Komt door de klokquote:Op zondag 27 april 2025 14:02 schreef mschol het volgende:
en waarom is het alweer 14:00 geweest, wat is dat voor slechte grap
Echt he.quote:Op zondag 27 april 2025 14:02 schreef mschol het volgende:
en waarom is het alweer 14:00 geweest, wat is dat voor slechte grap
STOP IN GODSNAAM MET KUCHEN DANquote:Op zondag 27 april 2025 14:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Echt he.
Tijd vliegt. Gisteren leek de tijd niet voorbij te gaan, nu kuch je 2 keer en is't laat.
quote:Op zondag 27 april 2025 14:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
STOP IN GODSNAAM MET KUCHEN DAN
We gaan er allemaal aan zo!
quote:
Goede filmpjes! Maakt die propeller veel lawaai?quote:Op zondag 27 april 2025 14:04 schreef bitterbal het volgende:
Kijk @:recce ik was weer met zo'n ppropeller vliegtuig gevlogen gisteren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice. Geschuurd zelfs al. Zal wel goedkomen dan.quote:Op zondag 27 april 2025 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
@:dezwabber. Tweede laag stuc gedaan vanochtend, want het was zo hard als maar kan. Nu al droog en geschuurd. Je voelt geen verschil meer met de muur. Benieuwd als morgenavond de verf er op gaat of er nog iets van terug te zien is
Ik heb vanochtend de andere helft van de tredes gedaan bij de trap, zal blij zijn als ik morgen weer normaal de trap op en af kanquote:Op zondag 27 april 2025 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
@:dezwabber Tweede laag stuc gedaan vanochtend, want het was zo hard als maar kan. Nu al droog en geschuurd. Je voelt geen verschil meer met de muur. Benieuwd als morgenavond de verf er op gaat of er nog iets van terug te zien is
ja een beetje maar vond het niet storendquote:Op zondag 27 april 2025 14:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Goede filmpjes! Maakt die propeller veel lawaai?
wat ben je aan het doen?quote:Op zondag 27 april 2025 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend de andere helft van de tredes gedaan bij de trap, zal blij zijn als ik morgen weer normaal de trap op en af kan
Misschien kun je 'm de volgende keer vervangen door die 3D-geprinte fans? Dat is vrolijker!quote:Op zondag 27 april 2025 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja een beetje maar vond het niet storend
Jaja 180 korrel papier op de vlakspaan getapet, want waarom dure spullen kopen?quote:Op zondag 27 april 2025 14:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice. Geschuurd zelfs al. Zal wel goedkomen dan.
Heb een trapleuning gemonteerd en de tredes in een verse laag parketlak gezetquote:
zou wel leuk zijn jaquote:Op zondag 27 april 2025 14:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je 'm de volgende keer vervangen door die 3D-geprinte fans? Dat is vrolijker!
zo zoquote:Op zondag 27 april 2025 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb een trapleuning gemonteerd en de tredes in een verse laag parketlak gezet
Zit de trapleuning aan de goede kant?quote:Op zondag 27 april 2025 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb een trapleuning gemonteerd en de tredes in een verse laag parketlak gezet
goede vraagquote:Op zondag 27 april 2025 14:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zit de trapleuning aan de goede kant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |