SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
zeker op zaterdag is het matig op Fokquote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:53 schreef Karzai het volgende:
normaal lig ik er wel om 23 uur in hoor, op fok en op tv is er dan ook niks meer te beleven
Nu is het puntmutsenuurtje, immer spannend.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker op zaterdag is het matig op Fok
op zaterdag moet je ook gewoon lekker de hort opquote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu als in 0:00, of 23:00 ?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu is het puntmutsenuurtje, immer spannend.
vlinder ligt al op bed, want grieperigquote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
op zaterdag moet je ook gewoon lekker de hort op
mondkapje voor en gaanquote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vlinder ligt al op bed, want grieperig
Zwak zeg.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vlinder ligt al op bed, want grieperig
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor de fans is er tussen 0:00 en 1:00 nog een puntmutsenuurtje.
zo danquote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:58 schreef Karzai het volgende:
ze is toch wel meerderjarig he want ze gaat elke dag wel erg vroeg slapen?
anders krijg je Dhr Vlinder achter je aanquote:Op zondag 16 juni 2024 00:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wie, Vlinder?
Die gaat helemaal niet elke dag vroeg naar bed... daarom is het zo verrot als ze dat wel doet.
Oh en wegens dergelijke walgelijke insinuaties:
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 juni 2024 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
anders krijg je Dhr Vlinder achter je aan
[ afbeelding ]
Is ook wel anders geweest.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb meelij met ons;(quote:Op zondag 16 juni 2024 00:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
te laat.
Mijn wraak zal zoet zijn.
Als de chocomel in dit bad
quote:Op zondag 16 juni 2024 00:08 schreef Karzai het volgende:
wij zijn enkel puisterige nerds die een beetje vertier zoeken achter de computer op zaterdagavond
nooit zien wij het daglicht, laat staan een vlinder
slaapsequote:Op zondag 16 juni 2024 00:22 schreef Karzai het volgende:
ik sluit af, slaap lekker mensen en morgen gezond weer op
Ik reageer op die oude teletekst pagina..quote:
kwiwi verzaaktquote:Op zondag 16 juni 2024 08:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vroeger stonden er hier nog eens croissantjes klaar op zondag.
@:kwiwi
Le Mans kijkenquote:Op zondag 16 juni 2024 08:28 schreef mschol het volgende:
gaan we allemaal doen vandaag ?
ik straks zwemmen
Niet gek toch. Als ik iets met zout eet dan hou ik ook veel vocht vast.quote:
Pas je nergens meer in? Of ben je al spul voor Thailand in aan het slaan?quote:Op zondag 16 juni 2024 08:42 schreef bitterbal het volgende:
maar kijken of ik wat dingen op vinted kan verkopen
ja dingen die ik daar niet kan dragen omdat te warmquote:Op zondag 16 juni 2024 08:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pas je nergens meer in? Of ben je al spul voor Thailand in aan het slaan?
Jij bent toch een hardloper?quote:Op zondag 16 juni 2024 08:48 schreef McGrath het volgende:
Ik ga straks fietsen op Zwift, wel wat laat want de tijdrit begint pas om 11:30
Opruimen, kind halen. Verder vrij weinigquote:Op zondag 16 juni 2024 08:28 schreef mschol het volgende:
gaan we allemaal doen vandaag ?
ik straks zwemmen
Eerst al die vrouwen die zijn blijven slapen ook nog uit huis krijgen natuurlijkquote:Op zondag 16 juni 2024 08:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Opruimen, kind halen. Verder vrij weinig
Ik had allemaal mooi linnen spul gekocht maar hoef in de zomer niet naar Vietnam toe nu. Dan maar wachten totdat hier de zomer begint.quote:Op zondag 16 juni 2024 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dingen die ik daar niet kan dragen omdat te warm
arme gianniquote:Op zondag 16 juni 2024 08:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt concurrentie op de fiets nu.
oh gaat het niet door?quote:Op zondag 16 juni 2024 08:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had allemaal mooi linnen spul gekocht maar hoef in de zomer niet naar Vietnam toe nu. Dan maar wachten totdat hier de zomer begint.
dat kan niet, want hij was toch een wielrennerquote:Op zondag 16 juni 2024 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die is vast al een uur of wat aan het lopen.
quote:Op zondag 16 juni 2024 09:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat kan niet, want hij was toch een wielrenner
Neuh. Dat viel mee. De harem heeft zich keurig gedragen en zijn gisteren allemaal zelf naar huis gegaan.quote:Op zondag 16 juni 2024 08:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerst al die vrouwen die zijn blijven slapen ook nog uit huis krijgen natuurlijk
Ik dacht gewoon dat er een specifiek kattenplaatje was en dat was me nooit opgevallen, dus ik snapte er niks vanquote:Op zondag 16 juni 2024 09:01 schreef bitterbal het volgende:
Dit gaat je makkelijker af dan het kattenplaatje
quote:Op zondag 16 juni 2024 09:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon dat er een specifiek kattenplaatje was en dat was me nooit opgevallen, dus ik snapte er niks van
ja dat snap ik nu, ik ga het in de gaten houdenquote:Op zondag 16 juni 2024 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee elke dag een andere en sommige zijn favoriet. Als het maar een kat is en schattig
Handig. Beter dan ruzie krijgen wie in het midden van het bed mag liggen.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Neuh. Dat viel mee. De harem heeft zich keurig gedragen en zijn gisteren allemaal zelf naar huis gegaan.
quote:Op zondag 16 juni 2024 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee elke dag een andere en sommige zijn favoriet. Als het maar een kat is en schattig
ja dat weet ik dus niet meer waarom het katten zijn. Grmbl vindt katten leuker dan hondenquote:Op zondag 16 juni 2024 09:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar waarom katten? Honden zijn leuker en ik dacht dat jij van de rode panda's was.
Goed antwoord, gewoon de schuld van je afschuivenquote:Op zondag 16 juni 2024 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat weet ik dus niet meer waarom het katten zijn. Grmbl vindt katten leuker dan honden
quote:Op zondag 16 juni 2024 09:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Goed antwoord, gewoon de schuld van je afschuiven
Als het een literpul bier is dan maakt het allemaal niet zoveel uit.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Gister concertje gepakt van stokoude rockers.
Aardig doorgezopen wel, was ook niet duur voor ¤6,90 per glas.
Ja maar nu niet direct in sport modus.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het een literpul bier is dan maakt het allemaal niet zoveel uit.
Ik heb besloten na het voetballen te gaan sporten. Dan zal het ook wel rustig zijn.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja maar nu niet direct in sport modus.
Wtf.. ja hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:25 schreef Wereldgozer het volgende:
Je gelooft het niet
De Duitser is er weer eens mee opgehouden @:4EverBlackEyed
25.470 stapjes gisteren (17 km), whoop whoopquote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:47 schreef LTVDK het volgende:
Stevig doorgelopen, eerste uur 7298 stapjes, het tweede 7383. Zitten we alweer op de 19,5k stapjes vandaag. @:4EverBlackEyed
quote:
Ik ben hier te lui voorquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoals je weet doe ik elke dag boodschappen en Ik weet 9 van de 10 als ik in de supermarkt ben nog niet wat ik ga eten. Meestal bepaal ik dat dan aan de hand van de 35% stickers om een goede variatie te hebben zodat ik elke dag wat anders heb
Moet je op tijd terug zijn voor Denemarken begintquote:Op zondag 16 juni 2024 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb besloten na het voetballen te gaan sporten. Dan zal het ook wel rustig zijn.
quote:Op zondag 16 juni 2024 09:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar waarom katten? Honden zijn leuker en ik dacht dat jij van de rode panda's was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |