is dit pure chocolademelk?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb chocomelk dark gekocht gisteren, en geproefd.
Het was gewone chocomelk. Dit is echt heel raar.
Ja. Heerlijk, in vorige instanties.quote:
Bv Nederland draaiende houdenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:37 schreef DeZwabber het volgende:
Dat je op vrijdagavond vijf minuten voor je weg wilt gaan nog even wat inspiratie krijgt. Maar goed. Het is bijna af nu.![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Heerlijk, in vorige instanties.
Nu is alleen de verpakking van Dark, maar de kleur, geur en smaak van gewoon.
Echt, wtf.
Gaat het met je? Moeten we iemand bellen?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb chocomelk dark gekocht gisteren, en geproefd.
Het was gewone chocomelk. Dit is echt heel raar.
Denk dat je covid hebtquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echt, wtf.
ze pakken ons alles afquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echt, wtf.
Dat wordt nog wel wat, dat AI. Nu al baanbrekende inzichten.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:48 schreef Karzai het volgende:
Copilot
Antwoorden voor u genereren…
Het is belangrijk om te weten dat chocolademelk niet hetzelfde is als pure chocolade.
En dit werkt echt fantastischquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb geen concentratie meer, dus ik ga NU een wekkertje zetten zodat ik de komende 10 minuten tenminste aan het werk ben. DOEI.
wist jij dat al?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat wordt nog wel wat, dat AI. Nu al baanbrekende inzichten.
Oh dat is wel matig.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:50 schreef Crack_ het volgende:
had dit laatst ook met een pizza, had vier kazen besteld maar volgens mij kreeg ik margharita
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:50 schreef Crack_ het volgende:
had dit laatst ook met een pizza, had vier kazen besteld maar volgens mij kreeg ik margharita
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maar eerlijk![]()
ik dacht pas op het einde 'hey wacht even'
Eerlijk, heb hard vakantie nodig.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gaat het met je? Moeten we iemand bellen?
Is er hier een actieve mod dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
Pas op met dat soort uitspraken, er is mogelijk een blauwe die daar notes voor geeft
Goed bezigquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:57 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben trouwens begonnen met project oever en ik denk dat het wel gaat![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hier heb ik een stukje border aan de voorkant weggehaald, daardoor kan ik het hekje open knippen en kan ik de oeverkant aanpakken. En ga dit prachtding kopen
[ afbeelding ]
want mn telescopische takkenschaar is te kort en is te wijd met knippen voor deze brede takken, daarmee lukt het niet.
Ennnn ik mag er langer dan vier weken over doen want ja ehhhhhh, nou zo streng zijn ze niet als je maar bezig bent
Wij zijn er altijd! Sommige alleen heel sneakyquote:
Yay.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:57 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben trouwens begonnen met project oever en ik denk dat het wel gaat![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hier heb ik een stukje border aan de voorkant weggehaald, daardoor kan ik het hekje open knippen en kan ik de oeverkant aanpakken. En ga dit prachtding kopen
[ afbeelding ]
want mn telescopische takkenschaar is te kort en is te wijd met knippen voor deze brede takken, daarmee lukt het niet.
Ennnn ik mag er langer dan vier weken over doen want ja ehhhhhh, nou zo streng zijn ze niet als je maar bezig bent
Als afscheiding?quote:
toen ik het doorhad was alles natuurlijk verpestquote:
er loopt water achter mn tuinquote:
ohja wacht, slimquote:
en ook slimquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:00 schreef DeZwabber het volgende:
Ja ho, wacht, dan moet ik niet nog een half uur hier op Fok gaan zitten. Ik ga eens een bus zoeken.
Om het einde van je tuin aan te merken waar je nog wel wat mag planten. Achter het hekje mag dat dan niet ivm het water en de natuurlijke planten daar?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
toen ik het doorhad was alles natuurlijk verpest
stom hoe dat werkt![]()
[..]
er loopt water achter mn tuin
[..]
ohja wacht, slim
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Om het einde van je tuin aan te merken waar je nog wel wat mag planten. Achter het hekje mag dat dan niet ivm het water en de natuurlijke planten daar?
heerlie, doe mij maar een visjequote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:05 schreef Karzai het volgende:
Koken maar wel trek gekregen
[ afbeelding ]
3 is wel weinigquote:
olie?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn peperplant is overleden.
Heb nu 2 handen vol rode chilipepers.
Heb al eens sambal gemaakt. Even denken wat ik er nu mee kan doen.
Ja, had al zo'n oliespuitfles gekocht.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
olie?maar daar heb je niet zoveel voor nodig
Snel, laten we onze vlaggen en tassen binnenhalen voor de lieve moslims.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:11 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Ik verheug me nu al op het topic in NWS wat hierover gaat komen.
ik ga alvast popcorn inslaan.
Dat bedacht ik mij ook.quote:
Bedankt Wereldgozer Paulusmaquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Het wolkendek breekt open boven de bermudadriehoek @:4EverBlackEyed @:nattekat
Morgen ayce sushiquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:19 schreef McGrath het volgende:
Ik heb echt een onverzadigbare honger nu, is dit hoe 4E zich altijd voelt?
de max toch wel gewoon?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen ayce sushiEven kijken tot hoeveel rondes we kunnen komen
oh je eet ze ook echt alledriequote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, had al zo'n oliespuitfles gekocht.
Mag maar 2 uur zittenquote:
Mooi dan trappen we ze eruit.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:11 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Ik verheug me nu al op het topic in NWS wat hierover gaat komen.
ik ga alvast popcorn inslaan.
En ik. En @CherryLipsquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:19 schreef McGrath het volgende:
Ik heb echt een onverzadigbare honger nu, is dit hoe 4E zich altijd voelt?
Gewoon deze hele SCquote:
If it looks like a duck, and quacks like a duck, we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.quote:
Ja dat is wel onkies ende ongewenst onder het lekkere eten, eet smakelijkquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
moet je nou echt overal een rot opmerking op maken
Die heeft ZINquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon deze hele SC
Behalve Etto
Qua eten?quote:
daar geloof ik helemaal niks van, ik heb dit probleem niet zo vaakquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon deze hele SC
Behalve Etto
Ja, maar jou geloof ik niet meer, nadat je geen chinees durft te eten met @Amaquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
daar geloof ik helemaal niks van, ik heb dit probleem niet zo vaak
Je bent nog niet goed ingeburgerd dus. Zo krijg je nooit een huisje in Fogueville.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
daar geloof ik helemaal niks van, ik heb dit probleem niet zo vaak
waarom was dat niet geloofwaardig?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar jou geloof ik niet meer, nadat je geen chinees durft te eten met @:Ama
Echt he.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar jou geloof ik niet meer, nadat je geen chinees durft te eten met @:Ama
Gewoonquote:
Klopt en nu ?quote:
*klopt terugquote:
Dat is toch niet je hele avondeten, mag ik hopen?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
en nu heb ik nog een croissantje, want die had de lidl nog liggen
Nee avondeten had ik al op, maar was te weinigquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*klopt terug
[..]
Dat is toch niet je hele avondeten, mag ik hopen?
Ik maak me nu zorgen om hemquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dud0r had net zijn bord niet leeg
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee avondeten had ik al op, maar was te weinig
quote:
Ja maar nu overweeg ik ook nog ijs te gaan pakkenquote:
Wie maakt er nou te weinig avondeten?quote:
Broccoliquote:
Ik zei net nog dat ik niet vaak zo onverzadigbaar benquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie maakt er nou te weinig avondeten?
Val jij even door de mandquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik zei net nog dat ik niet vaak zo onverzadigbaar ben
Is lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |