Dat is geen concurrentie, ze zijn gewoon vervelend. Op die betaalde werd je automatisch gematcht met mensen met vergelijkbare leeftijd, interesses, opleidingsniveau en inkomen, dat scheelde echt heel wat tijd en energie. En waren best goede matches eigenlijk.quote:Op zondag 27 april 2025 12:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat ik daar minder concurrentie van low life's heb?
Gaat er meer op dat dat mij één van de honderden maakt, dus de speld in de hooiberg.quote:Op zondag 27 april 2025 12:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is geen concurrentie, ze zijn gewoon vervelend. Op die betaalde werd je automatisch gematcht met mensen met vergelijkbare leeftijd, interesses, opleidingsniveau en inkomen, dat scheelde echt heel wat tijd en energie. En waren best goede matches eigenlijk.
Ik heb altijd basic gehad dacht ik.quote:Op zondag 27 april 2025 12:56 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
HET ADDERTJE
@:TheStigsDutchCousin
Oh nou laat maar dan.quote:Op zondag 27 april 2025 12:57 schreef Elvi het volgende:
Als je al een beetje normaal een gesprek op gang kan houden dan kom je al vrij snel uit die hooiberg.
Dit klopt wel jaquote:Op zondag 27 april 2025 12:57 schreef Elvi het volgende:
Als je al een beetje normaal een gesprek op gang kan houden dan kom je al vrij snel uit die hooiberg.
en vrouwen niet zien als prooi waar je als eerste bij moet zijn want anders heeft de concurrentie de klauwen er al in zittenquote:Op zondag 27 april 2025 12:57 schreef Elvi het volgende:
Ik krijg niet eens matchesquote:Op zondag 27 april 2025 12:57 schreef Elvi het volgende:
Die kunnen z'n pohi zien.quote:Op zondag 27 april 2025 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar NatteKat is er geen dame of fok voor je?
En kat en een muis, vind het wel een leuke combiquote:Op zondag 27 april 2025 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar NatteKat is er geen dame of fok voor je?
Misschien is er een dame die ook geobserveerd is door de temperatuur in huis. Je weet het nietquote:
Ja als een man meteen over zijn "meest duistere fantasie" of "bitcoins" gaat praten dan haken de meesten wel af.quote:
Ja dat zijn bots. Maar dat is ook wel wat de gemiddelde man wil.quote:Op zondag 27 april 2025 12:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens matches
Maar als ik al moedeloos wordt van al die Instagram modepoppetjes die 80% van de profielen vormen, kan ik me voorstellen dat het andersom nog een tandje erger is.
Schitterend.quote:Op zondag 27 april 2025 12:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En kat en een muis, vind het wel een leuke combi
denken we dan aan honderden of duizenden?quote:Op zondag 27 april 2025 13:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schitterend.
Denk dat natte het 1 week volhoudt en dat hij daarna verdwijnt net zoals alle andere
Ligt eraan hoeveel missende mannen er zijnquote:Op zondag 27 april 2025 13:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
denken we dan aan honderden of duizenden?
Stiekem willen alle mannen wel een coole robot.quote:Op zondag 27 april 2025 13:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja dat zijn bots. Maar dat is ook wel wat de gemiddelde man wil.
new meaning to the term bodycountquote:Op zondag 27 april 2025 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel missende mannen er zijn
Dat komt omdat zij wel begrijpend kunnen lezenquote:Op zondag 27 april 2025 13:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, als na een vakantie boeken je rekening al leeg is
Zou wel handig zijn als die robot ook het huishouden kan doen natuurlijk.quote:Op zondag 27 april 2025 13:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stiekem willen alle mannen wel een coole robot.
Alle exen die nog leven konden of nog vluchten of waren gewoon leuke personenquote:
Heb ik de robotstofzuiger al voor. Maar dat ding is zo dom dat ie zichzelf laatst opgesloten heeft in m'n slaapkamerquote:Op zondag 27 april 2025 13:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn als die robot ook het huishouden kan doen natuurlijk.
ja daar maakt nk geen kans op iddquote:Op zondag 27 april 2025 13:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alle exen die nog leven konden of nog vluchten of waren gewoon leuke personen
quote:Op zondag 27 april 2025 13:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat komt omdat zij wel begrijpend kunnen lezen
quote:Op zondag 27 april 2025 11:34 schreef Nattekat het volgende:
Mijn spaarrekening was ook leeg toen ik die Californiëreis boekte, dus ik had ook geen keus
Daarvoor zei ik nog dat ik die vakantie niet met mijn spaargeld betaald hebquote:
Gefeliciteerd/squote:Op zondag 27 april 2025 13:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarvoor zei ik nog dat ik die vakantie niet met mijn spaargeld betaald heb
Ergo: ik verdien genoeg om niet lang te hoeven sparen voor zulke vakanties.
maar wel een geheel lege spaarrekening. dus geen golddiggers die daar op af komenquote:Op zondag 27 april 2025 13:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach het valt ook wel mee hoor. Heb zelf best wat dates gehad die gewoon leuk warenquote:Op zondag 27 april 2025 13:03 schreef mschol het volgende:
als ik dit allemaal zo lees is het maar goed dat ik mij er nooit aan ga wagen
Heb ik ook al een verklaring voor gegeven.quote:Op zondag 27 april 2025 13:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar wel een geheel lege spaarrekening. dus geen golddiggers die daar op af komen
Dat je moet sparen voor een vakantie is al genoeg voor een echte golddigger om geen interesse te hebben natuurlijk. Niet dat je verder zo iemand zou moeten willen, lijkt me een helquote:Op zondag 27 april 2025 13:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
absoluut.quote:
vast.. maar als ik dan hoor over bots en matches, nee dan pas ik daar totaal niet bij..quote:Op zondag 27 april 2025 13:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach het valt ook wel mee hoor. Heb zelf best wat dates gehad die gewoon leuk waren
Het hoeft ook niet natuurlijk. Maar wilde maar even aangeven dat het ook niet allemaal kommer en kwel isquote:Op zondag 27 april 2025 13:11 schreef mschol het volgende:
[..]
vast.. maar als ik dan hoor over bots en matches, nee dan pas ik daar totaal niet bij..
sowieso is wildvreemden ontmoeten een redelijke no-go voor mij tenzij het perse moet
oh, die zou ik zeker niet aantrekken dan, ik moet uberhaupt mn best doen om te sparenquote:Op zondag 27 april 2025 13:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je moet sparen voor een vakantie is al genoeg voor een echte golddigger om geen interesse te hebben natuurlijk. Niet dat je verder zo iemand zou moeten willen, lijkt me een hel
Op welke datingsite moet je je spaarrekening opgeven?quote:Op zondag 27 april 2025 13:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar wel een geheel lege spaarrekening. dus geen golddiggers die daar op af komen
FOK!quote:Op zondag 27 april 2025 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op welke datingsite moet je je spaarrekening opgeven?
FOK! blijkbaarquote:Op zondag 27 april 2025 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op welke datingsite moet je je spaarrekening opgeven?
quote:
Ja das wel zo maar ontmoet dan toch niet de juiste mensen denk ik.quote:Op zondag 27 april 2025 13:09 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat je best veel onderneemt daar en dus veel mensen ontmoet voor mijn gevoel
Die is naar Bangkok verhuisd. Tenminste in Japan heb ik hem niet gezien :pquote:Op zondag 27 april 2025 13:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is je sweaty stalker in Thailand uit beeld?
Ja. Geinig ontwerp.quote:Op zondag 27 april 2025 13:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die is naar Bangkok verhuisd. Tenminste in Japan heb ik hem niet gezien :p
Had je dat filmpje van die 3d fans gezien
Kun je tegenwoordig net een half kopje thee van kopenquote:Op zondag 27 april 2025 13:16 schreef Elvi het volgende:
Ik vond het wel altijd heel grappig dat sommige mannen dachten dat elke vrouw een golddigger was die achter hun geld aan zat en zat die vent gewoon in de bijstandnaar welke gold moeten we diggen
Die 3,10 op je rekening?
Dat is wel een mooie voldoende ja.quote:Op zondag 27 april 2025 13:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wanneer moeten we je taggen, als het weer 7/10 is of hoger?
Ohja whaha. Ik kreeg altijd "je bent toch een dikke kuthoer" ja maar toch likete je al m'n foto's en vertelde je me binnen 5 minuten al wat je allemaal met me wilde doen.quote:Op zondag 27 april 2025 13:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je tegenwoordig net een half kopje thee van kopen![]()
Ik vond het grappig triest dat als je zegt geen interesse te hebben of niet binnen een dag reageert, je een "kuthoer" bent
waarom is het nu maar een zesje?quote:Op zondag 27 april 2025 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie voldoende ja.
Ja dat zie je op kakhiel langskomen en ik vraag me af of dat dan in scène is gezet ofzo. Dan laat zij subtiel weten dat er geen klik is, hij dramt door, zij wordt duidelijker en dan is ze een domme kut en kan hij veel andere en mooiere meiden krijgen. Wat voor arme stakker weten zulke kerels uiteindelijk te strikken?quote:Op zondag 27 april 2025 13:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vond het grappig triest dat als je zegt geen interesse te hebben of niet binnen een dag reageert, je een "kuthoer" bent
Ik ben helemaal niet op zoek.quote:Op zondag 27 april 2025 13:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
absoluut.
lezen hoe mensen op zoek zijn naar dates is vermakelijk
Nu is het 7/10 @CherryLipsquote:
Allemaal duivels.quote:Op zondag 27 april 2025 13:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu is het 7/10 @:cherrylips
Geitjes gras aan het voerenZe staan lekker te smekken.
[ afbeelding ]
Wel een goede filter. Mensen voor wie die telefoon is vastgegroeid aan hun hand word je ook niet vrolijk van.quote:Op zondag 27 april 2025 13:22 schreef CherryLips het volgende:
Of dat je steeds direct terug moet appen. Als je iemand echt echt leuk vindt dan app je vanzelf wel sneller terug, maar die kerels verwachten dat je ook met hem appt als je in een restaurant zit of op een verjaardag. Niet iedereen heeft die telefoon steeds in z'n klauwen.
jij bent ook niet de enige die het over datingsapps hadquote:
daar zijn vrouwen ook goed in...quote:Op zondag 27 april 2025 13:22 schreef CherryLips het volgende:
Of dat je steeds direct terug moet appen. Als je iemand echt echt leuk vindt dan app je vanzelf wel sneller terug, maar die kerels verwachten dat je ook met hem appt als je in een restaurant zit of op een verjaardag. Niet iedereen heeft die telefoon steeds in z'n klauwen.
Het zal ongetwijfeld regelmatig voorkomen, maar ik ga er eigenlijk altijd vanuit dat chats op dat soort sites allemaal gecreëerd zijn voor dat soort sites.quote:Op zondag 27 april 2025 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat zie je op kakhiel langskomen en ik vraag me af of dat dan in scène is gezet ofzo. Dan laat zij subtiel weten dat er geen klik is, hij dramt door, zij wordt duidelijker en dan is ze een domme kut en kan hij veel andere en mooiere meiden krijgen. Wat voor arme stakker weten zulke kerels uiteindelijk te strikken?
staat genoteerdquote:Op zondag 27 april 2025 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Owja graag een herinnering vanavond dat ik lakens weer op mijn bed doe
Jawel?quote:Op zondag 27 april 2025 13:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij bent ook niet de enige die het over datingsapps had
Als iemand interesse heeft in je maakt diegene wel tijd om te reageren is i.i.g mijn ervaring, maar zelfs dan moet je niks verwachten of je verwachtingspatroon naar beneden gooien.quote:Op zondag 27 april 2025 13:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Rule no 1. There are no women on the internet.quote:Op zondag 27 april 2025 13:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld regelmatig voorkomen, maar ik ga er eigenlijk altijd vanuit dat chats op dat soort sites allemaal gecreëerd zijn voor dat soort sites.
maar niet de enige die er over sprakquote:
Iedereen is man!quote:Op zondag 27 april 2025 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rule no 1. There are no women on the internet.
Hmmm oke. Ga ik mij afvragen wat ik dan wel benquote:Op zondag 27 april 2025 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rule no 1. There are no women on the internet.
Een muis natuurlijkquote:Op zondag 27 april 2025 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hmmm oke. Ga ik mij afvragen wat ik dan wel ben
Een entiteit om te vrezen.quote:Op zondag 27 april 2025 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hmmm oke. Ga ik mij afvragen wat ik dan wel ben
Okequote:Op zondag 27 april 2025 13:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar niet de enige die er over sprak
en nee ik had het dus niet over jou.
quote:
Met deze antwoorden kan ik levenquote:
quote:
quote:Op zondag 27 april 2025 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Owja graag een herinnering vanavond dat ik lakens weer op mijn bed doe
ik ga het niet vertellenquote:Op zondag 27 april 2025 14:02 schreef mschol het volgende:
en waarom is het alweer 14:00 geweest, wat is dat voor slechte grap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop