Is dat de zon?quote:Op zondag 16 juni 2024 09:34 schreef Nattekat het volgende:
Er zit iemand een hele felle lamp in m'n ogen te schijnen.
Ik ook niet.. maar ik neig naar het laatstequote:Op zondag 16 juni 2024 09:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat sneuer is. Een automatisch bericht of nog aan het headhunten zijn op zaterdag.
Ja zei je van de week ook al, maar ik kom inderdaad niet bij de Lidl, zit er geen in de buurtquote:Op zondag 16 juni 2024 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:LTVDK
De Lions zijn in de aanbieding bij de Lidl
Inb4: daar kom ik niet
Het beste is om dan een zonnebril op te doen, aangezien je anders kraaienpootjes en fijne lijntjes aan het kweken bent met het knijpen van je ogen tegen het zonlicht en dan moeten we je Knijpkat gaan noemen.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik ben niet zo bekend met dat concept.
Ja, dat was niet bij de Lidl en ik weet ook niet meer waar dat was.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zei je van de week ook al, maar ik kom inderdaad niet bij de Lidl, zit er geen in de buurt
Staat genoteerd.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het beste is om dan een zonnebril op te doen, aangezien je anders kraaienpootjes en fijne lijntjes aan het kweken bent met het knijpen van je ogen tegen het zonlicht en dan moeten we je Knijpkat gaan noemen.
Ik ben al 2 uur uit bed, lui mormel.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik lig nog wel lekker in bed, maar ik wil eigenlijk ook gaan ontbijten.
Ja daar kom ik soms wel eens, maar daar ga ik niet speciaal naartoe rijden voor Lionsquote:Op zondag 16 juni 2024 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja.. Action.
Inb4 LTVDK met: daar kom ik ook niet
Oh echt?quote:Op zondag 16 juni 2024 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar kom ik soms wel eens, maar daar ga ik niet speciaal naartoe rijden voor Lions
Heel goed van jou. Ik ben inderdaad lui. Daar is het zondag voor, dan mag dat.quote:
Die in Budadorp is trouwens wel een fijne, die is netjes en overzichtelijk en niet zo'n chaotische teringbende als de meeste Actionsquote:
Ik denk dat de kans heel klein is dat ik daar heen ga, als ik ook een fijne dichtbij hebquote:Op zondag 16 juni 2024 09:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die in Budadorp is trouwens wel een fijne, die is netjes en overzichtelijk en niet zo'n chaotische teringbende als de meeste Actions
van begrip?quote:Op zondag 16 juni 2024 09:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Mooie zelfgemaakte kados gekregen vanmorgen.
Zoals een gipsen schildpad, misschien uitbeelding dat ik traag ben?
Aaw lopadrosaquote:Op zondag 16 juni 2024 09:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik kreeg een wc-rol houder. Van mijn poepie.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Schildpad is vanouds het symbool van Moeder Aarde. Hij gaat in zijn eigen tempo zijn gang en laat zich zelden van de wijs brengen.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:42 schreef Lospedrosa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |