 2025 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor mij was het hoogtepunt van Californië Yosemite, maak daar van wat je wil
Dat is ook wel een mooi park jaquote:Op zondag 27 april 2025 16:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Yosemite is mooi maar wel heel erg druk. Voor mij is de mooiste plek toch wel Glacier, altijd een magisch gevoel als ik daar ben![]()
Ik heb een 37-inch Samsung van 12 jaar oud. Ik ga diggen.quote:Op zondag 27 april 2025 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet niet of je echt golddiggers achter je aankrijgt met een 55" OLED tv, dat zijn dan de 4/10 vrouwtjes.
Niet naar mij diggen,. ik heb alleen maar biljetjesquote:Op zondag 27 april 2025 16:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een 37-inch Samsung van 12 jaar oud. Ik ga diggen.
@NatteWratquote:Op zondag 27 april 2025 16:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een 37-inch Samsung van 12 jaar oud. Ik ga diggen.
Dit heb ik van de week gedaan --> 2x waterballetquote:Op zondag 27 april 2025 17:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een nieuw koppelstuk voor de tuinslang gekocht. Eens even testen of ik het goed heb bevestigd of dat het een waterballet wordt.
Oh die zien er al mooi uit. Is dat makkelijk te groeien?quote:Op zondag 27 april 2025 17:04 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen bananen vandaag.
Twee vrijgezelle vrienden van me vliegen morgenvroeg naar Las Vegas en er waren nog 110 van de 150 ecomomy stoelen vrij.quote:Op zondag 27 april 2025 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga toch voor LVTGFJFK want ik wil naar de Vs.
Ja. En ook redelijk snel. Had deze vier/ vijf weken geleden gezaaid en ze zijn al bijna klaar.quote:Op zondag 27 april 2025 17:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh die zien er al mooi uit. Is dat makkelijk te groeien?
"Strandbal"quote:Op zondag 27 april 2025 17:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien wel in Ik Vertrek als ze d'r eettent gaat beginnen.
Dit staat niet in je tuin?quote:Op zondag 27 april 2025 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
Spinazie ga ik morgen denk ik ook maar wat blaadjes vanaf halen. Had eigenlijk vandaag ook wel gekund, maar heb nu niets bij me om ze in mee te nemen.
De aflevering "Bal aan het blotebipsvliegeren" gaat vast alle kijkcijferrecords breken.quote:Op zondag 27 april 2025 17:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien wel in Ik Vertrek als ze d'r eettent gaat beginnen.
Jawel. Maar mijn tuin staat niet in mijn tuin.quote:
Bah spinazie. Wie dwingt je dat te kweken?quote:Op zondag 27 april 2025 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
Spinazie ga ik morgen denk ik ook maar wat blaadjes vanaf halen. Had eigenlijk vandaag ook wel gekund, maar heb nu niets bij me om ze in mee te nemen.
Oh je hebt zo'n tuin net als Crack? Geen idee hoe dat ook alweer heetquote:Op zondag 27 april 2025 17:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jawel. Maar mijn tuin staat niet in mijn tuin.
Is toch ook al snel een uur met het OV, dus geen zin om met handenvol radijzen rond te lopen.
Moestuin ?quote:Op zondag 27 april 2025 17:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh je hebt zo'n tuin net als Crack? Geen idee hoe dat ook alweer heetBest ver weg wel, uur met het OV.
Heeft dat niet een specifieke naam, zo'n tuin in een groep van tuinen die niet bij huizen horen zeg maar?quote:
Volkstuintjes.quote:Op zondag 27 april 2025 17:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft dat niet een specifieke naam, zo'n tuin in een groep van tuinen die niet bij huizen horen zeg maar?
Hij doet hetquote:Op zondag 27 april 2025 17:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit heb ik van de week gedaan --> 2x waterballet
Het huren of het schoonmaken?quote:Op zondag 27 april 2025 17:28 schreef CherryLips het volgende:
En nu moet ik nog eens ergens een hogedrukspuit huren om de galerij schoon te maken. Geen idee hoe dat moet eigenlijk.
voorzichtig, als het beton is (heb ik gelezen)quote:Op zondag 27 april 2025 17:28 schreef CherryLips het volgende:
En nu moet ik nog eens ergens een hogedrukspuit huren om de galerij schoon te maken. Geen idee hoe dat moet eigenlijk.
Oh jullie hebben nog geen zelfscan?quote:Op zondag 27 april 2025 17:27 schreef CherryLips het volgende:
Dus ik vanmiddag bij de Action, vraagt die jongen achter de kassa "was dit alles wat je had?" Is het dan zo raar dat ik alleen zo'n koppelding haal en geen hele kar vol koop?
Het schoonmaken.quote:Op zondag 27 april 2025 17:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het huren of het schoonmaken?
Gebruik een vuilfrees en let erop dat je de voegen er niet mee uit spuit.quote:
quote:Op zondag 27 april 2025 14:58 schreef Ama het volgende:
Mijn buurvrouw heeft een camera opgehangen omdat er dus iemand in onze schuur komt om fietsen te jatten maar dit lijkt me heel makkelijk te saboteren als je wil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb er nu tweequote:Op zondag 27 april 2025 17:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:Nattekat de matches was vroeger eerlijker, toen kon je er elke dag 1 krijgen.
O jee...quote:Op zondag 27 april 2025 17:31 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Jij gaat goed op ranzige shit toch haha.
bij de action niet, kruidvat en supermarkten wel.quote:
Klinkt als iets dat het bekijken waard gaat zijn.quote:Op zondag 27 april 2025 17:28 schreef CherryLips het volgende:
Helemaal klaar voor de rest van de lente en zomerquote:Op zondag 27 april 2025 17:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij doet hetgewoon die van de Action gehaald
alle plantjes hebben ook weer voeding gehad en het buitenkleed ligt er ook weer.
Ja dit trauma komt hier regelmatig ter sprakequote:Op zondag 27 april 2025 17:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij de action niet, kruidvat en supermarkten wel.
Aldi niet trouwens.
Lidl met een irritante weegschaaldinges waar je het gescande op moet leggen en dan mag je pas verder. en de weegschaal mag pas leeg als je alles hebt afgerekend
Nicequote:
Ik kan het eerst even proberen met groene zeep en een harde borstel, maar ik heb echt kippenkracht dus dat schiet niet op.quote:Op zondag 27 april 2025 17:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Oh en @:cherrylips, neem geen sterke hogedruk want dan zijn je voegen sowieso weg en kan je de stenen ook beschadigen.
camera bij de buurvrouw van Ama is makkelijk mee te nemen, plaats die bij CLquote:Op zondag 27 april 2025 17:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als iets dat het bekijken waard gaat zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik zal m'n telefoon op de vensterbank zetten voor jequote:Op zondag 27 april 2025 17:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als iets dat het bekijken waard gaat zijn.
Goeie tipquote:Op zondag 27 april 2025 17:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
camera bij de buurvrouw van Ama is makkelijk mee te nemen, plaats die bij CL
Ja, hier kon ik op wachten natuurlijk.quote:Op zondag 27 april 2025 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bah spinazie. Wie dwingt je dat te kweken?
Soort van. Maar anders.quote:Op zondag 27 april 2025 17:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh je hebt zo'n tuin net als Crack? Geen idee hoe dat ook alweer heetBest ver weg wel, uur met het OV.
Ama makkeljk mee te nemen?quote:Op zondag 27 april 2025 17:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
camera bij de buurvrouw van Ama is makkelijk mee te nemen, plaats die bij CL
Je bent liefquote:Op zondag 27 april 2025 17:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal m'n telefoon op de vensterbank zetten voor je
Dat kan al helpen ja, het zal je verbazenquote:Op zondag 27 april 2025 17:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan het eerst even proberen met groene zeep en een harde borstel, maar ik heb echt kippenkracht dus dat schiet niet op.
Vragen aan de buurman?quote:Op zondag 27 april 2025 17:35 schreef CherryLips het volgende:
Maar m'n buurman heeft het laatst schoongemaakt bij hen voor en bij de andere buurvrouw, en nu ziet het stuk bij mij voor er helemaal goor uit. En er is nog een stukje niemandsland en dat ziet er ook niet uit. Eerst was gewoon alles goor.
Loop wel gelijk tegen mezelf aanquote:
quote:Op zondag 27 april 2025 17:34 schreef Ama het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja misschien dat die van hem niet gehuurd was en dat ik hem mag lenen. M'n vader kan het ook wel doen maar ik moet het ook zelf lerenquote:
Chatten kan hier toch prima?quote:Op zondag 27 april 2025 17:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Loop wel gelijk tegen mezelf aan
Ik ben zo'n zeldzaam geval dat zich het meest op z'n gemakt voelt in het echte leef. Chatten en bellen
Nee klein stukje maar (want hing er echt aan en is geen ongezonde huid of plek waar het zat) maar heb er nu braaf een verbandje om gedaan zodat ik het niet eens zie.quote:
Je moest eens weten hoe lang het duurde tot @dud0r me eindelijk deze chat in kreegquote:Op zondag 27 april 2025 17:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Chatten kan hier toch prima?
"hey pa, kan je mij leren hoe ik dat schoonspuit met Hogedrukreiniger?"quote:Op zondag 27 april 2025 17:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja misschien dat die van hem niet gehuurd was en dat ik hem mag lenen. M'n vader kan het ook wel doen maar ik moet het ook zelf lerendie man heeft niet het eeuwige leven.
Daarom, en wellicht weet de buurman hoe het moet en kan hij helpenquote:Op zondag 27 april 2025 17:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja misschien dat die van hem niet gehuurd was en dat ik hem mag lenen. M'n vader kan het ook wel doen maar ik moet het ook zelf lerendie man heeft niet het eeuwige leven.
En toen heb jij me geloktquote:Op zondag 27 april 2025 17:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe lang het duurde tot @:dud0r me eindelijk deze chat in kreeg
Dank nog daarvoor @dud0rquote:Op zondag 27 april 2025 17:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe lang het duurde tot @:dud0r me eindelijk deze chat in kreeg
quote:Op zondag 27 april 2025 17:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee klein stukje maar (want hing er echt aan en is geen ongezonde huid of plek waar het zat) maar heb er nu braaf een verbandje om gedaan zodat ik het niet eens zie.
Ja maar dan heeft hij zoiets van "o dat doe ik even" en dan is het gebeurd voordat ik erbij sta met m'n aantekeningenboekje. Net zoals het water bijvullen van de ketel. "Kun je dat even laten zien?" En drie minuten later "hij is bijgevuld hoor!" Ja dat was de vraag niet.quote:Op zondag 27 april 2025 17:38 schreef mschol het volgende:
[..]
"hey pa, kan je mij leren hoe ik dat schoonspuit met Hogedrukreiniger?"
heb je vast al gevraagd
Geef mij eens niet de schuld daar vanquote:Op zondag 27 april 2025 17:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent daar blij om?quote:
Hier de Action, Kruidvat, Etos, supermarken muv Aldi.quote:Op zondag 27 april 2025 17:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij de action niet, kruidvat en supermarkten wel.
Aldi niet trouwens.
Lidl met een irritante weegschaaldinges waar je het gescande op moet leggen en dan mag je pas verder. en de weegschaal mag pas leeg als je alles hebt afgerekend
ohquote:Op zondag 27 april 2025 17:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dan heeft hij zoiets van "o dat doe ik even" en dan is het gebeurd voordat ik erbij sta met m'n aantekeningenboekje. Net zoals het water bijvullen van de ketel. "Kun je dat even laten zien?" En drie minuten later "hij is bijgevuld hoor!" Ja dat was de vraag niet.
Hij snapt het ook niet als je boodschappen in je boodschappentas doet ook al heb je net aangegeven dat er een boodschappentas op ligt. Of als je even iets optilt wat uit de boodschappentas is gevallen tijdens het inpakken.quote:Op zondag 27 april 2025 17:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hier de Action, Kruidvat, Etos, supermarken muv Aldi.
En die van de Lidl is echt kut met die weegschaalDe eerste keer hadden mn vader en ik m dus per ongeluk gesloopt en de hele kassa liep vast en reageerde nergens meer op
Kassa's waren net 3 dagen geīnstalleerd en wij hadden een Blue screen tevoorschijn weten te halen.
Mn vader stond steeds met zn jas tegen de weegschaal en dat snapte de kassa niet.
Ik heb het bewust neutraal geformuleerd maar iedereen die een beetje tussen de regels kan lezen herkent een flinke vleug sarcasme.quote:
Wij waren ooit niet vijandig naar elkaarquote:Op zondag 27 april 2025 17:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geef mij eens niet de schuld daar van
[..]
Je bent daar blij om?
Vandaag ook, ik moest even zo'n nieuw koppelstuk voor op de tuinslang. Dus ik hem appen "welke moet ik precies hebben? Gewoon deze toch?"quote:Op zondag 27 april 2025 17:41 schreef mschol het volgende:
[..]
oh
mijn pa wilde dat wel altijd uitleggen als ik zoiets vroeg (hij deed het vervolgens wel zelf hoor, maar liet wel zien hoe en wat)
nu met bv iets simpels als schilderen moet ik maar hopen dat ik het uiteindelijk goed doe
en dit wil ik wel een keer zelf proberen, als het me echt teveel gedoe is, ga ik wel bellen met een schilder
Klinkt als leugens VOCHTIG POESJEquote:Op zondag 27 april 2025 17:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wij waren ooit niet vijandig naar elkaar
ik sta op zulke momenten druk te googlenquote:Op zondag 27 april 2025 17:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vandaag ook, ik moest even zo'n nieuw koppelstuk voor op de tuinslang. Dus ik hem appen "welke moet ik precies hebben? Gewoon deze toch?"
"Ja die ene ZONDER slot. Maar die van de Action doen het ook prima."
En toen snapte ik de instructies op de achterkant niet en moest ik hem weer appen. En dan heb ik het toch weer uitgevogeld soms voor hij antwoordt.
Ben wel erg blondt.
Je bent niet blondt, je bent onzeker.quote:Op zondag 27 april 2025 17:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vandaag ook, ik moest even zo'n nieuw koppelstuk voor op de tuinslang. Dus ik hem appen "welke moet ik precies hebben? Gewoon deze toch?"
"Ja die ene ZONDER slot. Maar die van de Action doen het ook prima."
En toen snapte ik de instructies op de achterkant niet en moest ik hem weer appen. En dan heb ik het toch weer uitgevogeld soms voor hij antwoordt.
Ben wel erg blondt.
quote:
quote:Op zondag 16 juni 2024 09:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hallo VOCHTIG POESJE.
Hoe was je wedstrijd in het natuurbad?
Je kan hetquote:Op zondag 27 april 2025 17:46 schreef CherryLips het volgende:
De hogedrukspuit is van m'n zwager. Die maar geappt
Dat is het in het begin altijdquote:
Mijn antwoord op hoe het was is wel echt briljant wetende wat er later die dag is gebeurdquote:
die rooien, ze hebben nu hun doelpuntje door de VAR alsnog gekregenquote:
Liverpool.quote:
Niet, gewoon trial and error. Zo heeft je vader het ook geleerd.quote:
quote:Op zondag 27 april 2025 17:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
die rooien, ze hebben nu hun doelpuntje door de VAR alsnog gekregen
oh, ahaquote:
dit brengt het absoluut over..quote:Op zondag 27 april 2025 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Biljetgazet is weer naar de drukker. Passive aggressive roep om meer actie is een nieuwe fase in gegaan. Als ik hier negatieve reacties op krijg is het echt heel snel klaar.
klik
Wat vinden jullie? Moet toch kunnen niewaar? Brengt dit een beetje over dat ik het echt zat ben nu?
Dat sowiesoquote:Op zondag 27 april 2025 17:50 schreef CherryLips het volgende:
"Met groene zeep en borstel kan ook maar dat is echt een kutklus."
Het brengt wel over dat je het zat bent, denk niet dat het gaat leiden tot meer artikelen. Met zoveel leden krijg je gegarandeerd het omstandereffect; iedereen neemt aan dat iemand anders wel iets gaat schrijven.quote:Op zondag 27 april 2025 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Biljetgazet is weer naar de drukker. Passive aggressive roep om meer actie is een nieuwe fase in gegaan. Als ik hier negatieve reacties op krijg is het echt heel snel klaar.
klik
Wat vinden jullie? Moet toch kunnen niewaar? Brengt dit een beetje over dat ik het echt zat ben nu?
nog nooit gehoord, ook geen behoefte aanquote:Op zondag 27 april 2025 17:53 schreef Ama het volgende:
Ik kan dat liedje Hey Lotje echt niet meer horen.
Ken het niet eensquote:Op zondag 27 april 2025 17:53 schreef Ama het volgende:
Ik kan dat liedje Hey Lotje echt niet meer horen.
ik weet dat het bestaat want AD.nl heeft er wel dingen over op staan, maar gewoon negeren werkt primaquote:
We komen eraan.quote:Op zondag 27 april 2025 17:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik ruik barbecue
* Nattekat gaat op zoek naar de achtertuin waar dat ding aan staat
Slimquote:Op zondag 27 april 2025 17:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik weet dat het bestaat want AD.nl heeft er wel dingen over op staan, maar gewoon negeren werkt prima
"SINTERKLAAS, WIE KENT HEM NIET..."quote:Op zondag 27 april 2025 17:55 schreef mschol het volgende:
[..]
elk nederlands nummer dat ik niet ken word ik blij van
ik ben toch zeker sinterklaas nietquote:Op zondag 27 april 2025 17:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"SINTERKLAAS, WIE KENT HEM NIET..."
Kom van dat dak af!quote:
Dat was de laatste keer!quote:
Oehoe's vliegen meestalquote:Op zondag 27 april 2025 17:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Oehoe oehoe oehoerend hard kwamen zie doar aan gescheurd.
Dat zou best kunnen, maar dan is dat hetquote:Op zondag 27 april 2025 17:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het brengt wel over dat je het zat bent, denk niet dat het gaat leiden tot meer artikelen. Met zoveel leden krijg je gegarandeerd het omstandereffect; iedereen neemt aan dat iemand anders wel iets gaat schrijven.
jaquote:Op zondag 27 april 2025 18:04 schreef CherryLips het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met bestellen bij bon prix?
Nee.quote:Op zondag 27 april 2025 18:04 schreef CherryLips het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met bestellen bij bon prix?
ja. en makkelijk retourneren ookquote:
Volgende keer een lijst meesturen waarbij voor elk lid staat aangegeven voor welke editie hij/zij een artikel moet aanleveren. Mocht dat niet lukken dan is het eigen verantwoordelijkheid om te ruilen met een ander lid.quote:Op zondag 27 april 2025 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, maar dan is dat hetIk heb het 7 en ene half jaar gedaan nu, en steeds maar weer gaten dichtgelopen door bij gebrek aan... zelf maar weer wat op te zoeken. Ik ben de op 1 na meest productieve schrijver van artikelen in al die tijd. Terwijl mijn taak zou moeten zijn om het blad samen te stellen, en daar heb ik eerlijk gezegd al werk genoeg aan. Dit hoort niet zo.
Maar als we bestaan uit 200 lamtakken die het allemaal de bliksem kan interesseren, prima, dan is dat het![]()
Had ik dat liever eerder geweten maar okee.
quote:Op zondag 27 april 2025 18:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgende keer een lijst meesturen waarbij voor elk lid staat aangegeven voor welke editie hij/zij een artikel moet aanleveren. Mocht dat niet lukken dan is het eigen verantwoordelijkheid om te ruilen met een ander lid.
Mocht iemand niks aanleveren dan meld je op de betreffende pagina dat [naam] verzaakt heeft om een bijdrage te leveren en dat je via [06 nummer van betreffende lid] kunt laten weten wat je ervan vindt.
Tosti hier.quote:Op zondag 27 april 2025 18:08 schreef Nattekat het volgende:
Zo maar eens koken.
*zin bij elkaar raapt*
Weet je of het blad nog wel (goed) wordt gelezen?quote:Op zondag 27 april 2025 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Welnee de weg naar het einde is veel korter. Als ik ermee stop houdt het blad op te bestaan en daarmee eigenlijk de vereniging. Want buiten het blad is de vereniging niet veel. Twee beurzen per jaar die georganiserd woden door de voorzitter, die zelf ook handelaar is en dus de hele wereld over vliegt. Die kan die twee beursjes ook wel missen. En de rest van de handelaren in Nederland? Ja pech gehabt
Ik krijg nooit zelf reacties.quote:Op zondag 27 april 2025 18:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet je of het blad nog wel (goed) wordt gelezen?
Ja inderdaad beter dan nietsquote:Op zondag 27 april 2025 17:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, hier kon ik op wachten natuurlijk.
[..]
Soort van. Maar anders.
Dichterbij waren er wachtlijsten. En deze is wel te doen vanuit m'n werk. Maar de afgelopen dagen was ik te moe om na m'n werk daar nog heen te wandelen dus nu moest ik vandaag wel.
Nadeel is dat er geen OV heen gaat in het weekend, dus ik moet nu een pleuriseind lopen naar het station.
Al met al, gedoetjes. Maar beter dan niets.
Ondankbaar werk zo voor jou. Ik begrijp wel dat het dan ook gewoon klaar is op enig moment.quote:Op zondag 27 april 2025 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik krijg nooit zelf reacties.
De voorzitter, die dus zelf in de handel zit dag in dag uit, weet wel iedere keer te melden dat ze er zo tevreden over zijn. Maar ja goed, ik doe wat ik kan, maar het had zo veel meer kunnen zijn.
Voor veel handelaren en adverteerders is het ook DE manier om met hun klantenkring te communiceren. Niemand realiseert zich dat dat dan allemaal weg zou vallen.
Wij ookquote:Op zondag 27 april 2025 18:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik had gisteren al thuisbezorgd pizza, dus ik moet.
dat kan ik je idd bij bepaalde soepen zeker aanradenquote:Op zondag 27 april 2025 18:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik had even de soepkom moeten afdekken toen ik hem in de magnetron zette.
Ik zie alleen maar vijandigheidquote:
Jij kon toen nog niet weten dat ik later die dag langzaam dood zou liggen gaan door dat smerige buitenwater.quote:
Leuk dat je hier weer vaker bent!quote:
ja ik ben het al een jaar of drie zat. Maar goed, als ik ermee stop dan houdt er ineens heel veel op dus ja, mijn fatsoen hindert me daar in.quote:Op zondag 27 april 2025 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ondankbaar werk zo voor jou. Ik begrijp wel dat het dan ook gewoon klaar is op enig moment.
Sow.quote:Op zondag 27 april 2025 18:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij kon toen nog niet weten dat ik later die dag langzaam dood zou liggen gaan door dat smerige buitenwater.
Nou nou.quote:
Dat was echt sowquote:
Of kon ik dat wel?quote:Op zondag 27 april 2025 18:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij kon toen nog niet weten dat ik later die dag langzaam dood zou liggen gaan door dat smerige buitenwater.
quote:Op zondag 27 april 2025 18:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Leuk dat je hier weer vaker bent!Niet teveel aan wennen. Weer druk druk druk van de week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bakkesquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Tomatensoep.quote:Op zondag 27 april 2025 18:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat kan ik je idd bij bepaalde soepen zeker aanraden
ja dan zeker!quote:
magnetronschaal kan ook een optie zijnquote:
Wat heb je?quote:
De bal is rond, maar dit geven ze inderdaad niet weg.quote:Op zondag 27 april 2025 19:00 schreef Nizno het volgende:
ik geloof niet dat Liverpool nu nog gaat verliezen
Denk het ook niet.quote:Op zondag 27 april 2025 19:00 schreef Nizno het volgende:
ik geloof niet dat Liverpool nu nog gaat verliezen
tijd voor een voetenbadjequote:Op zondag 27 april 2025 19:24 schreef DeZwabber het volgende:
Dat je een beetje last hebt van je voeten door al het geloop en gesta vandaag. Kan gebeuren.
Maar dan ga je zitten, en zodra je niet meer op je voeten staat gaan ze ineens echt pijn doen, haaaaaaaaaaaaaarghhgml#%#!
Ik vermoed, gezien je overige persoonskenmerken (en vergelijkbare klaagzangen die je post), een sterk ontwikkeld verantwoordelijkheidsgevoel. Dat is een prijzenswaardige eigenschap in sommige gevallen maar kan ook een last zijn, als je geen grenzen weet te stellen.quote:Op zondag 27 april 2025 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ben het al een jaar of drie zat. Maar goed, als ik ermee stop dan houdt er ineens heel veel op dus ja, mijn fatsoen hindert me daar in.
Maar inderdaad, er komt een punt dat ik gewoon niet meer kan.
quote:Op zondag 27 april 2025 19:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zal nog even plintjes gaan plakken he?
Binnen een dag tot een jaar of zes.quote:Op zondag 27 april 2025 19:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zal nog even plintjes gaan plakken he?
Klopt helemaal. Maarja, vrijwilligerswerk is niet vrijblijvend. Daarom doe ik het ook nog steeds. Je kunt het niet zomaar even uit je handen laten vallen. Maar ja, dat moment komt wel steeds dichterbij. Ik heb het ook al vaker intern aangekaart. We gaan wel zien hoe het loopt.quote:Op zondag 27 april 2025 19:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik vermoed, gezien je overige persoonskenmerken (en vergelijkbare klaagzangen die je post), een sterk ontwikkeld verantwoordelijkheidsgevoel. Dat is mooi in sommige gevallen maar kan ook een last zijn, als je geen grenzen weet te stellen.
Zo vaak als je hier over dat kutblad geklaagd hebt, heb je dat denk ik niet (of iig niet zo vaak) gedaan bij degenen die het wat aangaat. Je maakt dat kutblad in je hoofd veel groter dan het is en daarom durf je niet te stoppen, bang voor een confrontatie en/of escalatie o.i.d.
Volgens mij doe je het allemaal vrijwillig dus je bent niemand verantwoording schuldig. Als het echt zo'n belangrijk communicatiemiddel is voor sommigen dan vinden ze linksom of rechtsom wel weer iemand anders die het weer oppakt, en zo niet, ook goed, maar nog steeds in het geheel niet jouw probleem.
Dat is het dus wel.quote:Op zondag 27 april 2025 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Maarja, vrijwilligerswerk is niet vrijblijvend.
Moet af voor volgende week dinsdagquote:Op zondag 27 april 2025 19:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Binnen een dag tot een jaar of zes.
Volgende versie voor de grap het "Allerlaatste Nummer" noemen, en dan binnenin een stukje schrijven over hoe ze kunnen voorkomen dat dit daadwerkelijk zo is.quote:Op zondag 27 april 2025 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Maarja, vrijwilligerswerk is niet vrijblijvend. Daarom doe ik het ook nog steeds. Je kunt het niet zomaar even uit je handen laten vallen. Maar ja, dat moment komt wel steeds dichterbij. Ik heb het ook al vaker intern aangekaart. We gaan wel zien hoe het loopt.
Ah, ja. Anders kruipt de hond onder het laminaat. Begrijpelijk.quote:Op zondag 27 april 2025 19:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet af voor volgende week dinsdag
ToTGod!quote:Op zondag 27 april 2025 19:39 schreef ToT het volgende:
Waar is m'n plintenladder gebleven?Heeft iemand hier in het topic 'm gejat?
Belangrijker is de plint onder het keukenblok. De plint die erbij komt is net te hoog. En het rooster voor de koelkast ook. Dat is veel ergerquote:Op zondag 27 april 2025 19:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, ja. Anders kruipt de hond onder het laminaat. Begrijpelijk.
Nou nee. Je kunt niet als vrijwilliger een klus aannemen en dan zeggen "joe geen zin meer zoek het uitquote:Op zondag 27 april 2025 19:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat is het dus wel.
Waarom niet volgens jou?
Wat heb je gegeten?quote:
Wat ik zei, doe een trip van oost naar westquote:Op zondag 27 april 2025 16:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is ook wel een mooi park ja
Het ding bij mij is dat ik liever het totaalplaatje heb. Ik wil niet alleen natuur, of alleen steden.
Smaken de chocomel en borrelnootjes een beetje?quote:
Wacht maar tot je hond er isquote:Op zondag 27 april 2025 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Eerst maar eens een kop thee en wachten tot mijn dweilpoging is opgedroogd.
De gang is in maanden nooit zo opgeruimd geweest
Dat hangt helemaal af van de soort activiteit waar het om gaat.quote:Op zondag 27 april 2025 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nee. Je kunt niet als vrijwilliger een klus aannemen en dan zeggen "joe geen zin meer zoek het uit" Dat kan niet. Iedereen die vrijwilligerswerk doet zal het daar mee eens zijn.
Anders kun je namelijk ook nooit fatsoenlijk wat organiseren.
De hond laat ook klusspullen slingeren in de gang om daar elke nacht over heen te struikelen als het naar de wc gaat?quote:Op zondag 27 april 2025 19:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wacht maar tot je hond er is
Ja, da's waarquote:Op zondag 27 april 2025 19:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat hangt helemaal af van de soort activiteit waar het om gaat.
Als dat wat jij nu doet allemaal zo belangrijk was en er zo veel van af hangt, waarom is het dan geen betaalde functie? Omdat men het wel prima vindt zo, ze hebben een gek gevonden die het gratis doet, en nog met veel toewijding ook.
Die handelaar waar je het net over had lacht zich de ballen uit zijn broek hoor.
quote:Op zondag 27 april 2025 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat vinden jullie van ieniminihond als nieuw nick?
Ben hier ook flink aan het opruimen geweest vandaag, en daarna op het dakterras bezig geweest met de hogedrukspuit.quote:Op zondag 27 april 2025 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Eerst maar eens een kop thee en wachten tot mijn dweilpoging is opgedroogd.
De gang is in maanden nooit zo opgeruimd geweest
De woonkamer was netjes totdat ik gisteren 2 grote gaten in het stucwerk maaktequote:Op zondag 27 april 2025 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben hier ook flink aan het opruimen geweest vandaag, en daarna op het dakterras bezig geweest met de hogedrukspuit.
Ehhh....ik moet FLINK wat voegen gaan herstellen!
Schilderijtje opgehangen?quote:Op zondag 27 april 2025 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De woonkamer was netjes totdat ik gisteren 2 grote gaten in het stucwerk maakte
Eens. En natuurlijk kan stoppen met vrijwilligerswerk wel, maar dan moet je het een beetje zoals een normale baan behandelen met bepaalde opzegtermijn, vind ik.quote:Op zondag 27 april 2025 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nee. Je kunt niet als vrijwilliger een klus aannemen en dan zeggen "joe geen zin meer zoek het uit" Dat kan niet. Iedereen die vrijwilligerswerk doet zal het daar mee eens zijn.
Anders kun je namelijk ook nooit fatsoenlijk wat organiseren.
Schilderijtjes van de muur gehaald, omdat alles ongeveer een meter naar rechts moest en de schilderij in de weg hing. Schilderij hing er net een maandquote:
Moeten we je dan Tommie gaan noemen?quote:Op zondag 27 april 2025 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
en dan komt Nielson zingenquote:Op zondag 27 april 2025 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De woonkamer was netjes totdat ik gisteren 2 grote gaten in het stucwerk maakte
Omdat mijn nieuwste hobby klussen isquote:Op zondag 27 april 2025 19:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan komt Nielson zingen
Waarom zou je dat doen?
Spinaziequote:Op zondag 27 april 2025 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten?
Wijsneus.
Ik snap wel wat je bedoelt hoor met dat het niet vrijblijvend is.quote:Op zondag 27 april 2025 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, da's waar![]()
Nou ja behalve dat laatste dan maar okee.
Ow!quote:Op zondag 27 april 2025 19:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schilderijtjes van de muur gehaald, omdat alles ongeveer een meter naar rechts moest en de schilderij in de weg hing. Schilderij hing er net een maand
quote:
quote:Op zondag 27 april 2025 19:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan komt Nielson zingen
Waarom zou je dat doen?
Ergens wel maar dan moet daar ook wel gewoon een duidelijk verwachtingspatroon aan beide kanten voor zijn. In de praktijk is het toch vaak dat degene voor wie het werk gedaan wordt ook gewoon verwacht dat het ten allen tijde gedaan wordt no matter what, een bepaalde commitment verwacht. Terwijl degene die het vrijwillige werk doet dat juist mede wellicht opgepakt heeft omdat vrijwillig ook een bepaalde vrijblijvendheid kan betekenen.quote:Op zondag 27 april 2025 19:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eens. En natuurlijk kan stoppen met vrijwilligerswerk wel, maar dan moet je het een beetje zoals een normale baan behandelen met bepaalde opzegtermijn, vind ik.
Denk eigenlijk niet dat er zoveel vrijwilligers zijn die vrijwilligerswerk als vrijblijvend zien. Tenminste, dat is mijn ervaring. Er is immers ook een intrinsieke motivatie aangezien je er niet voor betaalt krijgt.quote:Op zondag 27 april 2025 19:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Ergens wel maar dan moet daar ook wel gewoon een duidelijk verwachtingspatroon aan beide kanten voor zijn. In de praktijk is het toch vaak dat degene voor wie het werk gedaan wordt ook gewoon verwacht dat het ten allen tijde gedaan wordt no matter what. Terwijl degene die het vrijwillige werk doet dat juist mede wellicht opgepakt heeft omdat vrijwillig ook een bepaalde vrijblijvendheid kan betekenen.
Is Tommie niet de hond van Ienimini?quote:Op zondag 27 april 2025 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Vrijblijvend als in dat ze zelf mede wat te zeggen hebben over wanneer ze dingen doen. Niet of ze het wel of niet doen.quote:Op zondag 27 april 2025 20:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk eigenlijk niet dat er zoveel vrijwilligers zijn die vrijwilligerswerk als vrijblijvend zien. Tenminste, dat is mijn ervaring. Er is immers ook een intrinsieke motivatie aangezien je er niet voor betaalt krijgt.
Oh ik dacht dat we het juist hadden over het wel of niet doen?quote:Op zondag 27 april 2025 20:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Vrijblijvend als in dat ze zelf mede wat te zeggen hebben over wanneer ze dingen doen. Niet of ze het wel of niet doen.
Ja joh! Inmiddels lekker in ons nieuwe huisquote:
esssssssssssssssssssssie, esssssssssssssssssssssssssssieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Hij is vandaag pas echt jarig, dus blijf ik nog even in deze vermommingquote:
Ik had het nu over vrijwilligerswerk in het algemeen.quote:Op zondag 27 april 2025 20:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat we het juist hadden over het wel of niet doen?
Je spelt vlinder verkeerd.quote:Op zondag 27 april 2025 20:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
esssssssssssssssssssssie, esssssssssssssssssssssssssssieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
vlinder is heerlijkquote:Op zondag 27 april 2025 20:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je spelt vlinder verkeerd.
Nee ik bedoelde mijn UI, die had nog oranje achtergrondquote:Op zondag 27 april 2025 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand oranje gezien op mobiel eigenlijk.
Etto Kroketto!quote:Op zondag 27 april 2025 20:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
esssssssssssssssssssssie, esssssssssssssssssssssssssssieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik ben geen vlinderquote:Op zondag 27 april 2025 20:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je spelt vlinder verkeerd.
Zal jou eens temmen.quote:Op zondag 27 april 2025 20:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben geen vlinder
Ik ben een bostijgerin
Chomp.quote:Op zondag 27 april 2025 20:17 schreef Nizno het volgende:
sjow... mn vleeseter gevoerd,
container bij de voordeur gezet en er kwam een spinnetje met me mee naar binnen. die heb ik netjes op de vleeseter laten landen
nee hij eet heel rustig. ik zie het minivliegje van weken geleden nu langzaam verplaatsen dat het er straks helemaal afgegooid wordtquote:Op zondag 27 april 2025 20:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens temmen.
[..]
Chomp.
Ons hele brandweerkorps is vrijwillig. Is dat werk niet belangrijk?quote:Op zondag 27 april 2025 20:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik had het nu over vrijwilligerswerk in het algemeen.
Ik snap dat als zo'n blaadje al jaren elk kwartaal gedaan wordt dat het dan niet zo handig als een vrijwilliger het ineens 1x in sept doet en er dan 2 achter elkaar in maart omdat hij precies dan inspiratie (en tijd/zin) had. Of nou ja, ms maakt dat ook eik geen reet uit. Als het echtechtecht zo belangrijk is dat dat ding echt 4x p/j blijft verschijnen dan gaan ze iemand er wel voor betalen.
Oh shit ik heb ook nog ergens een oranje UI. Helemaal vergeten! Even zoeken.quote:Op zondag 27 april 2025 20:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde mijn UI, die had nog oranje achtergrond
Geen @Moeraskat?quote:Op zondag 27 april 2025 20:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben geen vlinder
Ik ben een bostijgerin
Ccccchhhhhhoooooommmmmppppp...quote:Op zondag 27 april 2025 20:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee hij eet heel rustig. ik zie het minivliegje van weken geleden nu langzaam verplaatsen dat het er straks helemaal afgegooid wordt
quote:Op zondag 27 april 2025 20:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens temmen.
[..]
Chomp.
Verslind je haar elke avond?quote:Op zondag 27 april 2025 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
wel zin in Vlinder verder
in d'r pyjama
rawrrrrrrrrrrrrrr
Nee, en ook geen @Nattekatquote:
verstandig, dat zou @ieniminimuis ook kunnen doenquote:
quote:Op zondag 27 april 2025 20:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
verstandig, dat zou @:ieniminimuis ook kunnen doen
quote:
hun krijg ik welquote:Op zondag 27 april 2025 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Behalve op de dagen waarop Ama d'r kat vlinder opeet, of wanneer ze bij Karzai is.
We drijven af nu, het gaat om de activiteiten van Fles. Een verenigingsblaadje van 1 of ander bejaardenclubje vs. vrijwillge brandweer, je ziet het nuanceverschil zelf ook welquote:Op zondag 27 april 2025 20:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ons hele brandweerkorps is vrijwillig. Is dat werk niet belangrijk?![]()
Maar alle vrijwilligers die ik ken hebben een groot plichtsbesef, en doen dat werk ook zoals het hoort/doen wat er van ze verwacht wordt. Niet alleen als ze er zin in hebben, of maar half half. En dat is maar goed ook. Ik snap wel wat je zegt met dat je ermee kunt stoppen want het is vrijwillig, maar dat het vrijwillig is maakt helemaal niet uit. Je kunt altijd met je werk stoppen, betaald of niet.
Ja hallo, je verandert elke keer het onderwerp zonder dat aan te gevenquote:Op zondag 27 april 2025 20:28 schreef Modus het volgende:
[..]
We drijven af nu, het gaat om de activiteiten van Fles. Een verenigingsblaadje van 1 of ander bejaardenclubje vs. vrijwillge brandweer, je ziet het nuanceverschil zelf ook wel
Het wel of niet stoppen door Fles lijkt meer van Fles zelf af te hangen dan van allerlei al dan niet ongeschreven 'regels' m.b.t. vrijwiligerswerk. Dat is meer de 'discussie'. En Fles lijkt het daarmee eens te zijn. Geloof ik
Het belangrijkste qua fatsoen lijkt me dat ze weten wat ze aan je hebben. De dag voor het blad de deur uitmoet weglopen, tegenover zeggen "He jongens, dit was de laatste, voor de volgende zal iemand anders het stokje over moeten nemen."quote:Op zondag 27 april 2025 20:28 schreef Modus het volgende:
[..]
We drijven af nu, het gaat om de activiteiten van Fles. Een verenigingsblaadje van 1 of ander bejaardenclubje vs. vrijwillge brandweer, je ziet het nuanceverschil zelf ook wel
Het wel of niet stoppen door Fles lijkt meer van Fles zelf af te hangen dan van allerlei al dan niet ongeschreven 'regels' m.b.t. vrijwiligerswerk. Dat is meer de 'discussie'. En Fles lijkt het daarmee eens te zijn. Geloof ik
Als je dat flutblaadje stopt dan dupeer je vijf stoffige bejaarden, als de brandweer stopt verbranden er talloze Zwitserse kindjes en geitjes.quote:Op zondag 27 april 2025 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee Modie, @:kwiwi heeft gelijk. Vrijwilligerswerk komt met een bepaalde verantwoordelijkheid. Of dat nou een flutblaadje over biljetjes is of een brandweerkorps.
Alleen de gevolgen van zomaar stoppen zijn wat anders, maar dat is dus niet ter sprake.
Ja dat jij geen kut van de realiteit snapt dat hoef je niet iedere keer te benadrukkenquote:Op zondag 27 april 2025 20:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je dat flutblaadje stopt dan dupeer je vijf stoffige bejaarden, als de brandweer stopt verbranden er talloze Zwitserse kindjes en geitjes.
Au contraire mon ami.quote:Op zondag 27 april 2025 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat jij geen kut van de realiteit snapt dat hoef je niet iedere keer te benadrukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |