Komt er tenminste eens wat normaals uit je mond in plaats van mierzoete aardbeiensiroop of linkse truttenpraat.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:06 schreef McGrath het volgende:
godverdomme, waarom post ik hetzelfde als hem
Ja van verliefdheid wordt je soms misselijkquote:
typen doe je niet met je mondquote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt er tenminste eens wat normaals uit je mond in plaats van mierzoete aardbeiensiroop of linkse truttenpraat.
Wel liefquote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:06 schreef McGrath het volgende:
godverdomme, waarom post ik hetzelfde als hem
Ik heb gekeken maar ik weet niets van voetbal op het momentquote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:11 schreef Nattekat het volgende:
Oja, ik moet even een nostradamus invullen.
Even kijken wat ze nog allemaal hebben. Misschien wel een @bitterbalquote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat haal je? Ik vraag dit voor een snack.
@:bitterbal
@Lostradamusquote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:11 schreef Nattekat het volgende:
Oja, ik moet even een nostradamus invullen.
Ik wacht tot het ijs niet meer -29 isquote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet nog eten maken.
Ik heb broccoli. Ik wil niet.
Ga je toch lekker je bed verschonen of zoquote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet nog eten maken.
Ik heb broccoli. Ik wil niet.
@4EverBlackEyedquote:
Ik zou het schotse volkslied even keihard aanzetten hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:18 schreef Ama het volgende:
Ik ga voetbal ook wel even op de achtergrond aanzetten.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik zou het schotse volkslied even keihard aanzetten hoor
Welke is nog vrijgezel en leuk om naar te kijken?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:37 schreef Nattekat het volgende:
Godver, dat was even een lange zit.
Ik ken niemand, waarom moest ik iedere keer spelers opzoeken?
Geen ideequote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Welke is nog vrijgezel en leuk om naar te kijken?
Meh. Inruimen, uitruimen, nadrogen. Lost precies niets op.quote:
Gewoon vuile vaat erin werpen uit het zicht en aanzetten als ie vol is of als m'n bestek op is. Enige werk wat ik eraan heb is legen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meh. Inruimen, uitruimen, nadrogen. Lost precies niets op.
Ik ook, maar ik heb zo'n tafelmodel.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik doe er naar twee per weekmag @:dud0r heel blij mee zijn
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb zo'n tafelmodel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Dat spelletje heb ik ook eens gespeeld.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
Oké, dus ik kan dus blijkbaar via de bibliotheek maximaal 20 boeken tegelijkertijd, voor maximaal 28 weken lenen.
Dit is gevaarlijk. Heel gevaarlijk.
Uitzoeken is makkelijkquote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
Oké, dus ik kan dus blijkbaar via de bibliotheek maximaal 20 boeken tegelijkertijd, voor maximaal 28 weken lenen.
Dit is gevaarlijk. Heel gevaarlijk.
Heb je kanker en word je ook nog weggeblazen. Arme Kate.quote:"Ik ben weggeblazen door alle lieve berichten en steunbetuigingen de afgelopen maanden."
Het gemene is dat ik romans niet of nauwelijks meer doorkom de laatste jaren. Ik mis dat heel erg. Maar ben er te onrustig voor thuis.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Uitzoeken is makkelijk
Tijd maken om te lezen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |