kwiwi verzaaktquote:Op zondag 16 juni 2024 08:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vroeger stonden er hier nog eens croissantjes klaar op zondag.
@:kwiwi
Le Mans kijkenquote:Op zondag 16 juni 2024 08:28 schreef mschol het volgende:
gaan we allemaal doen vandaag ?
ik straks zwemmen
Niet gek toch. Als ik iets met zout eet dan hou ik ook veel vocht vast.quote:
Pas je nergens meer in? Of ben je al spul voor Thailand in aan het slaan?quote:Op zondag 16 juni 2024 08:42 schreef bitterbal het volgende:
maar kijken of ik wat dingen op vinted kan verkopen
ja dingen die ik daar niet kan dragen omdat te warmquote:Op zondag 16 juni 2024 08:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pas je nergens meer in? Of ben je al spul voor Thailand in aan het slaan?
Jij bent toch een hardloper?quote:Op zondag 16 juni 2024 08:48 schreef McGrath het volgende:
Ik ga straks fietsen op Zwift, wel wat laat want de tijdrit begint pas om 11:30
Opruimen, kind halen. Verder vrij weinigquote:Op zondag 16 juni 2024 08:28 schreef mschol het volgende:
gaan we allemaal doen vandaag ?
ik straks zwemmen
Eerst al die vrouwen die zijn blijven slapen ook nog uit huis krijgen natuurlijkquote:Op zondag 16 juni 2024 08:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Opruimen, kind halen. Verder vrij weinig
Ik had allemaal mooi linnen spul gekocht maar hoef in de zomer niet naar Vietnam toe nu. Dan maar wachten totdat hier de zomer begint.quote:Op zondag 16 juni 2024 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dingen die ik daar niet kan dragen omdat te warm
arme gianniquote:Op zondag 16 juni 2024 08:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt concurrentie op de fiets nu.
oh gaat het niet door?quote:Op zondag 16 juni 2024 08:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had allemaal mooi linnen spul gekocht maar hoef in de zomer niet naar Vietnam toe nu. Dan maar wachten totdat hier de zomer begint.
dat kan niet, want hij was toch een wielrennerquote:Op zondag 16 juni 2024 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die is vast al een uur of wat aan het lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |