is dit pure chocolademelk?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb chocomelk dark gekocht gisteren, en geproefd.
Het was gewone chocomelk. Dit is echt heel raar.
Ja. Heerlijk, in vorige instanties.quote:
Bv Nederland draaiende houdenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:37 schreef DeZwabber het volgende:
Dat je op vrijdagavond vijf minuten voor je weg wilt gaan nog even wat inspiratie krijgt. Maar goed. Het is bijna af nu.![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Heerlijk, in vorige instanties.
Nu is alleen de verpakking van Dark, maar de kleur, geur en smaak van gewoon.
Echt, wtf.
Gaat het met je? Moeten we iemand bellen?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb chocomelk dark gekocht gisteren, en geproefd.
Het was gewone chocomelk. Dit is echt heel raar.
Denk dat je covid hebtquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echt, wtf.
ze pakken ons alles afquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echt, wtf.
Dat wordt nog wel wat, dat AI. Nu al baanbrekende inzichten.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:48 schreef Karzai het volgende:
Copilot
Antwoorden voor u genereren…
Het is belangrijk om te weten dat chocolademelk niet hetzelfde is als pure chocolade.
En dit werkt echt fantastischquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb geen concentratie meer, dus ik ga NU een wekkertje zetten zodat ik de komende 10 minuten tenminste aan het werk ben. DOEI.
wist jij dat al?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat wordt nog wel wat, dat AI. Nu al baanbrekende inzichten.
Oh dat is wel matig.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:50 schreef Crack_ het volgende:
had dit laatst ook met een pizza, had vier kazen besteld maar volgens mij kreeg ik margharita
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:50 schreef Crack_ het volgende:
had dit laatst ook met een pizza, had vier kazen besteld maar volgens mij kreeg ik margharita
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maar eerlijk![]()
ik dacht pas op het einde 'hey wacht even'
Eerlijk, heb hard vakantie nodig.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gaat het met je? Moeten we iemand bellen?
Is er hier een actieve mod dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
Pas op met dat soort uitspraken, er is mogelijk een blauwe die daar notes voor geeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |