Twee vrijgezelle vrienden van me vliegen morgenvroeg naar Las Vegas en er waren nog 110 van de 150 ecomomy stoelen vrij.quote:Op zondag 27 april 2025 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga toch voor LVTGFJFK want ik wil naar de Vs.
Ja. En ook redelijk snel. Had deze vier/ vijf weken geleden gezaaid en ze zijn al bijna klaar.quote:Op zondag 27 april 2025 17:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh die zien er al mooi uit. Is dat makkelijk te groeien?
"Strandbal"quote:Op zondag 27 april 2025 17:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien wel in Ik Vertrek als ze d'r eettent gaat beginnen.
Dit staat niet in je tuin?quote:Op zondag 27 april 2025 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
Spinazie ga ik morgen denk ik ook maar wat blaadjes vanaf halen. Had eigenlijk vandaag ook wel gekund, maar heb nu niets bij me om ze in mee te nemen.
De aflevering "Bal aan het blotebipsvliegeren" gaat vast alle kijkcijferrecords breken.quote:Op zondag 27 april 2025 17:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien wel in Ik Vertrek als ze d'r eettent gaat beginnen.
Jawel. Maar mijn tuin staat niet in mijn tuin.quote:
Bah spinazie. Wie dwingt je dat te kweken?quote:Op zondag 27 april 2025 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
Spinazie ga ik morgen denk ik ook maar wat blaadjes vanaf halen. Had eigenlijk vandaag ook wel gekund, maar heb nu niets bij me om ze in mee te nemen.
Oh je hebt zo'n tuin net als Crack? Geen idee hoe dat ook alweer heetquote:Op zondag 27 april 2025 17:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jawel. Maar mijn tuin staat niet in mijn tuin.
Is toch ook al snel een uur met het OV, dus geen zin om met handenvol radijzen rond te lopen.
Moestuin ?quote:Op zondag 27 april 2025 17:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh je hebt zo'n tuin net als Crack? Geen idee hoe dat ook alweer heetBest ver weg wel, uur met het OV.
Heeft dat niet een specifieke naam, zo'n tuin in een groep van tuinen die niet bij huizen horen zeg maar?quote:
Volkstuintjes.quote:Op zondag 27 april 2025 17:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft dat niet een specifieke naam, zo'n tuin in een groep van tuinen die niet bij huizen horen zeg maar?
Hij doet hetquote:Op zondag 27 april 2025 17:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit heb ik van de week gedaan --> 2x waterballet
Het huren of het schoonmaken?quote:Op zondag 27 april 2025 17:28 schreef CherryLips het volgende:
En nu moet ik nog eens ergens een hogedrukspuit huren om de galerij schoon te maken. Geen idee hoe dat moet eigenlijk.
voorzichtig, als het beton is (heb ik gelezen)quote:Op zondag 27 april 2025 17:28 schreef CherryLips het volgende:
En nu moet ik nog eens ergens een hogedrukspuit huren om de galerij schoon te maken. Geen idee hoe dat moet eigenlijk.
Oh jullie hebben nog geen zelfscan?quote:Op zondag 27 april 2025 17:27 schreef CherryLips het volgende:
Dus ik vanmiddag bij de Action, vraagt die jongen achter de kassa "was dit alles wat je had?" Is het dan zo raar dat ik alleen zo'n koppelding haal en geen hele kar vol koop?
Het schoonmaken.quote:Op zondag 27 april 2025 17:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het huren of het schoonmaken?
Gebruik een vuilfrees en let erop dat je de voegen er niet mee uit spuit.quote:
quote:Op zondag 27 april 2025 14:58 schreef Ama het volgende:
Mijn buurvrouw heeft een camera opgehangen omdat er dus iemand in onze schuur komt om fietsen te jatten maar dit lijkt me heel makkelijk te saboteren als je wil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb er nu tweequote:Op zondag 27 april 2025 17:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:Nattekat de matches was vroeger eerlijker, toen kon je er elke dag 1 krijgen.
O jee...quote:Op zondag 27 april 2025 17:31 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Jij gaat goed op ranzige shit toch haha.
bij de action niet, kruidvat en supermarkten wel.quote:
Klinkt als iets dat het bekijken waard gaat zijn.quote:Op zondag 27 april 2025 17:28 schreef CherryLips het volgende:
Helemaal klaar voor de rest van de lente en zomerquote:Op zondag 27 april 2025 17:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij doet hetgewoon die van de Action gehaald
alle plantjes hebben ook weer voeding gehad en het buitenkleed ligt er ook weer.
Ja dit trauma komt hier regelmatig ter sprakequote:Op zondag 27 april 2025 17:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij de action niet, kruidvat en supermarkten wel.
Aldi niet trouwens.
Lidl met een irritante weegschaaldinges waar je het gescande op moet leggen en dan mag je pas verder. en de weegschaal mag pas leeg als je alles hebt afgerekend
Nicequote:
Ik kan het eerst even proberen met groene zeep en een harde borstel, maar ik heb echt kippenkracht dus dat schiet niet op.quote:Op zondag 27 april 2025 17:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Oh en @:cherrylips, neem geen sterke hogedruk want dan zijn je voegen sowieso weg en kan je de stenen ook beschadigen.
camera bij de buurvrouw van Ama is makkelijk mee te nemen, plaats die bij CLquote:Op zondag 27 april 2025 17:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als iets dat het bekijken waard gaat zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik zal m'n telefoon op de vensterbank zetten voor jequote:Op zondag 27 april 2025 17:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als iets dat het bekijken waard gaat zijn.
Goeie tipquote:Op zondag 27 april 2025 17:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
camera bij de buurvrouw van Ama is makkelijk mee te nemen, plaats die bij CL
Ja, hier kon ik op wachten natuurlijk.quote:Op zondag 27 april 2025 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bah spinazie. Wie dwingt je dat te kweken?
Soort van. Maar anders.quote:Op zondag 27 april 2025 17:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh je hebt zo'n tuin net als Crack? Geen idee hoe dat ook alweer heetBest ver weg wel, uur met het OV.
Ama makkeljk mee te nemen?quote:Op zondag 27 april 2025 17:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
camera bij de buurvrouw van Ama is makkelijk mee te nemen, plaats die bij CL
Je bent liefquote:Op zondag 27 april 2025 17:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal m'n telefoon op de vensterbank zetten voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |