Komt door de klokquote:Op zondag 27 april 2025 14:02 schreef mschol het volgende:
en waarom is het alweer 14:00 geweest, wat is dat voor slechte grap
Echt he.quote:Op zondag 27 april 2025 14:02 schreef mschol het volgende:
en waarom is het alweer 14:00 geweest, wat is dat voor slechte grap
STOP IN GODSNAAM MET KUCHEN DANquote:Op zondag 27 april 2025 14:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Echt he.
Tijd vliegt. Gisteren leek de tijd niet voorbij te gaan, nu kuch je 2 keer en is't laat.
quote:Op zondag 27 april 2025 14:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
STOP IN GODSNAAM MET KUCHEN DAN
We gaan er allemaal aan zo!
quote:
Goede filmpjes! Maakt die propeller veel lawaai?quote:Op zondag 27 april 2025 14:04 schreef bitterbal het volgende:
Kijk @:recce ik was weer met zo'n ppropeller vliegtuig gevlogen gisteren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice. Geschuurd zelfs al. Zal wel goedkomen dan.quote:Op zondag 27 april 2025 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
@:dezwabber. Tweede laag stuc gedaan vanochtend, want het was zo hard als maar kan. Nu al droog en geschuurd. Je voelt geen verschil meer met de muur. Benieuwd als morgenavond de verf er op gaat of er nog iets van terug te zien is
Ik heb vanochtend de andere helft van de tredes gedaan bij de trap, zal blij zijn als ik morgen weer normaal de trap op en af kanquote:Op zondag 27 april 2025 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
@:dezwabber Tweede laag stuc gedaan vanochtend, want het was zo hard als maar kan. Nu al droog en geschuurd. Je voelt geen verschil meer met de muur. Benieuwd als morgenavond de verf er op gaat of er nog iets van terug te zien is
ja een beetje maar vond het niet storendquote:Op zondag 27 april 2025 14:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Goede filmpjes! Maakt die propeller veel lawaai?
wat ben je aan het doen?quote:Op zondag 27 april 2025 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend de andere helft van de tredes gedaan bij de trap, zal blij zijn als ik morgen weer normaal de trap op en af kan
Misschien kun je 'm de volgende keer vervangen door die 3D-geprinte fans? Dat is vrolijker!quote:Op zondag 27 april 2025 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja een beetje maar vond het niet storend
Jaja 180 korrel papier op de vlakspaan getapet, want waarom dure spullen kopen?quote:Op zondag 27 april 2025 14:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice. Geschuurd zelfs al. Zal wel goedkomen dan.
Heb een trapleuning gemonteerd en de tredes in een verse laag parketlak gezetquote:
zou wel leuk zijn jaquote:Op zondag 27 april 2025 14:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je 'm de volgende keer vervangen door die 3D-geprinte fans? Dat is vrolijker!
zo zoquote:Op zondag 27 april 2025 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb een trapleuning gemonteerd en de tredes in een verse laag parketlak gezet
Zit de trapleuning aan de goede kant?quote:Op zondag 27 april 2025 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb een trapleuning gemonteerd en de tredes in een verse laag parketlak gezet
goede vraagquote:Op zondag 27 april 2025 14:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zit de trapleuning aan de goede kant?
Jaquote:
Gewoon op de tredes geschroefd, scheelde in de muur borenquote:Op zondag 27 april 2025 14:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zit de trapleuning aan de goede kant?
ik reken het goedquote:Op zondag 27 april 2025 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon op de tredes geschroefd, scheelde in de muur boren
Wat is daar raar aanquote:
preciesquote:Op zondag 27 april 2025 14:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is tenslotte een trapleuning en geen muurleuning.
je ziet toch wel een mooie glans?quote:Op zondag 27 april 2025 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JaDie trapleuning heeft wel 11,5 jaar geduurd, maar dat terzijde
Die tredes lakken was gewoon weer eens nodig, jammer alleen dat je er amper iets van ziet omdat het transparante lak is
quote:Op zondag 27 april 2025 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon op de tredes geschroefd, scheelde in de muur boren
Hopen dat 't gewoon uit te praten valt waar 't ook over gaat.quote:Op zondag 27 april 2025 14:34 schreef Ama het volgende:
Volgende week komt mijn bovenbuurvrouw langs waar ik soort van gezeik mee heb nu (waar ik mee naar Electric Callboy zou gaan). Denk dat het wel goed komt.
Ja hoop ik ook. Maar heb wel gezegd dat we in het echt moeten praten en niet via de app want dat werkt niet.quote:Op zondag 27 april 2025 14:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hopen dat 't gewoon uit te praten valt waar 't ook over gaat.
3 zelfsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zondag 27 april 2025 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
3 zelfsWat doet die paal daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat is zo ongelofelijk vlak altijd. Je vult toch de intonatie van de tekst in voor een anderquote:Op zondag 27 april 2025 14:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hoop ik ook. Maar heb wel gezegd dat we in het echt moeten praten en niet via de app want dat werkt niet.
Matte glans, maar die zie je alleen als het donker is en de lamp aanstaatquote:
Geen idee, die stond er al, misschien dat die vroeger door liep naar boven en de zijkant dicht was en er een deur voor de trap zat?quote:
staanquote:
quote:Op zondag 27 april 2025 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
3 zelfsah hmm ja okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die correlatie ontgaat mijquote:Op zondag 27 april 2025 14:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en de pleisters zijn op, dus ik ga terug in bed liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ik gebruik heel veel pleisters, want ik ben sterk onhandigquote:
Gewoon ductape pakkenquote:Op zondag 27 april 2025 14:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en de pleisters zijn op, dus ik ga terug in bed liggen
Leuk voor buitenquote:Op zondag 27 april 2025 14:45 schreef DeZwabber het volgende:
Het is echt afgrijselijk mooi weer buiten. Blauwe lucht met wat decoratieve wolkjes, zon, paardjes in de wei, bloempjes in de berm.
en naar de winkel gaan om nieuwe te halen is minder goed idee dan nu voortaan je hele leven op bed door te brengen?quote:Op zondag 27 april 2025 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik gebruik heel veel pleisters, want ik ben sterk onhandig
Duhquote:Op zondag 27 april 2025 14:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
en naar de winkel gaan om nieuwe te halen is minder goed idee dan nu voortaan je hele leven op bed door te brengen?
Het is heerlijk wandelweer, perfecte temperatuur, zonnig en een licht briesjequote:Op zondag 27 april 2025 14:45 schreef DeZwabber het volgende:
Het is echt afgrijselijk mooi weer buiten. Blauwe lucht met wat decoratieve wolkjes, zon, paardjes in de wei, bloempjes in de berm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 27 april 2025 14:58 schreef Ama het volgende:
Mijn buurvrouw heeft een camera opgehangen omdat er dus iemand in onze schuur komt om fietsen te jatten maar dit lijkt me heel makkelijk te saboteren als je wil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Even eeuhm ... Apeldoorn bellen?quote:
In Apeldoorn woedt zondagmiddag een grote brand bij een verhuisbedrijf aan de 1e Wormenseweg. De vlammen slaan uit het dak van de bedrijfshallen. Het bedrijf ligt in een woonwijk.
https://www.nu.nl/binnenl(...)inder-door-rook.html
Mijn buurvrouw heeft een camera opgehangen omdat er dus iemand in onze schuur komt om fietsen te jatten maar dit lijkt me heel makkelijk te saboteren als je wil.Waarschijnlijk krijgt die camera al kortsluiting bij 2 druppeltjes waterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
nee helemaal niet maar ben zo moequote:
ohhhh welke beestjes heb je allemaal gezien?quote:Op zondag 27 april 2025 15:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben vandaag bij Beekse Bergen op Safari geweest
Mijn buurvrouw heeft een camera opgehangen omdat er dus iemand in onze schuur komt om fietsen te jatten maar dit lijkt me heel makkelijk te saboteren als je wil.Sommige mensen zouden een klusverbod moeten krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Vanalles. Rode panda, poema, leeuw, panter, olifant, giraffe, ijsvogel, zebra, aapquote:Op zondag 27 april 2025 15:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhhh welke beestjes heb je allemaal gezien?
Welke heb je allemaal meegenomen?quote:Op zondag 27 april 2025 15:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanalles. Rode panda, poema, leeuw, panter, olifant, giraffe, ijsvogel, zebra, aap
Ik ook, maar ik voel me echt belabberd momenteelquote:Op zondag 27 april 2025 15:33 schreef Haags het volgende:
Bohhh ik heb geslapen dames en heren. Koekoek
Denk alleen dat ik vanavond onmogelijk in slaap val
Ik had juist te weinig geslapen. Iets te diep doorgehaald vannachtquote:Op zondag 27 april 2025 15:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik voel me echt belabberd momenteel
Krijg ik als ik te veel heb geslapen.
Ik moet dat ook nog doenquote:Op zondag 27 april 2025 15:50 schreef DeZwabber het volgende:
Zoveel onkruid.Nog best zwoegen in de zon zo. Volgende keer als het zulk mooi weer is wat vroeger op de dag gaan.
geen kaas?quote:Op zondag 27 april 2025 15:35 schreef LTVDK het volgende:
Volgens mij zag ik net vlinder in de AH, enige dat ze kocht was 10 pakken chocomel en een zakje borrelnoten @:ettovanbelgie
quote:Op zondag 27 april 2025 15:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik voel me echt belabberd momenteel
Krijg ik als ik te veel heb geslapen.
De ziekenhuizen gaven zelf al aan dat koningsdag drukker is voor zequote:
Daarom koningsdag verbieden.quote:Op zondag 27 april 2025 16:02 schreef Haags het volgende:
[..]
De ziekenhuizen gaven zelf al aan dat koningsdag drukker is voor ze
Beter bij de oorzaak aanpakken en daarom avondklok voor mannenquote:
Neenee, in Nederland pakken we alleen maar het symptoom aan. Dus vuurwerk verbieden, en koningsdag verbieden.quote:Op zondag 27 april 2025 16:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beter bij de oorzaak aanpakken en daarom avondklok voor mannen
Ah dus je erkent dat mannen het probleem zijnquote:Op zondag 27 april 2025 16:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Neenee, in Nederland pakken we alleen maar het symptoom aan. Dus vuurwerk verbieden, en koningsdag verbieden.
Vraag even of die blonde muis nog ergens hulp bij nodig heeft.quote:Op zondag 27 april 2025 15:56 schreef mschol het volgende:
gratis curly fries
dure arachideolie
maar kan iig weer frituren
nu bouwmarkt voor verf en toebehoren
Nee, ik redeneer enkel vanuit jouw standpunt.quote:Op zondag 27 april 2025 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah dus je erkent dat mannen het probleem zijn
Beetje jammer alleen dat ze een groot deel van de wereld mee het ravijn in nemen.quote:Op zondag 27 april 2025 16:09 schreef Nattekat het volgende:
Ok, dit is echt prachtig. De meeste grote havens in de VS zijn momenteel praktisch leeg schijnbaar. Havens waar normaal 60 containerschepen per dag aanmeren zien er nu maar een handjevol.
We zijn er nog niet, maar dat land gaat echt gigantisch naar de tering op de korte termijn als dat zo door gaat
Ik heb binnenkort alleen nog iets van een tafelzaag oid nodigquote:Op zondag 27 april 2025 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag even of die blonde muis nog ergens hulp bij nodig heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |