hij voetbalt zelf ook nogquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel leuk als hij ergens voetbal gaat kijken.
de wet hanteren 'nazi praktijken' noemen is opzich wel banwaardig, is NOGAL een verschilquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
Pas op met dat soort uitspraken, er is mogelijk een blauwe die daar notes voor geeft
Krantekut zekerquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
Pas op met dat soort uitspraken, er is mogelijk een blauwe die daar notes voor geeft
MET EEN WUPPIE WUPPIE WUPPIE PAKKEN WIJ DAT WERELDCUPPIEquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:19 schreef Karzai het volgende:
we spelen de moffen weer aan gort en de fransen gaan kapot en belgie in de finaaaaaaaaaaaale
wie?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:17 schreef Haags het volgende:
RobGod met z´n Ali B opmerkingen @:wereldgozer
Ik snap hem nietquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hij voetbalt zelf ook nog
[..]
de wet hanteren 'nazi praktijken' noemen is opzich wel banwaardig, is NOGAL een verschiloke banwaardig weet ik niet, maar ehhh yea je snapt hem
040-erquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Week in oneliners op 538 met Rob Scheepers
Die Markuszower dinges geval was al drama, maar dit kan toch ook echt niet hequote:
Ja, ik weet het. Dit wordt ook echt geen vier jaar.... Eerder vier dagen of een Bijlhoutje...quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Die Markuszower dinges geval was al drama, maar dit kan toch ook echt niet he
Ik heb geen idee man. Juist als je het verwacht dan kan het nog best eens lang duren voor de boel klapt.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Dit wordt ook echt geen vier jaar.... Eerder vier dagen of een Bijlhoutje...
Ik liep net naar buiten en ik wist niet wat me overkwam. Het is zelfs een soort van warm.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Het wolkendek breekt open boven de bermudadriehoek @:4EverBlackEyed @:nattekat
Ik had een jas aan en die heb ik weer uitgedaan zo lekker was het. Tevens 12.991 stappen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik liep net naar buiten en ik wist niet wat me overkwam. Het is zelfs een soort van warm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |