SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
De grap is dat we er op de lange termijn beter uit kunnen komen. Valuta als de Euro gaat meer waard worden en dat maakt het importeren van ruwe grondstoffen voor ons goedkoper. Tegelijkertijd gaan dingen uit de VS ook goedkoper worden voor de rest van de wereld, en dat omvat alles van grondstoffen tot dienstverlening. Onze economie draait zo goed omdat China jarenlang een goedkope bron voor alles was, en Trump maakt met alle liefde van de VS ook zo'n land.quote:Op zondag 27 april 2025 16:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat ze een groot deel van de wereld mee het ravijn in nemen.
Dibs op de Rocky Mountainsquote:Op zondag 27 april 2025 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
Straks voor een prikkie stukjes VS opkopen van de curator. Make New York New Amsterdam again.
Nou ja dat gaat alleen niet lukken want er is geen amerikaan te vinden die telefoonhoesjes wil gaan maken in een fabriek. Maar voordat dat duidelijk wordt is trump toch dood dus wat kan hem het rotten.quote:Op zondag 27 april 2025 16:16 schreef Nattekat het volgende:
Onze economie draait zo goed omdat China jarenlang een goedkope bron voor alles was, en Trump maakt met alle liefde van de VS ook zo'n land.
Moest jij eens opletten waar een goede crisis niet goed voor is.quote:Op zondag 27 april 2025 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dat gaat alleen niet lukken want er is geen amerikaan te vinden die telefoonhoesjes wil gaan maken in een fabriek. Maar voordat dat duidelijk wordt is trump toch dood dus wat kan hem het rotten.
Ben je zo armlastig dan?quote:Op zondag 27 april 2025 16:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moest jij eens opletten waar een goede crisis niet goed voor is.
Sterker nog, ik was zelfs met alle liefde burgers gaan bakken in een McDonald's toen m'n geld op was 2 jaar terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 27 april 2025 16:37 schreef Ama het volgende:
Zo zo mijn vader komt zondag op bezoek en hij gaat het gras ook even maaien voor mij. Dat is al meer dan vorig jaar toen ik weken lang bij huis zat door mijn arm/hand en echt bijna niks kon doen.Zal niet meevallen een keer iets door een ander te laten doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds die periode ben ik naar Californië geweest, heb ik de Olympische Spelen bezocht, heb ik een weekend Formule 1 in Oostenrijk op de planning staan, heb ik een nieuwe 55" OLED tv gekocht en m'n computer een upgrade gegeven.quote:
Ach kan je het weer niet laten om een sneer te geven. Waarom laat ik het überhaupt toe dat jij mij nu aan het huilen maakt. Denk toch eens na voor je iets zegt.quote:Op zondag 27 april 2025 16:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal niet meevallen een keer iets door een ander te laten doen.
Wie zijn toch die golddiggers waar je het steeds over hebt. Vrouwen in de bijstand?quote:Op zondag 27 april 2025 16:38 schreef Nattekat het volgende:
Kut, nu heb ik het te duidelijk gemaakt voor de meelezende golddiggers
Ik weet niet of je echt golddiggers achter je aankrijgt met een 55" OLED tv, dat zijn dan de 4/10 vrouwtjes.quote:Op zondag 27 april 2025 16:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sinds die periode ben ik naar Californië geweest, heb ik de Olympische Spelen bezocht, heb ik een weekend Formule 1 in Oostenrijk op de planning staan, heb ik een nieuwe 55" OLED tv gekocht en m'n computer een upgrade gegeven.
Ben een rijke tatta.
Sowieso beter dan oud Steenbergenquote:
Wajong als echte FOK!ers.quote:Op zondag 27 april 2025 16:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie zijn toch die golddiggers waar je het steeds over hebt. Vrouwen in de bijstand?
Je doet net of je buiten deze situatie nooit gebruik maakt van andere mensen om dingen voor je te doen.quote:Op zondag 27 april 2025 16:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach kan je het weer niet laten om een sneer te geven. Waarom laat ik het überhaupt toe dat jij mij nu aan het huilen maakt. Denk toch eens na voor je iets zegt.
Je doet echt alsof ik blij ben met de situatie.
quote:Op zondag 27 april 2025 16:37 schreef Ama het volgende:
Zo zo mijn vader komt zondag op bezoek en hij gaat het gras ook even maaien voor mij. Dat is al meer dan vorig jaar toen ik weken lang bij huis zat door mijn arm/hand en echt bijna niks kon doen.Je kan ook gewoon een beetje dankbaar zijn dat hij je (wederom) komt helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen Californiëquote:Op zondag 27 april 2025 16:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sinds die periode ben ik naar Californië geweest, heb ik de Olympische Spelen bezocht, heb ik een weekend Formule 1 in Oostenrijk op de planning staan, heb ik een nieuwe 55" OLED tv gekocht en m'n computer een upgrade gegeven.
Ben een rijke tatta.
Ik ga hier niet eens op reageren.quote:Op zondag 27 april 2025 16:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je doet net of je buiten deze situatie nooit gebruik maakt van andere mensen om dingen voor je te doen.
Dat zou ik echt voor geen goud willen doen.quote:Op zondag 27 april 2025 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen CaliforniëIk ben vorig jaar van oost naar west gereden door zo'n 20 staten
Golddiggers incoming in 3..2..quote:Op zondag 27 april 2025 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen CaliforniëIk ben vorig jaar van oost naar west gereden door zo'n 20 staten
Dat ben ik ook wel, vind sowieso wel leuk dat hij langskomt.quote:Op zondag 27 april 2025 16:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een beetje dankbaar zijn dat hij je (wederom) komt helpen
Je weet niet wat je mist joh, Californië staat niet eens in mijn top 10 van favoriete statenquote:Op zondag 27 april 2025 16:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zou ik echt voor geen goud willen doen.
Nou ja, zo klonk het niet. Het leest alsof je zegt "nou eindelijk komt hij wat voor me doen, heeft vorig jaar niks voor me gedaan".quote:Op zondag 27 april 2025 16:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat ben ik ook wel, vind sowieso wel leuk dat hij langskomt.
Hoe groot is je televisie?quote:Op zondag 27 april 2025 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zolang jij dat weet en hij dat weet, wat maakt het dan uit dat hier in een topic door mensen wordt gezegd waar je geen familie mee bent en waaraan je 0 verklaring schuldig bent.quote:Op zondag 27 april 2025 16:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat ben ik ook wel, vind sowieso wel leuk dat hij langskomt.
65"quote:
"Er is ook nooit een bal op tv"quote:Op zondag 27 april 2025 16:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maakt niet uit, staat waarschijnlijk toch met het scherm naar de muur, grmbl kennende.
quote:Op zondag 27 april 2025 16:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maakt niet uit, staat waarschijnlijk toch met het scherm naar de muur, grmbl kennende.
De VS heeft me sowieso nooit getrokken, maar ik heb er wel altijd bij gezegd dat als ik die kant op zou gaan, het Californië is. Dat soort vakantie moet je gewoon liggen of niet, en mij ligt het niet.quote:Op zondag 27 april 2025 16:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist joh, Californië staat niet eens in mijn top 10 van favoriete staten
Als je een hekel hebt aan mooie landschappen en natuur dan heb je daar niks te zoeken inderdaadquote:Op zondag 27 april 2025 16:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De VS heeft me sowieso nooit getrokken, maar ik heb er wel altijd bij gezegd dat als ik die kant op zou gaan, het Californië is. Dat soort vakantie moet je gewoon liggen of niet, en mij ligt het niet.
Misschien ooit nog een stedentrip aan de oostkust, maar verder zie ik niet echt iets wat het de reis waard maakt.
Als ik pong zou spelen op zo'n grote tv in mijn woonkamer, zou ik heen en weer gaan met m'n hoofdquote:
* 230.000 golddiggers haken af.quote:Op zondag 27 april 2025 16:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik pong zou spelen op zo'n grote tv in mijn woonkamer, zou ik heen en weer gaan met m'n hoofd
Voor mij was het hoogtepunt van Californië Yosemite, maak daar van wat je wilquote:Op zondag 27 april 2025 16:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je een hekel hebt aan mooie landschappen en natuur dan heb je daar niks te zoeken inderdaad
Yosemite is mooi maar wel heel erg druk. Voor mij is de mooiste plek toch wel Glacier, altijd een magisch gevoel als ik daar benquote:Op zondag 27 april 2025 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor mij was het hoogtepunt van Californië Yosemite, maak daar van wat je wil
Amerika heeft 63 nationale parken, dat is hetzelfde als de Eifeltoren tien minuutjes bekijken en dan zeggen dat je Parijs kent.quote:Op zondag 27 april 2025 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor mij was het hoogtepunt van Californië Yosemite, maak daar van wat je wil
Dat is ook wel een mooi park jaquote:Op zondag 27 april 2025 16:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Yosemite is mooi maar wel heel erg druk. Voor mij is de mooiste plek toch wel Glacier, altijd een magisch gevoel als ik daar ben![]()
Ik heb een 37-inch Samsung van 12 jaar oud. Ik ga diggen.quote:Op zondag 27 april 2025 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet niet of je echt golddiggers achter je aankrijgt met een 55" OLED tv, dat zijn dan de 4/10 vrouwtjes.
Niet naar mij diggen,. ik heb alleen maar biljetjesquote:Op zondag 27 april 2025 16:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een 37-inch Samsung van 12 jaar oud. Ik ga diggen.
@NatteWratquote:Op zondag 27 april 2025 16:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een 37-inch Samsung van 12 jaar oud. Ik ga diggen.
Dit heb ik van de week gedaan --> 2x waterballetquote:Op zondag 27 april 2025 17:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een nieuw koppelstuk voor de tuinslang gekocht. Eens even testen of ik het goed heb bevestigd of dat het een waterballet wordt.
Oh die zien er al mooi uit. Is dat makkelijk te groeien?quote:Op zondag 27 april 2025 17:04 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen bananen vandaag.
Twee vrijgezelle vrienden van me vliegen morgenvroeg naar Las Vegas en er waren nog 110 van de 150 ecomomy stoelen vrij.quote:Op zondag 27 april 2025 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga toch voor LVTGFJFK want ik wil naar de Vs.
Ja. En ook redelijk snel. Had deze vier/ vijf weken geleden gezaaid en ze zijn al bijna klaar.quote:Op zondag 27 april 2025 17:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh die zien er al mooi uit. Is dat makkelijk te groeien?
"Strandbal"quote:Op zondag 27 april 2025 17:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien wel in Ik Vertrek als ze d'r eettent gaat beginnen.
Dit staat niet in je tuin?quote:Op zondag 27 april 2025 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
Spinazie ga ik morgen denk ik ook maar wat blaadjes vanaf halen. Had eigenlijk vandaag ook wel gekund, maar heb nu niets bij me om ze in mee te nemen.
De aflevering "Bal aan het blotebipsvliegeren" gaat vast alle kijkcijferrecords breken.quote:Op zondag 27 april 2025 17:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien wel in Ik Vertrek als ze d'r eettent gaat beginnen.
Jawel. Maar mijn tuin staat niet in mijn tuin.quote:
Bah spinazie. Wie dwingt je dat te kweken?quote:Op zondag 27 april 2025 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
Spinazie ga ik morgen denk ik ook maar wat blaadjes vanaf halen. Had eigenlijk vandaag ook wel gekund, maar heb nu niets bij me om ze in mee te nemen.
Oh je hebt zo'n tuin net als Crack? Geen idee hoe dat ook alweer heetquote:Op zondag 27 april 2025 17:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jawel. Maar mijn tuin staat niet in mijn tuin.
Is toch ook al snel een uur met het OV, dus geen zin om met handenvol radijzen rond te lopen.
Moestuin ?quote:Op zondag 27 april 2025 17:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh je hebt zo'n tuin net als Crack? Geen idee hoe dat ook alweer heetBest ver weg wel, uur met het OV.
Heeft dat niet een specifieke naam, zo'n tuin in een groep van tuinen die niet bij huizen horen zeg maar?quote:
Volkstuintjes.quote:Op zondag 27 april 2025 17:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft dat niet een specifieke naam, zo'n tuin in een groep van tuinen die niet bij huizen horen zeg maar?
Hij doet hetquote:Op zondag 27 april 2025 17:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit heb ik van de week gedaan --> 2x waterballet
Het huren of het schoonmaken?quote:Op zondag 27 april 2025 17:28 schreef CherryLips het volgende:
En nu moet ik nog eens ergens een hogedrukspuit huren om de galerij schoon te maken. Geen idee hoe dat moet eigenlijk.
voorzichtig, als het beton is (heb ik gelezen)quote:Op zondag 27 april 2025 17:28 schreef CherryLips het volgende:
En nu moet ik nog eens ergens een hogedrukspuit huren om de galerij schoon te maken. Geen idee hoe dat moet eigenlijk.
Oh jullie hebben nog geen zelfscan?quote:Op zondag 27 april 2025 17:27 schreef CherryLips het volgende:
Dus ik vanmiddag bij de Action, vraagt die jongen achter de kassa "was dit alles wat je had?" Is het dan zo raar dat ik alleen zo'n koppelding haal en geen hele kar vol koop?
Het schoonmaken.quote:Op zondag 27 april 2025 17:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het huren of het schoonmaken?
Gebruik een vuilfrees en let erop dat je de voegen er niet mee uit spuit.quote:
quote:Op zondag 27 april 2025 14:58 schreef Ama het volgende:
Mijn buurvrouw heeft een camera opgehangen omdat er dus iemand in onze schuur komt om fietsen te jatten maar dit lijkt me heel makkelijk te saboteren als je wil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb er nu tweequote:Op zondag 27 april 2025 17:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:Nattekat de matches was vroeger eerlijker, toen kon je er elke dag 1 krijgen.
O jee...quote:Op zondag 27 april 2025 17:31 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Jij gaat goed op ranzige shit toch haha.
bij de action niet, kruidvat en supermarkten wel.quote:
Klinkt als iets dat het bekijken waard gaat zijn.quote:Op zondag 27 april 2025 17:28 schreef CherryLips het volgende:
Helemaal klaar voor de rest van de lente en zomerquote:Op zondag 27 april 2025 17:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij doet hetgewoon die van de Action gehaald
alle plantjes hebben ook weer voeding gehad en het buitenkleed ligt er ook weer.
Ja dit trauma komt hier regelmatig ter sprakequote:Op zondag 27 april 2025 17:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij de action niet, kruidvat en supermarkten wel.
Aldi niet trouwens.
Lidl met een irritante weegschaaldinges waar je het gescande op moet leggen en dan mag je pas verder. en de weegschaal mag pas leeg als je alles hebt afgerekend
Nicequote:
Ik kan het eerst even proberen met groene zeep en een harde borstel, maar ik heb echt kippenkracht dus dat schiet niet op.quote:Op zondag 27 april 2025 17:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Oh en @:cherrylips, neem geen sterke hogedruk want dan zijn je voegen sowieso weg en kan je de stenen ook beschadigen.
camera bij de buurvrouw van Ama is makkelijk mee te nemen, plaats die bij CLquote:Op zondag 27 april 2025 17:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als iets dat het bekijken waard gaat zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik zal m'n telefoon op de vensterbank zetten voor jequote:Op zondag 27 april 2025 17:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als iets dat het bekijken waard gaat zijn.
Goeie tipquote:Op zondag 27 april 2025 17:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
camera bij de buurvrouw van Ama is makkelijk mee te nemen, plaats die bij CL
Ja, hier kon ik op wachten natuurlijk.quote:Op zondag 27 april 2025 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bah spinazie. Wie dwingt je dat te kweken?
Soort van. Maar anders.quote:Op zondag 27 april 2025 17:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh je hebt zo'n tuin net als Crack? Geen idee hoe dat ook alweer heetBest ver weg wel, uur met het OV.
Ama makkeljk mee te nemen?quote:Op zondag 27 april 2025 17:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
camera bij de buurvrouw van Ama is makkelijk mee te nemen, plaats die bij CL
Je bent liefquote:Op zondag 27 april 2025 17:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal m'n telefoon op de vensterbank zetten voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |