SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
spruitjes mag je aan mij geven, de aardappels aan iemand andersquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:11 schreef Karzai het volgende:
je kan wel krampachtig je spruitje en gekookte aardappel vasthouden, maar niet iedereen wil dat
Klik ik op pakket volgen:quote:De bezorger levert het pakket vanavond tussen 17:00 en 22:00 uur bij je af.
quote:Bezorgtijd wordt berekend
Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt
ik bied mezelf aanquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:12 schreef mschol het volgende:
[..]
spruitjes mag je aan mij geven, de aardappels aan iemand anders
banaanquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:13 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb met onwijs veel tegenzin net een banaantje opgegeten. Alsof ie 10 kg weegt
ik heb doorgestreept wat niet van toepassing isquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:15 schreef UitStraling het volgende:
Wat is een Nederlander?
Lust kaas
Mimimaal eenmaal in het leven kamperen in een caravan
Direct en grofgebekt
IQ beslist niet lager dan 100
Schenkt graag aan goede doelen
Klaagt over het weer
Gebruikt drugs om het eigen belegen karakter wat op te peppen
Is niet heel erg avontuurlijk maar wel ondernemend
Boven de grote rivieren Calvinistisch, onder de rivieren Bourgondisch
Is dol op stamppotten
als je dit denkt is het vooral typisch dat je niet denkt 'ik ben ook overal'quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:16 schreef Karzai het volgende:
nederlanders vind vind je ook op elke uithoek van de aarde
denk je even lekker weg te zijn en jahoor daar heb je weer een
Je hoort het meestal ook aan de manier van Engels praten.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:16 schreef Karzai het volgende:
nederlanders vind vind je ook op elke uithoek van de aarde
denk je even lekker weg te zijn en jahoor daar heb je weer een
Kaaskop.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb doorgestreept wat niet van toepassing is
nou nee, dat is onmogelijkquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als je dit denkt is het vooral typisch dat je niet denkt 'ik ben ook overal'
Ik denk daar wel eens over na, voor bepaalde landen is op vakantie gaan in Nederland (of andere landen met wat welvaart) echt teringduurquote:
Dat is geen luxe maar onnodige decadentie en in veel gevallen een misdaad tegen moeder natuur.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:20 schreef Crack_ het volgende:
We hebben hier zo'n fruitkistje staan met fruit voor werk. Ik vind dat ook zo luxe![]()
surequote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is geen luxe maar onnodige decadentie en in veel gevallen een misdaad tegen moeder natuur.
Of het moet louter Nederlands seizoensfruit zijn?
Ik douche altijd samen met mijn avocado.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:28 schreef UitStraling het volgende:
Een halve avocado = 10 minuten douchen
Ik met mijn pony Rita.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik douche altijd samen met mijn avocado.
Vegan varkies?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanavond op het menu: vegan bonenschotel met varken shoarma-reepjes.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik douche altijd samen met mijn avocado.
wat is een bonenschotel?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanavond op het menu: vegan bonenschotel met varken shoarma-reepjes.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik kan al verklappen dat er een leuke Ali-grap in zit
Geen idee. Staat op de verpakking dat het vegan is.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Want normaal hebben bonen pootjes en voelsprieten?
oh die zakjes zijn handigquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, vegan bonen.
[..]
[ afbeelding ] dit.
wijn vaak nietquote:
het was leuk je gekend te hebben, doe je de groetjes aan de marsmannetjes?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Het wolkendek breekt open boven de bermudadriehoek @:4EverBlackEyed @:nattekat
Reinheitsgebot ditdatquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet altijd.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Vislijm
Tering wat zijn dat nou weer voor nazi praktijken dan.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:39 schreef Haags het volgende:
[..]
[ x ]
De Gestapo komt naar je toe deze zomer.
ORDNUNG MUSS SEIN!
Twee keer van genietenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:49 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had laatst dit blikje bij de xenos gehaald want was bijna over datum en was daardoor 25 centmaar wtf, wat pittig. Ik vond het niet leuk
Ja stel je voor, buren die het gezellig hebben met elkaar.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Tering wat zijn dat nou weer voor nazi praktijken dan.
heeft nooit gemogen afaik, altijd gedoogdquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Whotquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Kapsalon is een prima bron van ijsbergsla.
Ja maar ja ik vind het wel beetje onnodig gezeik.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:59 schreef mschol het volgende:
[..]
heeft nooit gemogen afaik, altijd gedoogd
Wilde je kijken dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is een verhaal van het ADquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ja ik vind het wel beetje onnodig gezeik.
Wel leuk als hij ergens voetbal gaat kijken.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:16 schreef Crack_ het volgende:
Mijn broertje lijkt zo ontzettend veel op Arjen Robben![]()
op bepaalde fotos zou ik zeggen dat het mn broertje is
![]()
Wel beetje lullig want mn broertje is 30 en hij lijkt al 15 jaar op die man ofzoMaar sinds dit jaar is het echt een piek met vergelijkenis
Pas op met dat soort uitspraken, er is mogelijk een blauwe die daar notes voor geeftquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:54 schreef Ama het volgende:
[..]
hij voetbalt zelf ook nogquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel leuk als hij ergens voetbal gaat kijken.
de wet hanteren 'nazi praktijken' noemen is opzich wel banwaardig, is NOGAL een verschilquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
Pas op met dat soort uitspraken, er is mogelijk een blauwe die daar notes voor geeft
Krantekut zekerquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
Pas op met dat soort uitspraken, er is mogelijk een blauwe die daar notes voor geeft
MET EEN WUPPIE WUPPIE WUPPIE PAKKEN WIJ DAT WERELDCUPPIEquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:19 schreef Karzai het volgende:
we spelen de moffen weer aan gort en de fransen gaan kapot en belgie in de finaaaaaaaaaaaale
wie?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:17 schreef Haags het volgende:
RobGod met z´n Ali B opmerkingen @:wereldgozer
Ik snap hem nietquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hij voetbalt zelf ook nog
[..]
de wet hanteren 'nazi praktijken' noemen is opzich wel banwaardig, is NOGAL een verschiloke banwaardig weet ik niet, maar ehhh yea je snapt hem
040-erquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Week in oneliners op 538 met Rob Scheepers
Die Markuszower dinges geval was al drama, maar dit kan toch ook echt niet hequote:
Ja, ik weet het. Dit wordt ook echt geen vier jaar.... Eerder vier dagen of een Bijlhoutje...quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Die Markuszower dinges geval was al drama, maar dit kan toch ook echt niet he
Ik heb geen idee man. Juist als je het verwacht dan kan het nog best eens lang duren voor de boel klapt.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Dit wordt ook echt geen vier jaar.... Eerder vier dagen of een Bijlhoutje...
Ik liep net naar buiten en ik wist niet wat me overkwam. Het is zelfs een soort van warm.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik had een jas aan en die heb ik weer uitgedaan zo lekker was het. Tevens 12.991 stappen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik liep net naar buiten en ik wist niet wat me overkwam. Het is zelfs een soort van warm.
is dit pure chocolademelk?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb chocomelk dark gekocht gisteren, en geproefd.
Het was gewone chocomelk. Dit is echt heel raar.
Ja. Heerlijk, in vorige instanties.quote:
Bv Nederland draaiende houdenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:37 schreef DeZwabber het volgende:
Dat je op vrijdagavond vijf minuten voor je weg wilt gaan nog even wat inspiratie krijgt. Maar goed. Het is bijna af nu.![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Heerlijk, in vorige instanties.
Nu is alleen de verpakking van Dark, maar de kleur, geur en smaak van gewoon.
Echt, wtf.
Gaat het met je? Moeten we iemand bellen?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb chocomelk dark gekocht gisteren, en geproefd.
Het was gewone chocomelk. Dit is echt heel raar.
Denk dat je covid hebtquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echt, wtf.
ze pakken ons alles afquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echt, wtf.
Dat wordt nog wel wat, dat AI. Nu al baanbrekende inzichten.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:48 schreef Karzai het volgende:
Copilot
Antwoorden voor u genereren…
Het is belangrijk om te weten dat chocolademelk niet hetzelfde is als pure chocolade.
En dit werkt echt fantastischquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb geen concentratie meer, dus ik ga NU een wekkertje zetten zodat ik de komende 10 minuten tenminste aan het werk ben. DOEI.
wist jij dat al?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat wordt nog wel wat, dat AI. Nu al baanbrekende inzichten.
Oh dat is wel matig.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:50 schreef Crack_ het volgende:
had dit laatst ook met een pizza, had vier kazen besteld maar volgens mij kreeg ik margharita
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:50 schreef Crack_ het volgende:
had dit laatst ook met een pizza, had vier kazen besteld maar volgens mij kreeg ik margharita
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maar eerlijk![]()
ik dacht pas op het einde 'hey wacht even'
Eerlijk, heb hard vakantie nodig.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gaat het met je? Moeten we iemand bellen?
Is er hier een actieve mod dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
Goed bezigquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:57 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben trouwens begonnen met project oever en ik denk dat het wel gaat![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hier heb ik een stukje border aan de voorkant weggehaald, daardoor kan ik het hekje open knippen en kan ik de oeverkant aanpakken. En ga dit prachtding kopen
[ afbeelding ]
want mn telescopische takkenschaar is te kort en is te wijd met knippen voor deze brede takken, daarmee lukt het niet.
Ennnn ik mag er langer dan vier weken over doen want ja ehhhhhh, nou zo streng zijn ze niet als je maar bezig bent
Wij zijn er altijd! Sommige alleen heel sneakyquote:
Yay.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:57 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben trouwens begonnen met project oever en ik denk dat het wel gaat![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hier heb ik een stukje border aan de voorkant weggehaald, daardoor kan ik het hekje open knippen en kan ik de oeverkant aanpakken. En ga dit prachtding kopen
[ afbeelding ]
want mn telescopische takkenschaar is te kort en is te wijd met knippen voor deze brede takken, daarmee lukt het niet.
Ennnn ik mag er langer dan vier weken over doen want ja ehhhhhh, nou zo streng zijn ze niet als je maar bezig bent
Als afscheiding?quote:
toen ik het doorhad was alles natuurlijk verpestquote:
er loopt water achter mn tuinquote:
ohja wacht, slimquote:
en ook slimquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:00 schreef DeZwabber het volgende:
Ja ho, wacht, dan moet ik niet nog een half uur hier op Fok gaan zitten. Ik ga eens een bus zoeken.
Om het einde van je tuin aan te merken waar je nog wel wat mag planten. Achter het hekje mag dat dan niet ivm het water en de natuurlijke planten daar?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
toen ik het doorhad was alles natuurlijk verpest
stom hoe dat werkt![]()
[..]
er loopt water achter mn tuin
[..]
ohja wacht, slim
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Om het einde van je tuin aan te merken waar je nog wel wat mag planten. Achter het hekje mag dat dan niet ivm het water en de natuurlijke planten daar?
heerlie, doe mij maar een visjequote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:05 schreef Karzai het volgende:
Koken maar wel trek gekregen
[ afbeelding ]
3 is wel weinigquote:
olie?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn peperplant is overleden.
Heb nu 2 handen vol rode chilipepers.
Heb al eens sambal gemaakt. Even denken wat ik er nu mee kan doen.
Ja, had al zo'n oliespuitfles gekocht.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
olie?maar daar heb je niet zoveel voor nodig
Snel, laten we onze vlaggen en tassen binnenhalen voor de lieve moslims.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:11 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Ik verheug me nu al op het topic in NWS wat hierover gaat komen.
ik ga alvast popcorn inslaan.
Dat bedacht ik mij ook.quote:
Bedankt Wereldgozer Paulusmaquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Morgen ayce sushiquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:19 schreef McGrath het volgende:
Ik heb echt een onverzadigbare honger nu, is dit hoe 4E zich altijd voelt?
de max toch wel gewoon?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen ayce sushiEven kijken tot hoeveel rondes we kunnen komen
oh je eet ze ook echt alledriequote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, had al zo'n oliespuitfles gekocht.
Mag maar 2 uur zittenquote:
Mooi dan trappen we ze eruit.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:11 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Ik verheug me nu al op het topic in NWS wat hierover gaat komen.
ik ga alvast popcorn inslaan.
En ik. En @CherryLipsquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:19 schreef McGrath het volgende:
Ik heb echt een onverzadigbare honger nu, is dit hoe 4E zich altijd voelt?
Gewoon deze hele SCquote:
If it looks like a duck, and quacks like a duck, we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.quote:
Ja dat is wel onkies ende ongewenst onder het lekkere eten, eet smakelijkquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
moet je nou echt overal een rot opmerking op maken
Die heeft ZINquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon deze hele SC
Behalve Etto
Qua eten?quote:
daar geloof ik helemaal niks van, ik heb dit probleem niet zo vaakquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon deze hele SC
Behalve Etto
Ja, maar jou geloof ik niet meer, nadat je geen chinees durft te eten met @Amaquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
daar geloof ik helemaal niks van, ik heb dit probleem niet zo vaak
Je bent nog niet goed ingeburgerd dus. Zo krijg je nooit een huisje in Fogueville.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
daar geloof ik helemaal niks van, ik heb dit probleem niet zo vaak
waarom was dat niet geloofwaardig?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar jou geloof ik niet meer, nadat je geen chinees durft te eten met @:Ama
Echt he.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar jou geloof ik niet meer, nadat je geen chinees durft te eten met @:Ama
Gewoonquote:
Klopt en nu ?quote:
*klopt terugquote:
Dat is toch niet je hele avondeten, mag ik hopen?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
en nu heb ik nog een croissantje, want die had de lidl nog liggen
Nee avondeten had ik al op, maar was te weinigquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*klopt terug
[..]
Dat is toch niet je hele avondeten, mag ik hopen?
Ik maak me nu zorgen om hemquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dud0r had net zijn bord niet leeg
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee avondeten had ik al op, maar was te weinig
quote:
Ja maar nu overweeg ik ook nog ijs te gaan pakkenquote:
Wie maakt er nou te weinig avondeten?quote:
Broccoliquote:
Ik zei net nog dat ik niet vaak zo onverzadigbaar benquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie maakt er nou te weinig avondeten?
Val jij even door de mandquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik zei net nog dat ik niet vaak zo onverzadigbaar ben
Is lekkerquote:
ga je klappen uitdelenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:44 schreef Ama het volgende:
Stom. Nog een dagje wachten tot telefoon er is. Ik had wel betaald voor bezorging vanavond maar ja.
Klinkt best lekkerquote:
Verkeerde account balquote:
Had je het gewoon niet lekker bereidquote:
Is het ook best welquote:
Zat er wel een afprijssticker op ?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het ook best welDit verspakketje, alleen had ik er een verse mango doorheen gedaan ipv een blik ananas https://www.ah.nl/product(...)kip-hawai-verspakket
Uiteraard, anders koop ik die verspakketten nietquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zat er wel een afprijssticker op ?
Vond het wel wat aan de prijs en toen dacht ik: ja dat gaat broer echt niet kopen voor die prijsquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uiteraard, anders koop ik die verspakketten niet
Ja terwijl ik het prima kan betalen, maar het is een soort sport ofzo om koopjes te scorenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vond het wel wat aan de prijs en toen dacht ik: ja dat gaat broer echt niet kopen voor die prijs
Moet zeker tweehonderddrieënzeventig liter kaassaus overheen?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had je het gewoon niet lekker bereid
Wel magerquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Nouwww even een behoorlijk avondrondje gelopen. 2,5 km. Was nodig ook pfff.
een alleszins schappelijke 5492 stapjes nu.
Ieder zo zijn sportquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja terwijl ik het prima kan betalen, maar het is een soort sport ofzo om koopjes te scorenAl zijn die pakketten wel handig zodat je niet alles los hoeft te kopen
Nou nee, dat is goor.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Moet zeker tweehonderddrieënzeventig liter kaassaus overheen?
Je bent zelf mager.quote:
Wat?quote:
9.747 stapjesquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Nouwww even een behoorlijk avondrondje gelopen. 2,5 km. Was nodig ook pfff.
een alleszins schappelijke 5492 stapjes nu.
Ik 52 meerquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
9.747 stapjes
uiteindelijk niet meer een rondje wezen lopen
10594 hierquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
9.747 stapjes
Zoals je weet doe ik elke dag boodschappen en Ik weet 9 van de 10 als ik in de supermarkt ben nog niet wat ik ga eten. Meestal bepaal ik dat dan aan de hand van de 35% stickers om een goede variatie te hebben zodat ik elke dag wat anders hebquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ieder zo zijn sportIk kijk weleens in de -35% hoek (ik vind het overigens belachelijk dat het niet 50% is, maar goed) en af en toe zie ik weleens wat, maar niet elke keer
De term Hawaii zint me alleen als eiland, niet als ananas toevoegen aan pizza, hamburgers of kip. Alhoewel ik moet toegeven dat ik ananas bij kip minder goor vind dan op pizza'squote:
14.390quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
9.747 stapjes
Ben ook geen fan van warme ananas, maar bij deze is het best lekker. Maar vandaag zat er helemaal geen ananas doorheen maar mangoquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De term Hawaii zint me alleen als eiland, niet als ananas toevoegen aan pizza, hamburgers of kip. Alhoewel ik moet toegeven dat ik ananas bij kip minder goor vind dan op pizza's
Ananas is vleesetend fruit en werkt als speeksel op het dierlijke weefsel van de kip, als je in slaap valt met een stuk ananas in je mond schrik je wakker met een gat in je wang.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De term Hawaii zint me alleen als eiland, niet als ananas toevoegen aan pizza, hamburgers of kip. Alhoewel ik moet toegeven dat ik ananas bij kip minder goor vind dan op pizza's
Sta je weer ergens in een stilstaande burgerrups in een randstedelijk weiland zonder informatie of zoet water?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
Zo ook nog even wat stapjes maken. Anders kom ik niet thuis. Duurt lang.
Nee, ik ben gewoon een sukkel die onbewust altijd precies zo lang weet door te werken dat de bussen nog maar eens in het half uur gaan, en de eerste dan net te missen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sta je weer ergens in een stilstaande burgerrups in een randstedelijk weiland zonder informatie of zoet water?
PFAS.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
Het dierlijke weefsel van de kip, in tegenstelling tot het overige niet-dierlijke weefsel van de kip?
alle PFASquote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
Het dierlijke weefsel van de kip, in tegenstelling tot het overige niet-dierlijke weefsel van de kip?
ZIt je al klaar in je kilt?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ananas is vleesetend fruit en werkt als speeksel op het dierlijke weefsel van de kip, als je in slaap valt met een stuk ananas in je mond schrik je wakker met een gat in je wang.
Baas boven baasquote:
Dat is spitsdrukte buiten de randstad, hier mag je blij zijn als er op deze tijdstippen eens per uur een bus gaat, als er al een gaatquote:
Wat haal je? Ik vraag dit voor een snack.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga ook nog wat extra stapjes maken denk ik; even wat snacks halen bij de supermarkt.
We zullen die Hunnen eens een potje laten janken ja.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ZIt je al klaar in je kilt?
Straks tegen DEUTSCHLAND
Ja, en hongerige kindjes in Afrika hadden mijn gemiste bus nog kunnen eten, ik snap het. Maar toch is het balen als je bijna een half uur bij zo'n halte staatquote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is spitsdrukte buiten de randstad, hier mag je blij zijn als er op deze tijdstippen eens per uur een bus gaat, als er al een gaat
Twee zielen, één gedachtequote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:06 schreef McGrath het volgende:
godverdomme, waarom post ik hetzelfde als hem
Ja ik heb daar ook de nodige misère in meegemaakt dus ik voel je pijnquote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, en hongerige kindjes in Afrika hadden mijn gemiste bus nog kunnen eten, ik snap het. Maar toch is het balen als je bijna een half uur bij zo'n halte staat
Sterkte de komende tijdquote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:06 schreef McGrath het volgende:
Komt er tenminste eens wat normaals uit je mond in plaats van mierzoete aardbeiensiroop of linkse truttenpraat.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:06 schreef McGrath het volgende:
Ja van verliefdheid wordt je soms misselijkquote:
typen doe je niet met je mondquote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt er tenminste eens wat normaals uit je mond in plaats van mierzoete aardbeiensiroop of linkse truttenpraat.
Wel liefquote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:06 schreef McGrath het volgende:
Ik heb gekeken maar ik weet niets van voetbal op het momentquote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:11 schreef Nattekat het volgende:
Oja, ik moet even een nostradamus invullen.
Even kijken wat ze nog allemaal hebben. Misschien wel een @bitterbalquote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat haal je? Ik vraag dit voor een snack.
@:bitterbal
@Lostradamusquote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:11 schreef Nattekat het volgende:
Oja, ik moet even een nostradamus invullen.
Ik wacht tot het ijs niet meer -29 isquote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet nog eten maken.
Ik heb broccoli. Ik wil niet.
Ga je toch lekker je bed verschonen of zoquote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet nog eten maken.
Ik heb broccoli. Ik wil niet.
@4EverBlackEyedquote:
Ik zou het schotse volkslied even keihard aanzetten hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:18 schreef Ama het volgende:
Ik ga voetbal ook wel even op de achtergrond aanzetten.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik zou het schotse volkslied even keihard aanzetten hoor
Welke is nog vrijgezel en leuk om naar te kijken?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:37 schreef Nattekat het volgende:
Godver, dat was even een lange zit.
Ik ken niemand, waarom moest ik iedere keer spelers opzoeken?
Geen ideequote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Welke is nog vrijgezel en leuk om naar te kijken?
Meh. Inruimen, uitruimen, nadrogen. Lost precies niets op.quote:
Gewoon vuile vaat erin werpen uit het zicht en aanzetten als ie vol is of als m'n bestek op is. Enige werk wat ik eraan heb is legen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meh. Inruimen, uitruimen, nadrogen. Lost precies niets op.
Ik ook, maar ik heb zo'n tafelmodel.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik doe er naar twee per weekmag @:dud0r heel blij mee zijn
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb zo'n tafelmodel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Dat spelletje heb ik ook eens gespeeld.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
Oké, dus ik kan dus blijkbaar via de bibliotheek maximaal 20 boeken tegelijkertijd, voor maximaal 28 weken lenen.
Dit is gevaarlijk. Heel gevaarlijk.
Uitzoeken is makkelijkquote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
Oké, dus ik kan dus blijkbaar via de bibliotheek maximaal 20 boeken tegelijkertijd, voor maximaal 28 weken lenen.
Dit is gevaarlijk. Heel gevaarlijk.
Heb je kanker en word je ook nog weggeblazen. Arme Kate.quote:"Ik ben weggeblazen door alle lieve berichten en steunbetuigingen de afgelopen maanden."
Het gemene is dat ik romans niet of nauwelijks meer doorkom de laatste jaren. Ik mis dat heel erg. Maar ben er te onrustig voor thuis.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Uitzoeken is makkelijk
Tijd maken om te lezen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |