Ja, oke.. dan vind ik het niet gek dat je niet zoveel meer weetquote:
ga ik wel vanuit ja. Maar ja boejje.quote:Op zondag 16 juni 2024 11:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zit toch weer paard in de frituur snacks ofzo?
Wat Fles zegt.quote:
Nederlandquote:Op zondag 16 juni 2024 11:47 schreef Karzai het volgende:
boodschapjes gedaan even de was doen, dan ben ik er helemaal klaar voor, hup holland![]()
![]()
Ja of jonge kreupele paardenquote:
Zoals je al in de EK-pool ziet heb ik mijn voorspellingen een beetje aangepast aan de jouwe zodat je na vier wedstrijden niet helemaal in je eentje in de kelder van het klassement staat.quote:
Dat is ook zondequote:Op zondag 16 juni 2024 11:52 schreef Karzai het volgende:
hoorde laatst dat er jaarlijks 40.000 ganzen worden afgeschoten en die gaan gewoon de verbrandingsoven in, zonde
kan je volgens mij ook wel een lekker snackje van maken
Ja en daar dan gemalen botten en kiezen vanquote:
feyenoordkleurselsquote:Op zondag 16 juni 2024 11:55 schreef bitterbal het volgende:
deze trekt veel aandacht op vinted
[ afbeelding ]
heb ik voor 20 er opgezet
Ben je afgevallen?quote:Op zondag 16 juni 2024 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Kan je makkelijk voor meer verkopen.quote:Op zondag 16 juni 2024 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
ja toch niet op vinted?quote:Op zondag 16 juni 2024 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je makkelijk voor meer verkopen.
IKEA bedrijfskleding?quote:Op zondag 16 juni 2024 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar dan in Ierland.quote:
Volgens mij is het op Vinted wel lastig ja om echt een hoog bedrag te vangen voor iets.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja toch niet op vinted?
krijg net een bod van iemand van 12 euro maar dat doe ik maar niet.
Geen idee. Ik gebruik geen vinted. Heb daar veel te veel negatieve dingen over gehoord.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja toch niet op vinted?
krijg net een bod van iemand van 12 euro maar dat doe ik maar niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |