quote:Op zondag 27 april 2025 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
3 zelfsWat doet die paal daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat is zo ongelofelijk vlak altijd. Je vult toch de intonatie van de tekst in voor een anderquote:Op zondag 27 april 2025 14:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hoop ik ook. Maar heb wel gezegd dat we in het echt moeten praten en niet via de app want dat werkt niet.
Matte glans, maar die zie je alleen als het donker is en de lamp aanstaatquote:
Geen idee, die stond er al, misschien dat die vroeger door liep naar boven en de zijkant dicht was en er een deur voor de trap zat?quote:
staanquote:
quote:Op zondag 27 april 2025 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
3 zelfsah hmm ja okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die correlatie ontgaat mijquote:Op zondag 27 april 2025 14:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en de pleisters zijn op, dus ik ga terug in bed liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik gebruik heel veel pleisters, want ik ben sterk onhandigquote:
Gewoon ductape pakkenquote:Op zondag 27 april 2025 14:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en de pleisters zijn op, dus ik ga terug in bed liggen
Leuk voor buitenquote:Op zondag 27 april 2025 14:45 schreef DeZwabber het volgende:
Het is echt afgrijselijk mooi weer buiten. Blauwe lucht met wat decoratieve wolkjes, zon, paardjes in de wei, bloempjes in de berm.
en naar de winkel gaan om nieuwe te halen is minder goed idee dan nu voortaan je hele leven op bed door te brengen?quote:Op zondag 27 april 2025 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik gebruik heel veel pleisters, want ik ben sterk onhandig
Duhquote:Op zondag 27 april 2025 14:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
en naar de winkel gaan om nieuwe te halen is minder goed idee dan nu voortaan je hele leven op bed door te brengen?
Het is heerlijk wandelweer, perfecte temperatuur, zonnig en een licht briesjequote:Op zondag 27 april 2025 14:45 schreef DeZwabber het volgende:
Het is echt afgrijselijk mooi weer buiten. Blauwe lucht met wat decoratieve wolkjes, zon, paardjes in de wei, bloempjes in de berm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 27 april 2025 14:58 schreef Ama het volgende:
Mijn buurvrouw heeft een camera opgehangen omdat er dus iemand in onze schuur komt om fietsen te jatten maar dit lijkt me heel makkelijk te saboteren als je wil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Even eeuhm ... Apeldoorn bellen?quote:
In Apeldoorn woedt zondagmiddag een grote brand bij een verhuisbedrijf aan de 1e Wormenseweg. De vlammen slaan uit het dak van de bedrijfshallen. Het bedrijf ligt in een woonwijk.
https://www.nu.nl/binnenl(...)inder-door-rook.html
quote:Op zondag 27 april 2025 14:58 schreef Ama het volgende:
Mijn buurvrouw heeft een camera opgehangen omdat er dus iemand in onze schuur komt om fietsen te jatten maar dit lijkt me heel makkelijk te saboteren als je wil.Waarschijnlijk krijgt die camera al kortsluiting bij 2 druppeltjes waterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
nee helemaal niet maar ben zo moequote:
ohhhh welke beestjes heb je allemaal gezien?quote:Op zondag 27 april 2025 15:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben vandaag bij Beekse Bergen op Safari geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |