Bedankt Wereldgozer Paulusmaquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Het wolkendek breekt open boven de bermudadriehoek @:4EverBlackEyed @:nattekat
Morgen ayce sushiquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:19 schreef McGrath het volgende:
Ik heb echt een onverzadigbare honger nu, is dit hoe 4E zich altijd voelt?
de max toch wel gewoon?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen ayce sushiEven kijken tot hoeveel rondes we kunnen komen
oh je eet ze ook echt alledriequote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, had al zo'n oliespuitfles gekocht.
Mag maar 2 uur zittenquote:
Mooi dan trappen we ze eruit.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:11 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Ik verheug me nu al op het topic in NWS wat hierover gaat komen.
ik ga alvast popcorn inslaan.
En ik. En @CherryLipsquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:19 schreef McGrath het volgende:
Ik heb echt een onverzadigbare honger nu, is dit hoe 4E zich altijd voelt?
Gewoon deze hele SCquote:
If it looks like a duck, and quacks like a duck, we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.quote:
Ja dat is wel onkies ende ongewenst onder het lekkere eten, eet smakelijkquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
moet je nou echt overal een rot opmerking op maken
Die heeft ZINquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon deze hele SC
Behalve Etto
Qua eten?quote:
daar geloof ik helemaal niks van, ik heb dit probleem niet zo vaakquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon deze hele SC
Behalve Etto
Ja, maar jou geloof ik niet meer, nadat je geen chinees durft te eten met @Amaquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
daar geloof ik helemaal niks van, ik heb dit probleem niet zo vaak
Je bent nog niet goed ingeburgerd dus. Zo krijg je nooit een huisje in Fogueville.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
daar geloof ik helemaal niks van, ik heb dit probleem niet zo vaak
waarom was dat niet geloofwaardig?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar jou geloof ik niet meer, nadat je geen chinees durft te eten met @:Ama
Echt he.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar jou geloof ik niet meer, nadat je geen chinees durft te eten met @:Ama
Gewoonquote:
Klopt en nu ?quote:
*klopt terugquote:
Dat is toch niet je hele avondeten, mag ik hopen?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
en nu heb ik nog een croissantje, want die had de lidl nog liggen
Nee avondeten had ik al op, maar was te weinigquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*klopt terug
[..]
Dat is toch niet je hele avondeten, mag ik hopen?
Ik maak me nu zorgen om hemquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dud0r had net zijn bord niet leeg
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee avondeten had ik al op, maar was te weinig
quote:
Ja maar nu overweeg ik ook nog ijs te gaan pakkenquote:
Wie maakt er nou te weinig avondeten?quote:
Broccoliquote:
Ik zei net nog dat ik niet vaak zo onverzadigbaar benquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie maakt er nou te weinig avondeten?
Val jij even door de mandquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik zei net nog dat ik niet vaak zo onverzadigbaar ben
Is lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |