jij bent ook niet de enige die het over datingsapps hadquote:
daar zijn vrouwen ook goed in...quote:Op zondag 27 april 2025 13:22 schreef CherryLips het volgende:
Of dat je steeds direct terug moet appen. Als je iemand echt echt leuk vindt dan app je vanzelf wel sneller terug, maar die kerels verwachten dat je ook met hem appt als je in een restaurant zit of op een verjaardag. Niet iedereen heeft die telefoon steeds in z'n klauwen.
Het zal ongetwijfeld regelmatig voorkomen, maar ik ga er eigenlijk altijd vanuit dat chats op dat soort sites allemaal gecreëerd zijn voor dat soort sites.quote:Op zondag 27 april 2025 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat zie je op kakhiel langskomen en ik vraag me af of dat dan in scène is gezet ofzo. Dan laat zij subtiel weten dat er geen klik is, hij dramt door, zij wordt duidelijker en dan is ze een domme kut en kan hij veel andere en mooiere meiden krijgen. Wat voor arme stakker weten zulke kerels uiteindelijk te strikken?
staat genoteerdquote:Op zondag 27 april 2025 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Owja graag een herinnering vanavond dat ik lakens weer op mijn bed doe
Jawel?quote:Op zondag 27 april 2025 13:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij bent ook niet de enige die het over datingsapps had
Als iemand interesse heeft in je maakt diegene wel tijd om te reageren is i.i.g mijn ervaring, maar zelfs dan moet je niks verwachten of je verwachtingspatroon naar beneden gooien.quote:Op zondag 27 april 2025 13:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je tegenwoordig net een half kopje thee van kopen![]()
Ik vond het grappig triest dat als je zegt geen interesse te hebben of niet binnen een dag reageert, je een "kuthoer" bent
Rule no 1. There are no women on the internet.quote:Op zondag 27 april 2025 13:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld regelmatig voorkomen, maar ik ga er eigenlijk altijd vanuit dat chats op dat soort sites allemaal gecreëerd zijn voor dat soort sites.
maar niet de enige die er over sprakquote:
Iedereen is man!quote:Op zondag 27 april 2025 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rule no 1. There are no women on the internet.
Hmmm oke. Ga ik mij afvragen wat ik dan wel benquote:Op zondag 27 april 2025 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rule no 1. There are no women on the internet.
Een muis natuurlijkquote:Op zondag 27 april 2025 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hmmm oke. Ga ik mij afvragen wat ik dan wel ben
Een entiteit om te vrezen.quote:Op zondag 27 april 2025 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hmmm oke. Ga ik mij afvragen wat ik dan wel ben
Okequote:Op zondag 27 april 2025 13:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar niet de enige die er over sprak
en nee ik had het dus niet over jou.
quote:
Met deze antwoorden kan ik levenquote:
quote:
quote:Op zondag 27 april 2025 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Owja graag een herinnering vanavond dat ik lakens weer op mijn bed doe
ik ga het niet vertellenquote:Op zondag 27 april 2025 14:02 schreef mschol het volgende:
en waarom is het alweer 14:00 geweest, wat is dat voor slechte grap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |