Ken het niet eensquote:Op zondag 27 april 2025 17:53 schreef Ama het volgende:
Ik kan dat liedje Hey Lotje echt niet meer horen.
ik weet dat het bestaat want AD.nl heeft er wel dingen over op staan, maar gewoon negeren werkt primaquote:
We komen eraan.quote:Op zondag 27 april 2025 17:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik ruik barbecue
* Nattekat gaat op zoek naar de achtertuin waar dat ding aan staat
Slimquote:Op zondag 27 april 2025 17:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik weet dat het bestaat want AD.nl heeft er wel dingen over op staan, maar gewoon negeren werkt prima
"SINTERKLAAS, WIE KENT HEM NIET..."quote:Op zondag 27 april 2025 17:55 schreef mschol het volgende:
[..]
elk nederlands nummer dat ik niet ken word ik blij van
ik ben toch zeker sinterklaas nietquote:Op zondag 27 april 2025 17:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"SINTERKLAAS, WIE KENT HEM NIET..."
Kom van dat dak af!quote:
Dat was de laatste keer!quote:
Oehoe's vliegen meestalquote:Op zondag 27 april 2025 17:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Oehoe oehoe oehoerend hard kwamen zie doar aan gescheurd.
Dat zou best kunnen, maar dan is dat hetquote:Op zondag 27 april 2025 17:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het brengt wel over dat je het zat bent, denk niet dat het gaat leiden tot meer artikelen. Met zoveel leden krijg je gegarandeerd het omstandereffect; iedereen neemt aan dat iemand anders wel iets gaat schrijven.
jaquote:Op zondag 27 april 2025 18:04 schreef CherryLips het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met bestellen bij bon prix?
Nee.quote:Op zondag 27 april 2025 18:04 schreef CherryLips het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met bestellen bij bon prix?
ja. en makkelijk retourneren ookquote:
Volgende keer een lijst meesturen waarbij voor elk lid staat aangegeven voor welke editie hij/zij een artikel moet aanleveren. Mocht dat niet lukken dan is het eigen verantwoordelijkheid om te ruilen met een ander lid.quote:Op zondag 27 april 2025 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, maar dan is dat hetIk heb het 7 en ene half jaar gedaan nu, en steeds maar weer gaten dichtgelopen door bij gebrek aan... zelf maar weer wat op te zoeken. Ik ben de op 1 na meest productieve schrijver van artikelen in al die tijd. Terwijl mijn taak zou moeten zijn om het blad samen te stellen, en daar heb ik eerlijk gezegd al werk genoeg aan. Dit hoort niet zo.
Maar als we bestaan uit 200 lamtakken die het allemaal de bliksem kan interesseren, prima, dan is dat het![]()
Had ik dat liever eerder geweten maar okee.
quote:Op zondag 27 april 2025 18:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgende keer een lijst meesturen waarbij voor elk lid staat aangegeven voor welke editie hij/zij een artikel moet aanleveren. Mocht dat niet lukken dan is het eigen verantwoordelijkheid om te ruilen met een ander lid.
Mocht iemand niks aanleveren dan meld je op de betreffende pagina dat [naam] verzaakt heeft om een bijdrage te leveren en dat je via [06 nummer van betreffende lid] kunt laten weten wat je ervan vindt.
Tosti hier.quote:Op zondag 27 april 2025 18:08 schreef Nattekat het volgende:
Zo maar eens koken.
*zin bij elkaar raapt*
Weet je of het blad nog wel (goed) wordt gelezen?quote:Op zondag 27 april 2025 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Welnee de weg naar het einde is veel korter. Als ik ermee stop houdt het blad op te bestaan en daarmee eigenlijk de vereniging. Want buiten het blad is de vereniging niet veel. Twee beurzen per jaar die georganiserd woden door de voorzitter, die zelf ook handelaar is en dus de hele wereld over vliegt. Die kan die twee beursjes ook wel missen. En de rest van de handelaren in Nederland? Ja pech gehabt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |