Ik vind niet alle honden leukquote:Op zondag 16 juni 2024 09:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb katten wel leren waarderen, maar ik vind honden nog altijd leuker
chihuahua's dus?quote:Op zondag 16 juni 2024 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind niet alle honden leuk
Van die kleine mini hondjes, vind ik meestal niets aan en ik vind ze 9 van de 10 keer ook niet schattig, noch goed opgevoed.
Hallo VOCHTIG POESJE.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:03 schreef Nattekat het volgende:
Wat is dat lichtgevende warme ding in de lucht?
Daarom. Dat kan je maar beter niet hebben.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Handig. Beter dan ruzie krijgen wie in het midden van het bed mag liggen.
Gelukkig alleen de accu. Klep stond openquote:Op zondag 16 juni 2024 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wtf.. ja hoor
[..]
25.470 stapjes gisteren (17 km), whoop whoop
[..]!
[..]
Ik ben hier te lui voor
Daar is toch ook niets aan? Wat moet je daarmee?quote:
quote:Op zondag 16 juni 2024 09:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gelukkig alleen de accu. Klep stond open
Hier ook een lekker bakje Dolce cappuccinoquote:
Zou ook niet mijn eerste keuze zijn, maar het is wel wat gemakkelijker in een stad dan een Ierse Wolfshondquote:Op zondag 16 juni 2024 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar is toch ook niets aan? Wat moet je daarmee?
[..]![]()
Mijn Duitser is nu 7 jaar oud, ben wel benieuwd wanneer hij kuren gaat vertonen
22,5k hier uiteindelijkquote:Op zondag 16 juni 2024 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
25.470 stapjes gisteren (17 km), whoop whoop![]()
Ik ben juist te lui om van tevoren al alles te bedenkenquote:
Ik de lungo intensoquote:Op zondag 16 juni 2024 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier ook een lekker bakje Dolce cappuccino
Verfrissendquote:Op zondag 16 juni 2024 09:22 schreef dud0r het volgende:
Hallo VOCHTIG POESJE.
Hoe was je wedstrijd in het natuurbad?
Die sla ik over denk ikquote:Op zondag 16 juni 2024 09:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
Moet je op tijd terug zijn voor Denemarken begint
Mijn fransoos is 11 jaar oud. Maar nog geen kurenquote:Op zondag 16 juni 2024 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar is toch ook niets aan? Wat moet je daarmee?
[..]![]()
Mijn Duitser is nu 7 jaar oud, ben wel benieuwd wanneer hij kuren gaat vertonen
Ja, dat wel, maar ik zou niet voor een ras kiezen, omdat het makkelijker isquote:Op zondag 16 juni 2024 09:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zou ook niet mijn eerste keuze zijn, maar het is wel wat gemakkelijker in een stad dan een Ierse Wolfshond
Dus eigenlijk zijn we even lui?quote:Op zondag 16 juni 2024 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
22,5k hier uiteindelijk
[..]
Ik ben juist te lui om van tevoren al alles te bedenken
Heb je wel cappuccino? Voor als ik eens een kopje koffie kom drinken?quote:
De legendarische Budabolidequote:Op zondag 16 juni 2024 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn fransoos is 11 jaar oud. Maar nog geen kuren
Nee niet per se makkelijker, maar denk dat het wel goed is om na te denken over wat voor ruimte je om je heen hebt als je een hond neemtquote:Op zondag 16 juni 2024 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar ik zou niet voor een ras kiezen, omdat het makkelijker is
Ik begrijp wel wat je zegt hoor
quote:Op zondag 16 juni 2024 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn we even lui?
Nee, maar wel melk, alleen geen opschuimer, vorige week vergeten mee te nemen bij de Ikeaquote:Op zondag 16 juni 2024 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je wel cappuccino? Voor als ik eens een kopje koffie kom drinken?
Ja sowiesoquote:Op zondag 16 juni 2024 09:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee niet per se makkelijker, maar denk dat het wel goed is om na te denken over wat voor ruimte je om je heen hebt als je een hond neemt
Oke..Koffie met melk is ook goedquote:Op zondag 16 juni 2024 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Nee, maar wel melk, alleen geen opschuimer, vorige week vergeten mee te nemen bij de Ikea
quote:Op zondag 16 juni 2024 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja sowieso
Zou graag een roedel herdershonden willen hebben, past ook goed bij mijn energielevel
Maar past niet goed in mijn leven, momenteel
Dus dan doe ik het ook niet
Ik weet niet wat sneuer is. Een automatisch bericht of nog aan het headhunten zijn op zaterdag.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik word steeds benaderd door recruiters, maar eentje had er gisterenavond een bericht gestuurd.
Hopelijk is dat een automatisch gegenereerd bericht, anders is het wel heel sneu als je op zaterdag avond mensen aan het headhunten bent
Is dat de zon?quote:Op zondag 16 juni 2024 09:34 schreef Nattekat het volgende:
Er zit iemand een hele felle lamp in m'n ogen te schijnen.
Ik ook niet.. maar ik neig naar het laatstequote:Op zondag 16 juni 2024 09:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat sneuer is. Een automatisch bericht of nog aan het headhunten zijn op zaterdag.
Ja zei je van de week ook al, maar ik kom inderdaad niet bij de Lidl, zit er geen in de buurtquote:Op zondag 16 juni 2024 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:LTVDK
De Lions zijn in de aanbieding bij de Lidl
Inb4: daar kom ik niet
Het beste is om dan een zonnebril op te doen, aangezien je anders kraaienpootjes en fijne lijntjes aan het kweken bent met het knijpen van je ogen tegen het zonlicht en dan moeten we je Knijpkat gaan noemen.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik ben niet zo bekend met dat concept.
Ja, dat was niet bij de Lidl en ik weet ook niet meer waar dat was.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zei je van de week ook al, maar ik kom inderdaad niet bij de Lidl, zit er geen in de buurt
Staat genoteerd.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het beste is om dan een zonnebril op te doen, aangezien je anders kraaienpootjes en fijne lijntjes aan het kweken bent met het knijpen van je ogen tegen het zonlicht en dan moeten we je Knijpkat gaan noemen.
Ik ben al 2 uur uit bed, lui mormel.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik lig nog wel lekker in bed, maar ik wil eigenlijk ook gaan ontbijten.
Ja daar kom ik soms wel eens, maar daar ga ik niet speciaal naartoe rijden voor Lionsquote:Op zondag 16 juni 2024 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja.. Action.
Inb4 LTVDK met: daar kom ik ook niet
Oh echt?quote:Op zondag 16 juni 2024 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar kom ik soms wel eens, maar daar ga ik niet speciaal naartoe rijden voor Lions
Heel goed van jou. Ik ben inderdaad lui. Daar is het zondag voor, dan mag dat.quote:
Die in Budadorp is trouwens wel een fijne, die is netjes en overzichtelijk en niet zo'n chaotische teringbende als de meeste Actionsquote:
Ik denk dat de kans heel klein is dat ik daar heen ga, als ik ook een fijne dichtbij hebquote:Op zondag 16 juni 2024 09:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die in Budadorp is trouwens wel een fijne, die is netjes en overzichtelijk en niet zo'n chaotische teringbende als de meeste Actions
van begrip?quote:Op zondag 16 juni 2024 09:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Mooie zelfgemaakte kados gekregen vanmorgen.
Zoals een gipsen schildpad, misschien uitbeelding dat ik traag ben?
Aaw lopadrosaquote:Op zondag 16 juni 2024 09:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik kreeg een wc-rol houder. Van mijn poepie.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Schildpad is vanouds het symbool van Moeder Aarde. Hij gaat in zijn eigen tempo zijn gang en laat zich zelden van de wijs brengen.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:42 schreef Lospedrosa het volgende:
5 uur en 38 minuten, maar mijn slaap was ineens opquote:Op zondag 16 juni 2024 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Iemand is uitgeslapen vanmorgen.
Ik vind dit een mooie uitleg.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Schildpad is vanouds het symbool van Moeder Aarde. Hij gaat in zijn eigen tempo zijn gang en laat zich zelden van de wijs brengen.
538, RADIO 538.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
5 uur en 38 minuten, maar mijn slaap was ineens op
Had je te weinig ingekocht?quote:Op zondag 16 juni 2024 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. En ook positief.quote:
Ja, slecht inkoopbeleidquote:
Ja zie het ook niet als een verplichtingquote:Op zondag 16 juni 2024 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans heel klein is dat ik daar heen ga, als ik ook een fijne dichtbij heb
Zijn de croissants in de aanbieding?quote:Op zondag 16 juni 2024 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is Franse week bij Lidl, dus als je nog slakken wil
@:Karzai
Oh ja, ik zou ophouden.
Gelukkig maarquote:Op zondag 16 juni 2024 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zie het ook niet als een verplichting
Nee, helaasquote:Op zondag 16 juni 2024 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn de croissants in de aanbieding?
Dat is best lang voor jouw doen, toch?quote:Op zondag 16 juni 2024 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, wel herkenbaar. Dan heb je eens lekker lang(er) geslapen, maar dan heb je ergens pijn in je lichaam omdat je in een of andere rare houding sliep.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, slecht inkoopbeleid
Vorige nacht was 7 uur en 12 uur, dat was wel fijn, maar kennelijk in een hoek van 90 graden geslapen met mijn nek, dus die vond dat wat minder fijnIk kan ook niets
quote:Op zondag 16 juni 2024 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is best lang voor jouw doen, toch?
Ja en voordat mensen gaan roepen ouderdom: dat heb ik al sinds de basisschoolquote:Op zondag 16 juni 2024 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, wel herkenbaar. Dan heb je eens lekker lang(er) geslapen, maar dan heb je ergens pijn in je lichaam omdat je in een of andere rare houding sliep.
quote:Op zondag 16 juni 2024 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is Franse week bij Lidl, dus als je nog slakken wil
@:Karzai
Oh ja, ik zou ophouden.
Ik heb ze bij de AH in de persoonlijke bonus, maar ze zijn telkens op als ik er benquote:Op zondag 16 juni 2024 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn de croissants in de aanbieding?
De versbakker van de Lidl is toch beterquote:Op zondag 16 juni 2024 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ze bij de AH in de persoonlijke bonus, maar ze zijn telkens op als ik er ben
Ik zou willen dat ik een Dirk dichtbij had.quote:
Ja leuk, maar die zit hier dus nietquote:Op zondag 16 juni 2024 09:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
De versbakker van de Lidl is toch beter
Tegoedbon vragenquote:Op zondag 16 juni 2024 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ze bij de AH in de persoonlijke bonus, maar ze zijn telkens op als ik er ben
quote:
Misschien is dat wel waarom mijn vaat niet schoon is geworden.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Grrrr
Ik had laatst dat de vaatwasser een tablet niet goed had opgelost en nu had ik er over gedroomd
Wth.
Ik ga weer verder met de Dreft tabletten..quote:Op zondag 16 juni 2024 09:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien is dat wel waarom mijn vaat niet schoon is geworden.
Ga ik de moeite niet doen voor die paar centquote:
quote:
Geld klotst ook tegen de plinten in huize LTVDKquote:Op zondag 16 juni 2024 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga ik de moeite niet doen voor die paar cent
Ja jezus.. ik wilde eigenlijk ook nog naar buiten.. maar laat maar weerquote:
Mijn schoudersquote:Op zondag 16 juni 2024 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, wel herkenbaar. Dan heb je eens lekker lang(er) geslapen, maar dan heb je ergens pijn in je lichaam omdat je in een of andere rare houding sliep.
Ik heb echt al jarenlang geen vaatwastabletten gekocht, heb er nog zoveel liggenquote:Op zondag 16 juni 2024 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga weer verder met de Dreft tabletten..
Je kunt ook gewoon een paraplu meenemen?quote:Op zondag 16 juni 2024 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja jezus.. ik wilde eigenlijk ook nog naar buiten.. maar laat maar weer
Ik ga wel de hele dag op Fok zitten
Pro goedkoop?quote:Op zondag 16 juni 2024 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb echt al jarenlang geen vaatwastabletten gekocht, heb er nog zoveel liggen
Ik kan ook gewoon binnen blijvenquote:Op zondag 16 juni 2024 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een paraplu meenemen?
quote:Op zondag 16 juni 2024 09:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn schouders
Ik ben een zij-slaper, maar omdat ik iets bredere schouders heb gekweekt de laatste 1-2 jaar gaat dat eigenlijk niet meer. Word nu regelmatig wakker met een tintelende arm.
Je woont in NLquote:Op zondag 16 juni 2024 10:00 schreef Nattekat het volgende:
Hier al de hele ochtend prima weer.
Dus ik had totaal niet verwacht wat ik net op de buienradar zag
Gewoon dreft in je machine gooien werkt ookquote:Op zondag 16 juni 2024 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Grrrr
Ik had laatst dat de vaatwasser een tablet niet goed had opgelost en nu had ik er over gedroomd
Wth.
Nee Makro, die hadden toen tig jaar geleden zo'n actie met extra grote verpakkingen waar je dan het volledige bedrag terugkreeg. En die actie was niet helemaal goed dichtgetimmerd waardoor je het een paar keer kon kopenquote:
Zo hard waait het vandaag niet toch?quote:Op zondag 16 juni 2024 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon binnen blijven
Ik waai weg met een paraplu
Dat ga ik dus niet doen, want dan heb ik ineens een schuimparty in huis.quote:Op zondag 16 juni 2024 10:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gewoon dreft in je machine gooien werkt ook
Nee, maar ik heb gewoon geen zin om te wandelen met een parapluquote:
Heb ik gisteren ook gedaanquote:Op zondag 16 juni 2024 10:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee, maar ik heb gewoon geen zin om te wandelen met een paraplu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |