De term Hawaii zint me alleen als eiland, niet als ananas toevoegen aan pizza, hamburgers of kip. Alhoewel ik moet toegeven dat ik ananas bij kip minder goor vind dan op pizza'squote:
14.390quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
9.747 stapjes
uiteindelijk niet meer een rondje wezen lopen
Ben ook geen fan van warme ananas, maar bij deze is het best lekker. Maar vandaag zat er helemaal geen ananas doorheen maar mangoquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De term Hawaii zint me alleen als eiland, niet als ananas toevoegen aan pizza, hamburgers of kip. Alhoewel ik moet toegeven dat ik ananas bij kip minder goor vind dan op pizza's
Ananas is vleesetend fruit en werkt als speeksel op het dierlijke weefsel van de kip, als je in slaap valt met een stuk ananas in je mond schrik je wakker met een gat in je wang.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De term Hawaii zint me alleen als eiland, niet als ananas toevoegen aan pizza, hamburgers of kip. Alhoewel ik moet toegeven dat ik ananas bij kip minder goor vind dan op pizza's
Sta je weer ergens in een stilstaande burgerrups in een randstedelijk weiland zonder informatie of zoet water?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
Zo ook nog even wat stapjes maken. Anders kom ik niet thuis. Duurt lang.
Nee, ik ben gewoon een sukkel die onbewust altijd precies zo lang weet door te werken dat de bussen nog maar eens in het half uur gaan, en de eerste dan net te missen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sta je weer ergens in een stilstaande burgerrups in een randstedelijk weiland zonder informatie of zoet water?
PFAS.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
Het dierlijke weefsel van de kip, in tegenstelling tot het overige niet-dierlijke weefsel van de kip?
alle PFASquote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
Het dierlijke weefsel van de kip, in tegenstelling tot het overige niet-dierlijke weefsel van de kip?
ZIt je al klaar in je kilt?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ananas is vleesetend fruit en werkt als speeksel op het dierlijke weefsel van de kip, als je in slaap valt met een stuk ananas in je mond schrik je wakker met een gat in je wang.
Baas boven baasquote:
Dat is spitsdrukte buiten de randstad, hier mag je blij zijn als er op deze tijdstippen eens per uur een bus gaat, als er al een gaatquote:
Wat haal je? Ik vraag dit voor een snack.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga ook nog wat extra stapjes maken denk ik; even wat snacks halen bij de supermarkt.
We zullen die Hunnen eens een potje laten janken ja.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ZIt je al klaar in je kilt?
Straks tegen DEUTSCHLAND
Ja, en hongerige kindjes in Afrika hadden mijn gemiste bus nog kunnen eten, ik snap het. Maar toch is het balen als je bijna een half uur bij zo'n halte staatquote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is spitsdrukte buiten de randstad, hier mag je blij zijn als er op deze tijdstippen eens per uur een bus gaat, als er al een gaat
Twee zielen, één gedachtequote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:06 schreef McGrath het volgende:
godverdomme, waarom post ik hetzelfde als hem
Ja ik heb daar ook de nodige misère in meegemaakt dus ik voel je pijnquote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, en hongerige kindjes in Afrika hadden mijn gemiste bus nog kunnen eten, ik snap het. Maar toch is het balen als je bijna een half uur bij zo'n halte staat
Sterkte de komende tijdquote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:06 schreef McGrath het volgende:
godverdomme, waarom post ik hetzelfde als hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |