SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
zeker op zaterdag is het matig op Fokquote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:53 schreef Karzai het volgende:
normaal lig ik er wel om 23 uur in hoor, op fok en op tv is er dan ook niks meer te beleven
Nu is het puntmutsenuurtje, immer spannend.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker op zaterdag is het matig op Fok
op zaterdag moet je ook gewoon lekker de hort opquote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu als in 0:00, of 23:00 ?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu is het puntmutsenuurtje, immer spannend.
vlinder ligt al op bed, want grieperigquote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
op zaterdag moet je ook gewoon lekker de hort op
mondkapje voor en gaanquote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vlinder ligt al op bed, want grieperig
Zwak zeg.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vlinder ligt al op bed, want grieperig
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor de fans is er tussen 0:00 en 1:00 nog een puntmutsenuurtje.
zo danquote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:58 schreef Karzai het volgende:
ze is toch wel meerderjarig he want ze gaat elke dag wel erg vroeg slapen?
anders krijg je Dhr Vlinder achter je aanquote:Op zondag 16 juni 2024 00:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wie, Vlinder?
Die gaat helemaal niet elke dag vroeg naar bed... daarom is het zo verrot als ze dat wel doet.
Oh en wegens dergelijke walgelijke insinuaties:
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 juni 2024 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
anders krijg je Dhr Vlinder achter je aan
[ afbeelding ]
Is ook wel anders geweest.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb meelij met ons;(quote:Op zondag 16 juni 2024 00:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
te laat.
Mijn wraak zal zoet zijn.
Als de chocomel in dit bad
quote:Op zondag 16 juni 2024 00:08 schreef Karzai het volgende:
wij zijn enkel puisterige nerds die een beetje vertier zoeken achter de computer op zaterdagavond
nooit zien wij het daglicht, laat staan een vlinder
slaapsequote:Op zondag 16 juni 2024 00:22 schreef Karzai het volgende:
ik sluit af, slaap lekker mensen en morgen gezond weer op
Ik reageer op die oude teletekst pagina..quote:
kwiwi verzaaktquote:Op zondag 16 juni 2024 08:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vroeger stonden er hier nog eens croissantjes klaar op zondag.
@:kwiwi
Le Mans kijkenquote:Op zondag 16 juni 2024 08:28 schreef mschol het volgende:
gaan we allemaal doen vandaag ?
ik straks zwemmen
Niet gek toch. Als ik iets met zout eet dan hou ik ook veel vocht vast.quote:
Pas je nergens meer in? Of ben je al spul voor Thailand in aan het slaan?quote:Op zondag 16 juni 2024 08:42 schreef bitterbal het volgende:
maar kijken of ik wat dingen op vinted kan verkopen
ja dingen die ik daar niet kan dragen omdat te warmquote:Op zondag 16 juni 2024 08:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pas je nergens meer in? Of ben je al spul voor Thailand in aan het slaan?
Jij bent toch een hardloper?quote:Op zondag 16 juni 2024 08:48 schreef McGrath het volgende:
Ik ga straks fietsen op Zwift, wel wat laat want de tijdrit begint pas om 11:30
Opruimen, kind halen. Verder vrij weinigquote:Op zondag 16 juni 2024 08:28 schreef mschol het volgende:
gaan we allemaal doen vandaag ?
ik straks zwemmen
Eerst al die vrouwen die zijn blijven slapen ook nog uit huis krijgen natuurlijkquote:Op zondag 16 juni 2024 08:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Opruimen, kind halen. Verder vrij weinig
Ik had allemaal mooi linnen spul gekocht maar hoef in de zomer niet naar Vietnam toe nu. Dan maar wachten totdat hier de zomer begint.quote:Op zondag 16 juni 2024 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dingen die ik daar niet kan dragen omdat te warm
arme gianniquote:Op zondag 16 juni 2024 08:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt concurrentie op de fiets nu.
oh gaat het niet door?quote:Op zondag 16 juni 2024 08:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had allemaal mooi linnen spul gekocht maar hoef in de zomer niet naar Vietnam toe nu. Dan maar wachten totdat hier de zomer begint.
dat kan niet, want hij was toch een wielrennerquote:Op zondag 16 juni 2024 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die is vast al een uur of wat aan het lopen.
quote:Op zondag 16 juni 2024 09:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat kan niet, want hij was toch een wielrenner
Neuh. Dat viel mee. De harem heeft zich keurig gedragen en zijn gisteren allemaal zelf naar huis gegaan.quote:Op zondag 16 juni 2024 08:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerst al die vrouwen die zijn blijven slapen ook nog uit huis krijgen natuurlijk
Ik dacht gewoon dat er een specifiek kattenplaatje was en dat was me nooit opgevallen, dus ik snapte er niks vanquote:Op zondag 16 juni 2024 09:01 schreef bitterbal het volgende:
Dit gaat je makkelijker af dan het kattenplaatje
quote:Op zondag 16 juni 2024 09:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon dat er een specifiek kattenplaatje was en dat was me nooit opgevallen, dus ik snapte er niks van
ja dat snap ik nu, ik ga het in de gaten houdenquote:Op zondag 16 juni 2024 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee elke dag een andere en sommige zijn favoriet. Als het maar een kat is en schattig
Handig. Beter dan ruzie krijgen wie in het midden van het bed mag liggen.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Neuh. Dat viel mee. De harem heeft zich keurig gedragen en zijn gisteren allemaal zelf naar huis gegaan.
quote:Op zondag 16 juni 2024 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee elke dag een andere en sommige zijn favoriet. Als het maar een kat is en schattig
ja dat weet ik dus niet meer waarom het katten zijn. Grmbl vindt katten leuker dan hondenquote:Op zondag 16 juni 2024 09:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar waarom katten? Honden zijn leuker en ik dacht dat jij van de rode panda's was.
Goed antwoord, gewoon de schuld van je afschuivenquote:Op zondag 16 juni 2024 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat weet ik dus niet meer waarom het katten zijn. Grmbl vindt katten leuker dan honden
quote:Op zondag 16 juni 2024 09:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Goed antwoord, gewoon de schuld van je afschuiven
Als het een literpul bier is dan maakt het allemaal niet zoveel uit.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Gister concertje gepakt van stokoude rockers.
Aardig doorgezopen wel, was ook niet duur voor ¤6,90 per glas.
Ja maar nu niet direct in sport modus.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het een literpul bier is dan maakt het allemaal niet zoveel uit.
Ik heb besloten na het voetballen te gaan sporten. Dan zal het ook wel rustig zijn.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja maar nu niet direct in sport modus.
Wtf.. ja hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:25 schreef Wereldgozer het volgende:
Je gelooft het niet
De Duitser is er weer eens mee opgehouden @:4EverBlackEyed
25.470 stapjes gisteren (17 km), whoop whoopquote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:47 schreef LTVDK het volgende:
Stevig doorgelopen, eerste uur 7298 stapjes, het tweede 7383. Zitten we alweer op de 19,5k stapjes vandaag. @:4EverBlackEyed
quote:
Ik ben hier te lui voorquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoals je weet doe ik elke dag boodschappen en Ik weet 9 van de 10 als ik in de supermarkt ben nog niet wat ik ga eten. Meestal bepaal ik dat dan aan de hand van de 35% stickers om een goede variatie te hebben zodat ik elke dag wat anders heb
Moet je op tijd terug zijn voor Denemarken begintquote:Op zondag 16 juni 2024 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb besloten na het voetballen te gaan sporten. Dan zal het ook wel rustig zijn.
quote:Op zondag 16 juni 2024 09:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar waarom katten? Honden zijn leuker en ik dacht dat jij van de rode panda's was.
Ik vind niet alle honden leukquote:Op zondag 16 juni 2024 09:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb katten wel leren waarderen, maar ik vind honden nog altijd leuker
chihuahua's dus?quote:Op zondag 16 juni 2024 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind niet alle honden leuk
Van die kleine mini hondjes, vind ik meestal niets aan en ik vind ze 9 van de 10 keer ook niet schattig, noch goed opgevoed.
Hallo VOCHTIG POESJE.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:03 schreef Nattekat het volgende:
Wat is dat lichtgevende warme ding in de lucht?
Daarom. Dat kan je maar beter niet hebben.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Handig. Beter dan ruzie krijgen wie in het midden van het bed mag liggen.
Gelukkig alleen de accu. Klep stond openquote:Op zondag 16 juni 2024 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wtf.. ja hoor
[..]
25.470 stapjes gisteren (17 km), whoop whoop
[..]!
[..]
Ik ben hier te lui voor
Daar is toch ook niets aan? Wat moet je daarmee?quote:
quote:Op zondag 16 juni 2024 09:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gelukkig alleen de accu. Klep stond open
Hier ook een lekker bakje Dolce cappuccinoquote:
Zou ook niet mijn eerste keuze zijn, maar het is wel wat gemakkelijker in een stad dan een Ierse Wolfshondquote:Op zondag 16 juni 2024 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar is toch ook niets aan? Wat moet je daarmee?
[..]![]()
Mijn Duitser is nu 7 jaar oud, ben wel benieuwd wanneer hij kuren gaat vertonen
22,5k hier uiteindelijkquote:Op zondag 16 juni 2024 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
25.470 stapjes gisteren (17 km), whoop whoop![]()
Ik ben juist te lui om van tevoren al alles te bedenkenquote:
Ik de lungo intensoquote:Op zondag 16 juni 2024 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier ook een lekker bakje Dolce cappuccino
Verfrissendquote:Op zondag 16 juni 2024 09:22 schreef dud0r het volgende:
Hallo VOCHTIG POESJE.
Hoe was je wedstrijd in het natuurbad?
Die sla ik over denk ikquote:Op zondag 16 juni 2024 09:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
Moet je op tijd terug zijn voor Denemarken begint
Mijn fransoos is 11 jaar oud. Maar nog geen kurenquote:Op zondag 16 juni 2024 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar is toch ook niets aan? Wat moet je daarmee?
[..]![]()
Mijn Duitser is nu 7 jaar oud, ben wel benieuwd wanneer hij kuren gaat vertonen
Ja, dat wel, maar ik zou niet voor een ras kiezen, omdat het makkelijker isquote:Op zondag 16 juni 2024 09:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zou ook niet mijn eerste keuze zijn, maar het is wel wat gemakkelijker in een stad dan een Ierse Wolfshond
Dus eigenlijk zijn we even lui?quote:Op zondag 16 juni 2024 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
22,5k hier uiteindelijk
[..]
Ik ben juist te lui om van tevoren al alles te bedenken
Heb je wel cappuccino? Voor als ik eens een kopje koffie kom drinken?quote:
De legendarische Budabolidequote:Op zondag 16 juni 2024 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn fransoos is 11 jaar oud. Maar nog geen kuren
Nee niet per se makkelijker, maar denk dat het wel goed is om na te denken over wat voor ruimte je om je heen hebt als je een hond neemtquote:Op zondag 16 juni 2024 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar ik zou niet voor een ras kiezen, omdat het makkelijker is
Ik begrijp wel wat je zegt hoor
quote:Op zondag 16 juni 2024 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn we even lui?
Nee, maar wel melk, alleen geen opschuimer, vorige week vergeten mee te nemen bij de Ikeaquote:Op zondag 16 juni 2024 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je wel cappuccino? Voor als ik eens een kopje koffie kom drinken?
Ja sowiesoquote:Op zondag 16 juni 2024 09:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee niet per se makkelijker, maar denk dat het wel goed is om na te denken over wat voor ruimte je om je heen hebt als je een hond neemt
Oke..Koffie met melk is ook goedquote:Op zondag 16 juni 2024 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Nee, maar wel melk, alleen geen opschuimer, vorige week vergeten mee te nemen bij de Ikea
quote:Op zondag 16 juni 2024 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja sowieso
Zou graag een roedel herdershonden willen hebben, past ook goed bij mijn energielevel
Maar past niet goed in mijn leven, momenteel
Dus dan doe ik het ook niet
Ik weet niet wat sneuer is. Een automatisch bericht of nog aan het headhunten zijn op zaterdag.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik word steeds benaderd door recruiters, maar eentje had er gisterenavond een bericht gestuurd.
Hopelijk is dat een automatisch gegenereerd bericht, anders is het wel heel sneu als je op zaterdag avond mensen aan het headhunten bent
Is dat de zon?quote:Op zondag 16 juni 2024 09:34 schreef Nattekat het volgende:
Er zit iemand een hele felle lamp in m'n ogen te schijnen.
Ik ook niet.. maar ik neig naar het laatstequote:Op zondag 16 juni 2024 09:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat sneuer is. Een automatisch bericht of nog aan het headhunten zijn op zaterdag.
Ja zei je van de week ook al, maar ik kom inderdaad niet bij de Lidl, zit er geen in de buurtquote:Op zondag 16 juni 2024 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:LTVDK
De Lions zijn in de aanbieding bij de Lidl
Inb4: daar kom ik niet
Het beste is om dan een zonnebril op te doen, aangezien je anders kraaienpootjes en fijne lijntjes aan het kweken bent met het knijpen van je ogen tegen het zonlicht en dan moeten we je Knijpkat gaan noemen.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik ben niet zo bekend met dat concept.
Ja, dat was niet bij de Lidl en ik weet ook niet meer waar dat was.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zei je van de week ook al, maar ik kom inderdaad niet bij de Lidl, zit er geen in de buurt
Staat genoteerd.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het beste is om dan een zonnebril op te doen, aangezien je anders kraaienpootjes en fijne lijntjes aan het kweken bent met het knijpen van je ogen tegen het zonlicht en dan moeten we je Knijpkat gaan noemen.
Ik ben al 2 uur uit bed, lui mormel.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik lig nog wel lekker in bed, maar ik wil eigenlijk ook gaan ontbijten.
Ja daar kom ik soms wel eens, maar daar ga ik niet speciaal naartoe rijden voor Lionsquote:Op zondag 16 juni 2024 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja.. Action.
Inb4 LTVDK met: daar kom ik ook niet
Oh echt?quote:Op zondag 16 juni 2024 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar kom ik soms wel eens, maar daar ga ik niet speciaal naartoe rijden voor Lions
Heel goed van jou. Ik ben inderdaad lui. Daar is het zondag voor, dan mag dat.quote:
Die in Budadorp is trouwens wel een fijne, die is netjes en overzichtelijk en niet zo'n chaotische teringbende als de meeste Actionsquote:
Ik denk dat de kans heel klein is dat ik daar heen ga, als ik ook een fijne dichtbij hebquote:Op zondag 16 juni 2024 09:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die in Budadorp is trouwens wel een fijne, die is netjes en overzichtelijk en niet zo'n chaotische teringbende als de meeste Actions
van begrip?quote:Op zondag 16 juni 2024 09:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Mooie zelfgemaakte kados gekregen vanmorgen.
Zoals een gipsen schildpad, misschien uitbeelding dat ik traag ben?
Aaw lopadrosaquote:Op zondag 16 juni 2024 09:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik kreeg een wc-rol houder. Van mijn poepie.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Schildpad is vanouds het symbool van Moeder Aarde. Hij gaat in zijn eigen tempo zijn gang en laat zich zelden van de wijs brengen.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:42 schreef Lospedrosa het volgende:
5 uur en 38 minuten, maar mijn slaap was ineens opquote:Op zondag 16 juni 2024 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Iemand is uitgeslapen vanmorgen.
Ik vind dit een mooie uitleg.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Schildpad is vanouds het symbool van Moeder Aarde. Hij gaat in zijn eigen tempo zijn gang en laat zich zelden van de wijs brengen.
538, RADIO 538.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
5 uur en 38 minuten, maar mijn slaap was ineens op
Had je te weinig ingekocht?quote:Op zondag 16 juni 2024 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. En ook positief.quote:
Ja, slecht inkoopbeleidquote:
Ja zie het ook niet als een verplichtingquote:Op zondag 16 juni 2024 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans heel klein is dat ik daar heen ga, als ik ook een fijne dichtbij heb
Zijn de croissants in de aanbieding?quote:Op zondag 16 juni 2024 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is Franse week bij Lidl, dus als je nog slakken wil
@:Karzai
Oh ja, ik zou ophouden.
Gelukkig maarquote:Op zondag 16 juni 2024 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zie het ook niet als een verplichting
Nee, helaasquote:Op zondag 16 juni 2024 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn de croissants in de aanbieding?
Dat is best lang voor jouw doen, toch?quote:Op zondag 16 juni 2024 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, wel herkenbaar. Dan heb je eens lekker lang(er) geslapen, maar dan heb je ergens pijn in je lichaam omdat je in een of andere rare houding sliep.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, slecht inkoopbeleid
Vorige nacht was 7 uur en 12 uur, dat was wel fijn, maar kennelijk in een hoek van 90 graden geslapen met mijn nek, dus die vond dat wat minder fijnIk kan ook niets
quote:Op zondag 16 juni 2024 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is best lang voor jouw doen, toch?
Ja en voordat mensen gaan roepen ouderdom: dat heb ik al sinds de basisschoolquote:Op zondag 16 juni 2024 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, wel herkenbaar. Dan heb je eens lekker lang(er) geslapen, maar dan heb je ergens pijn in je lichaam omdat je in een of andere rare houding sliep.
quote:Op zondag 16 juni 2024 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is Franse week bij Lidl, dus als je nog slakken wil
@:Karzai
Oh ja, ik zou ophouden.
Ik heb ze bij de AH in de persoonlijke bonus, maar ze zijn telkens op als ik er benquote:Op zondag 16 juni 2024 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn de croissants in de aanbieding?
De versbakker van de Lidl is toch beterquote:Op zondag 16 juni 2024 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ze bij de AH in de persoonlijke bonus, maar ze zijn telkens op als ik er ben
Ik zou willen dat ik een Dirk dichtbij had.quote:
Ja leuk, maar die zit hier dus nietquote:Op zondag 16 juni 2024 09:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
De versbakker van de Lidl is toch beter
Tegoedbon vragenquote:Op zondag 16 juni 2024 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ze bij de AH in de persoonlijke bonus, maar ze zijn telkens op als ik er ben
quote:
Misschien is dat wel waarom mijn vaat niet schoon is geworden.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Grrrr
Ik had laatst dat de vaatwasser een tablet niet goed had opgelost en nu had ik er over gedroomd
Wth.
Ik ga weer verder met de Dreft tabletten..quote:Op zondag 16 juni 2024 09:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien is dat wel waarom mijn vaat niet schoon is geworden.
Ga ik de moeite niet doen voor die paar centquote:
quote:
Geld klotst ook tegen de plinten in huize LTVDKquote:Op zondag 16 juni 2024 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga ik de moeite niet doen voor die paar cent
Ja jezus.. ik wilde eigenlijk ook nog naar buiten.. maar laat maar weerquote:
Mijn schoudersquote:Op zondag 16 juni 2024 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, wel herkenbaar. Dan heb je eens lekker lang(er) geslapen, maar dan heb je ergens pijn in je lichaam omdat je in een of andere rare houding sliep.
Ik heb echt al jarenlang geen vaatwastabletten gekocht, heb er nog zoveel liggenquote:Op zondag 16 juni 2024 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga weer verder met de Dreft tabletten..
Je kunt ook gewoon een paraplu meenemen?quote:Op zondag 16 juni 2024 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja jezus.. ik wilde eigenlijk ook nog naar buiten.. maar laat maar weer
Ik ga wel de hele dag op Fok zitten
Pro goedkoop?quote:Op zondag 16 juni 2024 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb echt al jarenlang geen vaatwastabletten gekocht, heb er nog zoveel liggen
Ik kan ook gewoon binnen blijvenquote:Op zondag 16 juni 2024 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een paraplu meenemen?
quote:Op zondag 16 juni 2024 09:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn schouders
Ik ben een zij-slaper, maar omdat ik iets bredere schouders heb gekweekt de laatste 1-2 jaar gaat dat eigenlijk niet meer. Word nu regelmatig wakker met een tintelende arm.
Je woont in NLquote:Op zondag 16 juni 2024 10:00 schreef Nattekat het volgende:
Hier al de hele ochtend prima weer.
Dus ik had totaal niet verwacht wat ik net op de buienradar zag
Gewoon dreft in je machine gooien werkt ookquote:Op zondag 16 juni 2024 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Grrrr
Ik had laatst dat de vaatwasser een tablet niet goed had opgelost en nu had ik er over gedroomd
Wth.
Nee Makro, die hadden toen tig jaar geleden zo'n actie met extra grote verpakkingen waar je dan het volledige bedrag terugkreeg. En die actie was niet helemaal goed dichtgetimmerd waardoor je het een paar keer kon kopenquote:
Zo hard waait het vandaag niet toch?quote:Op zondag 16 juni 2024 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon binnen blijven
Ik waai weg met een paraplu
Dat ga ik dus niet doen, want dan heb ik ineens een schuimparty in huis.quote:Op zondag 16 juni 2024 10:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gewoon dreft in je machine gooien werkt ook
Nee, maar ik heb gewoon geen zin om te wandelen met een parapluquote:
Heb ik gisteren ook gedaanquote:Op zondag 16 juni 2024 10:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee, maar ik heb gewoon geen zin om te wandelen met een paraplu
Ja, dat klopt.quote:
Hoge paarden vangen veel windquote:Op zondag 16 juni 2024 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.
Ik waaide gisteren bijna van m'n paard af.
Dat maakt niet dat ik er nog meer zin in heb of het ook ga doenquote:Op zondag 16 juni 2024 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik gisteren ook gedaanAl worden je benen nog steeds zeiknat van zo'n horizontale regen
quote:
Zet je geen stapjes dan ben je lafjesquote:Op zondag 16 juni 2024 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat maakt niet dat ik er nog meer zin in heb of het ook ga doen![]()
![]()
Ja, je verkoopt het wel echt geweldig goed, broer
Gelukkig is een Falabella niet zo hoogquote:
Ja, doe ik welquote:
20k stapjes binnenshuis is wel een hoop hoorquote:
makkelijker met korte beentjesquote:Op zondag 16 juni 2024 10:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
20k stapjes binnenshuis is wel een hoop hoor
Ik krijg duizend reclames voor zo'n loopband voor bij je sta bureauquote:Op zondag 16 juni 2024 10:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
20k stapjes binnenshuis is wel een hoop hoor
Wquote:Op zondag 16 juni 2024 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker 8 uur wandelen tijdens het werken, dan kom je ook wel aan je stapjesquote:Op zondag 16 juni 2024 10:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik krijg duizend reclames voor zo'n loopband voor bij je sta bureau
quote:Op zondag 16 juni 2024 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.
Ja die.quote:Op zondag 16 juni 2024 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
welke?
Zag dat bij de ah dat alle mini snacks voor in de frituur/oven in de bonus zijn
Rij jij paard?quote:Op zondag 16 juni 2024 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.
Waarom een jasje met grote spinnen erop?quote:Op zondag 16 juni 2024 10:34 schreef bitterbal het volgende:
mijn droomjasje is te klein
[ afbeelding ]
Wel een beetje een drugsdealer-jasjequote:Op zondag 16 juni 2024 10:34 schreef bitterbal het volgende:
mijn droomjasje is te klein
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 juni 2024 10:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel een beetje een drugsdealer-jasje
Als oranje scoort dan worden het lange mouwen die oranje zijn?quote:Op zondag 16 juni 2024 10:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb deze besteld, het oranje springt eruit hè?
[ afbeelding ]
Ciao tutti buongiorno?quote:Op zondag 16 juni 2024 10:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb deze besteld, het oranje springt eruit hè?
[ afbeelding ]
wat voor?quote:Op zondag 16 juni 2024 11:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, eerst Nederland-Polen en Chinese food
lekkerquote:Op zondag 16 juni 2024 11:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beetje oldstyle wokrestaurantje in Voorburg
ben je welles bij fatkee geweest?quote:Op zondag 16 juni 2024 11:10 schreef Koen66 het volgende:
maar schoonpa gaat betalen dus ik klaag niet
Hm, wat kan ik winnen ? Een muilpeer?quote:Op zondag 16 juni 2024 10:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
W
Doe je mee aan winnen bij radio 538?
Leuke Godwin.quote:Op zondag 16 juni 2024 11:14 schreef Haags het volgende:
Heb sokken gekregen voor vaderdag.
Maat 40-45 serieus geen grap
Ja, nu alleen sporadisch boscrossen (om de 2 maanden ongeveer).quote:
Je kinderen zitten ook op FOK!.quote:Op zondag 16 juni 2024 11:14 schreef Haags het volgende:
Heb sokken gekregen voor vaderdag.
Maat 40-45 serieus geen grap
Heeft Haags er ineens nog meer?!quote:Op zondag 16 juni 2024 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kinderen zitten ook op FOK!.
kind/kinderen.*quote:
Mist het paardrijden jou ook?quote:
moest Googlenquote:Op zondag 16 juni 2024 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben je welles bij fatkee geweest?
[ afbeelding ]
Lichtrijden doe je op het buitenvoorbeen van een paard. beneden te kijken, naar het buitenvoorbeen.quote:Op zondag 16 juni 2024 11:24 schreef Ama het volgende:
Krijg echt een error als ik denk aan draven. Snap er niks meer van hoe dat zit met wanneer je moet staan en zitten.
Bitterballenquote:
Idd.quote:Op zondag 16 juni 2024 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lichtrijden doe je op het buitenvoorbeen van een paard. beneden te kijken, naar het buitenvoorbeen.
Inb4: ik snap er nog steeds geen reet van
De kant van de bakrand.quote:
Ja kijk de bakrand staat mij dus wel bij!quote:Op zondag 16 juni 2024 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De kant van de bakrand.En als je een buitenrit maakt, dan is het yolo.. dan maakt het niet zoveel uit.
Dat is de kant waar je (meestal) niet doorheen kanquote:
Ja, als het been bij de bakrand naar voren gaat, dan duw je je bekken omhoogquote:Op zondag 16 juni 2024 11:31 schreef Ama het volgende:
Je moet staan als het been naar voren gaat aan die kant toch?Of zeg ik iets doms.
Hoe lang is het geleden?quote:Op zondag 16 juni 2024 11:32 schreef Ama het volgende:
Mag dan wel een paardenmeisje zijn maar paardrijden heb ik al jaren niet meer gedaan.
Zit toch weer paard in de frituur snacks ofzo?quote:
Kijk dan weet ik het toch nog best aardig -met hulp van jou-.quote:Op zondag 16 juni 2024 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, als het been bij de bakrand naar voren gaat, dan duw je je bekken omhoog
Dus niet vanuit je voet/ been
Ja, oke.. dan vind ik het niet gek dat je niet zoveel meer weetquote:
ga ik wel vanuit ja. Maar ja boejje.quote:Op zondag 16 juni 2024 11:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zit toch weer paard in de frituur snacks ofzo?
Wat Fles zegt.quote:
Nederlandquote:Op zondag 16 juni 2024 11:47 schreef Karzai het volgende:
boodschapjes gedaan even de was doen, dan ben ik er helemaal klaar voor, hup holland![]()
![]()
Ja of jonge kreupele paardenquote:
Zoals je al in de EK-pool ziet heb ik mijn voorspellingen een beetje aangepast aan de jouwe zodat je na vier wedstrijden niet helemaal in je eentje in de kelder van het klassement staat.quote:
Dat is ook zondequote:Op zondag 16 juni 2024 11:52 schreef Karzai het volgende:
hoorde laatst dat er jaarlijks 40.000 ganzen worden afgeschoten en die gaan gewoon de verbrandingsoven in, zonde
kan je volgens mij ook wel een lekker snackje van maken
Ja en daar dan gemalen botten en kiezen vanquote:
feyenoordkleurselsquote:Op zondag 16 juni 2024 11:55 schreef bitterbal het volgende:
deze trekt veel aandacht op vinted
[ afbeelding ]
heb ik voor 20 er opgezet
Ben je afgevallen?quote:Op zondag 16 juni 2024 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Kan je makkelijk voor meer verkopen.quote:Op zondag 16 juni 2024 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
ja toch niet op vinted?quote:Op zondag 16 juni 2024 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je makkelijk voor meer verkopen.
IKEA bedrijfskleding?quote:Op zondag 16 juni 2024 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar dan in Ierland.quote:
Volgens mij is het op Vinted wel lastig ja om echt een hoog bedrag te vangen voor iets.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja toch niet op vinted?
krijg net een bod van iemand van 12 euro maar dat doe ik maar niet.
Geen idee. Ik gebruik geen vinted. Heb daar veel te veel negatieve dingen over gehoord.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja toch niet op vinted?
krijg net een bod van iemand van 12 euro maar dat doe ik maar niet.
ja ik ookquote:Op zondag 16 juni 2024 12:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee. Ik gebruik geen vinted. Heb daar veel te veel negatieve dingen over gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |