Ik denk daar wel eens over na, voor bepaalde landen is op vakantie gaan in Nederland (of andere landen met wat welvaart) echt teringduurquote:
Dat is geen luxe maar onnodige decadentie en in veel gevallen een misdaad tegen moeder natuur.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:20 schreef Crack_ het volgende:
We hebben hier zo'n fruitkistje staan met fruit voor werk. Ik vind dat ook zo luxe![]()
surequote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is geen luxe maar onnodige decadentie en in veel gevallen een misdaad tegen moeder natuur.
Of het moet louter Nederlands seizoensfruit zijn?
Ik douche altijd samen met mijn avocado.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:28 schreef UitStraling het volgende:
Een halve avocado = 10 minuten douchen
Ik met mijn pony Rita.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik douche altijd samen met mijn avocado.
Vegan varkies?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanavond op het menu: vegan bonenschotel met varken shoarma-reepjes.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik douche altijd samen met mijn avocado.
wat is een bonenschotel?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanavond op het menu: vegan bonenschotel met varken shoarma-reepjes.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik kan al verklappen dat er een leuke Ali-grap in zit
Geen idee. Staat op de verpakking dat het vegan is.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Want normaal hebben bonen pootjes en voelsprieten?
oh die zakjes zijn handigquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, vegan bonen.
[..]
[ afbeelding ] dit.
wijn vaak nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |