SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
spruitjes mag je aan mij geven, de aardappels aan iemand andersquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:11 schreef Karzai het volgende:
je kan wel krampachtig je spruitje en gekookte aardappel vasthouden, maar niet iedereen wil dat
Klik ik op pakket volgen:quote:De bezorger levert het pakket vanavond tussen 17:00 en 22:00 uur bij je af.
quote:Bezorgtijd wordt berekend
Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt
ik bied mezelf aanquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:12 schreef mschol het volgende:
[..]
spruitjes mag je aan mij geven, de aardappels aan iemand anders
banaanquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:13 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb met onwijs veel tegenzin net een banaantje opgegeten. Alsof ie 10 kg weegt
ik heb doorgestreept wat niet van toepassing isquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:15 schreef UitStraling het volgende:
Wat is een Nederlander?
Lust kaas
Mimimaal eenmaal in het leven kamperen in een caravan
Direct en grofgebekt
IQ beslist niet lager dan 100
Schenkt graag aan goede doelen
Klaagt over het weer
Gebruikt drugs om het eigen belegen karakter wat op te peppen
Is niet heel erg avontuurlijk maar wel ondernemend
Boven de grote rivieren Calvinistisch, onder de rivieren Bourgondisch
Is dol op stamppotten
als je dit denkt is het vooral typisch dat je niet denkt 'ik ben ook overal'quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:16 schreef Karzai het volgende:
nederlanders vind vind je ook op elke uithoek van de aarde
denk je even lekker weg te zijn en jahoor daar heb je weer een
Je hoort het meestal ook aan de manier van Engels praten.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:16 schreef Karzai het volgende:
nederlanders vind vind je ook op elke uithoek van de aarde
denk je even lekker weg te zijn en jahoor daar heb je weer een
Kaaskop.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb doorgestreept wat niet van toepassing is
nou nee, dat is onmogelijkquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als je dit denkt is het vooral typisch dat je niet denkt 'ik ben ook overal'
Ik denk daar wel eens over na, voor bepaalde landen is op vakantie gaan in Nederland (of andere landen met wat welvaart) echt teringduurquote:
Dat is geen luxe maar onnodige decadentie en in veel gevallen een misdaad tegen moeder natuur.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:20 schreef Crack_ het volgende:
We hebben hier zo'n fruitkistje staan met fruit voor werk. Ik vind dat ook zo luxe![]()
surequote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is geen luxe maar onnodige decadentie en in veel gevallen een misdaad tegen moeder natuur.
Of het moet louter Nederlands seizoensfruit zijn?
Ik douche altijd samen met mijn avocado.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:28 schreef UitStraling het volgende:
Een halve avocado = 10 minuten douchen
Ik met mijn pony Rita.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik douche altijd samen met mijn avocado.
Vegan varkies?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanavond op het menu: vegan bonenschotel met varken shoarma-reepjes.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik douche altijd samen met mijn avocado.
wat is een bonenschotel?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanavond op het menu: vegan bonenschotel met varken shoarma-reepjes.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik kan al verklappen dat er een leuke Ali-grap in zit
Geen idee. Staat op de verpakking dat het vegan is.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Want normaal hebben bonen pootjes en voelsprieten?
oh die zakjes zijn handigquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, vegan bonen.
[..]
[ afbeelding ] dit.
wijn vaak nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |