Ik gebruik heel veel pleisters, want ik ben sterk onhandigquote:
Gewoon ductape pakkenquote:Op zondag 27 april 2025 14:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en de pleisters zijn op, dus ik ga terug in bed liggen
Leuk voor buitenquote:Op zondag 27 april 2025 14:45 schreef DeZwabber het volgende:
Het is echt afgrijselijk mooi weer buiten. Blauwe lucht met wat decoratieve wolkjes, zon, paardjes in de wei, bloempjes in de berm.
en naar de winkel gaan om nieuwe te halen is minder goed idee dan nu voortaan je hele leven op bed door te brengen?quote:Op zondag 27 april 2025 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik gebruik heel veel pleisters, want ik ben sterk onhandig
Duhquote:Op zondag 27 april 2025 14:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
en naar de winkel gaan om nieuwe te halen is minder goed idee dan nu voortaan je hele leven op bed door te brengen?
Het is heerlijk wandelweer, perfecte temperatuur, zonnig en een licht briesjequote:Op zondag 27 april 2025 14:45 schreef DeZwabber het volgende:
Het is echt afgrijselijk mooi weer buiten. Blauwe lucht met wat decoratieve wolkjes, zon, paardjes in de wei, bloempjes in de berm.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 april 2025 14:58 schreef Ama het volgende:
Mijn buurvrouw heeft een camera opgehangen omdat er dus iemand in onze schuur komt om fietsen te jatten maar dit lijkt me heel makkelijk te saboteren als je wil.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even eeuhm ... Apeldoorn bellen?quote:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In Apeldoorn woedt zondagmiddag een grote brand bij een verhuisbedrijf aan de 1e Wormenseweg. De vlammen slaan uit het dak van de bedrijfshallen. Het bedrijf ligt in een woonwijk.
https://www.nu.nl/binnenl(...)inder-door-rook.html
Waarschijnlijk krijgt die camera al kortsluiting bij 2 druppeltjes waterquote:Op zondag 27 april 2025 14:58 schreef Ama het volgende:
Mijn buurvrouw heeft een camera opgehangen omdat er dus iemand in onze schuur komt om fietsen te jatten maar dit lijkt me heel makkelijk te saboteren als je wil.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee helemaal niet maar ben zo moequote:
ohhhh welke beestjes heb je allemaal gezien?quote:Op zondag 27 april 2025 15:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben vandaag bij Beekse Bergen op Safari geweest
Sommige mensen zouden een klusverbod moeten krijgen.quote:Op zondag 27 april 2025 14:58 schreef Ama het volgende:
Vanalles. Rode panda, poema, leeuw, panter, olifant, giraffe, ijsvogel, zebra, aapquote:Op zondag 27 april 2025 15:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhhh welke beestjes heb je allemaal gezien?
Welke heb je allemaal meegenomen?quote:Op zondag 27 april 2025 15:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanalles. Rode panda, poema, leeuw, panter, olifant, giraffe, ijsvogel, zebra, aap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop